Hee meiden,
Daar ben ik ook weer een keer.
Volgens mij heb ik jullie nog helemaal niet verteld over mijn bezoek aan de gyn vrijdag. Hij vermoed dat ik vorige cyclus wel een eisprong heb gehad, maar dat ik te vroeg progesteron geprikt heb. Deze keer moet ik dan ook 3x bloedprikken.
En er zit rechts een eiblaasje van 10mm ongeveer en links eentje van 12mm. Ook boven verwachting, want het is pas dag 10. Moet maandag terugkomen. Wordt dus toch wel weer spannend deze keer.
Gisteren moest ik terug. En ik ben best blij. Dag 13, ff in gedachte houden. En er zat links een eitje van ruim 21mm. Hij heeft later nog via zo’n eendebek het baarmoederslijm bekeken en hij zei tegen de co-assistente dat het er mooi uitzag, je kon er draden van trekken, zeg maar. Maar de vorige cyclus was er op dag 12 nog niets te zien, en nu op dag 13 al een eitje om te springen. We hebben er gisteren goed gebruik van gemaakt. Komende maandag, volgende week donderdag en de maandag erop moet ik bloed prikken, voor de Progesteron. Dan weten we zeker dat we op het juiste moment prikken. Het is dus wel spannend. De gyn zei nog dat dit de laatste keer zou zijn. Hij is meer overtuigd dat ik zwanger wordt dan ik.
Judith; wat een verhaal zeg, het topje van je vinger eraf gebeten, bbrr, moet er niet aan denken. En 8 weken uit de roulatie, jeetje, duurt lang zeg.
Monique-je; mooie foto’s van jullie Kyano, erg leuke naam. Gaat alles goed?! Kom je ook nog een keer je bevallingsverhaal doen?!
Joepie; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kira. Hoe is jouw bevalling gegaan?! En gaat alles goed?!
Babbel en Scrat; jullie ook nog maar zo kort, jeetje, gaat snel hoor. Houden jullie het nog een beetje vol?!
Ga snel weer aan het werk.
Kussss, Es
owwww het is te hopen es dat je niet meer terug hoeft :mrgreen:
hoe zit dat nu eigenlijk met clomid?
heb je dan een regelmatige cyclus of zo?
want ik zit nu op dag 31 en nog geen ongi
ook niet zwanger 2x negatief :think:
Hee Judith,
Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad, en je weet op welke dag ongeveer, dan moet je daar 2 weken bij op tellen. Ben je dan nog niet ongesteld, dan misschien wel zwanger.
Maar zolang je niet zeker weet of je een eisprong hebt gehad, kan het natuurlijk alle kanten nog op.
Heb jij bloed moeten prikken?! En wat heb je met de gyn afgesproken?! Ik, bijvoorbeeld, ben vanaf 50mg tot en met 150mg onder “strenge” controle van de gyn.
Hopelijk zijn jouw vragen nu beantwoord?! Zo niet, mail dan maar.
kusss, Es
ik heb echt geen flauw idee dat er een eisprong is geweest :think:
ik moet 3 juli weer terug
ook niet laten prikken
ik wacht het wel af
Spannend Judith!!! Ik duim voor je meid.
Joepie ook hier gefeliciteerd, maar dat had ik in je topic al gedaan!!
Wat een lieve foto´s Monique :inlove: Hoe gaat het met jullie
Hier de hele dag al buikpijn, een rare krampende pijn onderin mijn buik. Erg raar. Net maar paracetamol ingenomen…
wat gek moon :think:
laten we hopen dat er iets anders aan de hand is
zit nu op dag 33 en nog geen ongi
maar ik test voorlopig niet meer want heb er nog maar een
Spannend Judith!!
Buikpijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ging samen met veel slijmverlies, dus dat zou betekenen dat m’n eisprong is geweest, en ik terugga naar een cyclus van ongeveer 27 dagen :shock:
das een korte
smelten jullie ook zo door de warmte? :doh:
zo hier nog steeds geen ongi, maar wel van tijd tot tijd vreselijk buikpjin… anders dan ongi pijn!!
dus … pfff…
ooit weleens een langere cyclus gehad?
@judith wrote:
ooit weleens een langere cyclus gehad?
k ben nog noooit regelmatig geweest…
K voel me nu niet anders als anders dus ik denk dat et nog wel gaat komen.
ik ben nu ook 7 dagen overtijd :roll:
maar niks positiefs getest
Judith wat spannend meid ! Voel je iets?
Konijn, hoe is het met jou??
Pff, de warmte trekt hier eindelijk wat weg zeg. Het was in onze woonkamer 28 graden gisteren en eergisteren… nu 23, dus al een stuk beter!
nou ik voel niets
hier was het op zn warmst 27 graden
maar sinds gister 22
dit is beter dan afgelopen vrijdag wat een hitte
hebben jullie ook erge buien gehad vrijdag?
wij wel hoor,vreselijk hard geregent en geonweerd
He meisjes,
Hoe is het met iedereen??
Hier weer in afwachting van een menstruatie…
Ik zie dat het spannend is voor sommigen hier!! Hopelijk groeit er nu een wondertje in jullie buik!!!
Hier niet veel nieuws. De kleine is nog niet ingedaald en ligt dus erg hoog wat ademen niet erg makkelijk maakt. Ook maagzuur is vreselijk. Maar nog een paar weekjes!!!
hier nogsteeds niks!! k wil nog niet testen, dat doeik pas als ik dik vier weken over ben, omdat dan de kans op ee miskraam klein is…
verder hier vreselijk ziek geweest, ws iets gegeten wat niet helemaal goed was…
hoe is het verder met iedereeen??
Judith? hoe is het meid? al nieuws?
hee meiden,
Inmiddels zijn er weer 2 weken verstreken. Ben zo druk geweest, thuis en op het werk en met leren, dat ik geen tijd meer heb gehad.
Vorige week maandag en donderdag heb ik bloed moeten prikken. Van maandag was de waarde 34,7 (vanaf 30 is het een eisprong) en donderdag 33,3. Dus dat ziet er goed uit. Had ik, ongeduldig als ik ben, zaterdag al een test gedaan, helaas, negatief. Dus ik geloofde er niet meer in.
Dacht ik gisteravond ongesteld te worden, toen ik op de wc zat, drupte er een flinke druppel bloed uit, vanmorgen niets, althans de bruine prut nog een beetje. Heb net de gyn maar gebeld en het met haar (=assistente) besproken. Zij zegt dat ik dit niet als menstruatie moet tellen. Aangezien ik een goede eisprong en opbouw van baarmoederslijm had, kan het niet zo zijn dat het met een drup bloed en bruine prut verdwenen is. Er moet echt een duidelijke menstruatie zijn. Zij stelde voor tot vrijdag te wachten, dan ’s morgens een test te doen en hen weer te bellen.
Ja en dan krijg ik weer hoop, zoals jullie wel zouden verwachten. Zou het dan toch?! Ik ga dus nog niet voor de volgende ronde.
Judith; vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Kan natuurlijk dat 50mg Clomid niet genoeg is en jij nu zit te wachten op een menstruatie die toch niet gaat komen omdat je geen eisprong hebt gehad. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent. Fijn die onzekerheid, niet dus!!! Zou de gyn toch eens bellen.
Even over het weer, ik vind het wel fijn zo. Af en toe regen (goed voor de tuin en de stof in de lucht), meestal droog (dus de kids kunnen lekker buiten spelen) en de temperatuur is dan weer hoog dan weer laag (dus tijd genoeg om ff bij te komen). Nee als de zomer zo doorgaat, hoor je mij niet klagen. Beter dan die hitte van vorig jaar.
Moon; in afwachting van een menstruatie, heb je een eisprong gevoeld?! Ben benieuwd hoor. Wanneer moet je terug voor de schildklier-toestanden?! Oh ik zie het al, 26 juli. Merk je al verbetering?!
Babbel; jij bent ook al bijna klaar, zeg maar. Fijn hoor, van die dikke buik verlost zijn. Tenminste ik had er op een gegeven moment wel genoeg van hoor.
Konijn; als je wilt wachten tot de kans op een miskraam afgenomen is, moet je tot 10 weken overtijd wachten, dan ben je 3 maanden zwanger, en zal de kans op een miskraam echt afnemen. Voel je iets waaruit blijkt dat je zwanger bent?!
Ga snel leren, tot later.
Kussss, Es
@Eddepet wrote:
Voel je iets waaruit blijkt dat je zwanger bent?!
ehm... zeer afnemende eetlust af en toe kotsneigingen. K heb een week of wat anderhalf veel gedronken, en dat was de eerste keer ook zo....
verder zijn mijn borsten groter en steviger, net als wanneer ik ongi ben, dan zijn ze dat aook, alleen et gaat nu niet weg, ze zijn ook nog gevoelig. Verder eignelijk niet.