Leuk dat je hier blijft Babbel, vinden we erg gezellig!!
Ik test morgen maar weer eens. Ik laat het gelijk weten
Esther: wat ontzettend balen meid! had gehoopt dat de operatie resultaat zou brengen
Hier is het rustig, de straat voor onze winkel is opengebroken, en dat duurt nog wel even, (we zitten net aan de rand van de stad, een straatje met allemaal kleine winkeltjes, eenmanszaken) en er zijn er al 2 die moeten sluiten omdat er geen klanten komen, klo*e hoor
Ongesteld :twisted: :twisted: :twisted:
Nieuwe NOD: 10 maart (laat tegen die tijd wel weten of het klopt, dit is maar een gokje)
neeeeeeeeee blegh wat ontzettend kl*te Moon :x :?
sneeuwt het bij jullie ook zo??? Hier ligt al een aardig pak :mrgreen:
Hele rare menstruatie. ik merk er niets van qua buikpijn (normaal altijd een dag beroerd van de buikkrampen) maar wel hevig ongesteld.
Ga maandag de buisjes van het UMC onderzoek wegbrengen, ben benieuwd.
Hier ligt wel sneeuw, maar het meeste is alweer weg. Gelukkig maar, vindt het wel leuk, maar moet vanavond naar Barendrecht, 3 kwartier rijden, dus dan komt het goed uit als het weg is 8)
waar is Chipie eigenlijk??? :think: :think: :think:
balen moon!!! weer niks…
hier lag sneeuw… kheb nog niet naar buiten gekeken hoeveel…k moet zo volleyballen en dan moet ik nog wel ff een stukkie rijden!! dus k ga er gewoon door…
Verder alles met idereen goed??
Jammer Moon volgende ronde raak hoor :-*
Hier ook flink gesneeuwd vandaag,lekker met de honden de tuin in geweest en foto’s gemaakt :mrgreen:
Daarna weer lekker binnen bij de kachel.
Hoi allemaal,
Ik kom misschien van het weekend uitgebreid reageren, want ik heb in het ziekenhuis gelegen aan de weeeenremmers.
Ik ben net thuis.
Later meer.
Groetjes Monique
Sorry voor het ego bericht
lees morgen bij meiden!
Ongi is weg hier :shock: :o
Als het morgen nog (weer) niks is dan toch maar een test. Anderhalve dag bloedverlies ( en dan nog niet zo erg als anders ) … Ik voel ook helemaal niets. Geen kramp ofzo :S
Hee meiden,
Anouk is met Ian en de buurman mee naar zo’n binnenspeeltuin, manlief is werken, dus ik heb de tijd voor mezelf. Ik heb straks laarzen gekocht, dus daar wil ik nog een rok en shirt bij kopen, ga ik mooi zo doen. ff genieten van de tijd alleen, hi hi!!!
Die sneeuw donderdag, heerlijk. Gelukkig was er ’s avonds nauwelijks verkeer, waardoor ik lekker snel thuis was. Snel gegeten en met Anouk naar buiten. Buurjongen erbij gehaald en later kwam zijn vader en manlief ook nog. Ben blij dat we ff buiten in de sneeuw zijn geweest, want de volgende morgen was het gewoon weg, helaas.
Babbel; ik had inderdaad last van de bijwerkingen, maar ja, je hebt last en last. Ze waren wel dragelijk en als ik een 2e kindje wil, moet ik er wel wat voor over hebben.
Lief van jou dat je gezellig blijft meekletsen.
Moon; wat een gedoe met die opengebroken straat, en zeker ook die zaken die moesten sluiten. Jeetje zeg. Gelukkig voor jullie waarschijnlijk dat jullie aan het begin van de straat wonen?!
Jammer dat je ongesteld geworden bent. Maar wel een vage, raar hoor. Ben benieuwd of je weer gaat testen?! Maandag de buisjes voor het UMC wegbrengen, mag ik vragen waarvoor dat is?! Niets ernstigs hoop ik?!
Judith; jij hebt dus ook al zoveel foto’s gemaakt van de sneeuw. Ik ook hoor, zo vaak zien de kids, en in jouw geval honden, niet sneeuw, dus daar moeten we ff gebruik van maken. Bedenk me nu dat ik een foto had willen maken van Anouk en Ian in kerstvrouw en –man outfit, helemaal vergeten.
Monique; alweer weeënremmers, of moet ik zeggen, nog steeds?! Hoe lang willen ze het nog rekken?!
Zit ik net sterren dansen op het ijs te kijken, scheidt de tv er ineens mee uit. Het is ook een oud ding hoor, maar toch, wel vreemd. En ook balen. Maar ik heb de kuren via internet nog na kunnen kijken, dus niets gemist. Ik ben voor Sita!!!
Nou ik ga snel posten en ff winkelen, heerlijk in mijn uppie!!!
Fijn weekend en tot later,
Kussss,
Es
Moniqueje das weer niet zo mooi.Hoe gaat het nu? :-*
Hier even snel een foto van steffie aan de beterende hand,ze doet het goed op de prednison;
En sammie die een sneeuwbal vangt :mrgreen:
En de uk die voor het eerst de sneeuw heeft meegemaakt,ze vondt het geweldig :lol:
pff ben er weer eens op deze site…tijdje niet meer geweest en hoopte meer zwangeren te zien in die tijd maar helaas is het nog hetzelfde gebleven…ik duim nog voor jullie :thumbup: :**: :thumbup: :thumbup:
hier alles okay…aardige buik al…afgelopen woensdag het hartje weer gehoord…toch weer een geruststelling…heb een beetje laat mijn 20-weken echo…maar het ZH zat helemaal vol dus pas 8-3…mag ik weer…kan niet wachten…
Hallo meiden, alles goed met iedereen?
Even ego:
Hier wel hoor, vandaag toch maar even de HA gebeld. 2 dagen ongi en ontzettend moe. Ik moest maar afwachten, blablabla.
Hubbie boos, heeft zijn HA gebeld, dat we een kinderwens hebben en graag bij dezelfde arts zitten. Hij vond het prima, en zei dat ivm de operatie van hubbie toen hij 12 was (niet ingedaalde bal) dat hij het vervelend vond dat we daar toch een beetje over in zitten, as maandag mogen komen voor een onderzoek, zodat we uit kunnen sluiten dat die operatie dus gevolgen heeft gehad. :shock: en of ik eventueel toch zwanger ben/was (vroege miskraam?)
Erg fijn dat er ook zulke mensen bestaan :thumbup:
Ego uit!
Scrat: Fijn te horen dat het goed gaat!! Hoe voel je je?
Wat een mooie foto’s weer Judith :inlove:
Esther: geslaagd in de stad?
Ik ga gauw weer even verder!
Hey moon dat heeft mijn lover ook gehad :mrgreen:
Weet eigenlijk ook niet of dat problemen geeft :think:
Ach we wachten wel af :lol:
Judith; ja ik stond er ook niet zo bij stil. maarja, die huisarts begon er gelijk over, dus dan maar nu
Hee meiden,
Ben ik ook weer.
De Provera-pillen zitten er in, nu is het wachten op een onttrekkingsbloeding. Zal morgen of vrijdag wel komen.
Judith; wat een gave foto’s van de honden in de sneeuw. Ik heb ook foto’s gemaakt, maar ’s avonds en dan zijn ze helaas toch minder mooi.
Scrat; jij ook weer wat van je laten horen. Fijn dat het met de baby alles goed is. Het is altijd een fijn geluid, dat hartje. Nog ff geduld voor de volgende echo. En al een aardige buik, mooi hoor.
Moon; ego of niet, het is soms gewoon nodig. Die HA-en ook altijd, sturen je gewoon met een kluitje het riet in, zoek het maar uit. Gelukkig is manlief even daadkrachtig, nu kun je tenminste naar het ziekenhuis. En als je daar eenmaal bent, kun je er toch makkelijker blijven.
Ik ben zeker geslaagd in de stad, had dus al mooie laarzen gekocht, en ik heb er een spijkerrok (niet strak) en bruine blouse bij gekocht. Ik voelde me er helemaal happy de peppie in.
Nou ik ga snel posten, vanmiddag leuke dingen doen met Anouk en vanavond werken, overwerken beter gezegd.
Tot later,
dikke kus,
Es
Lekker is dat he es even shoppen :mrgreen:
Mooie schoonzoon heb je daar :inlove: Cute koppel zo op valentijnsdag :thumbup:
Doen jullie dar nog iets aan,valentijn bedoel ik.
Wij eigenlijk niet.
Heb vanmorgen in het hotel waar ik werk een valentijnsdonut op :mrgreen: Die kregen de gasten bij het ontbijt en er waren er nog een paar over :thumbup:
Ah wat lief Esther :inlove: :inlove: Leuke schoonzoon heb je ook hoor :thumbup: :lol:
Judith: lekker zo’n donut!! wat voor werk doe je?
Wij doen niet aan valentijn, nooit gedaan ook trouwens. Vind een spontaan kado of uitje veel leuker.
Ik werk in een hotel,daar doe ik met een paar andere dames de schoonmaak.Ik werk daar 4 ochtenden en het is echt leuk werk.Het zijn maar 9 kamers dus lekker gezellig knus hotelletje hier in het dorp.
We kennen alle gasten goed,zijn meestal werklui die in de kost gaan,dus altijd bekende gezichten
Valentijns edit:
Van mark een lief knuffelbeertje gehad met chocolaatjes :dance:
En net een sms je of ik effe naar boven wilde komen :lol:
Bad vol water,kaarsjes erom heen,muziekie aan…romatisch!! :inlove:
Doet ie anders nooooit :mrgreen:
@judith wrote:
Valentijns edit:
Van mark een lief knuffelbeertje gehad met chocolaatjes :dance:
En net een sms je of ik effe naar boven wilde komen :lol:
Bad vol water,kaarsjes erom heen,muziekie aan…romatisch!! :inlove:
Doet ie anders nooooit :mrgreen:
wat een schatje… heerlijk zon man!!!