Mei-stoppers 2006! Dit wordt ons jaar!!!!




Zet 'm op meiden (en hubbies natuurlijk :mrgreen: )

Weer gevonden!!



Even kijken wat ik nog onthouden heb…



Konijn, testen meissie, kom op! :thumbup:



Bij Moon is het ook nog spannend!!



Esther, kop op he?



Hier begint de zwangerschap ook al te vorderen… begin al een flinke buik te krijgen, er is nu echt niet meer omheen te kijken. Ik kan mijn voeten ook al niet meer zien! :shock:

Verder alles nu OK.

We zijn druk bezig met alles te organiseren voor Henk (BIB). Afgelopen week hebben we een kantoorunit gekocht, zodat we Piet zijn nieuwe kamer kunnen gaan inrichten en ook hebben we een andere (super)auto gekocht. Heb net nog eea na zitten zoeken, zodat we een beetje beslagen ten ijs komen als we hem op gaan halen. Er zitten nl. allemaal hitech-snufjes in waarvan ik echt geen weet had…

Hoi Veerle,



Hoe is het met Henk? Heb je al een 20-weken echo gehad? of krijg je die niet?



Konijn, al nieuws? :mrgreen:

Hoi meiden,



Ik ben gisteren wel ongesteld geworden, en dat is in mijn geval wel fijn. Als ik dan toch geen eisprong heb gehad, dan maar zo snel mogelijk weer kunnen beginnen met een hogere dossering. En als ik niet uit mezelf ongesteld zou worden, had ik eerst 1,5 week moeten wachten, dan 1 week een kuur om een onttrekkingsbloeding op te wekken, dan minimaal 5 dagen hierop wachten om dan pas weer dag 1 bepaald te hebben. Al met al 2 weken “verloren�. Dus ik ben wel happy, zeg maar.



Judith; de dvd-recorder moet echt gemaakt worden. Gelukkig hebben wij hem/haar gekocht met extra jaren garantie, dus dat komt goed. Maar hij/zij mag pas weg als ik de finale van Sterren dansen op het ijs heb gezien, hihi!!!

Leuk joh; fotografie, hoe was het?! En met meiden van het forum. Jeetje, het is nog een lange cursus ook. Leuk joh. Ik wil met een vriendin videobewerking gaan doen.



Bian; is je gevoel goed geweest?!



Konijn; ik kan je echt niet volgen hoor, die onzekerheid is toch niet goed, zeker niet als er zoveel spanning al om jouw heen zit. Daarnaast zou zekerheid, zeker als die positief is en daar twijfel je niet aan, misschien de spanning om je heen minder heftig maken. Testen dus!!!



Moon; zou ik ook doen hoor, naar de huisarts. Al die tijd mooie cyclussen en nu ineens overtijd maar niet zwanger. Althans niet volgens de tests. Ben benieuwd hoor.



Babbel; ik ga ook over naar het nieuwe deel, bedankt weer voor het openen.

Fijn dat jullie frummel zo actief is, is ook een heerlijk gevoel.



Veerle; kop op voor mij, nou dat komt goed, zie maar het hierbovenstaande. Ik ben enigszins blij met mijn menstruatie.

Jeetje, jij zit ook al op de helft. Gaat snel hoor. Wat voor een auto is het geworden?!



Ga snel aan het werk, daar ben ik tenslotte voor naar hier gekomen. Tot later.



Liefs, Es

Ik ben ongesteld. :x :twisted:

Althans. Ik verlies bloed, laat ik het zo zeggen. Volgens mij wordt het weer zo minimaal als de vorige maand.

Toch maar de huisarts gebeld, n.a.v. het gesprek van vorige maand, waarin hij zei dat als ik weer ongi werd we mochten komen voor onderzoek. Dus we gaan vanmiddag erheen.

Dit is cyclusdag 44.



Sorry voor het ego bericht, ik lees als ik vanmiddag terug ben even bij meiden

Veerle: :thumbup: top dat het zo goed gaat met je zwamgere buik :mrgreen:



Es: nu hopen op beter nieuws deze ronde,een goede eisprong en natuurlijk een bevruchting! :mrgreen:

Workshop was erg leuk en leerzaam,nu elke week huiswerk maken en via internet wordt dat dan beoordeeld,wel leuk hoor.En fijn vlak voor de vakantie :thumbup:



Moon: jammer joh ongi :thumbdown: Ben benieuwd wat je huisarts zegt vanmiddag,gaan we ongeveer gelijk naar de gyn :mrgreen: ik moet morgen aan het eind van de middag,spannend.

Ben ik snel weer even.



Moon; heb je nieuws van de huisarts?! Ben benieuwd wat nu te doen?!



Judith; ik vermoed dat ik met een hogere dossering wel een eisprong krijg. Want 18,3 is niet echt laag, alleen moet het hoger zijn om een eisprong te krijgen. Van Anouk weet ik nog dat met 50mg en 100mg de Progesteron bleef steken op 5,nog iets en 8,nog iets. Bij 150mg was dat ruim 38,nog iets. Aangezien ik nu dus al op 18,3 zit, denk ik dat het met 100mg wel gaat lukken. Heb straks de gyn/assistent gemaild, ben benieuwd wanneer ik bericht krijg.

Klinkt echt leuk hoor die workshop.



Nou ga ik weer snel werken, tot later.



Kussss, Es

Moon, balen joh!!



20wk echo heb ik al gehad, alles was prima met de beeb en ik moet nu in april weer terug. Volgens mij de 16e.



De auto is een VW Touareg geworden uit 2004, een hele sjieke bak vinnikzelluf.

De 29e gaan we hem halen.

Ben ik weer. Menstruatie nu echt doorgebroken.

Huisarts reageerde heel goed. cyclussen varierend van 25-44 dagen zag hij ook niet zo zitten. Hij heeft me doorgestuurd naar de gyn, volgende week dinsdag mag ik er al heen. Hubbie heeft een potje meegekregen :mrgreen:



Ha die Veerle; fijn dat het goed gaat meid!! weet/wil je weten wat het wordt? Mooie auto hoor :thumbup:



Judith: alvast heel veel succes bij de gyn, ik mag dus volgende week…



Esther: ‘fijn’ dat je ongesteld bent, in jouw geval dit keer goed natuurlijk. Nu nog een bevruchting deze maand !

k ben ook ongi. en erg verbaasd. nergens last van, nu beginnen de krampen. pffff wat een ellenden.



eddepet… hier was ik dus al bang voor.



terwijl ik eigenlijk dacht dat ik wel zwager was :oops: zolang ben ik ook nog nooit over geweest.



dikke pech… ook balen moon. k had gehoopt dta er bij jou nog niet ws dan was er toch nog iemand van deze ronde. helaas



we gaan weer voor de volgende ronde!

Ahh nee Konijn… ik had het zo voor je gehoopt… :cry:



Wij weten al wel wat het gaat worden, maar houden het wel geheim voor de buitenwereld.

Jammer konijn :cry:



Moon: Beter dat je ook naar de gyn mag :thumbup: En een potje voor hubbie :lol: Moet je dat dara inleveren?Wij moeten het vrijdagochtend naar het lab brengen,maar niet van het ziekenhuis :think: En het moet goed warm blijven :smiley: Het liefst onder je oksel houden zei hij :mrgreen:



Veerle: Buikfoto…?? :dance:

Oooh, die heb ik nog niet eens gemaakt… :oops:

:lol: :lol: nou dat was weer een hele belevenis op de vroege ochtend. Potje is naar het ziekenhuis. Ze zijn hier met de straat bezig, dus ik hollen naar de auto, staan ze achter de oprit geparkeerd! Moest ik eerst weer iemand zien te vinden die die auto weghaalt. Nou, daarna naar het ziekenhuis. Alles ging voorspoedig, lichten allemaal op groen, ging lekker.

Sta ik bij de balie van het lab, zegt die vrouw ‘Ik ken jou!’ Heb ik weer. Is een kennis van mijn schoonvader, die ook een winkel in de stad heeft hier… help! :mrgreen:

Maargoed. Dinsdag krijgt de HA de uitslag, en moet ik naar de gyn.



Veerle: Wel een foto maken hoor meid!!! We zijn niet nieuwsgierig :liar:



Judith: succes meid vanmiddag :pray:

Moon: hahaha heb jij dat,zit ook al te bedenken wat te doen als er een bekende zit vanmiddag bij de gyn,ben er nog nooit geweest.Ben wel zenuwachtig :doh:



Veerle: schaam je diep :naughty: :lol: Vanavond verwacht ik nog een foto hier :mrgreen:



Mark gaat morgen zijn visum ophalen voor USA,ben blij als dat geweest is dan is alles geregeld,alleen nog wat dollars bestellen en we zijn er klaar voor :thumbup:

Ga zo eerst naar mn broer,die heeft de sleutel van zijn huis gekregen vandaag dus effe rond neuzen daar :stuck_out_tongue:

Meiden effe gauw,



Ik hoop dat er gauw meer zwangeren bijkomen.

Konijn :hug:



Verder gaat het hier zijn gangetje en het gaat niet lang meer duren volgens de vk.



Nu ga ik sprinten want Diego moet naar de kinderarts.

Groetjes Monique

Jeeeee moniqueje je bent er bijna meid! :mrgreen:

Allemachtig wat gaar dat hard zeg :mrgreen:



Hier even een foto van bonnie,de jongste hier in huis :inlove:

Ha meiden,



Met het schaamrood op mijn wangen zit ik nu te tikken…

Ik had nml best af en toe iets van me kunnen laten horen…sorry!!



Alles gaat goed hier met ons. Ben nu echt aan het aftellen. Nog 4 weekjes werken en dan lekker met verlof. Ben ik ook wel aan toe hoor!!!



Ben 1/2 december de ziektewet ingegaan en vanaf 1/2 januari wel weer voor halve dagen begonnen maar dat was ook wel het maximale.

Dit omdat de vermoeidheid en hoofdpijn gewoonweg te erg waren. Als ik 's middags niet rustig aan doe, dan houd ik het gewoon niet vol. Moet echt even plat voor een uurtje of 2…



De beeb groeit goed en is erg aanwezig en ook Tomas is er mee bezig. We hebben hem een oude babypop gegeven en daar speelt hij zo af en toe mee. Gaat hij de baby in bed leggen en in de maxi cosi enzo…heel schattig allemaal.



Nou ik zal nog even een dikke buiken foto plaatsen en beloof echt om af en toe even wat van me te laten horen!!!



Enne…meiden zet hem op he!!! Ik wil over een tijdje alleen maar zwangere berichtjes hier zien hoor!!!

Wat een super-huisarts heb ik zeg. Ik werd net gebeld of ik niet nu al bloed wilde laten prikken, dan hoor ik dinsdag de uitslag van de bloedtest en van de test van hubbie, zijn we die al een stap voor zei hij, en hoefde ik niet eerst weer bloed te prikken als ik daar geweest was dinsdag. Ben dus net even geweest en ze zeggen dat de gyn dinsdag de uitslag heeft. :thumbup:



Judith: hoe ging het meid??



Wolkje: leuk dat je weer wat laat horen!! fijn dat alles zo goed gaat!



Monique: meid wat gaat dat hard zeg!! hoe voel je je??

:thumbup: Wat goed Moon :thumbup:



Bij mij hebben ze ook bloed afgenomen.Verder inwendige echo gemaakt,was niets geks op te zien,geen verklevingen of cystes.Eitjes waren in ruste nu.

Ik heb dus wel elke maand een eisprong,alleen erg onregelmatig.

Mark zijn onderzoek laten we ook daar in het ziekenhuis doen,moet morgen even bellen voor een afspraak.

Over 3 weken weer terug komen.