oh wat lief Babbel die foto :inlove: mooi meissie hoor!
Lynn ziet er lief uit zeg op die foto :inlove:
dames hier nog steeds ongi :wall: al 12 dagen weer nu :think:
@judith wrote:
Lynn ziet er lief uit zeg op die foto :inlove:
dames hier nog steeds ongi :wall: al 12 dagen weer nu :think:
woow dat is wel lang…
in het begin had ik vijf dagen… maar hoe langer ik ongesteld ben hoe heviger het wordt…
heb je dat altijd zo lang??
Nou meiden, daar ben ik ook eindelijk weer een keer.
Gelukkig zijn die feestdagen weer voorbij. Tuurlijk is het fijn om vrij te zijn, en met z’n allen vrij te zijn, tenslotte hebben manlief en ik alleen de zondag samen vrij, maar voor het ritme is het waardeloos. Dus vandaar dat ik blij ben dat het voorbij is. En daar komt bij, een nieuw jaar met nieuwe kansen. Ik heb geen goede voornemens, maar wel een paar wensen:
- zwanger worden (met stip op nr 1) en als het ff kan ook al een baby in mijn armen aan het eind van het jaar
- slagen voor mijn 2 examens voor mijn opleiding “management assistent”
- leuke baan als secretaresse of management assistent, is maar net hoe je het noemt, het liefste bij ons op de afdeling
Wij hebben wel gezellige Kerstdagen gehad hoor, maar die verplichte visites met eten, ppff, erg sloom wordt je van dat opzitten en pootjes geven. En oud&nieuw was rustig. Wij hadden vrienden op visite en hij moest 's nachts werken en ging dus om 22.00 uur weg. Vorig jaar sliep Anouk door, maar nu werd ze helaas wakker van de zoveelste 150.000 knaller bij ons in de straat en zij slaapt aan de straatkant. Gevolg was dat ze klaarwakker was en niet meer wilde slapen, ook een beetje uit angst. Wij gingen om 1.30 uur naar bed, maar mevrouw wilde echt niet slapen, om 3.15 uur kwam ze eindelijk bij mij liggen en toen ben ik enkele minuten later in haar bed gaan liggen.
Had ik jullie verteld over de oma van Ian, onze buurjongen en tevens aanstaande echtgenoot van Anouk, ze lopen namelijk allebei te verkondigen dat ze met elkaar gaan trouwen, in Disneyland nog wel. Zijn oma is eindelijk overleden, na een ziekbed van uiteindelijk 1 jaar ongeveer. Vrijdags stond zijn vader om 6.30 uur op de stoep, eigenlijk een beetje onthand, hij wilde Ian kwijt, dus zat ik 's morgens om 6.30 uur met Ian beneden en Anouk nog in bed, ze sliep tot 8.00 uur. Ppff, wel vermoeiend hoor zo’n dag met 2 drukke kinderen die eigenlijk allebei hadden moeten slapen 's middags maar natuurlijk niet wilde. Was helemaal moe 's avonds. Maar goed, ze is, gelukkig voor haar, overleden, vrijdag hebben we begrafenis, en we nemen Anouk mee.
Bij mij gebeurt er verder niet veel, althans niet dat ik merk. Morgen moet ik voor controle naar de gyn, ben benieuwd wat die ziet of te vertellen heeft. Ik laat het jullie wel weten.
Hoe is het met jullie vakantieplannen?!
Chipie en Moon; jammer dat jullie ongi geworden bent. Op naar de volgende ronde dan maar.
Angel; mama’s in spe, dat was wat ik zocht, maar kon er niet op komen. Maar we hebben weer een heel jaar voor de boeg, dus het moet gewoon lukken dat we mama’s of mama’s in spe worden.
Hallo Konijn, welkom. Ik ben Esther, 34 jaar, getrouwd en mama van 1 dochter, Anouk, zij is ruim 3 jaar. Wij zijn dus bezig voor ons 2e kindje, die weer via de MMM moet komen. Inmiddels de nodige hormonenkuren gehad en zelfs een operatie. Als je meer wilt weten, vraag gerust.
Babbel; fijn dat de echo goed was. En een kloppend hartje is altijd fijn om te zien. Wat een leuke foto van Lynn zeg, echt een kerstvrouwtje.
Judith; heb je nu weer zo’n lange ongi?! Schiet met jou ook niet op. Heb jij nog een afspraak met de gyn of huisarts staan?! Ben even kwijt hoe het ook al weer zat.
Ga snel posten en weer aan het werk.
Dikke kus,
Es
@Eddepet wrote:
Hallo Konijn, welkom. Ik ben Esther, 34 jaar, getrouwd en mama van 1 dochter, Anouk, zij is ruim 3 jaar. Wij zijn dus bezig voor ons 2e kindje, die weer via de MMM moet komen. Inmiddels de nodige hormonenkuren gehad en zelfs een operatie. Als je meer wilt weten, vraag gerust.
mega... k dacht dat ik zielig was... omdat ik 'lang' aan het wachten was... maar als ik hier op de forum lees.... pfff... khoop dat ik et nooooit mee hoef te maken!!!!
leuk om zo met iedereenkennis te maken!
Konijn; vorige keer was mn ongi ook lang maar niet zo lang als deze.
Es; Deze maand doe ik nog temperaturen en dan in februari naar de huisarts,kijken wat ie te zeggen heeft.Ik heb ook precies opgeschreven wanneer ik zon buikpijn had.Dus we zien wel.
He ladies,
Zijn jullie de feestdagen goed doorgekomen?
Hier was het weer erg leuk, maar ook zeer vermoeiend!
Even denken op wie ik ook weer kan reageren (zwangerschapsdementie slaat toe!).
Judith: wat een lange ongi zeg! das echt balen!
Ik heb ook weer erg leuke foto’s gezien. Maar hopen dat de ongi weer zo voorbij is dan kan de klusperiode weer beginnen.
Babbel: gefeliciteerd met je goede echo. Het is toch iedere keer weer speciaal om je beebje te zien! :inlove:
Ook weer een erg mooie foto van Lynn, wat is het toch een mooi meisje.
Eddepet: succes met je goede voornemens. Ik heb zo’n idee dat alle drie de goede voornemens gaan lukken!
Konijn: welkom! En dat het maar snel mag lukken.
Ik zal me ook even voorstellen (wel zo netjes toch?).
Ik ben Angelique en ben 28 jaar oud (over twee weekjes mag er weer een jaartje bij). Ik ben inmiddels bijna 12 jaar met Carlo en wij zijn in blije verwachting van ons eerste kindje.
Ik ben uitgeteld op 28 mei 2007 en dus nu bijna op de helft.
Als ik iemand vergeten ben, sorrie, sorrie, sorrie.
A.s. maandag heb ik de 20 weken echo. Het is ook weer zo lang geleden dat ik uk gezien heb, dus ik heb er helemaal zin in. :dance:
Ik zal de echo weer inscannen en hier plaatsen.
Fijn weekend weer allemaal (want dat is het al weer bijna!).
Groetjes Angelique
:-*
Fijn dat het goed gaat Angelique, ben benieuwd naar de echo!
Willen jullie weten wat het wordt? Alvast veel plezier
Esther: vast te laat, maar sterkte op de begrafenis, nooit leuk zo’n dag.
En dat je goede voornemens maar uit mogen komen
Judith, jeetje wat een lange ongi zeg :?
Esther, een jaar ziekbed vreselijk zeg!!
Angel, alweer bijna de 20-weken echo. Wat gaat dat hard zeg!
dank jullie voor de complimentjes voor Lynn. Doet mijn moederhartje heel trots oplaaien :inlove:
Ik kom nog even de echo showen. Kon niet eerder omdat ik mijn camera was bij mijn ouders tijdens de feestdagen en ik heb geen scanner.
:inlove: mooie echo babbel
oh babbel, mooi hoor :inlove: :inlove:
wow… wat mooi… ook een heel duidelijke!!
Wat een stilte hier meiden?!
Hoe gaat het met iedereen?
Hier een lekker rustig weekend. He-le-maal niks gedaan. (ons weekend is op zondag-maandag) morgen gaan we sporten en wat boodschappen doen, en dan begint de werkweek weer, zucht. :roll:
nog een paar dagen en dan start ik weer met ovulatietesten, hopelijk weer zo regelmatig als de vorige maand…
he…heb net weer een echo gehad…en alles doet het nog steeds!!!..het is nu 6.64 cm en ben dus weer 3 dagen verder verklaard…dus 17-07-2007…het maakte enorme sprongen echt geweldig…had eerst vanochtend een afspraak bij de vk en het hartje was ook al mooi te horen…ben weer helemaal :inlove:
Scrat, wat een goed nieuws!!! mooi geluid is dat altijd he dat hartje :inlove:
Moon, hier gaat alles z’n gangetje. heb dus eigenlijk niet zoveel te melden :eh:
weinig nieuws van eigen front…
alleen melde me collega… nadat ik aan iedereen vroeg hoe de vakantie was geweest… dat haar man kanker heeft… in een vrij erge vorm…
was wel ff … doink doink sjok…
en ik maar ondanbaar zijn dat ik nog steeds niet zwanger ben…
k schaam me diep :oops:
:shock: dat is schrikken ja konijn…
ik snap het wel hoor, voor ons leeft soms even niks anders dan zwanger worden, en dan gebeurt er zoiets…
Babbel: mooie echo!!! :inlove:
Scrat: goed nieuws. Mooi hé, zo’n hartje horen
Konijn: dat is inderdaad wel erg schrikken! Verschrikkelijke berichten zijn dat.
Even snel m’n echo showen. Het was weer helemaal geweldig gisteren. Wat is dat toch mooi om te zien. Je kunt ook echt al zoveel zien tijdens zo’n echo. Het hartje (de 4 kamers), de nieren, het ruggegraatje, het gezichtje, enz.
Beebje lag helemaal dubbel :shock: Met z’n benen en armen voor z’n gezicht. Naderhand draaide hij wat dus konden we het gezichtje toch nog goed zien (zie echo) :inlove: :inlove: :inlove:
Hij/zij heeft z’n geslacht goed verborgen gehouden, we weten het dus nog niet. Misschien de volgende keer (ik vind het niet erg dat ik het niet weet).
mooie echo angel!! mooi duidelijk :inlove:
moooiiiiiiiiiiiii :thumbup:
Gaaf hoor zon duidelijke echo :thumbup:
Hier ook weinig nieuws,we zijn nog druk bezig voor mark zijn visum voor amerika,maar ik heb nu goede hoop dat we eind deze week of begin volgende week goed bericht krijgen
Enne van t weekend de zonnebank ophalen…lekker zonnen :mrgreen: