Bian :hug: als je even van je af wil ‘praten’ dan moet je dat gewoon doen hoor meid!
Bian : meiske toch nog steeds geen goede vooruitzichten :hug: weet dat je hier je hartje kunt luchten,weet niet of jullie dit zo zeggen :eh:
veerle : heb positesten gehad bij de ovu en tuurlijk geklust hé :mrgreen:
nu afwachten :dance:
babbel : leuk zeg hoe de familie reageerden :inlove: hihihi en Lynn mocht het vertellen :mrgreen: :inlove:
als ik iemand vergeten ben is het niet met opzicht :naughty:
hee chipie, ik dacht al, waar ben je! maar nu snap ik waar je was :dance: ik duim voor je
Judith, het word spannend bij jou!!! voel je al iets?
Bian :hug:
Chipie, over twee weken gewoon een vette positieve test!!!
Verder allemaal aan de klus :mrgreen:
Hier gaat alles z’n gangetje. Weinig last van kwaaltjes. Ben wel blij dat het december is… de tijd gaat altijd zo snel met al die feestdagen en na de feestdagen… de echo :dance:
Babbel; voel niets bijzonders dus denk niet dat het zover is
Maar we hebben geduld.
Vanochtend is mn opa overleden,75 jaar was ie.
Al een tijd ziek en gister avond een ‘overdosis’ morfine gehad omdat ie zo niet verder wilde.
Gecondoleerd Judith
gecondoleerd…judith!!! :hug:
Judith : gecondoleert meid :kaars: :hug: :-*
scrat : hoe gaat het met je ?
babbel : je kunt beginnen met de dagen af te tellen :dance:
@Moon84 wrote:
hee chipie, ik dacht al, waar ben je! maar nu snap ik waar je was :dance: ik duim voor je![]()
dank je wel :-*
jahoe de ovu-test was positief vanmorgen. dus we weten wat we te doen hebben :lol:
Babbel: mijn nod is 30 december
he chipie…het gaat wel …het “kater” gevoel is minder maar kan s’avonds bijna niets eten en ben erg moe…en heb nu hoofdpijn…get moet de hele week werken en wil eigenlijk alleen maar slapen…succes alle klussers…
meiden… :-
Judith, gecondoleerd met je opa…
Sterkte meid :-
Moon, succes! :mrgreen:
Judith gecondoleerd met je opa
Sterkte ermee!
:hug:
Juut, gecondoleerd met je opa… 't is niet niks… :kaars:
Scrat, ik wil ook alleen maar
en met mijn kop boven de plee hangen…
Ach, ik lees net dat één van de aug.mama’s een MK heeft gekregen, arme meid…
Lieve Judith; gecondoleerd met het overlijden van jouw opa. Veel sterkte de komende tijd.
Verder ben ik er nog wel hoor, alleen doet het internet het thuis weer niet. En op mijn werk is het druk, geen tijd dus. Morgen maak ik er gewoon ff tijd voor. Dus tot morgen.
Dikke kus,
Es
Judith gecondoleerd met je opa!
Moon, het word een drukke tijd voor jullie
Dank jullie wel.
Ben gisteren en vandaag nog even bij hem wezen kijken,hij wordt donderdag gecremeerd.
Verder gisteren ontzettende buikpijn,dus met kruik op de bank gezeten.Zal morgen of een dezer dagen wel ongi worden.
De wachtweken zijn weer begonnen!
Judith: veel sterkte de komende tijd en donderdag met de crematie :hug:
Waar is iedereen?? :shock: :shock: