sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosde :oops:
MOOn : de volgende klusperiode breekt weer aan binnenkort hopenlijk volgende maand succes :dance:
esther : zal donderdag een :kaars: branden voor jou zal zeker aan je denken :hug: :-*
judith : vind je arts dit normaal :eh: en al 10 dagen :shock: hoe is het vandaag voorbij .
veerle : je hebt een goede koop gedaan :thumbup: Piet die lekker alles opeet zelf de boontjes
wat een flinke jongen is hij :thumbup:
crystal : nog een weekje en het is zover :dance: je eerste afspraak bij de vk :thumbup: en dan de week erop dacht ik je eerste echo :dance: :inlove:
vanaf nu staat er op onze menu om de 2 dagen klussen :mrgreen:
ik wil ook weer :inlove:
he he even pauze. Hubbie is vanmorgen opgestaan met een arm die hij niet meer kan bewegen :o. Krijgt z’n arm met geen mogelijkheid gestrekt. Dan bel je om 8.00 de huisarts, en dan mag je om half 4 komen.
Fijn hoor. Gelukkig is het niet superdruk en kan onze werknemer wat overnemen, want ik ben nu een soort secretaresse/reparateur/huishoudster/verpleegkundige
Chipie: ja de klusperiode komt voor jou ook weer dichtbij. succes zou ik zeggen :lol:
@chipie wrote:
crystal : nog een weekje en het is zover :dance: je eerste afspraak bij de vk :thumbup: en dan de week erop dacht ik je eerste echo :dance: :inlove:
was het maar waar… de 1e echo komt waarschijnlijk ergens in januari pas :?
Ongi is wel voorbij hoor nu.
Maar het is heel vreemd.Vorige ongi was maar 2 dagen en deze 10 dagen.
De ongi voor die van 2 dagen was ook heel lang,en die daarvoor ook weer kort. :think: Dus om en om.
Chipie, is je pakje al aangekomen?
Gatver, hier waren mijn aardappelen aangebrand… maar ze smaakten nog best lekker. Ik zal maar eens gaan bellen, want volgens mij laat ik dan mijn pan te heet worden oid.
Piet vond het vandaag weer superlekker: soep, aardappels, erwtjes met wortelen en kip. Toetje vlaflip en alles op!
Ik ben nog met vlagen misselijk, hoop dat het snel voorbij is!
He meiden,
Ben ik ook weer effe.
Niet lang, want ik moet zo weer gaan liggen.
Ik heb vandaag de 20weken echo gehad en bij ons zag het er goed uit.
Dat het een jongen werd wisten we al :inlove:
Verder gaan die harde buiken niet weg en is ook niet verminderd, maar het goede is dat mijn baarmoedermond oftewel het geboortekanaal nog potdicht zat :dance:
Verder blijf ik wekelijks op controle bij de gyn vanwege die weeeen,
Ik kom hopelijk gauw weer alles bijlezen en doen, maar voorlopig zal ik maar af en toe wat van me laten horen.
Groetjes MOnique
Mo, heel veel sterkte de aankomende tijd. Het is niet niks om je absoluut kalm te moeten houden :hug:
veerle :wou je gisteren nog vertellen dat het pakje is toegekomen :dance: maar moest onverwacht weg :thumbdown: dus bij deze van harte bedankt :-* moet ik je echt niets vergoeden ?
monique-je : leuk om tehoren dat alles nog goed is met jou en baby boy :thumbup: :inlove: nog een paar weekjes geduld :hug: :-*
Nee hoor, ik hoop dat je er heeeeel veel geluk mee hebt!! :-*
Goed nieuws Monique!! Heel veel succes de komende weken, komt helemaal goed :thumbup:
Veerle: fijn dat Piet zo goed eet, smaakt het jou ook ondanks je misselijkheid?
Ongi is hier ineens verdwenen. Normaal ruim een week, en nu 3 dagen.
Moon wat gek he,heb ik ook al 2x gehad :think:
Moon, wat voor bloed ben je verloren? Was het oud of ook vers?
Kan het geen innesteling van een laat ei geweest zijn?
Ik ga allemaal rare dingen denken, hihi! :thumbup:
Veerle & Judith : beide, ruim een dag rood bloed,en nu alleen nog een klein beetje oud. :roll:
Hmmmm, ik zou toch nog maar eens testen volgende week, mocht het bij dit beetje bloed blijven…
Fffft, morgen moet ik al om 5uur!!! mijn bedje uit… Hengstenkeuring in Ermelo en we zitten in de eerste groep die om 8 uur zich moet presenteren… gaaaaaap!!!
Hey meiden,
ff snel een berichtje van mij.
Heb net het ziekenhuis gebeld, morgen om 9.10 uur in het zh zijn en om 11.10 uur is de operatie gepland. Spannend, ben nog niet zenuwachtig, maar dat zal morgen wel komen.
Veerle; het klinkt helemaal geweldig, jullie pannen. Zo snel stoofvlees klaar. En dat Piet ook goed eet, fijn man. Hè vervelend dat ze aardappelen aangebrand zijn. Gelukkig smaken ze nog wel. Weet je al of je te heet gekookt hebt?!
Jeetje dan moet je er echt wel vroeg uit, 5 uur. En om 8 uur al presenteren, ppff. Maar wel leuk hoor, een hengstenkeuring.
Babbel; fijn dat bij jou de misselijkheid bijna voorbij is, dan kan het echt genieten gaan beginnen.
Moon; menstruatie weer voorbij, dus op naar de plezierperiode. Is toch fijn dat de menstruatie maar 3 dagen duurde?!
Wat vervelend van jouw man zeg, is er al verbetering en weten ze al wat het is?!
Chipie; alvast bedankt voor je kaarsje. Ik zie er niet tegenop, behalve hoe ik wakker word na de narcose. Daar hoor je zulke verschillende verhalen over.
Veel plezier met plezieren om de dag.
Judith; jouw cyclus is ook steeds wisselend, lang kort, dan een lange menstruatie. Vervelend hoor. Je weet gewoon niet wat je er van moet denken.
Monique-je; gelukkig zit jouw zoontje nog veilig in jouw buik, en zit de baarmoedermond nog helemaal dicht. Rust maar goed hoor, het is voor een goed doel.
Nou ik ga snel posten, nog ff was opruimen en dan zal Anouk wel weer wakker worden.
Dikke kus,
Es
Kan ik hier misschien nog mensen verblijden met een filmpje van een snurkende hond van mij,ze sliep niet maar snurkte toch :mrgreen:
Even op het plaatje klikken
Judith: :lol: :lol: :lol:
Veerle: pffffff 5 uur… succes ermee!
Esther: m’n man heeft een pees gescheurd in zijn onderarm. Loopt nu dus met een mitella. Erg onhandig want het is druk en op woensdag zijn we altijd met z’n 2en, morgen en vrijdag gelukkig weer met z’n 4en. Hij moet vrijdag nog een keer terug om weer te beoordelen bij de HA.
ik vergeet het helemaal, heeel veeeel succes morgen Esther !!! :thumbup:
Ja es succes morgen hoor :thumbup: