Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Esther : succes straks :hug: :-* :kaars:

judith : :lol: :lol: :lol:

Moon : rare ongi :shock: :? sterkte voor je hubbie :-*

Moon, mss toch even een testje ertegen aan gooien. Hoewel ik snap als je dat niet wil vanwege de kans op een teleurstelling.

Esther, je bent nu al in het ziekenhuis, maar wil je toch heel veel succes wensen. Ik denk aan je.

Veerle, jammer dat je aardappels aangebrand waren. Maar verder zijn die pannen wel een succes geloof ik!

Monique-je, wat een goed nieuws!!!

Judith, dat filmpje :inlove:

Hier gaat alles verder z’n gangetje. misselijkheid zo goed als verdwenen. Alleen af en toe een vlaag. (als ik niks gegeten heb) verder ben ik aan het aftellen tot dinsdag :mrgreen: , niet dat de vk wat spannends gaat doen hoor… maar het is toch leuk.

Natuurlijk kijk je uit naar dinsdag Babbel, da’s toch een beetje een bevestiging denk ik he? :slight_smile:

Veerle: hoe ging het vanmorgen?

Hier lekker rustig vanavond. Morgen drukke dag. Morgenvroeg eerst shoppen, moet nodig nieuwe broeken… morgenmiddag met m’n schoonzus naar de andere kant van het land om naar m’n man/schoonzus hun oma te gaan, en daarna gelijk door naar mijn andere schoonzus om op de kids daar te passen. Leuk, maar wel druk!

ik kwam even spieken of er al nieuws was van Esther… ben benieuwd hoe de operatie verlopen is…

Veerle, succes morgen. Ik duim voor een mooi kloppend hartje!!!

Hee meiden,

Daar ben ik weer, terug van het ziekenhuis. Alles is goed gegaan. Behalve dat ik behoorlijk heftig reageerde op de pijnstillers in combi met de narcose. Was heel lang duizelig en als ik in beweging kwam, moest ik overgeven. Niet echt fijn.

Gevolg was dus dat ik niet gegeten had, en ik mocht pas naar huis al gegeten zou hebben. En om nou alleen te gaan eten om naar huis te gaan, vond ik niet zo’n goed idee.

Dus ik ben een nachtje gebleven. Vanmorgen gegeten en gedouched en toen mocht ik gaan.

Nu ben ik ff aan het onderzoeken hoe ik het beste met de wondjes om kan gaan, wanneer doet het pijn en wanneer niet. Anouk is bij opa en oma en morgen gaat ze naar de andere opa en oma. Nou dan moet ik mijn draai toch wel weer gevonden hebben.

Ga nu weer ff rusten, dikke kus,

Es

Eddepet, wat naar dat je zo beroerd bent geweest!!! Heel veel beterschap voor jou! :hug:

Ik kom net terug van het ZH en mag jullie zeggen dat ik een garnaal van 0.42cm bezit met een knipperlichtje! :inlove:

Volgens de berekeningen van de gyn klopt het helemaal en zit ik precies op 6+0. Uitgerekende datum is 03-08-'07!

De 27e moet ik weer terug voor nóg een echo. Als dan alles nog goed is, gaan we een zwangeschapsdossier aanmaken!

YES VEERLE :dance: :dance: :dance: HIJ DOET HET :clap: :clap: :clap:

Eddepet: gelukkig is alles goed gegaan!

Wel balen dat je er zo ziek van bent geworden, en een nachtje blijven kan natuurlijk nooit kwaad!

Wel fijn dat je nu in ieder geval weer lekker thuis bent. Nu maar lekker uitrusten! :-

Veerle: Jippie, hij doet het!

Heb je je toch voor niks zo druk gemaakt, maar wel begrijpelijk natuurlijk.

Je hebt dus zelfs het hartje al horen / zien kloppen. Dan is de kans dat het alsnog misgaat natuurlijk heel klein!

Nu genieten meid! :-

Moon: rare ongi hoor! Is het wel een ongi geweest? Ik zou toch als ik jou was volgende week nog eens testen, dan weet je het ook zeker!

Babbel: natuurlijk is het spannend! De eerste keer naar de VK.

Veel plezier dinsdag.

Judith: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik ga weer snel aan het werk :mrgreen:

Esther : sorry jou vergeet ik dan nog nog :oops: :oops:

wat naar dat je je zo beroerd voelde na de operatie :hug: gelukkig was je zo slim om er een nachtje te blijven :thumbup:

jij bent de volgende met positief nieuws :pray: :thumbup:

angel : je bent al ondertussen 15 weekjes :thumbup: en voel je al iets :inlove:

Nee Chippie, ik voel nog niks.

Het is nu ook wel echt een beetje raar. Ik voel nog niks, maar ik ben ook echt helemaal niet meer misselijk of i.d., ik voel me zelfs super goed!

Afentoe heb ik echt zoiets van: ben ik wel zwanger??? :think:

Hoef pas over twee weken weer naar de VK.

M’n buik is wel al flink aan het groeien, dus daaruit maken we maar op dat alles goed gaat.

:-*

Es; wat balen dat je zo duizelig was,maar nu weer oke :thumbup:

Veerle; leuk joh dat je het knipperlichtje gezien hebt :mrgreen:

Angel; wat gaat het snel zeg…krijgen we nog een buikfoto te zien :stuck_out_tongue: hoeveel ben je al aangekomen?

Hier niet veel nieuws.

Gisteren de kerstboom gezet,was een beetje grieperig dus kwam goed uit.

Ben heeeeel zenuwachtig :lol:

Dinsdag moeten we naar amsterdam om een visum aan te vragen voor mark voor onze vakantie naar amerika :pray: Hoop dat ie hem krijgt dan kunnen we gaan boeken :stuck_out_tongue:

JEEEEEEEEEEJJJ Veerle, een kloppend hartje!!!

Esther, fijn dat de operatie goed is gegaan. Jammer dat je je zo beroerd voelde erna.

Hoe gaat het nu eigenlijk verder?? kun je nu gewoon klussen of moet je medicijnen slikken oid???

Judith : die visum zal wel goedgekeurd worden :wink: is er plaats in je koffer :think: :eh: :mrgreen:

Hahaha denk ut niet chipie :mrgreen:

Sleep altijd teveel mee dus jammerrrrrrrr :stuck_out_tongue: :wink:

judith : :cry: :cry: :cry:

:lol: :lol: :lol:

Veerle: wat goed nieuws meid!! geniet ervan hoor!!

Eddepet: vervelend dat je je zo beroerd voelde, gelukkig is alles goed gegaan, en ik hoop dat je je snel weer beter voelt :hug:

hoihoi,

Merk wel dat zolang ik in beweging blijf, het wel redelijk goed gaat. Hoewel te lang zitten bv is niet echt fijn. Nou ja, zolang ik alleen thuis ben, is het niet erg. Zoek ik mijn weggetje wel. Maar straks komt Anouk thuis, de andere opa is zo aardig om te helpen haar naar bed te brengen. Weet niet of het nodig is, maar just in case.

Ik kon er vanmorgen niet meer opkomen, maar ik heb morfine gehad, en schijnbaar reageerde ik daar nogal heftig op. De gyn kwam na de operatie ff kijken en vond mijn pupillen wat klein. Vroeg later aan de verpleegster wat ik in vredesnaam gehad had, hi hi.

Veerle; geweldig nieuws zeg, een garnaaltje met een knipperlicht, dat is nog een bijzonder (Anouk zag er ook zo uit toen, hi hi).

Angel; al weer 15 weken, jeetje wat gaat het snel. Je voelt nog niets, nou dat komt nog wel hoor. En je groeiende buik is toch ook een goed teken?!

Chipie; als mijn positieve nieuws betekent dat jullie daar op moeten wachten, nou dan mogen jullie de eerste zijn. Ik moet 5 januari naar de gyn voor controle en ik hoop dat ik tegen die tijd al een echte menstruatie heb gehad. En dat de gyn kan zien dat mijn cyclus “normaal� is.

Judith; normaal zouden wij de kerstboom ook al gehad hebben, maar dit jaar wil het niet echt opschieten. Ik zal manlief maar eens zeggen dat hij er morgen maar eentje moet regelen, kunnen we ‘m ‘s avonds opzetten. De rest van de verlichting (buiten) doen we maandag wel.

Babbel; ik hoop dat ik nu een “normale� cyclus krijg, en dus net als jullie 1 eitje per maand heb die ook uit zichzelf springt. Maar dat weet ik pas als ik bij de gyn ben geweest voor controle. Maar tot die tijd zullen we echt niet stil liggen hoor, hi hi.

Bedankt dat jullie zo meeleven met mijn pijntjes en ellende na de operatie, dat doet me goed.

Dikke kus,

Es

esther : hoe is het vanacht gegaan ,voel je al meer mens terug :pray:

veerle : heb gister voor het eerst een ovu test gedaan en er verschijnt helemaal niks ,geen enkel streepje :oops: ik heb gedaan zoals je schreef in je pb,zal wel aan mij liggen :roll: :mrgreen:

vanavond terug proberen :mrgreen:

Helemaal geen streepje of alleen een controlestreep?

Indien je alleen een controlestreep hebt, dan doet de test het wel, maar heb je nog geen ei in aantocht.

Meer als 1x per dag testen heeft geen zin hoor, dan moet je het gewoon morgen nog eens proberen.