Zet 'm op meiden (en hubbies natuurlijk :mrgreen: )
Moon je klinkt hartstikke zwanger :thumbup:
je hebt vast een later ei gehad!!!
Babbel, :shock: ja? Ik zou je graag geloven ! :lol:
We zijn gisteravond naar caberetier Jochem Meyjer geweest, echt ontzettend gelachen zeg, die man is knettergek!
Moon : jij bent zwanger ik voel dit aan mijn water :-*
weet je wat :think: laat bloed prikken :mrgreen: dan ben je honderd percent zeker en weet je direct hoever je bent :hug:
wauw weer een nieuw deeltje :shock: dit is het deeltje waarin iedereen zwanger wordt/is :dance:
Anoukje lekker slapen bij papa :thumbup:
hoe is het vanacht afgelopen met Piet ?
cassandra heeft het weer goed zitten hopenlijk is ze beter tegen dinsdag
want dan is het grootouderfeest in school :inlove:
sorry als ik iemand vergeten ben :oops: de laatste tijd vergeet ik veel :roll:
bianca : wat als je nou zwanger was wat ging je hubbie dan gezegd hebben :think:
vandaag is eindelijk ongi voorbij :dance: het duurde nogal lang :shock: van de 19de tot en met de 24ste of is dit normaal :think:
Rebecca is verwent geweest,ze is nieuw ingekleed,
nieuwe rok,t-shirt,pull of hoe heet dit bij jullie en nieuwe laarzen(bottines)
en heeft in totaal nog eens 65 euro :shock: die wil ze besteden aan de pop van zappf baby anabelle
Chipie:
Bij de huisarts in NL krijg je niet zo gemakkelijk voor elkaar dat ze bloedprikken… ik test aankomende week nog 2x ofzo en anders ga ik volgende week naar de huisarts.
Rebecca is goed verwend!! leuk hoor :thumbup:
Beterschap voor Cassandra :hug:
Ik heb het nieuwe deel ook gevonden.
Kom morgen weer uitgebreid terug, manlief en Anouk liggen ff lekker op bed en straks gaan we uit eten. Dus vandaag niet echt veel tijd. Tot morgen dus.
Dikke kus,
Es
Hallo, kwam even kijken of er al weer een zwangere bij was…
ik ga verder met duimen… :-*
Nieuwe deel gevonden.
Kan helaas niet op alles reageren, want volgens mij heeft Piet mij ook aangestoken. Ben al sinds gistermiddag beroerd en moet overgeven + heavy diarree. Kom morgen snel weer even bijlezen!
Kuss allemaal! :-*
Beterschap Veerle! :-*
Veerle, beterschap! :-*
Ben ik weer, ff tijdens mijn werk.
Moon; zo’n cabaret wil ik ook wel, hou ik ook wel van. Maar ja, om een of andere reden komt er niets van.
Chipie; Anouk heeft vrijdag of zaterdag en zaterdag op zondag in mijn bed geslapen en ik in die van haar. Ze had zaterdagavond eng gedroomd, over dieven. Gelukkig heeft ze afgelopen nacht geheel in haar eigen bed gelegen, gelukkig is het dus niet een patroon.
Verjaardag van Rebecca, mag ik vragen wie dat is?!
Lange menstruatie had je dit keer. Maar gelukkig is die weer weg, en kunnen jullie weer gaan plezieren.
Veerle; vervelend dat de griep op jou is overgeslagen. Beterschap!!!
Verder ben ik geloof ik weer bij, ga dus weer snel aan het werk.
Dikke kus,
Es
ben net terug van de echo…er was een knipperend hartje te zien…wat natuurlijk goed nieuws is maar ze vond het vruchtje erg klein aangezien ik op bijna 8 weken zit…dus mag over 2 weken weer…zij rekende uit 6 weken en 1 dag dus 12 dgn verschil…maar duimen dat het door de mk komt dat mijn systeem nog in de war was
In ieder geval geruststelling dat je het hartje hebt zien kloppen
Hier nog steeds ongi,durrt lang deze keer,vorige cyclus was het maar 2 dagen,nu al 6 dagen.
Hier nog even snel een foto van 2 van mn schatjes,steffie en sammie :inlove:
Scrat, gelukkig klopte het hartje wel!! ik duim dat je systeem gewoon nog in de war was en dat met de kleine alles goed is.
Ik ga binnenkort het lijstje even aanpassen, eerst even de kleine eten geven, die is lekker aan het brullen.
Judith, mooie hondjes :inlove:
Hier ook weer eens een foto van mijn schatje :inlove:
:inlove: schatje hoor babbel
ah wat een lieve foto Babbel :inlove: :inlove:
fijn dat je het hartje gehoord hebt, scrat, vast een opluchting!
Hier weer negatief. Vanmiddag ineens overgegeven :shock: nu geen last, wel met vlagen misselijk, eten krijg ik er amper in sinds het weekend. Morgen nog een test voor de zekerheid, en anders maak ik morgenvroeg een afspraak bij de HA.
Nou, leuk hoor, zo’n huisarts.
Ik moet volgende week nog eens testen (joh!) en anders moet ik de volgende menstruatie afwachten. Kortom, 1e kerstdag dus.
Moon : hoe is dit mogelijk zeg :shock: wat voor een beenhouwer is dit :evil: hier in belgië gaat dit veel gemakkelijker om naar een arts tte gaan :dance: maar blijf doorduimen voor je :-
veerle : hoe gaat het vandaag met je? :hug: :- voor jou en Piet
Eddepet : rebecca is mijn 2 de dochter wat een flinke meid is Anouk :thumbup: begrijpelijk dat ze dan bij jullie in bed kroop na zo’n nare droom
scrat : proficiat meid :inlove: hartje loopt als een treintje :thumbup: mss klopt iets niet met haar echo apparaat :?
judith : wat een prachtbeestjes :inlove: :inlove:
Babbel : weer een lieve foto van Lynn :inlove: :inlove:
Bian : hoe gaat het daar bij jullie ? sterkte meid :hug: :-* lief van je dat je af en toe nog komt kijken of er al meer gelukkigen zijn :thumbup:
ben er weer! het lijstje is aangepast.
Moon, nou ja zeg :? wat is dat nou weer voor een huisarts. Wacht je volgende menstruatie maar af… onbegrijpelijk hoor. Ik zou het toch wel raar vinden als je niet zwanger bent nu :think:
bleghh voel me brak vandaag. Sinds gisteren heb ik ontzettend last van m’n onderrug, kan geen enkele houding vinden die lekker zit of ligt. Daarbij ook nog eens koorts… dus het gaat lekker hier :?
Babbel : zou het niet kunnen dat je last hebt van je nieren :think: vraag anders eens aan je HA of zo om je urine te laten nakijken