Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Babbel??? Vertel!!! Nieuwsgierig? :o ik? :lol:

alles was helemaal goed bij de echo. De beeb lag helemaal op schema en was lekker druk en beweeglijk!!

We krijgen een ZOON!! :inlove:

:thumbup: wat goed babbel een zoon :inlove:

Babbel, wat leuk een zoon!! :inlove:

Moon, balen van je negatieve test…idd nog even afwachten…misschien te vroeg getest…

Met de kids gaat het goed. Ruben is net weer beter van de griep, Esmee is helaas snotverkouden. Maar verder gaat alles zijn gangetje.

Konijn, wat spannend meid!

ester, hoe is het afgelopen in het ZH?

Judith, doorverwijzing naar de gyn dus…Mag je daar maandag direct heen?

Een zoon !!! Wat leuk!!! :inlove:

Hier nog helemaal niks :dance: :pray: :dance:

Judith; alvast veel succes bij de gyn, fijn dat de ha je niet zo lang laat wachten hiermee.

Nee bian,ik wacht tot de menstruatie voorbij is denk.En tot mark zijn onderzoek is geweest,dan weten we meteen wat meer.

Idd fijn dat de huisarts me niet lang laat wachten,had het zelf niet verwacht.

Ben benieuwd Judith, ik hoop voor jullie dat er niets aan de hand is meid :-*

Hier nog geen ongi. Begon al te twijfelen aan de ovu-test, maar daar stond duidelijk een smiley 15 dagen geleden :lol:

Ik test morgen, of maandag, ik zie wel, probeer er niet zoveel mee bezig te zijn nu.

Als we zodadelijk sluiten ga ik lekker nieuwe plantjes in de bakken op het dakterras zetten, zulk mooi weer 8)

Babbel: al flink geshopt voor jullie zoontje? :slight_smile:

Ik ga gauw weer wat doen,

Hebben jullie nog weekendplannen?

Spannend Moon! :pray:

Hier geen plannen het weekend…Tis mijn werkweekend…

En Esmee is ziek…Dus we blijven lekker thuis…

En jij Moon? Nog plannen?

Hier verder ook weinig plannen,hard gewerkt in en om het huis vandaag,ramen gezeemd binnen en buiten,weer een gedeelte van het straatwerk beneden in de tuin onkruid vrij gemaakt en geschrobd,wat grote plantenbakken geschilderd.

Lekker hoor :mrgreen:

Echt weer lente-bezigheden Judith!

Twas ook lekker weer vandaag…nu nog wat warmer…

Ik moest vanmorgen de autoruiten krabben :shock: dat was wel het laatste wat ik verwachte…

Inderdaad lekker van die buiten-klusjes, de winter slaat helemaal nergens op dit jaar, maar de lente mag nu doorbreken hoor!

Ik ga morgen met m’n moeder naar Heesch, daar zit een grote Scrapbook-winkel :drool:. Ik moet nog wat spulletjes hebben voor het boek wat ik maak voor m’n vriendin die gaat trouwen, en daarna maak ik een boek voor mijn schoonmoeder die 60 wordt, we gaan naar Disney met de hele familie, en we willen dat als herinnering voor haar geven.

Maandag lekker verder rommelen in de tuin denk ik!

@Moon84 wrote:

Inderdaad lekker van die buiten-klusjes, de winter slaat helemaal nergens op dit jaar, maar de lente mag nu doorbreken hoor!

Ik ga morgen met m’n moeder naar Heesch, daar zit een grote Scrapbook-winkel :drool:. Ik moet nog wat spulletjes hebben voor het boek wat ik maak voor m’n vriendin die gaat trouwen, en daarna maak ik een boek voor mijn schoonmoeder die 60 wordt, we gaan naar Disney met de hele familie, en we willen dat als herinnering voor haar geven.

Maandag lekker verder rommelen in de tuin denk ik!

wowie leuk… doe jij ook scrappen??

ik doe et niet op de manier zoals et hoort. ik maak zoals ikhet maar noem uitgebreide fotocollages van ongeveer anderhalf bij een.

alleen kan ik er daar niet heel veel van maken dus doe ik het alleen van mijn hoogtepunten in me leven. Ik heb er nu al drie gemaakt. mega leuk om te doen.

t was heerlijk weer vandaag. k was nog ff op de boerderij van me ouders waar al weer lammetjes zijn. geweldig die beestjes, al ligt daar leven en dood ook direct naast elkaar. beetje zielig soms.

@konijn wrote:

wowie leuk… doe jij ook scrappen??

Jep, al een paar jaar. Zoals jij het doet klinkt ook erg leuk!
Lief hoor, die lammetjes :inlove: hebben ze nog andere beestjes?

Hier weer getest net, (Esther, ik heb een doos van een oud-collega gekregen, dit was de laatste) en nu komt de controle streep maar voor de helft.. zucht. Ik wacht maar weer een paar dagen af.

Lijkt me geen betrouwbare test dan Moon…

Ik duim voor jullie meiden!

Nee, ik ga morgen maar weer testen halen. Het is toch raar dat je na een positieve ovu test gewoon niet ongesteld wordt? Bah. Hoop dat er snel duidelijkheid komt, goed of niet goed.

Jij ook nog maar een paar daagjes Bian! :pray:

Moon, misschien is het wel gewoon raak! En wordt je daarom niet ongi!

Had ik je al eens verteld dat ik van Esmee pas na 5 dagen overtijd een positieve test had? Dat mijn ei die maand gewoon op dag 14 was?

Vanaf de nod elke keer testen…steeds negatief…tot die bewuste 5e dag…toen kwam er een heel lichtroze lijntje…

Ik kan je wel zoenen bian :wink: ik hoop dat het hier ook zo is. Die ovu test was gewoon positief. Zal morgen nieuwe testen halen… :pray:

Ik zal heel hard voor je duimen! :pray:

dank je meid :-* dan begin ik vast met duimen voor jou!

:thumbup: hier wordt ook geduimd :mrgreen:

Volgende week dinsdag naar de gyn.De huisarts had op het doorwijsformulier gezet dat ik in februari al gestopt ben :mrgreen:

Maakt het ook uit.Dus ben benieuwd wat ze gaan doen :think: