Ja Scrat, jij volgt!
Piep Piep HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Van harte Babbel, het kón ook bijna niet anders he?
Scrat, nu jij nog!
Hier is de grote verleiding gelukt, haha, meneer kwam pas om 0.30u thuis, dus ik had al de hele tijd wakker gebleven!
Maarrrrrr, nu het nieuws van vandaag:
- naar de gyn, deze heeft een echo gemaakt en er zit een prachtig ei rechts aan te komen, dit weekend moeten we zéker aan de klus
- heb dus gelijk maar bij de H&M en Hönkemuller leuke setjes gehaald om de sjeu er weer in te brengen (moet zeggen dat het erg leuk was om met voorbedachte rade te gaan shoppen
- op 8 december moet ik weer terug naar de gyn, om te kijken of ik OF zwanger ben, OF dat ik (minimaal) ongesteld ben geweest en aan de hand daarvan (dat laatste) besluiten ze een HSG te maken.
Dussss, vanaaf weer aan de klus… ik ga gelijk even mijn banner aanpassen!
Zoiets dus…
Das goed nieuws Veerle! Stuur ook maar ns een ei hierheen, want ik snap er niks meer van :doh:
Veerle, wow hartstikke goed!!! dan weet je zeker dat je op het goede moment klust :thumbup:
hahaha shoppen met voorbedachte rade :mrgreen:
Ja, heb echt 2 hele leuke setjes gekocht. 1 zwarte (beetje uitdagend) met blingbling van de H&M en ééntje bruinachtig met lichtblauw, daarbij heb ik ook 2 hempdjes gehaald.
En dan nog een superstoere trui van RiverWoods!
Ik stuur snel een ei jouw kant in, komt 'ie, VANGEN!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Babbel!!!
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Vangt ei :lol:
Ik ben een beetje heel erg heel heeeeeeel dom geweest. :shifty:
Ik ben veel te laat begonnen met de ovulatietesten, en hij wordt nu maar niet positief (banner is van de langste cyclus die ik gehad heb, dus maar een indicatie) en nou denk ik dat hij dus het weekend dus positief moet zijn geweest…
moon, heb je wel veel geklust??? dan is het misschien alsnog raak…
wij hebben deze maand bijna de hele maand om de dag geklust :oops: (niet gepland hoor, onze sexdrive was gewoon erg hoog deze maand :inlove: )
Wij hebben gister ook nog geklust (meer vannacht, maar goed) en volgens de gyn moesten we het nu dit weekend maar lekker veel doen, dus ik ga hem porren om vanavond nog even te spelen en dan zondagochtend weer. Dan kan het haast niet anders of mijn ei is al geweest.
Maf he, maar ik plan dat echt in en hij heeft het niet eens door???
Ik heb hem nu wel gezegd dat we echt móeten klussen van de gyn, hopelijk snapt hij het dan…
Gefeliciteerd babbel!!! :thumbup: :dance:
Wel geklust, maar niet zoveel als jullie Babbel, maar wel het meest rond dat weekend, dus het zou kunnen… :lol:
Weet Peter al dat je zwanger bent intussen?
Veerle, goednieuws! Lekker klussen dus!
haha manlief heeft het echt niet door? Of laat hij het letterlijk over zich heenkomen? :mrgreen:
Moon, als je om dat weekend geklust hebt zit je wel goed hoor…
ja hubbie weet het ondertussen en is helemaal in de wolken :mrgreen:
ik heb deze maand de dag voor de positieve ovu-test geklust, de dag erna en op de tweede dag daarna :mrgreen:
Veerle, mannen :roll: ach het klussen moet natuurlijk ook leuk blijven :mrgreen: mijn hubbie had het ook nooit door :lol:
Nou, hij had net mooi geen zin…
Zit ik me daar beneden een beetje wulps te zijn in mijn sexy nieuwe outfit, zegt hij doodleuk: jah hee, dat moetje 's avonds doen als ik weer een beetje fit word…
Ja hallowwww :silenced:
@Veerle wrote:
Nou, hij had net mooi geen zin…
Zit ik me daar beneden een beetje wulps te zijn in mijn sexy nieuwe outfit, zegt hij doodleuk: jah hee, dat moetje 's avonds doen als ik weer een beetje fit word…
Ja hallowwww :silenced:
:naughty: :naughty: :naughty:
nou dan voel je je ook lekker voor schut staan…
heb je het 's avonds nog een keer geprobeerd??

Scrat, heb je al getest? ik duim m’n duimen helemaal blauw voor je!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
2e poging 's nachts om 2 uur :shock: ging beter, hubbie aan de klus, vonkentijd!!
Eitje, kommmdanpoelepoelepoele!!!
Gister met mijn nieuwe werk (eentje van hen heeft een privébios) Tristan en Isolde gezien, was een mooie film, alleen een beetje veel druk geweld. Geweld was niet erg, maar het ging allemaal zoooo vlug, dat het bijna niet bij te houden was.
!!!SCRAT WAAR BEN JE!!!
nou pas de titel maar aan er zit hier een 6e…vet positief…!!!ik ben zwanger… en ben dan nu 5 weken en 4 dagen…!!! :inlove: :thumbup: dat het nu goed gaat
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ Scrat gefeliciteerd!!!
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
Van harte Scrat!!!