Mei-stoppers 2006! Dit wordt ons jaar!!!!

Ben ik weer :smiley:

M’n vriendin is vannacht moeder geworden van een gezonde zoon!

Eerste kindje, binnen 5 uur! Ga er straks naartoe :inlove:

Hier beginnen de medicijnen hun werk te doen, ben een stuk minder moe!

Gauw foto´s plaatsen hoor Judith!!

Leuke foto Babbel, alles goed?

Heb jij al duidelijkheid Eddepet?

Heb inderdaad duidelijkheid, ik had gisteravond van die krampen, en vannacht/vanmorgen ben ik volgens mij echt ongesteld geworden. Maar nu weet ik nog steeds niet of ik wel of niet een eisprong heb gehad. Ga straks de gyn ff bellen. Ik tel gisteren in ieder geval op dag 1.

Moon; gefeliciteerd met het zoontje van jouw vriendin, hoe heet hij?!

Doeiiii

Hee meiden,

Nou ik heb dus zekerheid, althans de zekerheid dat ik niet zwanger bent. Kreeg gisteravond buikpijn en 's nachts ben ik echt ongesteld geworden. Eindelijk duidelijkheid, hoewel, ik weet nu nog niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Maar goed. Begin morgen weer met 150mg Clomid, hopelijk laten de bijwerkingen me met rust.

Kreeg gisteren nog wel telefoon van de apotheek, de Clomid van vorig jaar werd niet door Menzis vergoed. Blijkt dat ik daar ook een machtiging voor moest hebben. De gyn moest ik toch bellen voor een afspraak op dag 12 (wordt dag 10 omdat dag 12 op zondag valt), dat ik daar maar ook meteen om heb gevraagd. Ik krijg die volgende week mee.

Nou ga ik snel weer aan het werk hoor, tot later.

Kusss, Es

Eddepet: Dylan… :? :shock: :silenced:

Hoi Meiden,

Even een kort berichtje om jullie te laten weten dat wij de trotse ouders en grote broer zijn geworden van Suzan Féline.

Ze is op 16 mei geboren via een ks, mevrouw lag net als Tomas in een onvolkomen stuit.

Ze woog 3170 gram bij de geboorte is was ca 50 cm groot.

Alles gaat héééééél erg goed met ons en we genieten op en top.

Zie hier onze trots.

Heee Wolkje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje. Leuke naam hoor, Suzan. Hoe vind grote broer het?!

Fijn dat het met jullie heeeeeel goed gaat.

Wat een mooie meid, wat is ze lekker bruin. (lijkt wel of alle babys dat hebben, zo zag Anouk er ook uit)

Geniet ervan!!!

Kusss, Esther

Wolkje: Gefeliciteerd !!!

Wat een mooi meisje zeg :inlove:

Fijn dat alles goed gaat, geniet er lekker van!

Gefeliciteerd met jullie dochter!!! :clap:

Wolkje, man en Tomas, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Ze is prachtig! :inlove:

wolkje: wat een poppie!! mooi kindje met dat gitzwartehaar!!

hiers verders alles oké… dr was gevraagd wat voor werk ik doe: k sta voor de klas. tot aan het eind van dit schooljaar. Waarschijnlijk ga ik volgendjaar alleen maar invalwerk doen, om zoveel mogelijk ervaring op te doen in alle groepen.

Hoi meiden,

Ik kom even melden dat ik vrijdag ingeleid wordt :inlove: :dance: :dance:

Dan stuur ik alle hormonen die ik kwijt raak jullie kant op!!! :**:

Hoihoi,

Hier ben ik ook weer eens een keer.

De Clomidjes zitten er weer in, de bijwerkingen zijn weer aanwezig, ggrr, en morgen moet ik voor controle. Ga toch eens vragen hoe we nou zeker weten of ik wel of geen eisprong heb gehad?!

Wolkje; ik zat vorige week met Anouk achter de pc en zij zag jullie Suzan, “Aaahh dat ben ik hè mam?!� vroeg ze.

Konijn; heb je inmiddels al zekerheid over jouw baan?! Kan me voorstellen dat het niet echt fijn is als je geen zekerheid hebt.

Joepie; succes met de bevalling morgen en geniet ervan als het eenmaal geboren is. Laat je weten hoe het is gegaan?!

Ga snel aan het werk, tot later.

Kusss, Es

Joepie: Heel veel succes meid!!! :-*

:dance: succes hoorrrrrrrrr

Es wat voor bijwerkingen heb je?

Zondag mijn nod,ben benieuwd of de clomid zijn werk heeft egdaan :pray:

Opvliegers en lichtflitsen (is zoals op tv een auto snel voorbij zien rijden dat je een streep van de lichten ziet). Erg vervelend en ook aanwezig. Maar het is niet anders.

Vervelend Esther :? hopelijk is het niet lang nodig :thumbup:

Spannend Judith! symptomen??

das lastig es :roll:

hier geen sympthomen

wel het topje van mn vinger eraf :cry:

de twee teven waren flink aan het vechten

mark was er gelukkig bij

wilden ze uit elkaar halen wat met geen mogelijkheid ging

klap…met mn vinger tussen de kaken

zag het gebeuren en bloeien…

stok gepakt,mark ermee tussen de kaken gewricht

toen gelukkig los gekregen :frowning:

honden snel apart in hun hok gezet en meteen naar het ziekenhuis

daar hebben ze het weer terug gezet

maar is even afwachten of het goed aangroeit

morgen naar de huisarts hier en zaterdag weer naar het ziekenhuis

dus nu verplicht een week of 8 niks doen,ben ik niet gewend :lol:

Hoi allemaal,

Bednakt voor de felicitaties.

Sorry voor de late reactie.

Ik hoop dat jullie allemaal gauw een positieve test hebben.

Hier wat foto´s

Groetjes Monique

Ps de kleine heeft zijn regeldaagjes dus ik reageer later.

Joepie is inmiddels ook bevallen van dochter: Kira Nicole

Jee meiden, het zit jullie ook allemaal niet mee!!! Ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown:

Hier gaat verder alles goed. Er komen nu wat meer klachtjes bij, maar dat is logisch natuurlijk.

Lynn is ook nog eens ziek en heeft een ontstoken/dik ooglid… ze slaapt dus voor geen meter en ik helaas ook niet!!!

alle nwe mama´s gefeliciteerd…hier nog 6 weken te gaan…begin wel aardig vocht vast te houden kan bijna mijn schoenen niet meer aan…teenslippers zitten ook al niet goed…iemand tips?