was net aan het kijken op google voor die AMC maar vind geen adressen in belgië :shock:
Chipie, we kunnen het ook eerst uit gaan proberen bij Veerle :lol: :drool:
Moon : leuk idee maar voor mij een beetje te ver :mrgreen:
Moon balen zeg!!! ik dacht echt dat je zwanger was :think: (mss is er in een heel vroeg stadium iets mis gegaan)
Veerle, wat heerlijk dat je je pannen binnenhebt :thumbup: komen we zeker eens proberen
Lekker manneke is Piet :inlove:
Esther, fijn dat je er nog niet tegenopziet… niks is erger dan wachten op iets waar je vreselijk tegenop ziet.
Hier gaat het redelijk. Ik slok 's morgens een glas drinkbrinta weg en dan gaat het wel.
Ik pas morgen het lijstje aan, we gaan zo naar opa en oma om sinterklaas te vieren.
babbbel : veel plezier meis :dance:
Goedemorgen!
Babbel; dat denk ik ook ja, maarja, volgende ronde maar weer.
Hoe was Sinterklaas?
Goeiemiddag, hier ben ik weer!
Brrrr, drinkbrinta, iew dat krijg ik echt niet weg?
Is iedereen Sinnekaas aan het vieren?
Chipie, ik heb nog even zitten zoeken voor de AMC adressen en heb dit voor je op hun site kunnen vinden:
AMC Belgium
Alfa Metalcraft Corp. S.A.
BE - 9830 Sint-Martens-Latem
Kortrijksesteenweg 205 - Bus1
Tel. + 32 9 250 93 60
Fax. + 32 9 251 21 42
E-Mail: info@be.amc.info
Moon, balen meid dat je ongi bent geworden… :-*
veerle, prachtige foto van Piet! :inlove:
Hallokidokie
Wij hebben het afgelopen weekend Sinterklaas gevierd. Eerst zaterdag bij mij op het werk. Toen zondag ’s morgens in de straat en ’s middags met familie. Anouk is geweldig verwend. Heeft trouwens een heel leuk spel gekregen, hè hoe heet het nou, oh ja, Hullabaloo, Anouk vindt het geweldig. Beetje hetzelfde als Twister, alleen meer voor kleinere kinderen.
Nog maar 3 dagen en dat eindelijk de operatie. Vandaag is dag 93 van mijn cyclus, dus het wordt echt tijd.
Ff snel op jullie reageren.
Babbel; fijn dat je het met brinta goed vol kunt houden. Toch heeft ieder weer zo z’n eigenaardigheden als het gaat om (tijdelijk) voorkomen van de misselijkheid.
Chipie; wauw wat een gezellige boel bij jullie zeg. Maar ook een enorme drukte. En allemaal meiden, hoe krijgen jullie het voor elkaar.
En na jou en Moon kom ik, eindelijk!!!
Moon; balen maar ook jippie, je bent eindelijk ongesteld geworden. Er is dus niets mis met jou, alleen is jouw cyclus dit keer wat langer. Ik zou ook de vorige cyclussen als lengte aanhouden.
Veerle; het klinkt niet knullig, jullie zitten nou eenmaal in de luxe positie dat jij niet hoeft te werken. En dat je alleen maar werkt voor de sociale contacten.
Morgen komt Sinterklaas bij Anouk op het kdv, spannend hoor, hoewel ze er niet bang van is. Wat een schattige foto’s van Piet, ahhh.
Vrijdag al een bezoek aan de gyn, spannend. Ik hoop dat ze een mooi knipperend hartje kunnen vinden.
En vandaag jouw nieuwe pannenset, veel succes en plezier met het koken ermee. Maar wat een geld zeg, aan de andere kant, je hebt best veel voor dat geld.
Angel, Bian, Judith, Scrat, met jullie alles goed?!
Ga snel weer aan het werk, zit me vandaag een beetje te drukken met de telefoon, ben namelijk gigantisch verkouden. Als klanten me nu zouden horen, nee dat komt niet echt professioneel over. Misschien als ik 0909-nummers zou inspreken, dan wel.
Dikke kusssss,
Es
Jahoor es hier alles goed.
Gebeurt niet veel bijzonders hier
Haha Esther, ben jij sexy Wanda vandaag?
Jeetje, donderdag word je al geopereerd, is het niet? Spannend!!
Hier niet veel te liegen. Ik ben Marktplaats aan het afspeuren naar een leuk skipakje (2) in maatje 86/92. Verders bezoek gehad vanmorgen van mijn ouders en boodschappen gedaan.
Ook is MvM langsgeweest om de eerste lichting kannen op te pikken. Gelukkig was skonmoet niet thuis!
Saai Judith, als er niets spannends gebeurt. In welke periode van je cyclus zit jij?!
Sexy Wanda, nou vind ik Wanda niet zo’n mooie naam. De zwoele stem is er nu wel voor, dat wel.
Een leugen, nou daar komt die. Een excollega van mij dat ik zijn voice mail inspreek, met een leuke tekst, dat ik zijn droomvrouw ben en dat als jij niet opneemt dat dat komt omdat ik met hem bezig ben, ha ha. Nou ja, als hij dat wil, ik werk daar wel aan mee hoor. Hij moet alleen nog ff uitzoeken hoe dat moet.
Ik word donderdag inderdaad al geopereerd, wel spannend, hoewel ik nog niet nerveus ben.
Een leuk skipakje, moet je eens bij C&A kijken, daar hebben wij er ooit een voor Anouk gekocht. Ik wil nog een skibroek hebben voor Anouk, kan ze mooi aan als er een pak sneeuw valt. We gaan niet op wintersport, maar ik hoop dat er hier ook zo’n pak sneeuw valt.
Wat een geluk dat je schoonmama er niet was toen MvM langskwam, stel je voor.
Nou ga weer snel verder,
Dikke kussssss,
Es
Haha Ed, maar ik ben af en toe een grote pin, zullen we maar zeggen.
Als het enigszins kan, vind ik het een superleuke sport om op Marktplaats naar koopjes te snuffen.
Gister dus voor Piet voor S-klaas een tafel met twee stoeltjes gekocht, zodat hij daar aan kan gaan zitten kleuren e.d…
25 euro, da’s geen geld, toch?
En nu weer die skipakjes, want ik wil er eigenlijk gewoon twee hebben, zodat ik kan afwisselen als er eentje nat is.
Yes, mijn eerste kooksel/braadsel in mijn nieuwe pannen is gelukt!!
Ik heb heerlijk ribstuk in 25 minuten klaargemaakt en een schenkel (soep) ook in 25 minuten helemaal gaar.
Het vlees is Ãets te pittig, maar ik had er teveel sambal in gedaan, dus dat is mijn eigen schuld.
Wauw wat ben je fanatiek aan het koken geslagen. Wie gaat dat allemaal opeten, of ga je het invriezen?!
Ik ben ook een knieperd hoor (zo noem ik het altijd), althans voor mezelf en dan meer qua kleding. Kleding voor Anouk kopen we meestal bij HM. Voor mezelf ook trouwens, is lekker goedkoop, hi hi.
Zit nu op dag 14 van mn cyclus…heb net een ongi van 10 dagen achter de rug :wall:
Judith, zou het geen vroege MK kunnen zijn? 10dagen is wel heftig hoor!
Het vlees is bijna allemaal op, dat eten we van de week verder op.
De soep daar doen we meestal 2 of 3 dagen van, dus dat is deze week ook nog op.
Vriendjelief vond het ook lekker en zelfs Piet heeft boontjes op!!! :shock:
Koken zonder water is nog wel een beetje vreemd, maar het smaakt prima!
wow Judith, 10 dagen :shock:
Veerle, fijn dat je pannen zo goed werken en dat het lekker smaakt :mrgreen:
Hier gaat alles nog z’n gangetje. Ben niet erg misselijk meer. Alleen sterke geuren moet ik vermijden en op z’n tijd even wat eten. Hoewel ik nog steeds nergens trek in heb.
Hier alles z’n gangetje, ongi is weinig en volgens mij morgen wel weer voorbij :shock:
Eddepet: Spannend joh, donderdag al, alvast heel veel succes!!
Veerle: fijn dat het zo lekker smaakte!
Babbel: goed dat je misselijkheid minder wordt :thumbup: geen andere kwaaltjes?