Aaaaahhhhh wat hebben jullie een boel geschreven, en ik heb helemaal geen tijd om op iedereen te reageren. Dus ik doe het ff zo:
Jippieieieieie 2 zwangeren erbij, geweldig. Meiden gefeliciteerd en geniet er van (voor zover de misselijkheid en andere ellendige bijwerkingen het toelaten).
Ik geloof ook dat er iemand (of meer) helaas ongi geworden is (zijn). Jammer zeg, ondanks al die positieve toegestuurd hormoontjes, het heeft dit keer niet mogen baten. Zal het dit jaar nog gaan lukken?! Bij mij in ieder geval niet, want ik heb nog geen datum voor de operatie.
Verder hou ik het hierbij hoor, probeer vandaag en morgen bij te houden (want dan zit ik op het werk, is wat makkelijker).
Dikke kus,
Es
Hallo!
Ester, vervelend dat je nog geen datum hebt voor de operatie…
veerle, hier ook geen ruimte voor een kerreven :mrgreen:
Ik voel me niet echt top vandaag…vanaf vanmorgen al wat raar op de maag…mag toch hopen dat ik geen buikgriep krijg…dat begint meestal ook zo bij mij…
Goeie smorreges dames!
En, allemaal een goede nachtrust gehad? Hier lagen we om 21u al te slapen, jeeeetje wat waren we moe zeg!
Vanochtend heb ik heerlijk tot kwart voor 8 uit kunnen slapen, geweldig om eens lekker bij te slapen.
Gisteravond heb ik nog 1x een ovutest gedaan en die was alweer negatief, dus qua tijd enzo zitten we goed om zwanger te raken, alleen nu is het wachttijd weer…
Ook hebben we een AMGkooksessie gister gehad en het mannetje van AMG komt nu volgende week zaterdag om eea te bespreken (voor evt. aankoop). Die pannen zijn wel gruwelijk duur, maar je kookt zonder water en dat proef je ECHT en de sucadelappen die hij gister klaaarmaakte, jammie!
he meiden hier nog steeds op een :inlove: wolk…nog geen bloed…jaja ik check het nog steeds…af en toe misselijk veel last van gassen :oops: en opkomend maagzuur…en een zeurderig gevoel daar beneden…ga al iets vaker plassen merk ik op en mijn (.)(.) doen nog steeds zeer…en blijf erg chagie hier op mijn werk en snauw een beetje… :oops: heb al een afspraak gemaakt bij de vk op 16-11 en als het goed is mag ik 27-11 naar het gupje kijken dat alles goed gaat en is…verder niemand verteld mijn familie weet nog niets…alleen een vriendin van mij die arts is
Nog zeven te gaan…kom op aan de slag meiden :**:
ff snel reageren.
Oh ja, Veerle; de caravan, nou daar hoef ik bij manlief niet mee aan te komen. Ik zou het wel een keer willen proberen, want iedereen zegt dat dat voor kinderen zo ideaal is. Maar ja, manlief ziet het echt niet zitten. Dus helaas. Succes met de verkoop.
Bian; vervelend dat je je niet lekker voelt. En zeker niet als daarmee meestal een buikgriep begint. Hopelijk blijft jou dat bespaard.
Veerle; lekker hoor dat je zo lang hebt kunnen slapen. Waar had je Piet dan, of slaapt die ook altijd zo lang?! Wij hadden zaterdagavond een pv-feestje van mijn man. Anouk logeren bij opa en oma. Dus pas om 2.30 uur in bed en om 9.45 uur pas wakker. Da’s echt laat voor ons. Gisteravond ging ik geloof ik om 21.15 uur slapen, was ook erg moe.
AMG-kooksessie?! Ga je zo’n kooksysteem kopen?! Heb echt geen idee wat dat is. Maar het klinkt wel wat, en zeker ook gezond.
Scrat; super dat je je zo voelt. Als die symptomen, echt super-zwanger, gaaf hoor. Wat heb je al vroeg een afspraak bij de vk. Ik dacht dat je pas met 12 weken voor het eerst naar een vk ging. Maar niet dus.
Hoe lang ga je het voor je houden?!
Nou ik ga weer aan het werk, doeiiiiiiiiii
Es
Veerle, wij hebben helaas niks aan de kerreven, we hebben geen auto en ook geen rijbewijs :shifty:
De timing was goed… nu hopen dat het raak was
Bian, kunnen het ook symptomen zijn ipv buikgriep
Scrat, wat super zeg!!! ik heb eigenlijk helemaal geen last (meer) van symptomen, ben alleen sneller moe… :eh:
Kom op meiden!!! zet 'm op!!!
Eddepet, er is ook eigenlijk niets te vinden op Google, van die pannen. Ik kan je alleen zeggen wat ik gezien en geproefd heb, en dat is super!
Je kookt zonder water, dus alle pitamientjes blijven in je eten zitten.
Er zitten ook drukdeksels (zoals bij een snelkookpan) bij, zodat je in 25 minuten sucadelappen op tafel kan zetten, die zo mals zijn dat je met een lepel ze uit elkaar kan halen. Helemaal toppie!
Alleen is de prijs iets minder toppie, want voor een complete set betaal je al gauw iets van 2000 euro.
Piet sliep bij opa en oma, echt een uitkomst!
Scrat, ik vind het helemaal geweldig voor je!!!
Klinkt erg lekker Veerle. Wanneer kook je voor de mei-stoppers? :lol:
Lekker he, even bijslapen, knap je lekker van op. Ook hier niks aan n kerreven, geen trekhaak :lol:
Scrat: fijn dat je zo snel naar de VK mag :thumbup:
Ik lees morgen bij meiden, de deurbel gaat, tot morgen!
Wanneer je maar wilt, jullie zijn welkom (misschien wel een idee, een minimeeting mei-stoppers!).
Maar dan wel even wachten tot ik gewend ben aan mijn nieuwe pannen, want het schijnt nogal een omschakeling te zijn.
Zo, ik ga afloggen en douchen. Tot tomorrowevening, ladies!
wow 2000 euries :shock: das niet verkeerd…
ik stoom mijn groenten en aardappeltjes is ook gezonder :mrgreen:
Lijkt me leuk, een meeting van de mei-stoppers
Ja dat lijkt mij ook leuk!
Hee hallo allemaal.
Ik had bérgen berichtjes verwacht, maar wat schertst mijn verbazing, maar 2 berichtjes??? Hoe kan dat nu?
Goh, ik kreeg net een enthousiaste mail van mensen uit Zwolle, die dit weekend de caravan willen kopen, voor de volle mep!
Leuk joh, die hebben er jeugdherinneringen aan en willen hem dolgraag hebben. Ik heb ze dus ook gemaild dat ze dan ook meteen kunnen komen als ze willen.
Hier gaat alles zijn gangetje, heb vandaag weer gewerkt en nu net Piet in bed gelegd.
Dadelijk ga ik zelf even heerlijk douchen, de paarden eten geven en dan Grey’s Anatomy kijken.
He meiden die zwanger zijn geworden deze maand, hartstikke leuk en van harte gefeliciteerd.
En Scrat, ik ben zo blij voor je :-
Hier gaat het nog steeds hetzelfde nog altijd misselijk :sick:
Ik ga lekker onder de wol welterusten :-
Nog 9 minuten tot GA!
Euh, ff een vraagje: sinds mijn MK had ik megahaaruitval en dat was vanavond bij het douchen niet…gatver, ik weet nu al dat ik me nog anderhalve week op ga zitten naaien. GSGKJSD:LJOIEJG OEI!
Hier nog zo een Veerle… ik ben zoo moe…
Bah. Was het maar weekend :roll:
Ik = ook moe. Moet ik GrrdieGrrr om half acht opzitten en pootjes geven omdat er een bedrijf een steiger op komt halen, is het kwart voor en dan zijn ze er nóg niet! Had ik mooi kunnen blijven liggen…
Zal ik deze week even omtoveren?
het wachten is weer aangebroken bij jullie :? ik duim mijn vingertjes blauw voor jullie… ik voel aan m’n water dat er iniedergeval eentje zwanger is :mrgreen:
(m’n watertje had het vorige keer ook goed aangevoeld, dus wie weet )
Veerle, fijn dat je je kerreven kwijt kan!
Monique-je, blegh meid… nog steeds misselijk ik neem al dat je alle trucjes al hebt geprobeerd??
Dank je Babbel, ik hoop dat je gelijk hebt!
Balen Veerle! Tover jij de week maar eens om ja
hier verder niets nieuws nog hetzelfde maar zo zo enorm chagie op het werk…snel geirriteerd enzo…erg vervelend…ze snappen er niets van…over 6 weken wel… :doh: morgen naar de VK voor een intake ben benieuwd…weet niet wat ze gaat doen heb ik vorige keer niet gehad door die bloeding…moet toen eerst een echo krijgen… :thumbup: :thumbup: voor de wachtenden
Hoi meiden,
Ik heb Anouk voor de tv gezet, nee dat wilde ze zelf hoor, ze zit K3 te kijken, dus mama heeft ff haar handen vrij. Moet eigenlijk nog studeren voor zaterdag, maar ja, met K3 op de achtergrond, is dat niet echt een succes.
Wij hebben gisteren voor Sinterklaas voor Anouk uitbreiding van de GeoTrax-trein besteld bij http://www.kiddiz.nl. De berichten in het gastenboek zijn zeer positief, ben benieuwd. Was het maar vast Sinterklaas, hi hi, hoezo ongeduldig, mama dan, Anouk niet hoor.
Veerle; klinkt wel heel goed, die pannen, maar jeetje wat een prijs, pppfff. Maar kook je dan gewoon op je eigen kookstel, kan dat op elke warmtebron?!
Dat verbaast mij ook altijd, het ene moment zijn het aantal berichtjes niet meer bij te lezen, en het andere moment heerst er een radiostilte. Ik denk dat weekend en doordeweeks ermee te maken heeft.
Fijn dat jullie de caravan kunnen verkopen nu.
Vervelend hoor dat je niet kunt vertrouwen op je lichaam. Nog bijna 2 weken in spanning. Ik duim voor je hoor.
Moon; mee eens, Veerle mag die pannen best wel op ons uitproberen, hi hi!!!
Minimeeting mei-stoppers ben ik ook voor.
Monique; vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Dat hoort bij 12 weken toch over te zijn. Oh nee, weer dat stomme vrouwelijke lichaam weer, die doet het lekker op haar eigen manier.
Babbel; ik hoop dat je gevoel van jouw water uitkomt, en er deze maand weer eentje zwanger wordt/raakt.
Hoe gaat het met jou, last van de beruchte symptomen?!
Scrat; morgen al naar de vk, snel zeg. Ben ook erg benieuwd wat ze gaat doen. En hoe voel jij je, ook die beruchte symptomen?!
Volgens mij ben ik weer bij, dus tot de volgende keer maar weer.
Dikke kusssss,
Es