Mei-stoppers 2006! Dit wordt ons jaar!!!!

ik heb net even bij de aprilmama’s gespiekt. Monique-je is nog niet bevallen, haar uitgerekende datum staat op 25 april en niet meer op de 18e… :mrgreen:

Ik heb wel een berichtje van Monique gezien bij de April mama’s!

Ze is mama geworden:

Goedenavond iedereen,

Ik wilde even laten weten dat ik zaterdag 14 april om 08.37 uur bevallen ben van onze zoon Kyano.
Hij woog 2930 en is 48 cm.
Verder gaat alles goed en een zeer vlotte bevalling.
Later meer.

Groetjes Monique

<span style=“color: red]Monique-je%;”>color]

De eerste baby van de meistoppers is een feit!!!

Dat er maar veel mogen volgen.

Hier alles z’n gangetje.

Met de uk in m’n buik gaat alles perfect! :inlove: Groeit goed, beweegt veel, kan niet beter.

Begin nu wel wat immobieler te worden :cry: . Het begint wel zwaar te worden.

Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof.

Van mij mag het kindje dan snel komen!

Ik hoop wel dat er hier weer snel wat zwangeren bijkomen!

Monique-je gefeliciteerd met je zoon Kyano!!!

het lijstje op de 1e pagina van de aprilmama’s is nog niet bijgewerkt :smiley:

Angel, fijn te lezen dat alles goed gaat!! Bijna verlof :dance:

Monique je gefeli met jullie zoon!!! :thumbup: :inlove:

Leuk dat jullie er weer zijn Babbel & Angel!!! Al bijna met verlof joh, dat schiet al op.

Monique Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Hoe gaat het nu met jullie? Gauw een foto hoor!!!

Babbel, NOD: 22 april.

Beetje onduidelijk allemaal door de onregelmatige cyclus

Babbel mijn nog is 3 mei…en begin in mei met clomid.

lijstje geupdate :mrgreen:

laat ok ff mijn neus zien…

alles okay nu ik halve dagen werk…de groei is ingehaald en de bd verlaagt…jippie…het is af en toe erg druk in mijn buik…jammer dat het met jullie nog niet gelukt is…ik blijf :thumbup: :thumbup: …

monique-je gefeliciteerd!!!..toch redelijk lang de baby binnen kunnen houden ondank de voorweeen etc…gelukkig…heel veel geluk samen…mijn buik ziet eruit alsof ik 8 maanden ben en moet er nog drie :shock: veel VW denk ik…

Moon vandaag je nod…hoe staat het ermee? :wink:

Hier verder weinig nieuws…nog een weekje dan gaan we richting usa :thumbup: Hoop dat ik zwanger terug kom :mrgreen:

ongesteld geworden, ik heb me er toch al op ingesteld dat eerst de schildklier goed moet zijn, en dan nog starten met clomid, dus een half jaar zal het nog wel duren vrees ik.

Wel weer 34 dagen, dus in ieder geval geen 44 dagen :thumbup:

Gaaf hoor, Judith, naar Amerika! Ik ga heel hard duimen dat je zwanger terugkomt! :mrgreen:

Nieuwe NOD: 26 mei, op de verjaardag van hubbie :slight_smile:

Heb je ook weer gelijk in ja Moon.

Hopen dat het allemaal een beetje helpt.

Ik moet als we op vakantie zijn beginnen met clomid.

De gyn vertelde dat je er erg prikkelbaar van kunt worden :think:

En dat er meer kans is op tweelingen,nu is dat niet erg natuurlijk :mrgreen:

Maar hoop niet dat ik chago ga worden in amerika :lol: zal vast niet…

Nadeel: de jongste hond,bonnie,gaat naar een pension.Ze is loops aan het worden en heeft afgelopen zondag gevochten met onze andere teef,gebeurt vaak met een loopsheid,zijn ze wat kattiger.Dus voor hun eigen veiligheid gaat bonnie uit logeren :wink: Plus sammie,onze reu,loopt hier ook nog rond en is dol op loopse teefjes,en dat moeten we helemaal niet hebben :doh:

Mark zijn broer roberto is hier al,kunnen ze alvast wennen aan elkaar,die komt opppassen :thumbup:

:cry: waar is iedereen nou :cry:

Hoihoi,

Daar ben ik weer, terug van weggeweest. De dagen in Disneyland Parijs zijn helemaal geweldig geweest. Het was (en dat vind ik dan weer jammer) best wel druk. Heeft de pret niet gedrukt hoor. Anouk heeft zich super gedragen. Af en toe imiteerde ze het gedrag van Ian, en dat was niet altijd even leuk. Maar ook de reis heen en terug gingen goed. Zondag om 8.00 uur in de auto, ze heeft eerst lekker 2 uur wakker zitten worden, naar buiten kijken. En toen kwam Ian bij ons in de auto, ze hebben filmpjes gekeken. En woensdag om 18.30 uur terug, om 18.45 uur sliep ze en werd om 22.30 uur ongeveer wakker. Om 23.30 uur waren we thuis. Het was echt helemaal geweldig, zit nu al weer te bedenken wanneer we weer kunnen gaan. En ik ben zo enorm blij met mijn “sieraad” voor mijn mobiel. Je raadt het al, iets van Disney.

Verder zit ik middenin de hormonen. De opvliegers beginnen nu te komen, helaas. Maar ik merkte woensdagavond wel dat die lichtflitsen er weer zijn. Da’s vervelend en ook wel een beetje eng. Vanavond zou ik een etentje hebben zou ik naar Nijmegen moeten rijden. Heen is dan niet zo erg, is het nog licht, maar terug zal het vast wel donker zijn. Zie ik niet zo zitten. Kreeg alleen net een mailtje van een collega dat het niet doorgaat. De zus van een andere collega was al een poosje ernstig ziek (kanker) en is maandag overleden. Ben ik overigens behoorlijk van onder de indruk.

Goed nu ff kijken vanaf wanneer ik weer in moet haken ……

Judith; fijn dat alles oké was/is. Maar wel aan de Clomid, dus het is niet helemaal zoals het zou moeten. Gelukkig voor ons dat er Clomid bestaat. Jij bijna naar Amerika, geweldig hoor. Je zult er wel veel zin in hebben. Hoe lang blijf je ook al weer weg?! Ik ga ook voor je duimen dat je zwanger terugkomt. Prikkelbaar heb ik niet echt veel last van. Ach joh, door de leuke tijd daar vergeet je de prikkelbaarheid toch gewoon!!!

Wel jammer dat de honden uit elkaar moeten, maar ja, het zal zeker wel beter zijn.

Moon; wij hadden Dream Castle Hotel, echt super, vooral het ontbijt. Zeker vergeleken met hotel Santa Fé. Ruime bedden. Alleen wel jammer dat er kinderen over de gang renden, om 1.30 uur ’s nachts!!!

Konijn; dat is helemaal niet erg hoor, dat de menstruatie nu anders is dan anders. Welke dag heb je nu als dag 1 geteld?!

Babbel; ik heb ze gevangen, de hormoontjes, bedankt. Maarre nu al nesteldrang, ppff, en je moet echt nog wel ff hoor. Wel fijn dat het met jullie goed gaat.

Monique-je; gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoon. Mooie naam hoor, Kyano.

Angel; jij ook al zo ver, jeetje, je hoeft nog maar ff. Weten jullie of het een jongen of meisje is?!

Mijn (vermoedelijke) NOD is: 23 mei 2007

Scrat; jij zit ook al ruim over de helft, jeetje, wat gaat dat snel zeg. Fijn dat alles ook met jou en de baby goed gaat.

Ga snel posten, het is al weer zo’n verhaal geworden.

Liefs, Es

:thumbup: top dat het goed bevallen is es :thumbup:

Mij trekt het helemaal niet disney,maar ieder zijn ding he :mrgreen:

Lastig die hormoontjes en lichtflitsen,lijkt me ook best eng :?

Wij vertrekken maandag en komen met hemelvaart weer terug,17 mei.

De honden hoeven toch niet uit elkaar,mark is een kennel aan het maken in de tuin dus de loopse uk kan mooi daarin,hoeft ze niet naar een pension :thumbup: :thumbup:

Dames ik ga jullie verlaten… :dance:

Morgen vliegen we naar amerika.

Ben 17 mei weer terug :mrgreen:

Allemaal sterkte en succes met alles en tot gauw :stuck_out_tongue:

Heel veel plezier Judith, en een goede reis!!

Ben gisteren bij de gyn geweest. Het was dag 12 en bij 100mg zaten er eiblaasjes. Helaas, dit keer nog niet en ik heb zelfs 150mg geslikt. Heb nog wel opgemerkt dat dat wel vreemd is, en de gyn was het daar wel mee eens. En wat als dat zo is, vroeg ik toen. Hij zei dat we dan nog konden spuiten. Had ik al gedaan en daarbij had ik overstimulatie. Hij zei nog iets van Clomid-resistentie maar toen lette ik niet meer op, want Anouk vroeg aandacht.

Maar nu moet ik maandag weer voor controle, bij mijn eigen gyn. Met haar zal ik de vervolgstappen nog wel eens bespreken. Dan kan ik alleen gaan, scheelt toch weer.

Heb ik weer, Anouk ziek geworden vannacht. En nog steeds moet ze af en toe spugen, zit dan wel niets in haar maag, maar de drang is er wel. Heeft dus niet aan het eten gelegen. Vandaag zit ik dus thuis. Ik hoop dat manlief wat eerder naar huis kan, dan kan ik laat in de middag en vanavond nog ff werken. Want bij ons is het ook megadruk. Heb de opvang in ieder geval geruild van vandaag naar morgen. Als ze dan (wat) beter is, kan ik in ieder geval werken.

Judith; mocht je het nog lezen, fijne vakantie!!!

Ga snel weer ff bij Anouk kijken, arm kind.

Liefs, Es