Mei-stoppers 2006 gaan er met volle moed tegenaan!!

Goed om te horen Bian ! :thumbup:

he veerle lijkt een beetje op mijn laatste echo…alleen heeft die van mij meer ruimte (vruchtzak is groter)

Hoi meiden,

Ook wij hebben de Kerst overleefd, vind het fijn om lekker vrij te zij, met manlief en dochterlief. Maar die verplichte visites, dat hoeft van mij niet zo.

Hier alles z’n gangetje, nog geen ongi gezien, ook geen tekenen van een eisprong, ik weet het ook niet meer hoor. Volgende week naar de gyn, dan weet ik vast wel meer.

Net als afgelopen woensdag, heb ik vandaag de buurjongen in huis. Zijn oma ligt op sterven en wees eerlijk, dat is geen plek voor een 3-jarige. Vanmorgen om 6.30 uur stond de buurman op de stoep, of Ian bij ons kon blijven, want het ging nu echt de verkeerde (voor het mensje eigenlijk de goede) kant op. Tot op heden nog niets gehoord.

Judith; ik heb een spray, nasolex (geloof ik), die kan ik gewoon blijven gebruiken. En de antibiotica is bijna op. Maar als ik jouw verhaal zo lees, misschien moet ik me maar gewoon door laten verwijzen naar de KNO-arts. Ben ik ook van alle verkoudheden af.

Jammer dat je ongi geworden bent. Op naar de volgende ronde dan maar.

Gave foto zeg, ik vind fotograferen ook wel leuk, maar neem er de tijd niet voor.

Ringworm, vervelend hoor. Gelukkig weet je nu wel wat het is en kun je er iets tegen doen.

LANG DEZE WEG WIL IK JULLIE AL HET GOED VOOR HET NIEUWE JAAR WENSEN, EVENALS GOEDE GEZONDHEID EN HELE MOOIE BABYS EN/OF ZWANGERSCHAPPEN!!!

Veerle; mooie foto van de echo hoor, maarre Henk, een jongen?! Zal wel niet, jullie zullen ‘m wel zo noemen. Fijn dat alles OK was/is.

Monique; wat ontzettend vervelend voor je zeg. Al zo’n lange tijd op bed, maar ja, je weet waar je het voor doet. Nog een paar weken volhouden en dat is jullie kindje levensvatbaar. En dan nog ff laten zitten hoor, is beter voor de overlevingskansen. Ik denk aan je.

Chipie; spannend hoor!!! Weet je al meer?!

Bian; fijn dat je er nu goed mee om kunt gaan. Lekker spuien wil ook wel helpen.

Nou ik ga weer snel naar de kids, meestal spelen ze heerlijk maar af en toe maken ze echt ruzie. Maar ja, het lontje van Ian is natuurlijk ook wel kort nu. Ze lopen nog in pyjama, ze willen niet aankleden, nou dan maar niet, :smiley: :smiley: :smiley:

Dikke kus,

Es

ben er weer eventjes. Lynn was ziek, maar het gaat al een stuk beter met haar.

Bian, fijn om te horen dat alles weer goed gaat.

Chipie, en? :pray:

Veerle, mooie echo :thumbup:

Monique, wat een vervelend bericht. Hoop dat het allemaal goed komt.

hier is alles verder rustig. Geen last van kwaaltjes. Woensdag echo. Ben er wel nerveus voor :?

Jullie allebei ook weer beter Babbel?

Spannend de echo !!

hier nog niets te bespeuren, zal mss morgen ongi worden heb een raar gevoel vanonderen :?

Esther : ook niet leuk voor Ian arme knul :cry: en ook goed door de kerst gekomen :dance: nu nog het eindejaar vieren :mrgreen:

Bian : ben blij om te horen dat het al weer beter gaat bij jullie :dance: mss ook op het andere gebied of nog steeds niet :pray:

babbel : gelukkig gaat het weer beter met jou en Lynn :thumbup:

Judith : wat sneu zeg dat je ook nog jeuk erbij hebt :frowning: sterkte meis :hug: :-*

Moon : en al nieuws ?

even een fotootje van mijn lieve nachtmuis die graag s’nachts wakker is in plaats van overdag :roll: :mrgreen:

Arme chipie, weer een nacht wakker geweest aan het tijdstip te zien? :hug:. Al nieuws??

Esther: al nieuws over Ian zijn oma? hij kan inderdaad beter bij jullie zijn, kan hij lekker met Anouk spelen. Hopelijk snel duidelijkheid over je cyclus!

Wat een schattige angelina :inlove:

Gisteren is mark wezen crossen aan de maas met een paar vrienden,vindt dat zo mooi om te zien altijd,ik was er natuurlijk ook weer bij met foto camera :mrgreen:

:lol: volgende keer toch maar een helm op met de quat :lol:

haha leuke foto’s judith :smiley:

leuke foto’s zeg :thumbup: hihihi hoe je hubbie eruit ziet :lol: :lol: :lol:

wat mooie foto’s kan je nieuwe digi maken,ben jaloers :wink:

Moon : hier nog geen ongi :dance: maar wel meer slijmverlies :? sorry voor het onsmakelijk detail :oops:

zal pas volgend jaar dan testen :wink:

en jij : al iets in gevoel :think:

Moon : als het bij mij posi is en bij jou nog niet zal ik de cyclustesten sturen naar jou :wink: wie weet brengen ze jou dan ook geluk :mrgreen:

veerle : hoe gaat het met jou?

chipie: da’s lief van je :-*

spannend!!! ik ga heeel hard duimen. wanneer ga je testen?

ik heb weinig klachten, veel last van maagzuur. verder niets echt noemenswaardigs. geen afscheiding dit keer :think:

ik test morgen, aangezien ik morgen uiterlijk mijn nod heb (dat weet ik door een positieve ovulatietest deze cyclus)…

whaaaaaaaaaaaa spannend :clap: :clap: :clap: zzal heel hard :thumbup: :pray: voor een positief test :-*

heb zo’n vermoeden van niet hoor deze maand. ben er ook eindelijk eens niet zo mee bezig.

ik laat het morgen gelijk weten :slight_smile:

Jeeeeetje wat spannend voor jullie zeg :pray: :dance:

Test negatief. Nu maar wachten op een ongi… :roll:

Meiden alvast een hele fijne avond vanavond, en een super 2007!!

Moon : wat rot zeg :cry: mss te vroeg getest :pray:

mijn ongi is er nog steeds niet :shock:

Iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2007 wens ik jullie

Happy new year :thumbup:

Iedereen de oud en nieuw goed doorgekomen,wij wel,op een hele bange hond na :roll:

Ongi was gisteren voorbij,maar nu net krijg ik zulke erge buikpijn :cry: En weer een hoop helder bloed,zit gewoon met een warme kruik op mn buik,snap er niets van,heb dit zo al eerder gehad.

Goedemorgen.

Judith: wij zaten hier met 3 bange katten, dus ik weet wat je bedoelt :roll:

wel heel gezellig gehad! Wat raar dat je ongi weer zo terugkomt :?

Hier nog steeds niks.

met de beste wensen van dit jaar :mrgreen:

ongi geworden vandaag :roll:

judith : dit is bizar zeg bij jou :? sterkte meis :hug: :-*

Moon : en? en?