Arme Anouk Veel beterschap voor haar!!
Goed nieuws van de gyn dus!! Ik ga heel hard voor je duimen meid.
Alvast veel plezier op vakantie
Konijn⦠spannend joh, hou ons op de hoogte
Bian; vind het leuk dat je er weer bent! Wat erg zoveel miskramen
Dit keer gaan we gewoon hopen dat het in een keer raak is hoor.
Hier alles rustig. Mān vriendinnetje is 25 weken zwanger, en ze krijgt een jongen :inlove: Dus ik heb vandaag een paar kadotjes gekocht voor dār. Kon me niet bedwingen :lol:
Ik moet nog een weekje wachten. Als het goed is is mijn NOD op 9 maart, gelukkig deze maand eens duidelijkheid door de ovu-test.
Spannend Moon! Ik duim dat het raak is hoor!
Leuk dat je vriendin zwanger isā¦Heerlijk om van zo dichtbij mee te kunnen genietenā¦
Ik heb het nu met mijn zusā¦Is ongeveer even ver als je vriendinā¦
En net als jij moet ik ook af en toe even iets kopen voor de kleine op komst⦠:mrgreen:
Gelukkig Bian :lol: :lol:
Heeft je zus al kinderen?
Ik zit hier, er is zat te doen, maar heb nergens zin in. Zucht.
:mrgreen:
Ben steeds zo duizelig :?
Ik voel me zo anders⦠zou het dan toch??
Zou kunnen Moonā¦spannend!
Mijn zus is nu zwanger van de tweede. Ze heeft al een dochter die 4 maand jonger is dan Ruben.
k hoop et voor je moon!!!
hier ben ik beland in een vreselijke vreetbui, dus ik gok, morgen me ongi
Haha, sorry konijn, ik lach je niet uit hoor. Maar die vreetbuien herken ik zo :lol:
Nou heeft mān zwangere vriendin ook vreetbuien, dus er is hoop meid
@Moon84 wrote:
Haha, sorry konijn, ik lach je niet uit hoor. Maar die vreetbuien herken ik zo :lol:
Nou heeft mān zwangere vriendin ook vreetbuien, dus er is hoop meid![]()
nog geen ongi gehad⦠terwil ik uitga van mijn tot nu toe langste cyclusā¦
al denk ik het zelf niet⦠omdat ik totaal geen ander gevoel in mij lichaam heb als anders⦠k heb alleen zin in veel zoet en geen zin in gewoon eten zoals brood⦠k leef dus op twee krackers op dit moment en een bordje warm. k haal geen chips enzo in huis, zodat ik niet in de verleiding kan komen. Ik zou graag even een paar weken in de toekomst kijken dan weet ik teminste waar ika llemaal rekening mee kan houden, bv me evtuele nieuwe baan enzo.
O, wat spannend Konijn! Klinkt wel goed allemaalā¦
Spannend!!! ik ga heel hard duimen!
wanneer ga je testen?
@Moon84 wrote:
Spannend!!! ik ga heel hard duimen!![]()
![]()
wanneer ga je testen?
ik durf eigenlijk niet⦠:oops: als ik volgende week vrijdag niet ongi ben dan ga ik testen!! :oops: :oops:
Leuk, dan test ik ook denk ik
@Moon84 wrote:
Leuk, dan test ik ook denk ik![]()
leuk!!!
ik hoop et dat et vor ons beide positief is!!! zou leuk zijn.!
Inderdaad! Ovu test gezien wordt ik vrijdag ongi, dus ik test vrijdag, weet nu al dat ik me niet langer kan beheersen :lol:
@Moon84 wrote:
Inderdaad! Ovu test gezien wordt ik vrijdag ongi, dus ik test vrijdag, weet nu al dat ik me niet langer kan beheersen :lol:
maaruh. als je noooit innestelingsbloed heb gespot kan je dan ook wel zwanger zijn??
ik voel me al wel een dikke drie weken erg vol, weinig trek maar wel ontzettend veel drinken. verder niks geen klachten terwijl ik bij een eerder misgegaant iets dag en nacht aan het kotsen was.
geen idee
iedere keer dat je iets post, haal ik er weer een zwangerschapskwaaltje uit konijnā¦
@Moon84 wrote:
iedere keer dat je iets post, haal ik er weer een zwangerschapskwaaltje uit konijnā¦
ow⦠ik hoop het zelf ook⦠maar vin het wel spannend zo.
nu heb ik telkens het gevoel van het ongesteld worden maar dan toch een beetje anders. :oops: k vind het beetje gek zo. als ik eerlijk ben.
Ken het gevoel. Zelf ook een paar keer gehad. Steeds de hoop dat het zo is, maar je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden⦠:roll: :thumbdown:
O, wat spannend hier!!
Konijn, je hoeft geen innsetelingsbloed te spotten hoor. Je hoeft de innesteling niet eens te merkenā¦De een merkt het welā¦de ander niet.
Je schrijft wel aardig wat symptomenā¦
Ga je echt nog zo lang wachten met testen? :mrgreen:
Hier ook nog geen ongi, 1 maart was nod,maar komt er wel aan zo te voelen
Spannend konijn
Judith :shock: al nieuws? ik hoop dat ie wegblijft⦠:dance: