Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Hee meiden,

Ben ik ook weer. We hebben gisteren in de sneeuw gespeeld. Met zo’n band naar beneden, Anouk vond het geweldig, gilde al voordat ze naar beneden ging.

Ik heb vrijdag bloedgeprikt, en ik kan vrijdag bellen voor de uitslag, dan weet ik of ik een eisprong heb gehad. Voel nog niet echt veel, dus da’s wel fijn.

Judith; nou da’s zeker toevallig. En fijn dat je nu doorverwezen wordt. Nu nog snel een afspraak maken. Oh die staat voor volgende week dinsdag, is dan het zaadonderzoek ook gedaan?!

Babbel; een zoon, gefeliciteerd. Je hebt al een dochter, dus nu is jouw “brintapakgezin� compleet. Dat zeggen ze toch, een zoon en een dochter. Ben nu wel weer benieuwd naar de naam?! Ook fijn dat hij het goed doet.

Moon; heb je inmiddels al duidelijkheid?! Nee dus, maar het lijkt mij geen goede test meer. Moet je snel nieuwe halen, want je bent al zo lang overtijd. Voel je je zwanger dan?!

Bian; nog steeds Esmee ziek?! Het heerst wel, maar ja.

Konijn; leuk hoor die lammetjes. Gisteren zijn wij nog ff naar Malkenschoten (kinderboerderij) geweest en daar waren biggetjes en geitjes geboren, echt heel schattig.

Nog steeds geen ongi?! En heb je al wel getest?!

Nou ik ga snel posten, manlief komt me zo ophalen. Vanavond paardrijden, lekker weer daarvoor. Tot morgen.

Kussss, Es

Hahaha raar hoor es in de sneeuw gespeeld met dit mooie weer :wink: Maar wel leuk denk.

Er is nog geen zaadonderzoek gedaan,heb daar vanmiddag over gebelt,hoe dat in zijn werk gaat.Dus moet nog even met mark over hebben wanneer dat plaats zal vinden.

Judith, spannend naar de gyn…Zou ook niet weten wat ze gaan doen de eerste x…Ik denk een gesprek…

ester, vrijdag de uitslag…spannend!

lekker in de sneeuw spelen…Ruben wil nog steeds schaatsen op een plas hier in de buurt…maar dat zal dit jaar wel niet meer worden…

Esmee was weer tip top vandaag…

Ze had na het bad nog wel uitslag, maar dat trok na een uurtje ook weer weg…Ze lijkt zich prima te voelen…heeft de hele dag buiten gespeeld…

Vreemd hoor zo zijn z ziek en zo zijn ze er ook weer door…Daar sta ik elke x weer van te kijken…

Moon, hoe gaat het met jou? En Konijn met jou? Ik duim nog steeds hoor!

Al nieuwe zwangeren?? :mrgreen:

Moon heb je al getest?

Judith, spannend hoor! succes!

Esther, hehe met dit weer in de sneeuw spelen :mrgreen:

van een ‘brintapakgezin’ heb ik nog nooit gehoord, wel van een koningskoppel :inlove:

Bian, gelukkig voelt Esmee zich weer wat beter!

ik blijf hier ook duimen!!! :thumbup: :thumbdown:

ik heb besloten om ff te wachten met testen. Ik weet vanuit mij zelf dat het ws wel safe zit dus dat ik wel zwanger ben.

alleen wat er om mij heen gebeurd voor nare dingen kan ik even niet aan om het zeker te weten.

wat kan een leven toch heftig zijn. ik mag en kan er verder niks van zeggen het is namelijk iets wat van school is, dus van mij werk. Ik kan dat helaas niet op het forum poten.

verder moon… k hoop dat et goed is bij jou!!!

Konijn: :hug: voor jou dan maar, ik hoop dat je er snel uitkomt, en dan kan gaan testen, want je bent gewoon zwanger!

Bian: fijn dat Esmee weer opknapt! Zo zielig als die kleintjes ziek zijn.

Hihi, een brintapakgezin, vind 't wel leuk klinken!

Esther: benieuwd wat de bloeduitslag is, laten weten hoor!

Judith: zie je tegen de onderzoeken op? als ik nu ongi wordt moeten wij ook naar de HA, voor mij zo’n bevestiging dat het (nog) niet lukt, ken je dat?

Lief dat jullie allemaal zo meeleven, m’n schoonzusje en mijn vriendin belden net ook al: ‘weet je al iets?!’

Morgen testen, digitale van CB… :pray:

Negatief…

Vrijdag zijn we 1 jr getrouwd, dan doe ik maar weer eens een poging!

Balen moon weer negatief :roll:

En idd een bevestiging dat het niet ‘lukt’.

Heb eigenlijk steeds het gevoel gehad dat ik er niet zo mee bezig was,maar nu ga je toch denken,zou het toch wel eens lukken :wink:

De kans bestaat natuurlijk dat het nooit zal lukken.

Maar goed we wachten wel even af,ik zie er in ieder geval niet tegenop.

Ik ben er vrij nuchter in dat wel,gaat het niet lukken wil ik snel duidelijkheid.

Goed dat je zo nuchter bent, dat heb ik gelukkig ook wel. Ik test vrijdag, en dan eventueel in het weekend nog een keer, en zo niet ga ik maandag naar de huisarts. Zit morgen alweer op dag 39, dag 40 is het langste wat ik gehad heb, maar het kan eigenlijk niet, gezien die ovu-test. Vrijdag lekker uit eten om onze trouwdag te vieren, en zaterdag een vrijgezellenfeest van een vriendin, dus lekker veel afleiding!

Hoe is het bij jou Bian? of heb je nooit ongi-klachten van tevoren?

Wat spannend meiden!

Ik voel me hier niets anders dan anders eigenlijk…Ik denk af en toe wel iets te zien of te merken, maar dan moet ik al snel toegeven dat ik dat altijd al voel of zie… :roll:

Duren wel lang die wachtdagen…

Zal duimen voor je bian :pray:

Hallo meiden!

Ik heb eigenlijk niks te melden…Kwam even kijken of er al nieuws was…

Geen nieuws hier…

wat spannend weer!

Nou ik duim rustig verder…

Hee meiden,

Hier weer een berichtje van mij.

Het wordt nu wel spannend voor mij, niet dat ik denk dat ik zwanger ben. Maar morgen ga ik bellen voor de uitslag van de Progesteron, dan weet ik of ik wel of niet een eisprong heb gehad.

Dat spelen in de sneeuw terwijl het buiten lekker zonnig weer is, was inderdaad wel raar. Maar zeker wel aan te raden. We gaan het zeker nog een keer doen, en misschien wel als het buiten 20 graden of meer is. Dan lijkt het me helemaal raar.

Bian; fijn dat Lynn weer opgeknapt is. En inderdaad, het is raar dat kinderen zo ziek kunnen zijn, maar ook net zo snel weer opgeknapt zijn. Alsof er niets aan de hand was.

Die wachtdagen duren altijd veel langer dan de 2 eerste weken tot aan de eisprong. En die dingetjes die je gaat voelen, vreselijk.

Babbel; dat brintapakgezin heeft een leraar van vroeger ooit gezegd. Maar dat koningskoppel ken ik ook wel. Het lijkt mij ook wel leuk om een jongen te krijgen. Had jij een stiekeme voorkeur?!

Konijn; doe niet zo raar, wachten met testen terwijl je zeker weet dat je zwanger bent. Juist de zekerheid zorgt er voor dat je de rest om je heen goed aankunt.

Moon; weet je nu al iets meer?! Oh nee, morgen ga je weer testen. Nog geduld hebben dus, spannend!!! Fijn die afleiding, maar wie weet heb je voor morgen een heel mooi kadootje ………

Judith; dat moet je niet doen, er vanuit gaan dat het misschien nooit gaat lukken. Zolang de gyn niet heeft gezegd dat het niet gaat lukken, moet jij ook positief blijven. Als je dat niet doet, stort je een keer in, en dat moet natuurlijk niet. Dus nog ff positief blijven hoor. Wanneer moet je ook al weer naar de gyn?!

Wij hebben gisteren onze “vakantie� naar Disney geboekt, ben zo blij. Nu gaat het echt door.

Ga nu snel posten, kom morgen zeker ff melden hoe het afgelopen is.

Liefs,

Es

Es spannend voor jou morgen :thumbup:

Ik moet dinsdag naar de gyn.

Spannend voor jou ook konijn!! :pray:

Spannend Es, ik hoop op goed nieuws voor je meid :thumbup:

En ja, dat mooie kadootje waar jij het over hebt… zou wel heel erg leuk zijn!

Negatief :x

Konijn; hoe is het met jou meid?

Es: succes straks :pray:

jammer moon :thumbdown:

konijn testennnnnn :pray:

Zo daar ben ik ook weer een keer uitgebreid. Anouk op bed en manlief heeft koopavond.

Geen spannende tijd meer voor mij ………….

Ik kon vandaag de gyn bellen voor de uitslag van de progesteron, nou die was maar 18,3, dus veel te laag, zeker als je Clomid gebruikt heb. Ik moet nu wachten tot een menstruatie, en als die er over 1,5 week nog niet is, dan ff bellen. Zal ik wel een kuurtje Provera krijgen en dan 50mg Clomid. Jammer, maar niet getreurd.

Moon; jammer dat de test negatief was. En dat terwijl je al ruim overtijd bent. In ieder geval wel veel plezier vanavond, al zul je dat niet meer op tijd lezen.

Inderdaad Konijn, haal jezelf uit die onzekerheid en test …………….

Ga snel posten, en dan weer ff stoeien met onze DVD-recorder met harddisk, hij gooit de dvd’s er niet meer uit.

Fijn weekend en tot later, dikke kus,

Es