Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

oe wordt weer spannend hier!!

Konijn, ik heb bij beide zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad… ’

Ik duim voor jullie :pray:

Hé Babbel, hoe gaat ie met jou? Schiet alweer op zeg…20 week alweer!

Voel je je goed?

Judith ook al spannend! :pray:

En Konij? Hoe is het bij jou? :pray:

Ik duim voor jullie meiden!

Ik heb hier iig zeker mijn eisprong gehad een van de voorgaande dagen…Heb gevoelige borsten…heb ik altijd na mijn eisprong…Mijn cyclus is iig goed berekend… :mrgreen:

Oh, wat spannend hier!!!

Konijn: ik had precies hetzelfde, ook zo’n ongigevoel. Dan zat ik wel eens in de auto en zij ik tegen hubbie: Ik weet het zeker, nu ben ik ongi, maar dat was toch echt niet zo!

Ook een innestelingsbloeding heb ik nooit gehad, en ook niet gevoeld, dus: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

En nog even wat hormoontjes voor jullie: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Nu zou het toch moeten lukken!

nou judith en moon… al wat loos?

hier dus nog niet, ik krijg wel dezelfde dikke keel als ik altijd heb als ik ongi wordt, maar aan de andere kant heb ik het idee dat ik zelfs al een aardig buikje heb.

miss is het al langer dan dat ik denk :oops: maar ik durf nog niet te testen :oops:

Hoi hoi,

Niks hier. Maar het is ook nog even tot zaterdag…

Ik heb erg last van acné, al jaren, en dat was vorige week weer heel erg, en nu trekt het langzaam weg (voor mijn doen dan hé!) Meestal wordt het erger als ik ongi moet worden. Verder grotere (.)(.)… (en niet zo’n beetje ook :silenced: )

Konijn; testen meid!!! ik ga heel hard voor je duimen!

Bian; bij jou schiet het dus ook al weer op. Goed geklust? :mrgreen:

Angel:hoe is het met jou meid? het schiet al op hoor!!

Babbel: ben benieuwd naar je echo!! Wil je weten wat het wordt?

Konijn, gewoon testen meid!!! Dan heb je geen onzekerheid meer!!!

Moon, spannend!!!

Bian, alles gaat hier goed. Heb nauwelijks last van kwaaltjes gehad. In het begin wat weeïg geweest.

's avonds als ik in bed ligt begint het brandend maagzuur af en toe op te komen. Met Lynn had ik daar ook ontzettend last van.

Met de echo wil ik het geslacht wel weten. Ik heb al 3x gedroomd over een meisje… maar zelf heb ik het idee dat het een jongen word :mrgreen:

Oh leuk Babbel, mogen wij het ook weten ? :inlove:

Ben blij dat ik nu eens weet wanneer m’n ongi moet komen, eindelijk eens duidelijkheid, ipv weer een week overtijd ofzo. Ben benieuwd, ben er gelukkig niet echt mee bezig.

Hee meiden,

Ben ik weer, terug van een weekendje Center Parcs. De meiden hebben zich goed gedragen. En we hebben sneeuw gezien (daar heb ik meteen ook alles mee gezegd, want dat was weg voor we er iets mee en in hebben kunnen doen, het ging namelijk aansluitend regenen).

Zit nu op dag ……… ff kijken ……… dag 19. Ben benieuwd of ik een eisprong heb gehad, heb namelijk niets gevoeld. Vrijdag moet ik bloed prikken, voor Progesteron, spannend dus.

Anouk was woensdags al weer goed opgeknapt en donderdag is ze gewoon naar de opvang geweest. Niets meer te merken. Dat kan bij kinderen zo gaan, schijnt. Maar haar timing was wel minder, ze had beter woensdags ziek kunnen zijn, dan ben ik tenslotte toch thuis.

Bian; het zou wel heel fijn zijn als je nu in 1x zwanger zou zijn. Jullie hebben vast goed je best gedaan de afgelopen dagen?!

Moon; leuk voor jouw vriendin zeg. Ik wil het ook wel weten of ik een jongen of meisje zou krijgen, maar zou dat dan wel weer voor me houden (als dat lukt). Maar kadootjes kopen is dan wel leuk.

Spannend voor jou deze week, ik duim hoor!!! Je voelt je zo anders, nou wie weet!!!

Konijn; je verwachtte je ongi, is die ook gekomen?!

Dat in de toekomst willen kijken lijkt mij ook wel wat. Of in ieder geval een luikje in de buik, kunnen we af en toe ff spieken, voor de perfecte timing.

Dat je lichaam je zo gigantisch voor de gek kan houden, ken ik ook. Alle kuren die ik heb geslikt toen ik zwanger wilde worden van Anouk, voelde ik vanalles. Behalve die keer dat ik echt zwanger was. Stomme lijf van mij!!!

Maar al die symptomen van jullie, spannend hoor!!!

Judith; spannend hoor, nog steeds geen ongi?!

Moon, Konijn en Judith, jullie zouden mooi tegelijk kunnen testen, er moet er toch eentje tussen zitten?! Liever allemaal natuurlijk.

Babbel; al weer over de helft, gaat alles goed?!

Angel; ik heb ze gevangen, bedankt. Jij bent ook al weer zo ver, hoe gaat het met jou?! Bijna een pretecho, willen jullie het geslacht weten?!

Volgens mij niemand vergeten. Ga snel posten en met pauze. Zit op mijn werk, oh ho!!!

Kusss,

Es

Konijn, heb je al getest??

Moon, voel je al iets??

Nog 2 nachtjes slapen tot de echo :dance: als zkh en beeb willen meewerken weten we dan het geslacht.

Ik laat jullie wel weten wat het word.

leukleukleuk Babbel, ik kom gelijk kijken hier :), veel plezier alvast.

Ik moet vrijdag/zat ongi worden. Voel niks nu dus we wachten af!

Judith & Konijn??? hoe is het bij jullie meiden ???

Esther; fijn dat jullie weekend leuk was! Ben benieuwd wat er uit je bloeduitslag komt… ik duim voor je

Vandaag ongi geworden,dag 35 van cyclus.

Verder weinig nieuws hier :mrgreen:

Spannend konijn :pray:

:hug: balen Judith, wel weer redelijk regelmatig nu he?

Ja idd,niet meer van die superlange in ieder geval :thumbup:

Hallo!

Judith, balen meid! :-*

Konijn, spannend zeg! Wanneer ga je testen?

Angel, schiet alweer op zeg! Hoe voel je je ?

Moon, nog 2 daagjes…spannend!

Hier ook goed ons best gedaan…nu maar weer afwachten…

Babbel, fijn dat alles goed gaat!

Dat maagzuur is idd vervelend…Had het met Esmee ook zo erg…moest er gewoon van spugen…

Spannend de echo…

ester, eisprong hoef je niet te voelen he?

Spannend vrijdag! Ik duim voor je meid!

Meiden, ik duim voor jullie!

En nu ga ik koffie zetten… tot later!

Bian hoe is het met de kids trouwens?

Moet morgen ongi worden, banner klopt niet meer, omdat ik ovu-testen heb gebruikt… test morgenvroeg een keer en dan eventueel zondag of maandag ofzo…

:pray:

aaah… dat is balen judit… jammer…

k eb op dit moment weer ontzettend buikpijn… erg branderig gevoel bij mijn schaambeen enzo…

k heb nog niet getest. ik ben er nog niet aan toegekomen maar door omstandigheden in mijn nabije omgeving kan ik er ook even niet aan denken.

Jee konijn ben wel erg benieuwd hoor :thumbup:

Mijn nieuwe NOD is 7 april.

Ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 30 dagen,komt beter in de buurt dan 28 dagen :mrgreen:

Konijn: :pray:

Hier negatief getest, vandaag NOD… We zien het wel!

Babbel; veel plezier bij de echo straks!

Hoi meiden,

Vandaag moet ik bloed prikken, ik vind dat niet vervelend of zo. Alleen ga ik niet ’s morgens vroeg bij de poli zitten, dan is het poepiedruk. Ik ga straks wel een keer. Dan ben je zo klaar. Anouk gaat gewoon mee, vindt dat zelfs wel interessant.

Verder merk ik helemaal niets, gelukkig maar. Het “volle� gevoel van vorige week is weg. Nu zegt dat niet veel, want ik heb dat al eerder gehad en toen bleek uit het bloed dat er geen eisprong was.

Konijn; al getest?!

Babbel; veel plezier met de echo vandaag, ik hoop dat je het geslacht te weten komt.

Heb jij veel last van maagzuur?! Had ik bij Anouk ook en ik heb er toen een drankje voor gekregen. Eigenlijk hetzelfde als Rennie, maar dan vloeibaar. Werkte op zich goed.

Judith; jammer dat je ongesteld geworden bent. Jij was toch bij de huisarts geweest en paar maanden geleden. Wat had je ook al weer afgesproken?! Als ik mij goed herinner zou je een paar maanden temperaturen en dan teruggaan?!

Bian; ik weet het dat je een eisprong niet hoeft te voelen. Bij Anouk ook nooit gevoeld. Maar ja, nu ben ik er weer mee bezig en dan voel je echt alles in je lijf.

Moon; heb je al getest, en wat was de uitslag?! Oh negatief lees ik, jammer hoor. Wel een dure aangelegenheid hoor, elke keer testen. Welke tests gebruik je dan?!

Ga snel posten, Anouk vraagt om mijn aandacht. Tot de volgende keer.

Kussss, Es

Hahaha toevallig Es :lol: Ben vanochtend terug geweest.

Ik ging eigenlijk omdat ik steeds hartkloppingen heb,niet vaak maar ik vondt het best eng.Maar het is niets ernstigs zei hij,alleen mn bloeddruk was erg laag 100/55.Terwijl bij ons in de fam een hoge bloeddruk ‘heerst’.

Maar meteen de temperatuur lijsten laten zien en hij was erg ontevreden.

Er is geen eisprong te zien.Dus maandag ligt er een verwijsbrief klaar voor de gyn.Meteen een lab onderzoek naar mark zijn zaad.Moet ik dan binnen een uur naar het lab brengen.