slapen…? was dat maar waar
HIER! Maar ik ga dadelijk écht slapen!
Piet heeft weer gespookt vannacht. Dus vanochtend weer naar de HA en nu heeft hij écht astma. Heeft nu 2 medicijnen: berodual en flixotide en daar moet het snel (binnen 2 weken) beter mee gaan.
Verder nog steeds kotsmisselijk de hele dag…
Arme Piet & Veerle. Hopelijk knappen jullie snel op :hug:
hier gaat het ook niet zo lekker.
Ik heb een hoofd vol snot die de hele dag bonkt :?
Lynn ook nog steeds ziekjes en hubbie nu ook. Dus ik zit met een complete ziekenboeg thuis.
Judith, heb je al nieuws voor ons?
Veerle, beterschap voor Piet. Op internet verkopen ze een soort lollies tegen misselijkheid. Ze schijnen te helpen. Misschien wat voor jou.
preggie p*ps. (sterretje is een o)
Judith, sterkte vandaag… :-*
Judtith, gecondoleerd
Wij zijn maandagavond terug gekomen van vakantie en sindsdien ben ik alleen maar moe.
Zijn er nieuwtjes hier??
hee joepie! hoe gaat het meid? hier nog geen nieuwtjes…
babbel; ook voor jou, lynn, en hubbie beterschap :hug: !
Judith; vast te laat, maar sterkte vandaag :-*
chipie: al symptomen?
Dank jullie allemaal,het was een ‘mooie’ crematie.Echt zoals hij het wilde.
Ben nog niet ongi,voel verder ook niets.Dacht afgelopen weekend wel dat de ongi er aan kwam,maar nu geen tekens meer,dus weet het ook niet.Kan ook nog door de spanningen komen natuurlijk dat de ongi weg blijft.
Zal van t weekend een test doen als er nog niets is.
Fijn dat het mooi was Judith, voegt altijd wat toe vindt ik.
Nog niet ongi… spannend joh!
Judith, spannend hoor! Ik hoop enorm voor je dat het raak is!!
Thanx voor de link naar de lollies. Ik heb gelijk een zakje besteld en hopelijk werkt het. Niet dat ik dan al die lollies binnen een dag weg moet werken, maar dat ik me iig éven niet meer beroerd voel.
Ik zal hier ook nog even de echofoto van 6+0 laten zien, in het andere topic had ik hem ook al geplaatst.
Nog even een boodschappenlijst maken voor morgen, ik het het retedruk en dan ga ik mijn paardjes voeren en naar bed!
*heerlijk blonT: vergeet ik de foto te plaatsen… :wall: *
Veerle, wat een schattig klein frummeltje :inlove: ik hoop dat de lollies werken!!
Judith, spannend. Ik duim heel hard mee!!!
Chipie is geloof ik even wat minder op het forum. Haar dochter was/is ziek en slaapt erg slecht. Zij dus ook. (misschien was er nog wat maar mijn hoofd is een zeef… sorry Chipie als ik iets vergeet :-* )
Esther, hoe is het nu met jou??
Joepie, balen dat je zo moe bent! Hoe gaat het met de andere kwaaltjes??
hier nog steeds ziekenboeg :?
Iedereen ziek :hug: beterschap dan maar meiden!
Veerle: :inlove: :inlove: wat lief
Heee meiden,
Hier weer eindelijk een berichtje van mij. Het is druk op mijn werk en thuis heb ik er ook geen tijd voor gehad, internetverbinding lag er weer eens een poosje uit. Is nu gelukkig gemaakt.
Met mij gaat het goed, geen last meer van de operatie. Manlief heeft vorige week de hechtingen eruit gehaald en nu is het wachten. Op wat precies weet ik niet, maar ik hoop een menstruatie.
Ik zit momenteel wel aan de antibiotica, was namelijk voor de 12e keer verkouden dit jaar. En mijn holtes zitten nu verstopt/zijn ontstoken. Ook heb ik een neusspray. Mocht dit alles niet helpen, dan word ik doorverwezen naar de KNO-arst. Want wees eerlijk, 12x per jaar verkouden, dat hoort niet.
Goed maar hoe is het nu met jullie?!
Veerle; vervelend dat Piet astma heeft. Maar kleine kinderen kunnen er toch wel overheen groeien?! Werken de medicijnen?!
Voor jouw misselijkheid schijnen er wel medicijnen te zijn. Ik weet alleen niet wat. Moet je misschien eens navragen?!
Boodschappenlijstje, da’s wel een goed idee, ik maak die altijd wel, maar vergeet het dan vervolgens mee te nemen. Gelukkig hebben we dit jaar niet veel nodig. Ik hoef alleen goulash te maken voor 2e Kerstdag en te zorgen voor groenten en rijst/aardappelen en toetje voor 1e Kerstdag.
Babbel; zijn jullie inmiddels al opgeknapt?!
Judith; fijn dat jullie het laatste voor jouw opa mooi hebben kunnen maken/doen.
Geen tekenen van een ongi, spannend hoor!!!
Ben d’r weer hoor.
Dikke kus,
Es
Hey es,ik was ook altijd erg veel en erg verkouden,pijn in holtes die verstopt zaten.
Ook naar de kno arts geweest en toen hebben ze de holtes schoongespoeld,en nu al een jaar of 5 niet meer verkouden geweest :dance:
Dus hoop dat ze voor jou ook zoiets kunnen doen.
Judith, al tekenen van ongi?? of al tekenen van iets veel leukers ?
Haha nou test was negatief en er zit een ongi aan te komen volgens mij :mrgreen: Maar dat kan ook nog wel een paar dagen duren.
Hopelijk blijft die ongi gewoon lekker weg Judith!
Hoe is het met iedereen? Allemaal plannen voor kerst? Hier krijgen we 1e kerstdag mijn ouders, en de 2e gaan we naar m’n schoonouders. Gebruikelijke rondje dus
Jeps ongi is gekomen.
Nieuwe NOD is 21 januari
nieuwjaarswens: dat alle overgebleven mei stoppers zwanger mogen worden …!!! en dan binnen een maand graag!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: