Jee es wat jammer :roll:
Niet te hard stoeien met de dvd recorder,is niet goed voor hem :mrgreen:
Hier weinig nieuws.
Zometeen heb ik een workshop fotografie met een paar meiden van een forum.Lijkt me best leuk,ik ken ze helemaal niet,alleen via het forum.
Maar het is wel leerzaam en dus makkelijk voor we op vakantie gaan.
Ester, jammer meid… :-
Moon, balen! :-
Konijn?
Hier verder geen nieuws…heb het gevoel alsof ik elk moment ongi ga worden…we wachten af…
Judith, vel plezier met de workshop!
ik heb hierniet getest maar het is wel honder procent zeker dat het zo is…
maar die zekerheid wil ik toch nog niet ondersteunen. ik test komende vrijdag…
al zal de uitslag al duidelijk zijn
ik heb op dit moment ontzettend vaak veel steken en krampen in beide liezen of is het liesen? en met sport kan ik helemaal niet meer flink rennen, vreselijk wat heb ik gevoeliege (.)(.), voor de rest gaat het wel. en ik ben ook best bang dat het toch misgaat… :oops: :oops:
judith… fijne workshop… leuk foto’s maken!
nog geen ongi dan moon? balen dat je test nog steds negatief is.
:think: waarom test je niet gewoon konijn???
Workshop was erg leuk en leerzaam,nu nog flink gaan oefenen van de week.We krijgen elke week huiswerk via internet met opdrachten,heb er zin in! :mrgreen:
@judith wrote:
:think: waarom test je niet gewoon konijn???
k ben zo ontzettend bang voor een terleurstelling. :oops: :oops: ik durf het gewoon niet. ben gewoon bang.
Ja maar beter zekerheid dan onzekerheid toch
Maar dat is aan je eigen,ik zou me niet kunnen bedwingen als ik het zeker wist :lol:
Zou toch maar gewoon testen inderdaad.
Hier niks. Ga morgen maar eens naar de huisarts… :think:
Hoeveel dagen zit je nu al in je cyclus Moon? :think:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1430241#1430241
nieuw deeltje :mrgreen:
Konijn, gewoon testen! Je bent al zeker van je zaak, dus waarom niet?
Esther, jammer!!!
Moon, al zo lang overtijd en nog negatief?? vreemd. Goed idee om even naar de ha te gaan.
Hier verder alles goed. Frummel is nog steeds lekker actief :inlove: ik merk nu dat ik veel vaker naar de wc moet en dat ik vaker honger krijg. Dat had ik hiervoor nog niet. Frummel begint zijn deel op te eisen :mrgreen: