:-* sorry babbel…mijn fout :lol:
Goed weekend gehad allemaal?
Ikke niet.
Voel me weer effe goed klote op dit moment.
Eerst eind vorige week de hond van een kennis weggelopen,is nog steeds niet terecht.
Onze eigen hond is erg ziek,moet ik zo mee naar de kliniek.Ze kan haast niet meer lopen en het komt van haar rug af.
Toen vanacht belde een vriendin van ons dat haar vriend nog steeds niet thuis was.Die had zaterdagnacht bij ons geslapen en is niet meer thuis gekomen.
Dus paniek vanacht en vanochtend,maar hij is gelukkig weer terecht.
Maar maak me echt zorgen om steffie(onze hond).
Ze heeft zware pijnstillers met prednison erin en dan gaat het wel,maar goed is het niet.
En zo ook nog naar de tandarts…pffff :o
Judith :hug: Hoe is het met Steffie?
Ik hoop dat ze gauw weer beter wordt meid
Nou niet zo goed met steffie.
Foto’s gemaakt en de spondylose is erger geworden,wat ik al verwacht had.En er was een hernia te zien in het midden ongeveer van de ruggegraat.
Dat zou in principe te opereren zijn,maar dat raden ze af omdat ze al erge spodylose heeft.
Dus het ziet er niet zo goed uit voor mn lieve meisje
We kijken hoe ze het doet op een hogere dosering pijnstillers.
:shock: :shock: oh wat erg meid, hopelijk heeft ze straks minder pijn met deze pijnstillers. Heel veel sterkte hoor :-*
Hee meiden,
Ben ik ook weer.
Afgelopen vrijdag is ons internet thuis weer hersteld. Echter tot op heden geen tijd meer gehad. Zaterdag had ik cursus in Utrecht en zondag de hele dag op pad. Gisteren gewerkt en ’s avonds paardgereden. Vandaag ook weer gewerkt, maar nu neem ik ff tijd voor jullie hoor.
Ff praktische praat hoor. Afgelopen zaterdag had ik hele lichte menstruatiekrampjes. Ik dacht in eerste instantie dat er een echte menstruatie aan zou komen, maar die bleef uit. Toen dacht ik dat het wel eens een eisprong zou kunnen zijn, maar ik heb eigenlijk niet meer afscheiding dan normaal en zeker niet dat je draadjes kunt trekken. En nu net met afvegen na het plassen (jeetje, waar heb ik het over) een heel klein beetje lichtrode bloed. En wat denk ik ineens, jawel, zou dat een innestelingbloeding zijn?! Wat denken jullie?! Ik weet namelijk niet hoe een eisprong voelt.
Gelukkig moet ik morgen naar de gyn, zij kan aan de hand van een inwendige echo zien of er baarmoederslijm opgebouwd is/wordt en of er iets gebeurt in de eierstokken. Best wel spannend nu ineens.
Konijn; gelukkig kun je de laptop van jouw man gebruiken. Bij ons thuis is er nooit echt ruzie, manlief zit niet vaak achter de pc.
Babbel; met Anouk gaat het goed, ze kwakkelt een beetje. Last van haar keel en een steeds terugkerende koorstlip. Ik hou dat goed in de gaten dat het niet netelroos gaat worden, whatever that may be ……… Maar de huisarts zei niet dat er iets ontstoken was, dus geen antibiotica.
Zal snel thuis weer een foto van haar plaatsen.
Ik hoop dat jouw water klopt.
Judith; gaat het nu een beetje beter met jou?! Als die ellendige dingen die je meegemaakt hebt. Hoe is het met Steffie, moeten jullie een beslissing nemen?!
Hoe is het met de zwangeren onder ons?! En de nog-niet-maar-dat-duurt-niet-lang-meer-zwangeren onder ons?!
Ga snel posten en dan nog ff werken. Tot later.
Kussss, Es
Esther wat spannend!!! ik ga heel hard voor je duimen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad hoor! Zou je helaas niet kunnen vertellen hoe een eisprong voelt… :think:
Esther spannend!!! Ik voelde mijn ei-sprong als hele lichte menstruatie-achtige krampjes aan één kant onderin mijn buik. Het duurt maar eventjes en dan is het weer weg. Maar het is wel duidelijk te voelen.
Maar niet iedereen voelt de eisprong.
Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is!!!
Judith, och arme Steffie. Kan er helemaal niets meer voor haar gedaan worden??
wow zeker spannend dat innestelingsbloed…
al heb ik ook altijd in mijn vruchtbare periode… laat ik et zo maar noemen… overal last van… nekspieren, nieren steek in de zij ga zo maar door… me rug ook nog… t lijkt dan net of er wel twintig kilo aan me buik hangt van voren… :oops:
Klinkt bekend Konijn…
Ben hier een dag te laat gestart met ovu-testen, :wall: :wall: :wall: en aan het slijmverlies en de klachten denk ik nu dat ie juist die dag positief was :?
ik test nog maar even door, wie weet heb ik het fout.
Hee meiden,
Net terug van de gyn. Nog niets te zien. Daarom maar bloed geprikt, en over 2 weken weer. Volgende week kan ik ff bellen voor de uitslagen. Ook verteld van die lichte menstruatiekrampen en dat drupje bloed gisteren. Maar daar heeft ze niets van gezegd. Ik denk om mij geen valse hoop te geven, of gewoon omdat ze daar echt niets van kan zeggen. En muts die ik dan weer ben, heb ook na de echo niet gevraagd wat die krampjes en dat lichte bloed zou kunnen betekenen. Ik hou het er maar gewoon op dat dat per ongeluk was.
Een innestelingbloeding zo snel na de vermoedelijke eisprong, dat kan toch niet?!
Babbel; het zou dus wel een eisprong geweest kunnen zijn, wel spannend hoor. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken nu.
Konijn; fijn dat jij die kwaaltjes wel hebt tijdens jouw vruchtbare periode, dan heb je in ieder geval iets om je aan vast te houden.
Moon; jammer dat je vermoedelijk te laat begonnen bent met die ovu-testen. Vind je het dan niet zonde om toch met die testen door te gaan. Ze zijn tenslotte niet echt goedkoop, toch?!
Nou ga ik snel leren hoor, volgende week zaterdag examen en ik heb Anouk niet voor niets bij opa en oma gedumpt, oh ho!!!
Tot later, kusss, Es
moon, als je gewoon lekker doorklust is er niet zoveel aan de hand toch??
Esther, jammer dat ze niks kon zeggen over de krampjes en het drupje bloed. Ik blijf door voor je!!
Nee dat is er ook niet Babbel, maar ik baal er zo van dat ik dan waarschijnlijk weer m’n NOD niet weet… we wachten maar af!
Hoe is het met jou trouwens? Alweer bij de VK geweest?
Esther: Vervelend die onduidelijkheid! Ben toch benieuwd wat het nou geweest is, wie weet! is het een beetje gelukt met leren? Succes alvast!
Judith: Hoe is het met Steffie?
Hai hai,
Met steffie is het niet zo goed,we geven het nog een week en als het dan nog zo is moeten we beslissen of we haar in laten slapen
En dan nog even iets.
PMS,wie heeft daar last van?
Ikke volgens mij wel,wordt er gek van.
Het lijkt wel hoe langer in met de pil gestopt ben hoe erger dat het wordt.
Ben echt gewoon super chagerijnig,niet alleen thuis maar ook op het werk,kan echt niets hebben.
En chocolade…sjongejonge zeg,niet normaal.
En niet zo’n zin om te klussen, :lol: kan niets aan mn lijf velen dan.
En huilen,maar dat heeft ook met steffie te maken natuurlijk.
Ik voel gewoon dat ik met een chago kop rond loop steeds,verschrikkelijk zeg.
Ik moet van de week toch nog terug naar de dokter dus ik zal eens vragen of ze daar ook iets tegen hebben.
Mark snapt er ook niets van,heb net een site opgezocht waar wat info opstond over pms,heb het hem maar laten lezen dan weet ie dat het niet aan mij ligt
Dit alles begint trouwens ongeveer een week voor de menstruatie hier.
Ik weet niet eens of het wel pms is maar goed,het lijkt er op.
Judith, ik weet eigenlijk niet zoveel over PMS :oops: maar het klinkt heel vervelend.
Wat erg zeg dat het zo slecht gaat met Steffie
Moon, dat is wel balen… maar ms toch net op het goede moment geklust
Hier gaat alles verder goed. Ik ben dinsdag naar de vk geweest. We hebben het hartje gehoord en de beeb groeit op schema :inlove:
ooh wat eng hier zeg bah. Het waait zo ontzettend hard hier :shock:
M’n buren zijn hun badkamer aan het verbouwen, en hebben in de brandgang naast hun huis de oude badkamermeubelen staan. Ik zag net al een wasbak voorbij schuiven :shock:
Gelukkig wonen we boven onze winkel, alleen mijn vader staat vast voor de Moerdijkbrug, en is met zijn collega maar ergens gaan eten
Iedereen verder veilig thuisgekomen?
Babbel; hubbie hier zegt dat ie raakgeschoten heeft… zucht … :doh: mannen :D. Fijn dat alles goed was!!! Krijgen we een buikfoto?
Judith; weinig verstand van PMS, weet je al meer? Wat erg van Steffie sterkte hoor
Wat een wind gisteren. Ik moest werken en als het rustig verkeer is, doe ik er 15 minuten over om naar huis te komen. Met een normale avondspits is dat 30-45 minuten. Gisteravond deed ik er 2,5 uur over. Soms stond ik gewoon 10 minuten op dezelfde plek, het schoot echt niet op. Maar ja, ik ben thuis gekomen en dat is het belangrijkste. Moest trouwens wel heel nodig plassen en het tankstation schoot maar niet op, das wel minder. En de verwarming van onze auto wilde niet warm worden, dat was ook niet fijn. Maar goed, we hebben het weer gehad.
Moon; weet je niet wanneer je ongeveer de eisprong gehad hebt?! Mannen, hoezo strelen ze zelf hun ego?!
Ik ben ook erg benieuwd wat het bij mij nou geweest is, woensdag kan ik de gyn bellen, zij kan me dan aan de hand van de bloeduitslagen meer vertellen.
Het leren gaat de goede kant op. De ellende is dat alles zo logisch klinkt, wat moet je dan nog echt leren. Maar goed, elke dag een beetje en dan gaat het wel.
Judith; PMS weet ik ook niet veel van, maar gelukkig hebben we het internet. Je moet maar eens op http://www.nvog.nl kijken en dan bij patientenvoorlichting op gynaecologie klikken en vervolgens op algemene gynaecologie, dan opent een scherm met allerlei gynaecologische aangelegenheden, daar staat premenstrueel syndroom bij, geeft denk ik wel goede informatie.
Heb je al nieuws over Steffie?!
Babbel; fijn dat je het hartje weer hebt horen kloppen. Is toch wel bijzonder, zo klein als het is, maakt het al geluid, geweldig.
Nou ik ga snel aankleden, Anouk aankleden en dan gaan we ff naar de garage voor de auto. Tot later,
Dikke kus, Es
:mrgreen: Nou de pms was gelukkig maar een dagje…mennn wat was ik chago :lol:
Hier een fototje van de jongste telg hier
Met steffie gaat het op dit moment bar slecht
Gisterochtend ging het zo goed dat ik echt dacht dat ze nog jaren hier zou zijn,maar nu…
Zo zielig om te zien dit,en zo moeilijk om eenmaal die beslissing te nemen,wou dat er iemand was die zei; je moet dit of dat doen.Maar dat is niet.
Ik moet veel met haar buiten lopen maar dat wil ze niet,ik kan haar moelijk mee trekken,doe je ook niet.Mee lokken met iets lekkers gaat ook niet want ze wil niets.
Vanavond een verjaardag,maar ben dus echt niet in de stemming om iets ‘leuks’ te gaan doen nu,mn hondjes zijn me nu eenmaal zo dierbaar,kan een feestje me echt gestolen worden.Zit ook al dagen thuis bij steffie,heb zoiets,die laatste dagen blijf ik bij dr.
Moon, ik heb er wel een goed gevoel over Dit wordt gewoon jouw maand!!!
Pffff ja dat weer was echt niet normaal. Wij wonen in een flat dus verder geen schade of iets dergelijks.
Judith
je hondjes zijn je kindjes, logisch dat je nu niks leuks wilt doen en alleen bij Steffie wil zijn.
een buikfoto… hmmm ik plaats er af en toe één in het showforum.
Maar ik wil hier ook wel showen :mrgreen: (let niet op m’n mooie tijgervelletje :roll: )
Mooie buik hoor Babbel, en dat tijgervelletje, daar letten we niet op :thumbup:
Ik hoop dat je gelijk hebt dat het mijn maand is, dat er nog maar veel meer zwanger raken hier
Judith: :hug: tuurlijk wil je nu bij je beestjes zijn, logisch hoor meid.
babbel mooie buik heb je al