Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

is er al (goed) nieuws?? er zitten een paar nod’s aan te komen!!!

Judith, hoe is het bij jou en met je hondjes??

Hier nog geen ongi.Maar die komt wel denk ik.

Ik ga zo met steffie naar de dierenkliniek voor een prednison infuus.Dat is het laatste wat ze kunnen proberen.

Nog een ovulatietest te gaan, en nog steeds negatief. Als ik er vanuit ga dat ie de ‘vergeten’ dag positief was (wat goed zou kunnen, veel slijmverlies enzo) dan wordt ik zaterdag ongi. Of niet natuurlijk :lol:

Sinds donderdag weer veel wit/doorzichtig slijmverlies. Verder geen klachten. Ben benieuwd wat het deze maand te betekenen heeft.

@Moon84 wrote:

Sinds donderdag weer veel wit/doorzichtig slijmverlies. Verder geen klachten. Ben benieuwd wat het deze maand te betekenen heeft.

had ik ook… een soort vruchtbaar slijm, een paar dagen voordat ik ongi moest worden maar dus niet werd :thumbup:

Ik hoop het … :pray: :pray: :pray: Babbel

Hoe is het met iedereen?

Heee meiden,

Ben ik ook weer ff. Ben druk, zowel thuis (studeren) en op het werk (veel telefoon in verband met uitgegeven waarde-overzichten).

Maar nu ben ik er ff.

Met mij gaat het goed, merk niet dat er iets in mijn lijf gebeurt. Morgenmiddag kan ik de gyn bellen en dan weet ik meer. In ieder geval of er een eisprong is geweest en of er dus kans is dat ik zwanger zou kunnen zijn/worden.

Wel raar, maar ik ben bang dat ik het me inbeeldt, het lijkt wel of mijn tepels gevoeliger zijn. En gisteren moest ik met de bus, werd ik ineens een beetje misselijk. Ik vind het dus wel heel erg spannend wat ze me morgen gaat vertellen.

Maar goed, hoe is het nu met jullie?!

Moon; wel balen dat je die ovu-testen niet goed hebt gedaan, nu weet je het niet zeker. Balen hoor!!! Maar komende zaterdag misschien jouw NOD, als ik uitga van een eisprong 2 weken geleden, zou ik ook zaterdag een NOD hebben. Maar daar weet ik morgen dus meer van.

Wat het slijmverlies betreft, dat hoeft toch niet per se de hele tijd, na de eisprong, heel slijmerig te zijn, want dat heb ik niet. Of betekent dat ik geen eisprong heb gehad?! Nou ja, ik hoor het morgenmiddag wel.

Judith; mooie foto weer zeg. Balen dat het met Steffy zo slecht gaat. Ik denk aan je hoor!!! Sterkte. Je hebt het mooi goed dat je nu zoveel mogelijk tijd bij haar doorbrengt, zou ik ook doen.

Heb je nog op die site voor de PMS gekeken?!

Babbel; wat een dikke buik heb jij al met 13 weke zwangerschap zeg, mooi hoor. Wat mij betreft mag het zo snel mogelijk duidelijk zijn dat ik zwanger ben. En dan bedoel ik niet met misselijkheid!!!

Ga snel posten en nog ff iets afronden.

Dikke kus,

Es

P.s. die Anouk van mij was sinds begin juli 2006 zindelijk, zit ze de laatste paar dagen toch de klooien met in de broek plassen. Niet leuk meer, ze heeft vandaag ook weer gewoon een luier aan, want elke keer verschonen en dus wassen, heb ik geen zin in. Nou zal wel een periode zijn, hoop ik.

hier gaat het allemaal zijn gangetje…

weer een kloppende keel… dus hang weer tegen ontstoken mangels aan… tot nu toe ging het altijd snel weer over. dus maar zo direct na bed.

verder geen idee. hoet is in mijn buik. zeer gevoelige borsten, maar omdat er al eerder iest vaags mis is gegaan doe ik nergens meer wat op!!

Beterschap konijn :hug: ik ga voor je duimen, nog een weekje

Esther, heb je al nieuws??

Konijn, beterschap!!

Hier gaat ook alles z’n gangetje. Af en toe het idee dat ik de beeb voel, maar zeker weten doe ik het niet :think:

Hee hallo,

Ja sorry, ik heb nog wel nieuws, hoewel het niet spectaculair is, helaas.

Ik heb woensdagmiddag de gyn gebeld. Bloed was getest op LH, FSH en Progesteron. Heeft alledrie met eisprong te maken. Helaas kon ze daar niet uithalen of er iets aan de gang was. Want de waarden waren gelijk als aan het begin van een cyclus. Dus niet een eisprong gehad 2 weken geleden, anders had ze dat aan de waarden kunnen zien. Komende woensdag moet ik weer naar de gyn, voor een echo en weer bloedprikken. Als de waarden nou weer geen verandering laten zien, gaan we waarschijnlijk toch weer de hormonen erbij gebruiken. Clomid, gaat het dan om. Ik denk dat ik de bijwerkingen dan maar voor lief moet nemen.

Konijn; gaat het de goede kant op of ben je nog steeds ziek?!

Morgen examen, aan de ene kant denk ik dat het goed te doen is. Aan de andere kant twijfel ik nog wel, ik ken de rijtjes namelijk niet allemaal uit mijn hoofd. Gelukkig bestaat 40% uit meerkeuzevragen, 30% uit open vragen en nog eens 30% uit een casus. Nou die meerkeuzevragen en de casus moet wel lukken. Als ik dan nog een paar open vragen goed heb, slaag ik wel. Kan me niet schelen met welk cijfer, als ik maar slaag.

Babbel; het zou best kunnen dat jij de baby al voelt bewegen hoor. Tenslotte weet je al wat je moet voelen. Ik vond het altijd wel een mooi gevoel.

Zo ik ga snel posten en naar de B&B kijken. Ik hoop zo dat Rick en Amber weer bij elkaar komen. Rick moet niet met Caitlyn gaan, zij is veel te jong voor hem, zij moet gewoon bij Thomas blijven. Wat vinden jullie?! Of ben ik hier de enige die dat volgt?!

Nou tot later maar, misschien morgen na het examen wel. Fijn weekend in ieder geval.

Dikke kus,

Es

5 Dagen overtijd,niet zwanger en niet ongi.

Met steffie is het nog hetzelfde,we moeten wachten tot dinsdag voor de volgende bloedproef,dan weten we meer.

Spannend Judith!!! ik duim voor je!

Hoe ging je examen Esther :pray:

Babbel; gaat alles goed? leuk dat je de baby al voelt :inlove:

Hier alles rustig, uitgaande van mijn ovu test moet ik vandaag ongi worden. wil dinsdag testen, dan is m’n moeder jarig :slight_smile:

Oeh Moon, spannend hoor!!!

Esther, wat balen van je bloedtest. Het zou fijn zijn geweest om te weten hoe het met je cyclus staat. Ik duim voor je dat het snel allemaal opgehelderd wordt en je cyclus normaal wordt.

Judith, heb je al getest?

Veerle: hoe gaat het meid??

Hier geen bijzonderheden. Kon me uiteraard niet beheersen (hubbie al helemaal niet :roll: ) en dus getest; negatief…

Geen idee wanneer precies m’n NOD is, dus we wachten maar even af.

Judith hoe is het bij jou… :pray:

't Gaat op zich wel… nog niet om over naar huis te schrijven, want ik blijf maar moe en ik verlies nog steeds oude bruine troep.

Maar Henk doet het prima en geloof het of niet: ik voel hem/haar al heel goed bewegen!

Ik begin nu ook een beginnend buikje te krijgen.

Volgende week maandag (de 5e) moet ik weer op controle bij de GYN.

pfff dacht ik dat ik eindelijk een beetje ritme zat in mijn cyclus… pfff… k ben nu ongi… weer geen regelmaat… :cry: :cry:

ach… nu weet ik ook waarom ik vorige week zo naar en raar voelde… al ging ik vandaag bijna ondertafel… :cry:

Hier nog steeds geen ongi,dacht dat ik ook weer wat regelmaat had :roll:

Nu 36 dagen.

Balen Konijn :frowning:

Judith ook nog geen ongi, wie weet gewoon zwanger meid…

Veerle fijn dat het wat beter met je gaat,hopelijk gaat de moeheid ook snel weg :pray: veel succes bij de gyn alvast.

Hier nog geen ongi. Test negatief…

Konijn, vervelend zeg! Mijn cyclus was ook onregelmatig, hij werd steeds korter tot hij bleef steken op 24 dagen.

Judith, He gets… weer zo’n lange cyclus. Ik hoop natuurlijk dat er helemaal geen ongi komt (of anders nu heel snel!!)

Moon, spannend!!! Ik testte 2 dagen voor mijn NOD nog negatief. Pas 2 dagen na mijn NOD was de test positief :smiley: ik duim voor je!!!

Veerle, wat heerlijk dat je Henk nu al kan voelen. Is erg vroeg!!!

Dank je Babbel, dan krijg ik weer hoop :slight_smile: nog steeds slijmverlies, maar geen idee wanneer precies de NOD is, dus we hebben maar geduld.

Judith: al wat bekend…?

Chipie waar ben je meid?