Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

mijn katten hadden er geen erg in :lol: :lol:

balen chipie :frowning:

niks hier, ongi-buikpijn, sinds gisteren, maar er komt niks :?

Langs deze weg wil ik jullie een heel gelukkig, gezond maar ook zeker vruchtbaar 2007 toewensen. Dat we dit jaar maar allemaal óf zwanger mogen worden óf ons kindje al in de armen mogen sluiten.

Veel liefs van Es

Hetzelfde voor jou Esther!

Hier net ongi geworden…

Balen Moon :roll:

Iedereen een heel gezond, gezellig, gelukkig en vruchtbaar 2007 toegewenst en ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn!!

Meiden, een gelukkig en vooral vruchtbaar nieuwjaar! Ik duim voor jullie! :-*

zwangere meiden bedankt :-*

Moon : is dit toeval of zou dit voorbestemd zijn?beiden op dezelfde dag ongi geworden :eh: :think:

bij de volgende ronde beiden een vette kruis :dance: :mrgreen:

dat lijkt me een goed plan Chipie! :slight_smile:

[color=red]He meiden, de beste wensen voor 2007! Dat we maar allemaal mama of mama- in spe mogen worden.

Dit wordt ons jaar!!![/color]

He verdorie, moon en chipie ongi geworden, balen zeg!! :evil:

hee angel, hoe is het?

Babbel: mijn nod is 30 januari

morgen je echo toch Babbel? succes :thumbup:

mag ik hier ook meekletsen?? :oops:

we zijn vanaf mei vorigjaar ook al bezig…

helaas nog zonder resultaat…

Konijn, tuurlijk kun je hier meekletsen. Geef even je gegevens door en dan zet ik je bij het lijstje dat op de eerste pagina staat.

Moon en Chipie, BALEN!!! Wanneer klopt het geluk ook eens bij jullie aan???

De echo was helemaal goed. Frummel was lekker bewegelijk :inlove: en het hartje klopte als een trein :thumbup:

morgen ga ik het lijstje aanpassen (sorry dat ik het nu pas weer doe :oops: )

Fijn dat alles goed was Babbel ! gefeliciteerd!

Welkom Konijn! Natuurlijk mag je meekletsen

ik zal eerst ff nog proberen de topic door te lezen… dan weet ik ook een beetje wat er allemaal gaande is.

is het erg dat ik mijn echte naam nu nog even anoniem laat? voelt namelijk iets prettiger :oops:

de rest is nod is nu… begonnen helaas op 2 januari… de vogende verwacht ik 2 februari… maar het loopt wel eens anders k ben erg onregelmatig.

ben 24 jaar en we zijn bezig voor de eerste…

dan lopen we qua menstruatie ongeveer gelijk konijn.

ik zal me even voorstellen, ik ben simone, 22 jr, getrouwd en sinds mei gestopt met de pil (voor ons eerste kindje) bij vragen, hoor ik het wel :slight_smile:

oja, van het lijstje geeft niet hoor babbel :-*

Hai konijn welkom en gezelig dat je erbij komt :thumbup:

Ik ben judith,samen met mark alweer 13 jaar.Wij zijn ook bezig sinds mei voor de eerste.

Konijn, ik zal me ook even voorstellen.

Ik ben Crystal, 24 jr (bijna 25 :wink: ) ik ben okt/nov 2006 zwanger geraakt van de tweede, maar klets af en toe nog gezellig mee hier en strooi wat hormoontjes in het rond :mrgreen: .

Ik ben nu 1 jaar getrouwd en al bijna 4 jaar samen met mijn hubbie.

Ik heb al 1 prachtige docher Lynn :inlove:

jammer dat je ongi geworden bent :frowning: