goed nieuws … niet bevestigd maar toch … ik krijg weer die gevoelige volle buik. Dus er gebeurt wel iets, maar of dat voldoende is, dat weet ik maandag.
Doeiiiii
Esther, ik :thumbup: :thumbdown: voor je!!!
Hier gaat nog steeds alles z’n gangetje!! Het gaat wel hard ineens. Alweer bijna 29 weken.
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden :inlove:
Spannend Esther :thumbup: :thumbdown:
Babbel;29 weken alweer bijna, hoe voel je je? Hebben jullie al een naam?
Hier weer wachten op een positieve ovu-test, en dinsdag naar de endocrinoloog
nou hier is 4 mei de ongi weer is gekomen!!! pfff…
en hevig niet te zuinig… net als paar keer terug!!
Heee meiden,
Vanmorgen wel bevestigt, aan de linkerkant zit een eitje klaar om te springen. We hebben de vervelende opdracht (ahum) gekregen om vanavond te vrijen. Voor de zekerheid morgen ook maar, you never know!!! Ben zo blij, eindelijk doet mijn lijf wat het moet doen.
Babbel; kan me voorstellen dat je steeds nieuwsgieriger wordt. Weten jullie of het een jongen of meisje is?!
Konijn; jammer dat je ongesteld geworden bent. Op naar de volgende ronde dan maar!!! Dat het zo hevig is, herken ik wel, heb ik dus ook. Met veel buikpijn en bloedverlies. Nou ja, dat zal er dan wel bijhoren. Ik vind het niet erg, want dat is voor mij een teken dat mijn lijf toch nog iets goed doet, hi hi!!!
Moon; morgen naar de endocinoloog?! Gaat snel hoor, en hopelijk kun je dan snel verder met zwanger worden, Clomid wordt het dan toch?!
Nou Anouk vraagt om aandacht, ze moet aangekleed worden. Tot later.
Kussss, Es
Zooo daar ben ik weer
Ik heb medicatie gekregen voor de schildklier. 26 juli terugkomen, hij verwacht dat hij me dan al weer terug kan sturen naar de gyn!
Menstruatie kan er regelmatiger van worden, was nogal afwachten zei hij, bij de een is het wel zo en de ander niet, dus even afwachten wat het gaat doen. Ik dacht dat het maanden ging duren, maar juli al terug naar de gyn zou mooi zijn.
yeps het enige wat nog een beetje normaal doet!!
me schoonzus heeeft een kleine, ik zie er enorm tegenop om er heen te gaan. waarom zij wel, terwijl e gaat werken weer en het kind dumpt bij de opvang.
Moon; fijn dat je al kunt beginnen met de medicijnen. Nu maar hopen dat het snel gewenst resultaat oplevert. Kun je daar last van bijwerkingen van krijgen?! En volgens de endocrinoloog waarschijnlijk in juli al weer terug naar de gyn, fijn joh!!!
Konijn; gefeliciteerd met het nieuwgeboren neefje of nichtje. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, succes. Gaan zij hun kind 5 dagen naar de opvang doen dan, dat je er zo negatief tegenover staat?!
Misschien herken je dit: ik heb voornamelijk moeite met dikke buiken, dat is namelijk wat bij mij niet wil lukken. Baby’s en kleine kinderen heb ik niet zo’n moeite mee. Maar die dikke buiken, daar kan ik enorm jaloers op zijn.
Ga snel weer werken, het is megadruk hier, ppff.
Kusss, Es
Ik lees af en toe mee met jullie, als april 2006 stopper.
Ik wil jullie alle succes en de nodige sterkte toewensen en ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in de handen mogen houden. Het is jullie allemaal gegund!!
@Sabje wrote:
Ik wil jullie alle succes en de nodige sterkte toewensen en ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in de handen mogen houden. Het is jullie allemaal gegund!!
dankjewel!!!
eddepet: Ik ben niet negatief op het feit dat zij het kind naar de opvang doen, maar het is een combinatie van veel factoren. Binnen het gezin van mijn schoonouders is een bepaalde rangorde, ik sta onderaan, dus is het dubbel zuur. Ik wil van mijn kan proberen te doen zodat mij later niks verweten kan worden. Daarnaast speelt nog wel meer. snappie?? dat maakt alles nog ingewikkelder.
Daarbij komt ook dat ik nog steeds niet een andere baan heb en nog steeds na de zomervakantie zonder werk ben. Ik zie daar erg tegenop.
zit gewoon ff in een dip!! gelukkig is de koelkast leeg… dus ga ik me maar te buiten aan thee.
Konijn: :hug: wat voor werk doe je nu? Hopelijk vind je gauw iets anders meid.
Ik heb er wel steeds meer moeite mee hoor, een vriendin van me is zwanger, ik gun haar echt alle geluk, geloof me, maar ik kan best zeggen dat het me moeite kost naar alle gelukzalige verhalen te luisteren. Gelukkig kan ik die egoistische kant van me wegstoppen bij haar hoor.
Kleine kinderen genoeg, 5 neefjes/nichtjes waar ik super trots op ben, geen probleem. Maar die dikke buiken… het zal wel moeilijk blijven.
M’n zwager en schoonzus zijn van onze kinderwens op de hoogte, en ze kwam nadat ik naar het ziekenhuis was geweest een kleine nijntje knuffel brengen (ben dol op nijntje ) erg lief!
Sabje schreef:
Dankjewel meid!! Lief van je!
En jij ook nog gefeliciteerd zie ik !
hallokidoki,
Ben ik ook weer ff, morgen naar school, druk druk druk geweest dus vandaag. Enne Anouk was om achter het behang te plakken, ppff. Daar word ik dan zo moe van. Maar gelukkig ligt ze nu te slapen, in mijn bed dat wel, maar ik kan haar straks wel overleggen naar haar eigen bed.
Ik onderga de wachtweken eigenlijk wel relaxed. Ben dan ook niet positief genoeg om meteen bij de eerste eisprong hoop te krijgen. Voel dus niets in mijn lijf, wel heerlijk hoor.
Konijn; al met al wordt het jou gewoon ff teveel. Zeker als zulke mensen dan krijgen waar jij het meeste naar verlangt. Ik snap dat wel hoor. Naar wat voor een werk ben je op zoek?!
Moon; ik denk dat we het allemaal wel herkennen, overal om ons heen lopen er zwangere buiken (wie er bij die buik hoort, zien we niet eens!!!). Kan me voorstellen dat jij niet altijd op haar roze-wolk-verhalen zit te wachten. Ik ken dat ook. Gelukkig weten de meeste collegae er van, dus zullen ze mij niet ineens verrassen met een foto van een echo (wat ik bij Anouk wel ineens had, viel toen koud op mijn dak).
Lief van jouw zwager en schoonzus. Toch medeleven, en da’s wel fijn. Ik kan mijn ei (waar heb ik het over!!!) eigenlijk overal wel kwijt, ben dan ook wel een makkelijke prater).
Ga snel posten, manlief zal zo wel thuiskomen. Fijn weekend.
Kussss, Es
Dag dames,ik ben ook weer terug,niet zwanger maar goed :mrgreen:
In de vakantie 5 dagen clomid geslikt,geen bijwerkingen gehad gelukkig.
En nu afwachten,zit nu bij de vruchtbare dagen dus werk aan de winkel :lol:
Vanochtend terug gekomen uit amerika,hele mooie reis geweest,ook blij dat ik weer thuis ben hoor :thumbup:
Hoi dames!
Joh het zit jullie allen niet mee he? Ik had zo gehoopt om positieve berichten (testen) hier te kunnen zien… :hug:
Iedereen heel veel geluk en sterkte en bij deze een virtuele hormoonbom vanaf deze zijde van de PC. :-*
Hey meiden,
Ben ik ook weer. Heb straks de gyn gebeld voor de uitslag van de Progesteron, die was (maar) 23,6 en tussen 20 en 30 is zo’n grijs gebied, kan wel maar hoeft niet. Dus ik weet eigenlijk nog niets. Wel flink balen hoor. Dat het maar 5,3 hoger was, terwijl de dossering 50% verhoogd was. Hoe nu verder is niets van te zeggen, afwachten dus maar.
Judith; welkom terug, hoe was de vakantie?! Wat hebben jullie allemaal gedaan?! Jammer dat je niet zwanger bent.
Veerle; jij ook nog eens hier. Hoe gaat het met jullie?! Nog maar 10 weken en jullie baby wordt geboren, genieten hoor!!!
Ga snel posten, moet nog werken, ahum!!!
Liefs, Es
Jammer es nog geen duidelijkheid :think:
Onze vakantie was heel leuk,ik zal nog wel eens wat foto’s plaatsen als ik ze heb uit gezocht :thumbup:
Esther, spannend hoor!! hopelijk is het gelukt!!!
Moon, lekker dat je weer snel terug naar de gyn mag.
Konijn, vervelend dat niet alles in de familie lekker loopt… kan er helaas over meepraten :roll:
Judith, fijn dat je vakantie zo geslaagd was.
Hier gaat alles verder goed. Beeb ligt weer op schema… hij ligt niet meer voor op groei. En afgezien van maagzuur voel ik me prima.
Ik zal jullie ook wat goeie hormoontjes toesturen!!! :: :: :: :: en een fotootje van bib en Lynn :inlove:
hee meiden,
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Afgezien van 2x een drup bloed en bruinige afscheiding gebeurt er niet veel. Maar ja, als ik geen eisprong heb gehad, is dat ook wel logisch. Wel smaakte het eten mij gisteren helemaal niet, en dat lag echt aan mij, want manlief vond het smaken als anders. Vandaag hoofdpijn. Nou ja, ik wacht gewoon tot vrijdag en dan doe ik maar een test en bel de gyn.
Babbel; mooie foto hoor, een ook mooie buik, zul je wel trots op zijn. Oh dat maagzuur, vreselijk. Ik had er bij Anouk ook zo last van, de hele dag door. Maar ik kreeg van de vk wel een drankje er tegen en dat werkte wel. Misschien iets voor jou?!
Enne bedankt voor de hormoontjes, vooralsnog gebruik ik ze nog.
Ga snel posten en weer aan het werk, tot later.
Kusss, Es
:inlove: mooie buik babbel!!!
Hopen op snel duidelijkheid voor jou es.
Hier alles nog normaal,had gisteravond en vanochtend wel steekjes in mn buik rechts onderin.Maar verder niet veel.Afwachten maar,en hopen dat de clomid zijn werk heeft gedaan,wij iig wel :lol:
Zal zo eens bellen voor een nieuwe afspraak,moet over 6 weken terug.
Ik moet 3 juli terug naar de gyn.
Zometeen naar de dokter,had voor onze vakantie een bultje weg laten snijden bij mn keel,en dat komt nu weer terug dus even naar laten kijken