He verdorie konijn, balen zeg!
Moon en Judith: Spannend!!!
Ik ben flink aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Het is toch zeker weer tijd voor wat zwangeren!!!
k zit nu een beetje te twijfelen of ik eens mijn heb en suiker ga laten prikken. Ik heb namelijk vaak de laatste weken dat ik weer bijna onderuit ga…
hoe is het verder nog met iedereen?? alles gaat zijn of haar gangetje??
Moon, spannend!!!
Geen ongi… Gisteravond hele avond last van kuitkramp?! Nu niks meer.
Lieve foto Babbel :inlove: hoe gaat het met je?
Oh moon het blijft nu wel spannend bij jou!!!
hier gaat alles goed. Kan frummel nu steeds beter voelen bewegen :inlove: heerlijk is dat.
Verder gaat alles z’n gangetje :mrgreen:
leuk babbel dat je frummel voelt :inlove:
Hier weer getest; negatief. Het zal wel weer een cyclus van 40 dagen worden. Geen slijmverlies meer intussen…
zo lang er geen ongi is, blijft er hoop Moon!!!
ik blijf voor je duimen!!
Gister ongi geworden,cyclus van 39 dagen,dus weer lang.
Nieuwe NOD 1 maart
Balen Judith Hoe gaat het met Steffie?
je goed
Gisteren uitslag van haar bloed gehad,ze blijkt reumatoide artritis te hebben,het was of dit of een tumor,dus ben erg ‘blij’.
Het gaat goed nu,ze eet en drinkt,ze loopt goed en speelt weer.
Dit alles door de prednison.Dat moet ze blijven gebruiken,is niet zo schadelijk voor honden als voor mensen.We kunnen het wel gaan afbouwen als ze wat aangesterkt is,want ze is erg mager.
Hier even een leuke foto van vanmiddag…
En dat terwijl ze al 4 weken niets gedaan heeft,ben erg blij haar nu zo te zien,steffie is de witte
En de kleine uk is ook al hard gegroeid zoals jullie zien,ze is net zo hoog als opa en oma :mrgreen:
Wat goed om te horen Judith!
Judith, wat fijn!!!
Moon, nog steeds niks nieuws??? (mijn gevoel zegt dat je zwanger bent :think: … maar dat moet je wel met een korreltje zout nemen hoor )
haha babbel, ik neem het je niet kwalijk als het wel zo is hoor :lol:
nee nog steeds niks hier, met vlagen misselijk, pijnlijke ‘opgezette’ (.)(.)zal er morgen weer een test tegenaan gooien…
Moon, heb je al getest???
Jep, weer negatief. Wacht nu weer tot donderdag…
he judith wat een mooie honden… vooral die witte!!! gaaf…
spannend moon… je weet dus nog steeds niet waar je aan toe ben!! ik hoop dat et goed is!! dus dat je zwanger ben!!
ik heb vandaag te horen gekregen dat ik tot aan de zomervakantie nog werk heb, daarna sta ik op straat helaas… Ik zit in het onderwijs en doordat er grote schuivingen zijn in de weging… en ik het minst aantal dienstjaren heb… sta ik dus op straat, h elaas…
oh Konijn :shock: wat erg joh! had je het verwacht? ik hoop dat je een andere baan vindt hoor
nog steeds geen duidelijkheid, maar ook geen idee of ik nou overtijd ben of nog niet door die ovu-testen. Het zou weer een 40 dagen cyclus kunnen worden, dat is vrijdag pas, en dan wel logisch dat het nu negatief is, aan de andere kant ben ik misschien al 5 dagen overtijd.
Ik ben het gewend ondertussen :lol:
Moon, wanneer ga je weer testen?? Vrijdag? of al eerder?
Hoi meiden,
Eindelijk weer een keer tijd en gelegenheid om jullie een berichtje te sturen.
Ik heb afgelopen woensdag weer een echo gehad en weer bloed moeten prikken. En de bloedwaarden waren bijna hetzelfde als 2 weken ervoor. Dus helaas, de operatie heeft voor mij geen succes gehad.
Betekent dat ik Provera aan het slikken ben, 7 dagen, waarna er een onttrekkingsbloeding komt. Dan moet ik van dag 3 t/m dag 7 Clomid 50mg slikken en op dag 12 voor controle naar de gyn. Dan kunnen ze zien of er iets gebeurt. Spannend dus.
Moon; nog steeds niet ongi, spannend hoor!!! Toch wel balen nu dat je de ovu-testen dit keer niet goed hebt gedaan, dan had je toch wel duidelijkheid gehad. Maar ja.
Judith; fijn dat het met Steffie naar omstandigheden goed gaat. Mooie foto hoor.
Babbel; lief dat je nog steeds hier komt kletsen, dat kunnen we van een aantal andere zwangeren helaas niet zeggen.
En je bent al ruim 16 weken zwanger, dan zul je de baby zeker al wel voelen?! Dat is zo’n mooi gevoel.
Konijn; vervelend dat van jouw werk. Bij mij op het werk heeft een afdeling hetzelfde gehoord, niet die van mij. Maar dat komt nog wel, volgend jaar of zo.
Nou ik ga snel posten, en kom ook snel weer terug, beloofd!!!
Liefs,
Es
Esther, wat jammer dat de operatie niet het beoogde resultaat heeft gehad.
Van clomid enz. kreeg je toch altijd last van bijwerkingen enz???
Vervelend, maar hopelijk leidt het tot een prachtig resultaat :thumbup:
Moon, je houdt ons in spanning!!! morgen weer een uitslag… ik kom morgen gelijk spieken hier :mrgreen:
Konijn, wat balen van je baan!!! was dit verwacht??
Ik blijf hier meekletsen totdat alle meistoppers zwanger zijn (en ook nog meekletsen :mrgreen: )
ik laat m’n mede-stoppertjes niet in de steek