Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Jeeeee is nie lekker nee misselijk zijn.Maar het is voor een goed doel dames :-*

Ik was vorige week een nacht misselijk maar dat is echt geen pretje nee,maar bij mij is het zo als ik even overgeef is het over :wink:

hoi dames,

Anouk :inlove: :inlove: ik ging vroeger altijd met mijn moeder cake bakken en dan zat ik ook zo lekker die dingen af te likken :mrgreen: nu nog steeds hoor :shifty:

Zie je op tegen de operatie nu die best dichtbij is??

dank je voor je compliment over m’n kleine meid :-*

Moon, nog steeds geen duidelijkheid??? wanneer ga je weer testen?? het kan toch bijna niet anders meer :think:

Scrat, ik voel me soms ook licht in m’n hoofd en een beetje draaierig. bij mij komt het omdat ik te weinig eet. Bij elke hap die ik eet zit ik te kokhalzen, niet erg prettig. Heb nu wel ontdekt dat het met een appeltje wel meevalt. Dus ga ik straks maar weer een appeltje opsmullen.

Veerle, ik had dat ook bij de zwangerschap van Lynn. Er waren al 6 collega’s zwanger. De baas vond dat wel even genoeg… helaas had ie even pech gehad :mrgreen:

De mevrouw van moeders voor moeders is net weg. De test was positief :inlove: Er staan hier nu 2 kratten met elk 4 flessen waar ik lekker in mag gaan plassen (eerst in een kannetje natuurlijk :smiley: )

zie er wel tegenop om elke keer in een kan te gaan zitten plassen, maar het is voor een goed doel. En ik heb leuke cadeautjes gehad :lol:

kan weinig eten op dit moment doe het wel (chips etc lukt wel???) maar heb de hele dag zo“n bleeh gevoel…en sinds gisteren staat mijn blaas voor mijn gevoel steeds op knappen. Slapen doe ik ook niet goed…dus voel mij overall klote…fruit gaat net…eet wel vlees maar echt lekker vind ik het niet. klaarmaken al helemaal niet…niets ruikt meer lekker alleen parfum

moon weet je al iets meer?

Babbel; vervelend dat je zo misselijk bent :hug: nog steeds aan de naturel chips? :slight_smile:

Mijn vriendin (ook zwanger) komt morgen op visite.

M’n man en zij hebben me overgehaald toch morgen maar

weer te testen dus dat doen we dan maar. Zie er eerder een beetje tegenop, steeds het gevoel dat het toch weer negatief is.

Nog wel steeds met vlagen misselijk en moe. Ik kan op tv bijvoorbeeld eten zien waar ik spontaan misselijk van wordt :eh:. dat slijmverlies is er ook nog steeds, kan dat?"

Hey, wat lees ik nu :mrgreen: :mrgreen: Veerle is ook weer zwanger!!!

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Nou, dat gaat ineens wel snel hier hè?!!! Maar dat mag ook wel! Jullie verdienen het allemaal!!

Hier gaat het echt :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Mijn stagedagen zijn ingekort tot zolang ik het volhou. Dus ik begin 's ochtends en stop wanneer het niet meer gaat en dat is meestal al snel. Dat zijn 3 ochtenden in de week en de rest van de tijd lig ik zo ongeveer plat. Ik heb zo’n mega pijn in mijn bekken. Ik word er gek van. Kim is de meeste tijd bij de buurvrouw, zij is tevens Kim haar opasmoeder en gelukkig heb ik haar, anders had ik echt thuiszorg moeten regelen, want ik kan gewoon niks.

Dus vandaar dat ik er ook niet zo vaak ben!

Morgen naar de verloskundige, ik hoop dan een mooi hartje te horen. Ik heb wel al 2 echo’s gehad, maar nog niet het hartje gehoord!

Maar ik laat wel even weten hoe het morgen is!

Dames…mijn duimen draaien nog steeds!!! Ik hoop dat binnenkort alle mei stoppers zwanger zijn!!!

:-* :-* :-*

Moon, ik :thumbup: heel hard voor je!!

Nee, de naturel chips lukt dit keer niet meer :? ik probeer 's ochtends een beschuitje weg te werken en dan een uur later een appeltje… dat lukt meestal nog wel.

Joepie, jammer dat je je zo kl*te voelt. Maakt het zo moeilijk om te genieten van de zwangerschap.

Ik hoop dat je snel het hartje kan horen!!

Hallo meiden…

Moon, nog geen duidelijkheid…ik duim voor je hoor!

Ester, prachtige foto van Anouk! :inlove:

Joepie, succes bij de vk morgen!

Dikke knuf voor alle meiden die te kampen hebben met misselijkheid, duizeligheid, moeheid, rug en bekkenpijn… :-

vervelende klachten waar je soms niet onderuit komt…

Joepie, van esmee had ik ook heel snel last van mijin bekken/banden en vooral onderrug…dat bleef zo…Ik moest gewoon echt mijn rustmomenten pakken…luister naar je lichaam… :-

Ik duim weer verder… :-*

Joepie, leuk om weer iets van je te horen!

Wel minder dat het niet zo lekker met je gaat… een dikke knuffel van mij!! :hug:

Wat mankeer je dan precies, iets van BI?

Vandaag weer gewerkt, zag ineens in de spiegel vanmiddag dat ik een buikje had :shock: … Dat kan toch nog helemaal niet???

Moon, als je nou morgen niet pos. test, dan als de wiedeweerga naar de HA hoor, laat hem maar bloedtappen!

Chipie, de testen komen morgen jouw kant in!!! Door mijn belabberde lijf zat het er eerder niet in, maar het komt goed!

Ik ben het zo ontzettend zat he. Wéér negatief!! Ik zou er een hoop voor over hebben om gewoon ongesteld te worden.

HA weer gebeld, volgende week nog eens testen, blabla. Nou daar heb je wat aan :think: :think:

Zou ik gewoon een cyclus overslaan?

Ik lees later bij meiden, sorry

dat is vreemd moon echt naar je ha gaan of een vk bellen (heb je meer aan)

hier nog steeds hetzelfde…bleeeeeh :sick:

huh Moon wat raar… :think: maar ik ken er ook die pas na 14 dagen of meer positief testen.

Wel belachelijk van de ha, kun je niet naar een andere… (een afspraak maken op zijn vrije dag ofzo??)

Moon, wat vervelend die onzekerheid! En wat een vervelende huisarts om je zo in onzekerheid rond te laten lopen!

Dikke knuf meid! :-*

dank je meiden :-*

Babbel; mijn ha is er 5 dagen van de week, dus dat kan ook niet.

Esther: heb nog wel contact met oud collega’s maar wil die hiermee niet lastig vallen.

Heb maar besloten in de loop van volgende week nog een test te doen, en anders naar de ha te gaan. Gewoon gelijk een afspraak ipv aan de telefoon al uitleggen wat er is. Gelukkig vragen ze dat nooit.

Kan ook best zijn dat je een cyclus overslaat,tis echt klote zo steeds dat afwachten. :roll:

Moon, het zit je niet mee… iig succes ermee! :hug:

Zo, mijn waslijst van vanochtend is afgewerkt, ik ga nu snel even stofzuigen, naar de markt en om 2 uur moet ik op het KDV zijn voor de sinterklaas-middag!

Moon : heeeeeeee bah dat is toch niet meer normaal :frowning:

veerle : hoe was het feestje op de KDV ?

Hoe was het feestje Veerle?

Gaan jullie allemaal sinterklaas vieren? Wij vieren het vanavond bij mijn schoonouders.

Maar weer wat testen gekocht, en anders di maar weer naar de HA om alsnog om een bloedtest te vragen :evil:

groot gelijk moon,ik zou zeker voor een bloedtest gaan,en vraag anders ook om je bloed te laten testen op je hormoon huishouding :wink:

Zo meiden, daar ben ik ook eindelijk weer een keer.

Op mijn werk is het zo druk en thuis heb ik ook weinig tijd voor internet. Vanmorgen stond de buurvrouw voor de deur, ze vroeg of Anouk mee mocht naar de dierentuin. Uiteindelijk zijn we met z’n 4-en gegaan, maar ja, daar gaat je dag wel van naar de knoppen.

Nu Anouk niet meer ’s middags slaapt, is ze ’s avonds helemaal total-loss, ze lag er vandaag om 19.15 uur in. Maar soms gaat ze maar mooi wel slapen hoor, heb ik ff mijn handen vrij en haalt ze toch een paar uurtjes slaap in.

Verder ben ik voor de 11e keer dit jaar geloof ik verkouden. Gelukkig nu, want als het volgende week zou zijn, zou de operatie wel eens niet door kunnen gaan.

Volgende week ben ik al geopereerd, het is wel spannend hoor, maar ik zie er nog niet tegenop.

Sinterklaasvieren, jawel. vorige week zaterdag bij manlief op het werk. Morgen bij mij op het werk. Zondagmorgen met de straatkinderen, ’s middags met familie en dinsdag op het kdv. Oh en opa en oma hebben nog een kado voor in de schoen, gaat ze morgen logeren. Dus Anouk wordt goed verwend.

Bedankt voor jullie complimenten over Anouk. Toch leuk om ook van anderen te horen dat ze een schatje is, hi hi!!!

Goed maar hoe is het nu met jullie?!

Chipie; al 4 dochters, jeetje, dat had ik zeker niet verwacht. Hoe heten ze?! En misschien een brutale vraag, maar zijn ze allemaal van jou?!

Veerle; wel fijn dat jullie het even zouden kunnen redden zonder jouw inkomen. Maar echt een fijn gevoel lijkt het me niet.

Fijn hè die oma’s die om de haverklap willen oppassen. Die moeten we in ere houden, opa’s trouwens ook.

Nu al een buikje, oh jee, dan kun je het niet zo lang voor je houden. Maar wel mooi dat je het kunt zien, ook al is het nog vroeg.

Judith; wat een lange menstruatie?! Schiet bij jou ook niet op. Eerst een enorm lange cyclus en nu een menstruatie van ruim 1 week. Wanneer doet jouw lijf nou eens wat het moet doen?!

Als ik misselijk ben, probeer ik zo lang mogelijk niet over te geven, want dat vind ik dus echt vreselijk. Maar als het aan het eten ligt, dan ben ik het inderdaad ook kwijt als ik eenmaal overgegeven heb. Maar de misselijkheid van de zwangerschap is toch wel anders. Je weet tenslotte dat het tijdelijk overgaat als je eet, maar ja, eet maar eens als je misselijk bent.

Scrat; waarom zou het niet goed zijn?! Misselijk is altijd goed, tenminste als je zwanger bent. En licht in je hoofd, dat zou wel een kunnen komen door het vele bloed dat je lijf extra aan moet maken. Of voelt dat niet zo?!

Bijna niet kunnen eten, behalve chips, hi hi. Zwangere vrouwen eten wel vaker vreemde dingen.

Babbel; deden wij vroeg ook, dat cakebeslag is toch wel zo lekker. Anouk heeft dat dus ook ontdekt, en papa vindt het wel leuk om cake te maken met Anouk. Het is wel schattig om te zien. Ze is dan compleet met schort. Ze krijgt trouwens voor Sinterklaas een kinderbakset, met deegroller, vormen enzo.

Goed van je dat je met moeders voor moeders mee gaat doen, ook als is het geen pretje. Heb je er niet een mooie maatbeker bij gekregen, die is qua maat goed, pas precies in de wc.

Bian; hoe gaat het bij jou?!

Moon; hoe was de test vanmorgen?! Hè verdorie alweer negatief. Kan me voorstellen dat je uit gaat kijken naar een menstruatie. Deze onzekerheid schiet niet op. Gaf de ha nog een reden dat je volgende week maar weer moest testen?! En heb je hem verteld dat je vorige cyclussen heel mooi waren?! Zal wel.

Ik snap dat je je oudcollegae er niet mee lastig wilt vallen, maar ja, als je op die manier duidelijkheid zou krijgen, dan zou ik het toch overwegen?!

Joepie; balen dat je je zo slecht voelt dat je stagedagen ingekort zijn. Wel fijn dat ze er zo flexibel mee omgaan. Maar een pretje voor jou is het niet.

Hoe was het bij de vk?! Een mooi hartje horen kloppen?!

Nou ik ben weer bij, tot de volgende keer. Enne fijn weekend als ik maandag pas weer kan komen.

Ga nu lekker in bad, ff de verkoudheid tijdelijk weg laten gaan.

Dikke kus,

Es