Hopelijk lukt het nu wel met het visum voor Mark, Judith!
Lekker zo’n zonnebank. Ik heb er alleen geen geduld voor
Angel, wat een duidelijke echo! mooi hoor :inlove:
Judith, ik hoop dat het lukt met het visum
Babbel, alweer 12 weken!! :thumbup:
nou ik zal maar beginnen dat me computer is gecrasd… dus daar moet ik mee na de winkel. tis een laptop, k heb em nog geen jaar.
he judith… al wat gehoord van die visum??
k hoop dat het lukt. en wat een mooie echo’s. zo mooi kindje nu al… wowie
nou konijn, komt dat even goed uit! wij hebben een computerwinkel :lol:
Judith: hoe is het afgelopen?
veerle: hoe is het met jou meid?
Heel vlug een update van mij:
Zondag dus serieus bloedverlies, mochten toch naar huis, want Henk deed het nog goed.
Maandag voor controle weer terug.
Op het moment dat het mij nét allemaal te lang duurde (we zaten al een uur te wachten), sta ik op en wéér een flats bloed.
Nu zoveel dat ik gelijk de verpleegsterpost ben binnengestormd (moet eruit hebben gezien alsof ik gek geworden was) en een arts GEëISD. En gekregen…
Mijn bloedverlies was zo veel, dat er zelfs doeken op de grond gelegd moesten worden, omdat anders alles onder zat.
Ik werd dus opgenomen en aan het infuus gelegd.
De volgende morgen kreeg ik weer een echo (Henk doet het nog prima) en 4 uitstrijkjes.
Er was op de echo een duidelijke randbloeding te zien, dus moet ik nu absolute rust houden.
Dinsdag moet ik weer terug, als het dan niet erger is geworden, want dan moet ik natuurlijk gelijk komen.
Veerle :o :shock: :o :shock: :o :shock:
Meid, het zit je niet mee zeg Hoe is het nu met je?
Heel veel sterkte de komende dagen :-*
Zolang ik me kalm houd, gaat het eigenlijk wel. Ik heb pijnlijke armen van alle blauwe plekken en infuzen etc, maar dat is nog best te doen.
Waar ik wel last van heb: duizelingen als ik te snel opsta, steken af en toe in mijn buik (maar niet alarmerende steken) en pijn als ik mijn neus snuit e.d… Dan voel ik het goed in mijn buik.
Maar verder is het best te doen zo.
pfff veerle toch,das niet zo mooi.Doe vooral errug rustig aan hoor :-*
Konijn; nog niets gehoord van het visum,gisteren nog documenten opgestuurd dus hoop dat ze morgen bellen,anders volgende week.
veerle: meid dat is schrikken zeg :shock: ik had dit met cassandra en dit was te wijten aan een lichtloslatende placenta en moest 5 weken platte rust houden :? en kijk volgende maand wordt ze 4 jaar
heel veel sterkte meis :hug: :-* en zal heel hard :thumbup: :kaars: dat alles goed komt met henkie en jou :-*
Hoi meiden,
Veerle, ik schrok effe van jouw berichtje maar gelukkig dat Henk het goed deed.
Luister naar je lichaam en indd absolute rust houden :naughty:
Ik heb ook soms bloedverlies maar bij mij zijn het bloedvaatjes wat er iedere keer springen.
Verder zag ik nog een paar mooie echo´s voorbijkomen :inlove:
Ik hoop voor alle andere meiden dat 2007 jullie jaar mogen worden.
verder gaat het hier zijn gangetje, ik moet nog wel absolute rust houden vanwege 1 cm ontsluiting.
Wel merk ik dat onze jongen vrij laag ligt :think: .
Maandag moet ik weer op controle en weer een inwendig onderzoek.
Harde buiken komen en gaan, maar ik rust zoveel mogelijk.
En nu ga ik zometeen lekker weer plat.
Groetjes Monique
jeeeeeeeeeee 25 weken alweer monique,menn wat gaat dat hard
Hee meiden,
Daar ben ik eindelijk weer een keer hoor. Die stomme internetverbinding ook. Vanavond heeft een vriend van ons die verbinding maar weer gemaakt. Maar goed, ik ben er ook nog hoor.
Met mij gaat het goed, niets spannends. Komende woensdag moet ik weer naar de gyn voor controle. Vorige week vrijdag moest ik ook, maar toen was er nog geen activiteit te zien.
Hoe gaat het bij jullie (en ik weet echt niet meer hoever ik terug moet, schaam schaam schaam):
Monique; wat een gedoe bij jou zeg, absolute rust, hoe doe je dat met Diego om je heen?!
Veerle; wat heb jij nog meegemaakt?! Jeetje zeg, veel bloedverlies. Randbloeding, wat is dat precies?! Ook al absolute rust, nou dan moet je dat maar doen, is voor een goed doel, maar fijn is anders.
Judith; heb je al nieuws over het visum?!
Zonnebank heb ik ook, althans hemel, maar ik neem er gewoon de tijd niet voor om er onder te gaan liggen, en ik vind het zo heerlijk. Binnenkort toch maar weer eens doen.
Angel; mooie foto van de echo zeg, en duidelijk. Maar ja, je bent ook al op de helft, wat gaat die tijd snel.
Konijn; vervelend voor jouw collega zeg. Maar wat mij betreft hoef jij je niet te schamen hoor. Laten we eerlijk zijn, wij willen nou eenmaal graag zwanger worden, en soms vergeten we daarom de wereld om ons heen even.
Scrat; met jouw baby gaat het ook goed, fijn hoor.
Chipie en Moon; met jullie ook alles goed, zitten jullie al weer in de vruchtbare periode?!
Nou ik ga snel posten, en hopen dat het internet het thuis weer blijft doen. Tot later.
Dikke kus,
Es
Eddepet: jaja de klusperiode is weer aangebroken, we zien het wel.
alvast succes bij de gyn!
Chipie; hoe is het met jou meid?
Monique: redt je het een beetje? heel veel sterkte hoor
veerle :shock: :shock:
k hoop dat et nu goed met je gaat!!!
ennuh… moon… me pc is pleiten… .alle gegevens zijn weg!!! en de laptop wordt opgestuurd naar de fabriek!!
gelukkig is me man zo lief dat ik zijn laptop zolang mag gebruiken!!
goed weekend verder!!!
balen konijn :o hoop dat ze hem kunnen maken!
fijn weekend meiden
Veerle, dat is schrikken!!! Gelukki doet Henk het nog goed.
Goed je rust nemen!!!
Esther, ik hoop dat er volgende keer meer activiteit is bij de gyn.
Hoe is het met je mooie meisje Anouk?
Konijn, balen!
Andere meiden!! Lekker veel klussen. Deze maand komt er weer een zwangere bij ik voel het aan m’n water
:mrgreen:
Iemand nog een NOd binnekort? :think:
Lijstje is nog niet bijgewerkt namelijk :lol:
@judith wrote:
Iemand nog een NOd binnekort? :think:
Lijstje is nog niet bijgewerkt namelijk :lol:
jawel hoor, even op vernieuwen of f5 drukken

Jij als eerste zo te zien, Judith!
Daarna ik? Althans, als m’n ovu test morgen positief is…