Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Hey meiden…

Ik wou even met jullie delen dat wij er weer voor gaan!! :dance:

Ben zo blij!

Ik duim nog steeds voor jullie allemaal hoor! :-*

Oh bian wat leuk joh!!! klets je weer gezellig mee? :-*

@Bian25 wrote:

Hey meiden…

Ik wou even met jullie delen dat wij er weer voor gaan!! :dance:

Ben zo blij!

Ik duim nog steeds voor jullie allemaal hoor! :-*

succes… sterkte… ik weet nooit zo goed wat ik altijd hierop moet zeggen!! :oops:

ik hoop snel dat je kan zeggen dat je zwanger ben!!!

Hoihoi,

In mijn vorige berichtje zei ik dat ik wachtte op een onttrekkingsbloeding, nou in feite wacht ik daar nog steeds op. Wel heb ik vanaf donderdag bruinige afscheiding. Nou weet ik gelukkig van eerdere keren, dat als er niets groeit in de eierstokken, er ook geen bloeding kan komen. Dus ik heb vrijdag als dag 1 geteld. Ik zit dus in de race, alleen is het nog wel ff afwachten of de hormonenpillen voor een eisprong gaan zorgen. Ga zo ff de gyn bellen voor een afspraak op dag 12.

Lekker ventje is Ian hoor. En ze kunnen heel goed samen spelen. Tuurlijk met af en toe ruzie, maar dat hoort erbij.

Zijn ouders zijn ook aardig, we gaan met hen ook naar Disneyland.

Wij hebben niets gedaan aan Valentijn, veel te commercieel. Hoewel de manier waarop Judith verrast is, dat lijkt me ook wel wat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Bian; fijn dat jullie er weer voor gaan. Jullie zijn er dus goed uitgekomen samen. Fijn hoor. Welkom terug.

Ga snel posten en aan het werk, tot later.

Liefs, Es

hey Bian, leuk dat jullie er weer voor gaan!!!

Judith, wat een mooie foto’s van je hondjes in de sneeuw!

Esther, wat een lief koppeltje :inlove:

en weer in de race :thumbup: :pray:

Monique-je, he wat vervelend alweer aan de weeënremmers. Spannende zwangerschap is dit zo.

Hier gaat alles helemaal top. Sinds een paar dagen kan hubbie de beeb ook voelen bewegen. Elke avond voordat we gaan slapen liggen we samen met de handen op m’n buik te voelen :inlove:

vanmiddag naar de vk!

even wat fotootjes showen :mrgreen:

Babbel; wat een mooie buik ! :inlove: :inlove: en Lynn :inlove: :inlove: lief hoor! Gefeliciteerd nog met haar verjaardag, leuke dag gehad?

Succes bij de vk!

:stuck_out_tongue: mooie buik!!! :clap:

We hebben net te horen gekregen dat mark zijn visum is goedgekeurd!!! :thumbup: :thumbup:

Dus we are going to US of A :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hallo!

Babbel, wat een prachtige buik…en Lynn…wat een schatje… :inlove:

Ook van mij nog gefeliciteerd met Lynn! :-

Ester, spannend dat je nu echt in de race zit! Ik hoop zo dat er straks een eisprong volgt!

Judith, Lekker vooruitzicht USA!!

Ik zal straks mijn nod even berekenen…en even een nieuwe banner aanmaken…Anders vergeet ik de vruchtbare dagen ook nog…en dat moet natuurlijk niet… :mrgreen:

Sorry meiden verder kon ik niet teruglezen…tot later!

Als jullie het goed vinden schrijf ik gewoon weer met jullie mee… :-

Tuuuuurlijk bian :-* welkom terug!!

Gaaf Judith!!! Wat goed eindelijk het visum. Wanneer gaan jullie?

30 April vertrekken we,17 mei zijn we weer thuis :stuck_out_tongue:

Mark zijn lieve broer komt in huis om op alle honden te passen :mrgreen: :thumbup:

Het wordt een autorondreis.Heerrrrrlijk!! :clap:

Ovu test was positief vandaag :thumbup: gelukkig weer een cyclus van ongeveer 32 dagen dus.

Klinkt goed Judith! Kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt :smiley:

Heee meiden,

Ik kijk net op de site van de opleiding, heb ik zomaar een 7,1 voor mijn examen. Dus voor het eerste deel ben ik geslaagd, jippie!!!

Nog een bak; ik heb vorige week zondag de laatste Provera geslikt en dan zou je binnen 1 week ongesteld moeten worden. Dus netjes op donderdag bruinige afscheiding, en vrijdag meer bruin. Dus dat tel ik dan maar als dag 1, en ik heb dan ook vanaf zondag de Clomidjes genomen. Ik word dinsdag wakker met echt die menstruatiekrampen, en wat denk je, barst de menstruatie toch in alle hevigheid los. 2 Dagen buikpijn (heb ik anders nooit) en ik loop gewoon lees. Waarschijnlijk had ik dat als dag 1 moeten tellen. Maar de gyn, die ik natuurlijk ff gebeld had, zei dat ik de Clomidjes toch de 5 dagen vol moest slikken. Komende dinsdag moet ik voor controle, ben dus reuzebenieuwd!!!

Babbel; wat een leuke foto van jouw mopseltje, schatje hoor.

Heerlijk gevoel, dat trappelen in jouw buik, maar je hebt ook al een flinke buik hoor, mooi. Hoe was het bij de vk?!

Judith; fijn dat het visum geregeld is. Wanneer gaan jullie nou en hoe lang blijven jullie weg?! Oh even later staat het er al. En ook wat je met de honden gaat doen. Dit staat er nog niet: wat gaan jullie precies in USA doen?! Oh staat er ook al. Wat een suffie ben ik toch. Komt ook door die hectische dag vandaag. Maar daar vertel ik later wel over.

Bian; tuurlijk schrijf je gewoon weer met ons mee. Je weet het toch, hoe meer zielen ………

Nou ik ga snel posten en weer ff aan het werk, heb avonddienst namelijk.

Dikke kusssss,

Es

Moon mooie cyclus wordt dit dan :thumbup:

En es gefeliciteerd met je cyfer!! :thumbup:

Gefeliciteerd Esther met je cijfer :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap:

En ook een beetje met je menstruatie natuurlijk :smiley:

Moon, spannend!! Have fun! :mrgreen:

Ester, gefeliciteerd met het halen van het eerste deel! :thumbup:

Judith, wat een heerlijk vooruitzicht!

heerlijk na amerika. wat een gaaf land is dat!!!

hier is alles rustig. k denk weer helemaal niks aan het handje deze maand. :cry:

hoi meiden,

Ik zit thuis, Anouk is ziek. Koorts en een beetje overgeven. Voordeel op deze leeftijd is wel dat ze nu in bed blijft liggen, niet de hele dag hoor, maar ik heb haar net weer naar boven gebracht. Ze hoeft niets te eten en dronk vanmorgen een beetje water/ranja. Maar dat heeft ze een half uurtje later weer uitgespuugd. Erg zielig is het hoor. En ik kan niet zoveel doen. Ga zo maar aan de studie voor de 2e module.

Ik hoop wel dat ze snel opknapt, want we gaan vrijdag voor een lang weekend naar Center Parcs Hochsauerland. En ik denk dat we geluk hebben, het schijnt de komende dagen te gaan sneeuwen, ik hoop het zo!!!

Vanmiddag naar de gyn, ben benieuwd of er iets gebeurd vanbinnen. Kom daarna wel verslag uitbrengen.

Stomme collega vanmorgen, ik belde om te zeggen dat ik thuis bleef, omdat Anouk dus ziek was. Nee ze zou het doorgeven. Belt om 10.00 uur mijn teammanager waar ik bleef. Uitgelegd dat ik dus om 8.00 uur al gebeld had en dat ze het door zouden geven. Lekker hoor!!!

Moon; ja ook gefeliciteerd met mijn menstruatie, want dat is weer een echt begin. Hopelijk doen de clomidjes hun werk, maar dat weet ik dus vanmiddag.

Konijn; hopelijk is je gevoel niet helemaal goed, dat er niets aan de hand is deze maand.

Verder ben ik druk aan het zoeken naar de juiste aanbieding/prijs voor Disneyland. Dat valt nog niet mee, zal ik je vertellen. We weten ook nog niet naar welk hotel we willen. Het liefste eentje met een behoorlijk ontbijt(buffet). Afgelopen jaar in Santa Fé gezeten, maar het ontbijt daar wat karig hoor. Minibroodjes, -croissantjes en –chocoladebroodjes. Blokjes?! kaas en ham en wat zoet beleg. Oh ja, ook nog kwark. Niet echt een stevig ontbijt. Doe mij maar spek en eieren, heerlijk. Maar goed, we hebben nog ff.

Nou ik ga snel posten en weer ff bij Anouk kijken.

Tot later,

kusss, Es

Beterschap met anouk es :-*

En sneeuw??!

Had het nog niet gehoord,ben benieuwd :mrgreen:

Ben ik weer, terug van de gyn. Er zat aan de linkerkant een eitje van 10mm, dus dat is op zich wel goed op schema. Verwacht wordt dat ik komend weekend een eisprong heb. Hoef niet meer voor controle, want we gaan dus weg. Volgende week vrijdag progesteron prikken. En dan is het afwachten.

Anouk slaapt nu ff op de bank. Ik heb haar straks vloeibare paracetamol gegeven. Ze vindt dat enorm vies, maar verdund mag je dat ook geven, dus met water verdund. Ik hoop wel dat ze snel opknapt, want ik zou heb zonde vinden als ze komend weekend ziek is. Nou ja, we zien wel.

Ja, sneeuw in het Sauerland, tenminste, dat zeggen de weersites. Ben benieuwd, we zouden wel enorm geluk hebben zeg.

Doeiiii,

Es

Ester, beterschap met Anouk! :-*

Fijn dat er een eitje aan het rijpen is! Is er dus wat gaande! Ik duim voor je!

Konijn, hopelijk is je voorgevoel onjuist!

Nog 2 dagen…spannend! Ik duim voor je hoor!

Hier gaat alles zijn gangetje…De klusperiode moet nog komen…en daarna is het natuurlijk afwachten…

Maar ik ga er zelf vanuit dat het nog wel even duurt voor ik goed zwanger ben…

Vanaf mei vorig jaar heb ik meerdere miskramen gehad, dus het zou wel heel raar zijn als het nu in 1 x raak zou zijn…maar goed voor hetzelfde geld…

Wel weer heel spannend allemaal!