Judith : wat stom hé kunnen ze dit niet per fax aanvragen :wall:
scrat : volgens mij mag je nu echt genieten :dance: zo was het bij mij ook toen :thumbup: :inlove:
babbel : begin maar je datum na te vragen meis,niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :liar: :mrgreen:
hee meiden,
Ben ik ook weer even, Anouk voor de tv gezet, dan heb ik ff tijd.
Ons huisje en tuin is helemaal kerstproof, zal straks eens kijken of ik de foto’s kan plaatsen.
Ik voel me weer helemaal goed. Alleen de wondjes zijn nog gevoelig. ’s Nachts heb ik er helemaal geen last meer van. Wel fijn hoor.
Chipie; hoe is het nu met jouw ovu-testen?!
Die sneeuwfoto van Anouk is van maart dit jaar. Maar ik kwam ‘m tegen. Ben via de Hema een fotoboek aan het maken, en ben dus bij maart 2006.
Jouw huisje weer fris, ik wilde dat ik dat van mijn huisje kon zeggen. Nou ja, ff stofzuigen vandaag en de was en dan vind ik het wel weer goed hoor. Ben niet zo’n poetser.
Babbel; ook ik vind het lastig om met dit weer de juiste kleding te kiezen. De zomerjas van Anouk ligt al bij het grof vuil, kreeg ‘m niet meer schoon. Maar ja, dat krijg je al je op een werf gaat kijken, daar is alles vies en vet. Geeft niet hoor, was toch al het 2e jaar dat ze er mee deed. Volgend jaar weer een nieuwe.
Bij ons in NL doen ze over het algemeen pas een echo bij 12 weken ongeveer, tenminste als er geen reden is om eerder te kijken. In België is dat schijnbaar anders. Of zie ik dat verkeerd?!
Judith; dat Olga mede door haar uiterlijk en voorkomen gekozen is tot winnaar, lijkt mij duidelijk. En de laatste tactische zet van Lenny heeft hem de winst gekost. Hoewel, tegen Olga is het bij voorbaat verloren zaak.
Is het gelukt met het visum van Mark?! Nee, nog niet, jammer hoor. Stomme bureaucratie, duurt het weer 2 weken. Kon je niet ergens binnen wachten?! Wel raar hoor. Gelukkig zag die man geen problemen dat Mark dat visum niet kon krijgen. Moet jij er trouwens ook eentje?!
Veerle; beterschap met Piet, knapt hij al een beetje op?! En het is natuurlijk wel het weer om steeds een beetje ziek te zijn, verkouden enzo. Ik zou me er nog maar geen zorgen om gaan maken. Gaat hij trouwens naar een kdv of peuterspeelzaal?! Daar loopt hij natuurlijk ook elke keer de ziekten op.
Moon; ik heb 5 januari een afspraak bij de gyn, en als het goed is heb ik voor die tijd een menstruatie achter de rug. In ieder geval zou hij dan moeten kunnen zien of de operatie gewenst resultaat heeft gehad.
Scrat; fijn voor jullie dat de echo weer goed was en dat jullie wormpje het zo goed doet. Nog ff en je bent al klaar, elke keer een paar dagen voor op schema!!!
Nou volgens mij ben ik weer bij. Ga weer naar mijn meisje, gezellig.
Dikke kus,
Es
de foto’s van onze kerstdorpen:
en nu bij nacht:
Mooi hoor eddepet !
mooie stemming bij jullie esther :dance: :thumbup: :inlove:
Esther, wat gezellig.
ik heb een datum voor de termijnecho!!! 3 januari!!
volgende week weer spannend hier :dance:
jeetje al toch zo vroeg :dance: ben blij voor je :-* :inlove:
Leuk Babbel!! nog maar 3 weekjes! :dance:
Moon is dit niet juist op jou NOD?mss beiden met goed nieuws dat zou pas mooi zijn :dance:
en ik moet hier nog geduld hebben :roll:
Es;
Ik hoef geen visum,mark moet er een omdat ie een strafblad heeft.Ooit een keer betrokken geweest bij een vechtpartij en je moet een visum voor usa :wall:
Mooie foto’s trouwens van het kerstdorp :thumbup:
Ja inderdaad chipie, ergens rond 2/3 januari is mijn NOD. Dat zou leuk zijn! Maar jij en Judith zijn eerst
Snap er niks van. Heb nog steeds dik, doorzichtig slijmverlies. Test van vorige week was negatief. Zucht :doh: :doh:
Heb je het grote nieuws al aan jullie familie verteld trouwens Babbel?
Moon, we hebben het dinsdag aan de directe familie verteld.
Ze reageerden allemaal erg enthousiast
wat raar dat je nog steeds zulk slijmverlies hebt :think:
Leuk Babbel
Ja, vanmorgen toch maar even een zw test gedaan, negatief. Dus daar gaan we maar vanuit. Maar gelijk gestart met ovulatietesten. Ook nog negatief, maar dat had ik ook al wel verwacht.
Hallo!
Kwam even weer om het hoekje gluren…
Ester, inmiddels de operatie achter de rug…Ik heb verder niet alles gelezen maar is het je meegevallen? Fijn iig dat je je weer beter voelt…
Mooie kerstspullen hoor!
voor allemaal :-*
Chipie, hoe gaat het nu met je ovutesten?
Wat een rust hier :o
Veerle: hoe gaat het met jullie? Al weer wat beter?
Bian: leuk dat je wat van je laat horen, hoe gaat het met jou?
En met de anderen natuurlijk
Ovu-test nog negatief hier, dus we klussen maar door
Moon, hier gaat het niet zo denderend…Ik zit niet lekker in mijn vel…alles loopt een beetje tegen en ik kom mezelf tegen…
Maar dat komt wel weer goed hoor!
Aan de ovu-testen dus! Ik doop dat ie snel positief en dan over een week of 2 een pos zwangerschapstest!
:-*