Mei-stoppers 2006! Dit wordt ons jaar!!!!

pff… wat een boel lezen, ik zal dat straks ff doen…

ben beetje sjock… weet iemand of je met een miskraam na de dokter moet gaan? net met na de wc gaan lag er een behoorlijk harde brok wat echt leek op een begin van een kindje… je weet wel hoe dat eruit ziet. k voel me behoorlijk raar nu… :cry: :oops:

Hallo!

Moon, Konijn jammer! :-*

Hier gister ook ongi geworden…op naar de volgende ronde maar weer…

tot morgen!

Konijn, Als je het vermoeden hebt van een mk zou ik idd even contact opnemen met de ha…na een mk moet de gyn kijken of je baarmoder schoon is…en waarschijnlijk gaan ze bloedprikken om te kijken of je zwangerschapshormoon bij je hebt en of dat daalt…

ach… heel jammer jah…

k heb de ha al gebeld, die gaf aan, wanneer mijn ongi langer duurt dan normaal of anders is, dan moet ik komen.

wow judith… gaaf die visum,nu kan het echt naa ramerika

ennuh moon… ikhoop dat alle uitlsg allemaal van je goed is.!!! we zijn wel eens toe aan iets positiefs.

Konijn :hug:

Bian, balen!!

Moon, wat goed dat je eerder terecht kan voor het bloedprikken!

Wolkje, leuk weer wat van je te horen!! Leuk om ook je gezicht eens te zien :mrgreen:

Monique, tjonge wat gaat dat hard zeg!! je bent er gewoon al bijna :shock: :thumbup:

Hier ook alles z’n gangetje. Kan niet wachten tot vrijdagavond! Kunnen we weer een kijkje naar ons ventje nemen :inlove:

Zo meiden, op mijn werk is het rustig, heb vandaag telefoondienst, dus ik neem het er ff van. Eerst jullie een berichtje schrijven, en daarna het net doorzoeken voor info over Disney.

Veerle; mooie auto hoor, wij hebben daar vorig jaar ook naar gekeken, maar de opel Zafira sprak ons meer aan, vooral in prijs.

Moon; jammer dat je echt ongesteld geworden bent, balen hoor. Wel fijn dat je zo snel en makkelijk doorverwezen wordt. Wie weet heb je helemaal geen goede eisprong, ondanks de maandelijkse menstruatie.

Fijn zeg zo’n huisarts die meedenkt. Met een beetje geluk kan de gyn jullie dinsdag al precies vertellen wat er aan scheelt en hoe nu te handelen.

Konijn; ook voor jou jammer dat je ongesteld bent geworden. En nu twijfel je over een miskraam. Goed van je om de huisarts te bellen.

Het potje inleveren, ja leuk, ik ken het. Je probeert het zo discreet mogelijk af te geven, maar er zijn er ongetwijfeld die het zien. Maar nog leuker, het vullen van dat potje, doen jullie dat samen of moet manlief dat alleen maar doen?! Dat ze niet een condoom hebben uitgevonden, die ze daarvoor kunnen gebruiken, dat zou veel makkelijker zijn.

Maar Judith; als jij dat potje inlevert, wij hebben het gewikkeld in aluminiumfolie, dan weet niemand wat daar inzit, dat kan wel vanalles zijn.

Judith; fijn dat jullie het visum voor Mark opgehaald hebben, nu is dat ook weer geregeld. Wanneer vertrek je ook al weer en hoe lang blijf je weg?!

Alweer zo’n mooie foto van één van jullie honden, mooi beest zeg.

Jouw eerste bezoekje aan de gyn was hetzelfde als die van mij 5 jaar geleden. Alleen de nodige onderzoeken en nog geen uitslag en dus behandeling. Maar de volgende afspraak zal hij echt meer kunnen vertellen. Spannend hoor!!!

Monique-je; al bijna aan de beurt om te bevallen, jeetje, dat gaat snel. En dan te bedenken dat jij met 17 weken het al extra rustig aan moest doen. Gelukkig is het allemaal goed gegaan, en kun je je nu gaan voorbereiden op de bevalling.

Wolkje; jij ook weer hier, leuk zeg. Fijn dat het goed gaat met jullie. En de ziektewet, ach wat het belangrijkste is, is dat jullie kindje het goed doet. Nog maar 4 weken werken, gaat ook snel zeg. Mooi beschaafd buikje hoor!!!

Bian; jammer dat jij ook ongesteld geworden bent, balen hoor!!! Op naar de hoeveelste ronde ga je nu?!

Babbel; geniet er morgen maar van, het is zo’n mooi gezicht. Zeker nu je weet dat het een zoon is.

Ga snel weer aan het werk, tot later meiden.

Dikke kusssss, Es

Hahaha Es we gaan morgen samen er naar toe we doen alles samen :mrgreen: Zal nog een gegiechel worden :lol:

Goed idee van het aluminium papier :thumbup:

En dan maar wachten op de uitslag.

We gaan over 5,5 week weg naar USA.Begint te korten nu hoor!

@judith wrote:

Hahaha Es we gaan morgen samen er naar toe we doen alles samen :mrgreen: Zal nog een gegiechel worden :lol:

Goed idee van het aluminium papier :thumbup:

En dan maar wachten op de uitslag.

We gaan over 5,5 week weg naar USA.Begint te korten nu hoor!

Hihi, zie het al gebeuren ja. Hoort er ook bij he :lol: :slight_smile: :lol:

Ja daarom :lol:

Het spulletje is afgeleverd bij het lab :smiley:

Alles liep perfect en nu afwachten.

Het visum van mark is vandaag ook binnen gekomen dus onze dag kan niet meer stuk :dance:

Nu nog even 2 uurtjes werken en vanmidag lekker met de hondjes op pad :mrgreen:

Hoorde dat het volgende week weer lekker warm wordt dus lekker vooruitzicht :stuck_out_tongue:

Hallo meiden, ik kom definitief afscheid nemen…Bij mama van 2/3 kids (babybabbelaars) staat het verhaal…Ik hoop niet dat ik iemand kwets…maar dit is zoals ik het voel…

Meiden dikke kus voor jullie! Ik duim voor jullie en hou jullie in de gaten! :-*

Nou bian als je er niet zeker van bent moet je het niet doen ook toch? :wink:

Ik hoop dat het je goed gaat verder :-*

nou bian, ik denk dat je hier niet snel iemand mee kwetst hoor, als het niet goed voelt moet je het niet doen! Ik hoop dat het niet tussen jou en je hurbie in komt te staan!!

geniet van je andere twee!!!

Johan is gelukkig al weer bijgedraaid…

:-*

jeetje hoopte hier al op meer zwangeren maar helaas…

ook weer eens een update…de 20 weken echo van een paar weken geleden was goed…we krijgen een jongetje!!!..minder is dat mijn bd nogal hoog is en dat mijn bm groei steeds een week voorliep maar nu een week achter…dus mag ook niet meer fulltime werken dus halve dagen…hoop dat alles goed komt…maak me een beetje zorgen…dit komt omdat er 2 bij mij op de afdeling veels te vroeg waren bevallen (8 en 10 weken) gewoon van de stress op het werk…en die is altijd hoog…probeer s’middags te rusten als ik thuis kom…maar we gaan ook nog een verhuizen over 2 maanden…mooie eensgzinswoning gekocht waar ik mij erg op verheug om daar te gaan wonen…

Hee meiden,

Zo ff een momentje rust. Anouk is met Ian naar de Julianatoren in Apeldoorn, manlief is werken, dus ik heb het huis voor mezelf. Ben een hele poos bezig geweest om een foto-boekje van Anouk te maken, met foto’s vanaf haar geboorte tot nu, en dan van elke maand eentje op 1 bladzijde. Voor de beide oma’s voor moederdag. Ben nog niet klaar, maar heb er nu ff genoeg van.

Ik heb gisteren de laatste Clomidjes geslikt, woensdag voor controle naar de gyn. Verder heb ik wel weer last van de bijwerkingen, opvliegers met name, maar ze zijn nog te overzien.

Judith; fijn dat het potje goed afgeleverd is, nu maar wachten op die uitslag. En het visum is binnen, fijn hoor. Nu kunnen jullie echt gaan uitkijken naar de vakantie.

Bian; wat ontzettend jammer zeg. Maar ja, je hebt er wel 2 nodig om een kindje te krijgen, je moet het wel allebei willen. En fijn dat Johan bijgedraaid is, het zou niet fijn zijn als dit ten koste van jullie relatie zou komen.

Scrat; ook een jongen, leuk joh!!! Maar je moet me ff op weg helpen. Je schrijft dat jouw bd nogal hoog is?! Wat is BD?! Wel goed van je dat je halve dagen bent gaan werken, neem de rust.

Nou ben weer bij geloof ik, dan zit er niets anders op dan te posten en aan de strijk te gaan.

Tot later,

Es

bloeddruk

Oh ja natuurlijk :lol:

Ik zal jullie ons trio naast elkaar eens laten zien:

v.l.n.r. bonnie(de jongste) steffie( de oma) sammie (de opa) :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Moon hoelaat moet je naar de gyn?