Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Babbel: zou inderdaad als het zo blijft even je urine laten testen. Geen klachten met plassen? Vervelend dat je je zo brak voelt :hug:

Ik zou inderdaad ook wel verbaasd zijn, er komen alleen maar klachten bij nu. Aan de andere kant moet die test volgende week toch wel eens positief zijn omdat ik dan, als ik zwanger ben, al 6/7 weken ben. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken, en het weekend, of begin volgende week maar weer eens te testen.

Veerle hoe is het met jou? Al wat beter?

Moon : dit is toch geen naam voor dat de HA zolang wil wachten :evil: kun je ook niet via andere wegen je bloed laten prikken met één of andere uitvluchtje als reden :think: getver hoe is dit mogelijk in Nederland :thumbdown:

Chipie: het stomme is, ik ben zelf doktersassistente, en ik weet dat het beleid zo niet is, maar ik werd gewoon afgewimpeld. Ik blijf bij m’n vermoeden dat ik toch zwanger ben (dat zeg ik alleen hier natuurlijk :)) en dan zal de test de komende tijd toch positief moeten worden. Het is niet anders…

wanneer ga je dan nog eens testen ?mss zat je toch met een late ei :eh:

men wat kan een vrouwenlichaam je voor gek houden :shifty:

zou een collega dit niet doen of zal je dan de wet overtreden :think: denk dat ik nieuwsgierig en nerveuzer ben dan jij :oops:

haha chipie, nou dat lijkt maar zo hoor :smiley:

ik ben helaas niet meer werkzaam als assistente, en mijn oud-collega wil ik er eigenlijk niet mee lastigvallen. Ik test het weekend weer…

leuk hoor :?

terug spannend dit weekend en dit is nog zover weg :frowning:

nee joh, als het nu weer negatief is zou ik toch op mijn strepen staan hoor :x

maar denk dat het dit keer echt een mega dikke plus zal zijn :wink: :-*

Moon, als je zwanger bent zal ie idd wel eens een keer positief moeten zijn, maar waarom moet dat zo lang duren :x :wink:

ik heb absoluut geen medische kennis ofzo… dus ik vraag het even: waarom denken jullie aan m’n nieren?? krijg je daar rugklachten en koorts van???

geen probleem met plassen hier trouwens…

als ik morgen nog zo’n last heb dan bel ik de ha even.

Babbel: ik weet ook niet waarom het zolang moet duren :x

je kunt, hoeft dus niet, rugklachten en koorts hebben bij bijv een blaasontsteking die veel voorkomt bij zwangeren. Hou het even in de gaten. hopelijk gaat het snel beter :thumbup:

Moon, wát een actie van die HA, je zóu hem bijna GRRR!

Net alsof hij zo ook mijn ZIJN lijf om zou springen?!?!

Babbel wat een heerlijke foto!

Met mij gaat het weer een heel eind beter. Vandaag ben ik gewoon gaan werken en toen ging het over overtijd zijn. Zegt mijn baas tegen me: maar goed dat jij niet overtijd bent… :oops: :oops: :oops: Ikke gelijk een gevatte opmerking terug over zijn dochter en toen het onderwerp gauw ergens anders over, want jeeetje hij moest eens weten!

Piet doet het weer goed. Ik heb hem net op bed gelegd, want hij was behoorlijk moe. Als hij slaapt ga ik even de stallen uitmesten en daarna moet ik op kantoor zitten, dus helaas geen Gray’s Anatomy voor mij vandaag… Baal!

Hallo…

kwam weer even spieken…

Moon, volgens mij ben je echt zwanger hoor! rare ha trouwens om je zo lang in onzekerheid te laten…Even bloedprikken in het ZH…das toch zo geregeld denk ik dan?

Ik blijf voor je duimen hoor! :-*

Babbel, prachtige foto! :inlove:

Judith, wat zijn ze toch mooi die beesjes van jou! :inlove:

Veerle, haha je baas moest eens weten! :wink:

Fijn dat het met Piet goed gaat!

Babbel, als je blaasontsteking hebt kan je pijn voelen ter hoogte van je nieren…rug…je hoeft met blaasontstekking niet altijd pijn te hebben bij het plassen…vaak ben je wel wat koortsig…denk dat de meiden hier op doelen?

Maar je kan ook heel goed een griepje hebben hoor! Ik ben bij al mijn zwangerschappen in het begin grieperig geweest…En bij mij sloeg dat ook direct op mijn rug…(sinds mijn 1ste zwangerschap is mijn rug wat zwakker geworden)

Hier gaat alles zijn gangetje…

Ik heb HET onderwerp nog niet weer aangesneden…

Hoihoi,

Hier gaat alles z’n gangetje, Anouk is weer zo goed als beter. Ze was goed verkouden en hangerig. Nu is ze nog een beetje aan het hoesten, maar ja, dat gaat wel weer over. Als ik het maar niet krijg, want dan zou de operatie volgende week niet door kunnen gaan.

Scrat; wat vervelend dat je nog geen goede duidelijkheid hebt of deze zwangerschap een zorgeloze gaat worden. Misschien is jouw telling gewoon niet goed geweest, door die mk. Gelukkig mag je over 2 weken al terugkomen, en heb je het hartje wel zien knipperen. Dat laatste is wel een goed teken.

Judith; mooie foto’s van jouw honden weer zeg.

Wel balen dat je menstruatie zo lang duurde dit keer. Aan de andere kant, nu is de boel van binnen wel weer mooi schoon.

Zo ben ik weer, moest ff ingrijpen, Anouk had mijn lippenstift te pakken.

Babbel; wat een lekker ding is Lynn zeg. Lekker snuutje ……… zwijmel.

Bedankt voor het aanpassen van het lijstje.

Griepje?! Of van die rare zwangerschapskwaaltjes?!

Moon; wat balen, weer geen duidelijkheid, wel misselijk, geen menstruatie, geen positieve test. Jeetje schiet niet op zeg. En dat terwijl jouw vorige cyclussen zo mooi gelijk lagen. En wat een rare huisarts zeg. Ik weet wel dat het in NL niet zo makkelijk is om een bloedtest te krijgen, maar hij kan toch ook een urinetest doen?! Nu maar wachten tot de kerst?! Heb je soms in de tussentijd iets gehad wat op een bloedinkje lijkt?!

Heb jij als voormalig doktersassistent niet ergens een achterdeur waar je die bloedtest zou kunnen laten doen?!

Chipie; ik wist dus echt niet dat je al 2 dochters had, vandaar mijn vraag.

Ben ik weer, nu was ze met de videocamera bezit, de deugniet!!!

Veerle; wat een verhaal van het overtijd zijn. Zou het op jouw werk een drama zijn dan?!

Bian; fijn dat het bij jullie weer z’n gangetje gaat, ook al heb je HET onderwerp niet meer besproken.

Nou ik ga snel aankleden, want we moeten zo naar de kapper. Tot later.

Dikke kus,

Es

goede morgen,

veerle : way had jij het druk zeg :shock: goed geslapen vannacht?

Bian : volgens mij kom je nog heel vlug terug bij ons hoor? mannen panikeren vlug dat is typisch iets voor hen :roll: :hug: :-

Es : wat een mooie foto van Anouk :inlove: heeft ze flink geholpen :mrgreen: goh volgende week wordt je al geopereerd :clap: zal alvast :pray: dat je niet ziekjes wordt :-

niet verschieten meid :wink: ik heb nu al 4 dochters :mrgreen: :inlove:

Babbel : tijdens de zwangerschap van rebecca had ik nierstenen,de pijn was begonnen als lage rugpijn die overging rond mijn buik.toen had ik het idee dat ik een MK ging doen.

de pijn was dan veranderd naar heel erg dat ik via spoed binnen moest :?

het eerste wat ze toen zeiden was dat ik er zeker moest opletten dat ik geen koorts kreeg wat dat betekende dat mijn nieren begonnen te ontsteken.gelukkig had ik geen koorts :thumbup:

hoe gaat het vandaag?

scrat: alles goed meid ?

monique-je : hoe gaat het meis ?

goedemorgen!

Veerle: oei, dat was vast een moeilijk gesprek… wanneer ga je het op je werk vertellen?

Bian: leuk dat je hier mee blijft schrijven! ik hoop dat je man gauw zich bedenkt :pray:

Esther: nog maar een weekje! zie je er tegenop? niet dacht ik he? alvast succes :thumbup:

Ik zie nu de foto pas, es, leuk hoor :D, en nee, helemaal geen bloeding gehad…

Moon, we nou: ikke, heb er luchtig overheen gekletst.

Het zal geen drama zijn, ik heb een contract tot eind mei en dan zou ik wel willen stoppen voor een paar maanden, als dat voor hun beter is. Dan maar een paar maanden zonder inkomen, als ze me maar terugnemen. Daar heb ik het al met mijn lief over gehad en die zei dat ik het tzt dan maar zo moest aankaarten.

Ik ga het pas nét na of nét voor mijn vakantie vertellen, of als ik het niet meer kan verbloemen.

Ben al de hele tijd flink misselijk en dat werkt niet echt in mijn voordeel…

:inlove: liefffff kleine anouk!

Hier nog steeds ongi,nu al 9 dagen :shock:

Maar wordt al minder volgens mij.

pff ben vandaag niet echt lekker erg misselijk en licht in mijn hoofd… :sick: :**: weet niet of dit goed is?

Bwa, dat misselijke heb ik ook! Getver, ik loop de hele dag al te boeren en te hikken dat ik eigenlijk moet overgeven, maar dat wil ik niet…

Van de week al flink buikgriep gehad, dus het diarree-verhaal is over, maar dat misselijke, daar zitten we nog wel even aan vast, vrees ik.

Net heb ik Piet naar mijn moeder gebracht. Mijn schoonmoeder zou eigenlijk donderdag (morgen) oppassen, maar haar wandelvriend is zaterdag tijdens een wandeling aan een hartinfarct overleden. Ze heeft dus morgen een uitvaart en kan daarom niet op Piet passen.

Mijn moeder wilde het gelijk overnemen en neemt hem morgen ook mee naar de Mac. Soms zou ik wel willen dat ík Piet was, zo verwend als hij wordt!!!

arme Veerle & Scrat, hopelijk voelen jullie je snel wat beter!

Hoe is het met jou Babbel?