idd chipie dan heb je de test niet goed gedaan… heb ik ook wel eens gehad. Morgen een nieuwe poging
We gaan morgen de kerstboom maar eens opzetten, hele klus altijd, maar wel leuk als hij weer staat
hier staat de kerstboom ook al… het is ook maar een klein boompje dus niet zoveel werk.
Maar idd wel heel gezellig!!
Esther hoe is het nu met je???
Hier nog geen boom en heb eerlijk gezegd ook geen zin om hem op te zetten :shock: … moet eens kijken wat ik ermee doe dit jaar.
Heb buikpijn!!!
Ik wil naar bed, ben hartstikke verkouden. Maar ik moet nog een kwartiertje wachten, want ik heb een appeltaart in de oven staan.
Veerle : toch niet DE buikpijn je maakt mij bang hoor :shock:
:drool: :drool: appeltaart :drool: :drool:
babbel : alweer 8 weken :dance: nog 2 dagen voor je naar de vk mag :dance:
Moon : gisteren geen test gedaan,was te laat thuis :mrgreen:
Pff de kerstboom staat. het is net alsof we in de zomer de boom opzetten met dit mooie weer
Leuke avatar Babbel, alweer 8 weken!!
Beterschap Veerle :hug:
Ga je vandaag nog testen Chipie??
Hoe gaat het met jou Esther?
Ben ik ook weer.
Anouk ligt in bed, had ik ook wel behoefte aan hoor, maar ze slaapt geloof ik niet. Nou ja, zolang ze erin ligt, heb ik ff tijd voor mezelf.
Met mij gaat het vandaag heel goed, heb alleen af en toe nog last van de wondjes, maar meer niet dan wel. Zelfs hoesten doet geen pijn meer. Heb de afgelopen 2 nachten ook erg goed geslapen, gelukkig. En daar knapt een mens ook van op. Alleen het wondje net in en onder mijn navel is gevoelig, en dat is nou ook juist de plek waar de band van de broek zit. Dus ik loop nog steeds in mijn pyjama, heerlijk hoor, maar morgen moet dat wel anders. Desnoods pak ik een positiebroek van de zwangerschap van Anouk.
Wij gaan vanavond de kerstboom opzetten, samen met Anouk. Ik vind het altijd heel gezellig met al die kerstlichtjes in huis. Op onze tv-kast komt een dorpje met lichtjes te staan, en op de schouw een guirlande met lichtjes en ook een paar huisjes erbij. Ik zal er wel eens mooie foto’s van maken. Oh en ook buiten komt de nodige verlichting. Nu zitten we dicht op het vuur hoor, manlief werkt bij een tuincentrum en als er iets voor weinig weggaat, in de uitverkoop, is hij er natuurlijk als eerste bij en als het hem aanstaat, koopt hij het.
Wij hebben gisteravond de finale van Expeditie Robinson gekeken, wat een oneerlijke winnaar is het. Hebben jullie het gevolgd?! Lenny wint in totaal 16 proeven en Olga kan alleen maar snauwen. En wie wint er, natuurlijk Olga, maar dat is echt niet om haar survivalkwaliteiten, zal wel om haar andere kwaliteiten gaan. Nee ik vind de finale nooit eerlijk, degene met meer sms-jes wint. Maar goed, manlief zei al wel dat als Olga zou winnen, hij volgend jaar niet meer gaat kijken, zit ik dus in september weer in mijn uppie te kijken, niet gezellig hoor.
Chipie; balen van je foute test, nu weet je nog niet goed waar je aan toe bent.
Veerle; vanwaar die buikpijn, toch wel omdat je gewoon de griep hebt?! Niet die andere beruchte buikpijn?! Appeltaart, is die goed gelukt?! En ben je daarna braaf naar bed gegaan?!
Moon; dat heb ik ook wel hoor, door het warme weer is het kerstgevoel er nog helemaal niet. Heb straks al gezocht naar Skyradio maar kon het niet vinden. Door die muziek komt het kerstgevoel vast wel. En vannacht heeft het gevroren.
Nou ik ga snel ff de frequenties van Skyradio en Caz! opzoeken, dat vind ik toch wel de leukste radiostations, althans Sky in verband met de kerstmuziek natuurlijk.
Fijn weekend nog,
Dikke kus,
Es
wat een lieve foto van Anouk :inlove:
Ik zou zeker een zwangerschapsbroek aandoen hoor… het lijkt me ook niet echt goed of lekker als er nu al druk op die wondjes komen te zitten :think:
Veerle, och jee… zijn het je darmen??
Moon, ik vond het ook wel vreemd om met dit weer de kerstboom op te zetten.
Ik twijfel vaak ook nog als ik naar buiten ga met Lynn of ik dan haar winterjas aan doe of een lekker dik vest… vaak zit ze te puffen en te zweten in die winterjas :roll:
Chipie, jammer van die test… hopelijk geeft het toch snel wat duidelijkheid.
Het word weer tijd voor een zwangere hier :mrgreen:
yessssss overmorgen naar de vk (het maakt het toch weer wat echter)
Es; fijn dat het weer beter gaat nu,en lieve foto van je mop :inlove:
Ik heb ER in het begin gevolgd,maar heb het niet volgehouden.En die olga pfffff die zal wel alleen om dr uiterlijk gekozen zijn
Vindt het wel altijd erg leuk om te zien hoor,heerlijk op zon eiland :lol:
goede morgen,
veerle : hoe gaat het met je vandaag?ik maak mij zorgen om je,laat vlug iets horen :kaars:
babbel : hoe gaat het? mooie avatar hen je van Lynn :inlove:
Moon : gisteren hier ook zo mooi weer en vandaag heel kil en regen :roll:
Es : mooie sneeuwfoto pret van Anouk :inlove: ligt er al sneeuw bij jullie :eh:
hoe gaat het vandaag met de wondjes al weer iets beter of loop ik te vlug van stapel :oops: en die expeditie robinson bekijk al een tijdje niet meer omdat alles zo oneerlijk verloopt :twisted:
foto’s van je kerstdeco :dance: :inlove:
vanmorgen opnieuw een ovutest gedaan en er verscheen een licht streepje :dance: dus als je niet weet waar ik ben
:oops: :mrgreen:
Nee, niet DE buikpijn, maar gewoon menietlekkervoelenbuikpijn. De taart was heerlijk en ben idd naar bed gegaan.
Alleen nu is Piet ziekjes, dus die lag er om kwart voor 10 vanochtend alweer in!
veerle : nu ben ik wel opgelucht hoor gelukkig maar :dance: ocharme Piet ook al niet lekker geef hem maar een dikke :-* van mij en Angelina dan zal hij vlug opknappen :hug: :-*
och arme, Piet alweer niet zo lekker beterschap voor hem Veerle!
Hoe gaat het met de rest?.. het begint hier aardig rustig te worden… :?
idd het is rustig hier…
fijn dat het al beter gaat esther!! hoe gaat het nu allemaal de komende weken verder?
beterschap voor Piet, Veerle!
succes morgen bij de VK babbel!!
Hier geen nieuws, de klusperiode is hier weer begonnen
Zit net terug te lezen, maar Piet is idd vaak ziekjes de laatste tijd. Nu is hij weer wat verkouden en heeft een ontstoken oogje. Gisteravond had hij op onverklaarbare wijze een bloedlip die niet wilde stoppen. Hij had er geen pijn aan, maar waarschijnlijk heeft hij gewoon op zijn lip gebeten. Raar kind hoor!
Het wordt hier idd tijd voor een nieuwe zwangere (of meer natuurlijk!).
Succes morgen bij de VK, Babbel! Gaat ze ook een echo maken?
Moon, klus ze!!
Kus :-* voor piet
Tis hier rustig ja,maar volgende week zijn er een aantal NOD’s dus dan ist weer spannend :mrgreen:
Mijne volgende week dinsdag.
Morgen naar amsterdam om een visum voor mark,voor vakantie amerika.Hoop dat ie het krijgt en dat we niet te lang in de file hoeven te staan We moeten er om half elf zijn.Dus om half acht weg hier
Succes morgen Judith, ik hoop dat Mark zijn visum krijgt! :thumbup:
goedemorgen,
huisje is weer bijna fris :dance:
babbel : hoe was het bij de vk?
judith: moest je wachten in de file?visum in orde :thumbup:
veerle : hoe gaat het vandaag met Piet?
het wordt inderdaad terug spannend binnenkort :mrgreen:
oooh wie oooooh wie is de volgende in de rij :think:
meiden, de echo was goed nu 2 cm met armen en benen en het bewoog en natuurlijk het hartje…helemaal top…jippieeeeeeeeeeeeee ben weer 2 dgn verder volgen de vk dus ben 20-7-2007 uitgerekend
Scrat, wat fijn om te horen!!!
Ik heb nog geen echo gehad. Bij de vk alleen een intake gesprek. Ik kan nu wel een afspraak maken voor de termijnecho. en dan aftellen naar die datum :mrgreen:
Leuk joh scrat :thumbup:
Nog geen visum voor mark hier.
We hadden alles goed geregeld,ze miste alleen nog een bewijs waar op stond wat mark ‘gedaan’ heeft waardoor ie een strafblad heeft.
Dus zijn we langs het gemeentehuis geweest voor een bewijs van goed gedrag op te vragen,dat krijgen we over een week of 2 thuis gestuurd en dan weer terug naar amsterdam.
Verder zag ie geen probleem omtrent het visum.
Dus nog effe wachten dus :roll:
Wel erg lang moeten wachten hoor,hij ging om 10.15 uur naar binnen en kwam om 12.00 uur weer buiten,en ik mocht niet mee naar binnen dus stond te blauwbekken buiten :lol: