Mooie foto Judith! :thumbup:
:think: wat is het hier rustigggggg…
allemaal vol met paaseieren :mrgreen:
ik hoop voor sommige met bevruchte eieren
niet veel nieuws hier,volgende week naar de gyn
leuke pasen gehad,lekker gewerkt :lol:
gisteren naar de motorcross geweest en lekker veel foto’s gemaakt…as allways
nu even bij mn vader gaan werken
Net bij de gyn geweest: schildklier werkt veel te traag! Ben nu verwezen naar een endocrinoloog. Zwanger worden en een te trage schildklier had volgens hem niets met elkaar te maken, dus waarom ik niet zwanger ben is nog een raadsel. 8 mei kan ik naar de endocrinoloog die me gaat instellen op medicatie (mijn moeder heeft precies hetzelfde)
Als ik ben ingesteld mag ik terugkomen naar de gyn, en dan krijg ik Clomid…
Oh joh :think: Ik dacht van wel,want er wordt wel altijd op getest geloof ik?
Hopen dat het met clomid goed komt :thumbup:
Zijn daar nog bijwerkingen van,clomid?Misschien weet es dat.
Hee meiden,
Hier weer een berichtje van mij.
Ik zit braaf aan de Provera (om de menstruatie op te wekken). Heb er geen last van, maar het duurt wel lang hoor, 10 dagen. Maar ja, dit is beter dan dat ik eerst weer 2 weken had moeten wachten op een eventuele menstruatie.
Judith; mooie foto zeg, en dat Sammie blijft liggen. Naar de motorcross geweest, wel gaaf hoor. Ik rijd zelf ook motor, maar een wegmotor zeg maar. Ga ik straks ook ff doen, Anouk gaat naar opa en oma vandaag, en het wordt lekker weer, dus ff genieten.
Moon; te langzaam werkende schildklier, balen hoor. Gelukkig kunnen ze daar wel wat aan doen. Wel jammer dat je zo lang moet wachten tot je naar de endocrinoloog kunt. Heb je een indicatie gekregen hoe lang het duurt voordat je ingesteld bent?!
Bijwerkingen bij Clomid ………… nee hoor. Tenminste niet als je de opvliegers, maag- en buikklachten (pijn, drukpijn, opgeblazen gevoel), vergroting van het ovarium en gezichtsstoornissen (wazig zien, kleurenspots en lichtflikkeringen), stemmingswisselingen niet meetelt. Deze bijwerkingen verdwijnen meestal snel nadat de pillen geslikt zijn, dus gedurende die 5 of 7 dagen heb je er last van en daarna verdwijnt het.
Gelukkig heb ik zelf alleen last van opvliegers (behoorlijk aanwezig) en gezichtsstoornissen (af en toe merk ik dit).
Maar de bijwerkingen zijn wel per persoon verschillend. Je moet via Google maar een Clomid opzoeken, daar vindt je wel veel informatie, vooral van medische sites.
Ga snel posten, aankleden en Anouk wegbrengen.
Kusss, Es
Gisteren de ongi zowat voorbij en vanochtend in alle hevigheid terug
Veel bloed en veel buikpijn/hoofdpijn.
Heel maf dit en pijnlijk. :roll:
Judith; wat raar joh. Hoelang was het al weg? Hopelijk is het gauw over meid :hug:
Nou, ik ga de tassen verder inpakken.
We vertrekken voor een lang weekend naar Disney vanavond. Mijn schoonmoeder (althans, de stiefmoeder van mijn man) wordt 60, dus gaan we met 10 volwassenen en 5 kids :inlove: naar Disney. Iedereen vertrekt zodadelijk met de trein, en omdat wij de winkel hebben, gaan wij vanavond na sluitingstijd…
Ben heel benieuwd, hubbie zijn broer en zus hebben al jaren ruzie. Ook de aanhang bij die 2 klikt helemaaaaal niet. En daar zitten wij tussen…
Jullie horen het maandag wel
Fijn weekend !
Hoi meiden,
Heb niets bijzonders te vertellen, behalve dat Anouk de laatste dagen wel achter behang geplakt zou mogen worden, ppff ze is echt vervelend. Zelfs bij de opvang, nou dat is echt uniek. Nou ja, ff doorbijten maar, zal wel een fase zijn.
Judith; is niet echt maf hoor, ik heb dat ook steeds. Een paar dagen bruinige en rode afscheiding, bijna over en dan de menstruatie die in alle hevigheid losbarst, alsof je helemaal leegloopt. Maar de gyn vond het niet vreemd. Dus geen zorgen maken, lijkt mij.
Moon; gaaf man, wij gaan volgende week, voor 4 dagen. Echt super veel zin in. We gaan proberen om de toegangskaarten die wij bij de boeking krijgen, om te zetten in een jaarpas.
Heel veel plezier en ook een klein beetje succes met broer en zus.
Ga snel naar Anouk toe, ze krijgt haar zin niet.
Tot later, kussss, Es
Hoihoi!
goh, ik had eigenlijk gehoopt en gedacht dat er al wat positiever nieuws van jullie kant zou komen…
Wat jammer dat het voor een aantal van jullie nog niet gelukt is. :hug:
Ik stuur even wat good vibes jullie kant in: :dance: :dance: :dance: Zo, als dat niet helpt, dan weet ik het niet meer!
Gister ben ik naar de gyn geweest en conclusie: ik moet me nog rustiger houden, want mijn harde buiken beginnen pijnlijk te worden en dat hoort niet. Nu doe ik al niet veel, maar dat is dan toch nog té veel…
Heel veel succes jullie en geniet van het mooie weer!!!
Oke es ben ik weer gerustgesteld :mrgreen:
Veel plezier Moon!! :thumbup:
En zeker rustig aan doen dan maar veerle
@Eddepet wrote:
Judith; is niet echt maf hoor, ik heb dat ook steeds. Een paar dagen bruinige en rode afscheiding, bijna over en dan de menstruatie die in alle hevigheid losbarst, alsof je helemaal leegloopt. Maar de gyn vond het niet vreemd. Dus geen zorgen maken, lijkt mij.
je geeft meteen antwoord op mijn vraag...
K heb al dik vijf dagen bruinige en rode afscheiding. Ik begon me al lichterlijk af te vragen of et verder wel gezond was... dus tis normaa.
Ik ken et nl niet, anders begint het en dan komt direct alles......
dus.. ik kan me vast voorbereiden.
heerlijk dit weer, hopen dat et in parijs ook zo is! ik heb in elk geval al lekker liggen bakken in de zon! :D
We zijn er weer!
Hele leuke dagen gehad in Disney, helaas erg slecht geslapen, we lagen recht boven het terras van het hotel. Dus in 2 dagen tijd misschien 6 uurtjes geslapen in totaal. Ga er vanavond dus lekker op tijd in!
Uiteraard ruzie’s tussen mijn schoonzussen, heb me er niet mee bemoeid, en het was gauw over gelukkig. M’n schoonouders vonden het erg geslaagd, dus dat is fijn :thumbup:
Hee meiden,
Ben ik weer ff. Heb de Proveraatjes binnen en wacht nu op die onttrekkingsbloeding, die verwacht ik vanaf donderdag. En dan op dag 3 beginnen met 150mg Clomid.
Veerle; ik heb de good vibes gevangen hoor, en laat ze hun werk goed doen. Wel vervelend van jouw harde buiken, die zijn niet echt fijn en zeker niet nu al!!! Goed rustig aan doen hoor, is echt voor een goed doel.
Konijn; bakken in de zon, zou ik af en toe ook wel willen. Alleen als Anouk in bed ligt, na 20.00 uur ’s avonds, doet de zon niet veel. Dus helaas voor mij, ik zal het met af en toe een zonnebankje moeten doen.
Moon; ja was het leuk in Disney?! Jullie hebben in ieder geval mooi weer gehad. Welk hotel hadden jullie?! Wij vertrekken zondag en het lijkt er op dat het ook mooi weer wordt. Als het maar droog is en niet warmer dan 25 graden. En anders vermaken we ons ook wel.
Ga snel weer aan het werk, tot later.
Kussss, Es
:thumbup: lekker moon die paar dagen in disney,nu es ook nog :mrgreen:
ik ga zo naar de gyn,ben benieuwd…
succes judith!
Nou opgelucht alles was oke,zaad en mijn bloed was :thumbup:
Dus nu ook aan de clomid :mrgreen:
Volgende cyclus beginnen,dus dat zal half mei zijn denk ik.
Dus als we in amerika zijn :lol:
Zie trouwens dat monique-je morgen is uitgerekend :dance:
Wat gaat dat snel zeg.
Iemand nog iets gehoord van babbel,heeft al een maand niet gereageerd hier :think: Het lijstje wordt ook maar niet bijgewerkt.
Jee monique al uitgerekend, wat gaat dat hard!!
Fijn dat alles goed was, Judith! En nu maar hopen dat je niet zo lang Clomid nodig hebt, en het gewoon raak is :thumbup:
Es; Wij hadden hotel Kyriad, erg slecht vond ik, maar het mocht de pret niet drukken 8) Alvast heel veel plezier, en ik hoop dat jullie net zo mooi weer hebben als wij hadden.
fijn dat alles goed is!!! nu hopen dast het snel raak is!!!
hier is het ene warboel. Eerst een dag of vier bruin slijm wat ik erlies. Daarna dacht ik ik wordt ongi, tis wel een beetje geweest, maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat het niets is in vergelijking met andere keren!!
pfff… ingewikkeld hoor… vrouw zijn…
ik schaam me diep :oops: ben al heeeel lang niet meer geweest… (topic een beetje uit het oog verloren :oops: :oops: )
Hier gaat alles goed. Dinsdag naar de vk geweest. Beeb doet het misschien een beetje te goed, hij loopt naar schatting 2 weken voor qua groei. Dat gaan ze in de gaten houden. Als hij volgende keer weer zo gegroeid is gaan ze met een groei-echo kijken hoe het er echt voor staat en wat de mogelijkheden dan zijn. Maar ik denk dat beeb nu wel gelijkmatiger zal groeien, het is gewoon een flinkerd :inlove:
Ik ga zo snel mogelijk het lijstje updaten en dan zal ik het weer bijhouden!!
Dus laat die nod’s maar komen
Ik strooi even flink wat hormoontjes hier in het rond :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: , want ik heb er meer dan genoeg… arme hubbie weet af en toe niet waar ie het zoeken moet :oops:
verder is de nesteldrang ook toegeslagen :lol: ledikantje staat al klaar in onze slaapkamer en we zijn al druk met de geboortekaartjes, ik wil alles NU afhebben :lol: