Ja ik geloof dat ie op vakantie moest :lol:
haha dat moet ook gebeuren ja
Nou ik ben er weer. Uitstrijkje was goed. Schildklier niet, werkt te snel, meer dan het dubbele. Kan een reden zijn waarom ik niet zwanger raak, of dat ik wel zwanger raak, maar het heel vroeg al misgaat, omdat een te snel werkende schildklier vaker zorgt voor een miskraam. Heb net voor de zekerheid nog 1x opnieuw laten prikken. Volgende week dinsdag terugkomen…
Joh,krijg je nu medicijnen voor je schildklier?
Ben wel benieuwd hoor,volgende ronde meteen raak bij jou hoop ik :thumbup:
wow… moon…dat is al snel iets boven tafel.
Net als judith ook de vraag?? krijg je nu medicijnen om em wel normaal te krijgen? die schildklier dan??
ik ben vanmorgen ook maar bij de dokter geweest. K heb keelontsteking, zonder koorts :mrgreen:
vond de dokter wel vreemd, ach, ik ben vreemd…
Hahaha nou konijn,ik heb het ook al 2 dagen in mn keel,verder ook niet ziek of zo,dus ik ben ook raar :dance: :mrgreen:
Vandaag het blauwe badje voor de honden buiten gezet,was wel benieuwd wat de jongste zou doen,die heeft dat nog nooit gezien,maar ze vondt het heerlijk,zie hier het bewijs :inlove:
Ze kreeg volgens mij een kouwe kont want op een gegeven moment ging ze zo zitten :mrgreen:
haha… lachen…
honden blijven superbeesies!!!
@judith wrote:
Ze kreeg volgens mij een kouwe kont want op een gegeven moment ging ze zo zitten :mrgreen:
![]()
Hahaha :lol: :lol: :lol:
Hij wil, als het echt een te snel werkende schildklier is, medicatie geven dat de schildklier weer langzamer (normaal) gaat werken. Ik lees overal dat de vruchtbaarheid dan sterk verminderd is, en als dit behandeld wordt met medicatie, weer teruggaat naar de normale kans op een zwangerschap. Spannend dus!
Judith & Konijn, allebei keelpijn, hopelijk worden jullie niet ziek meiden :hug:
Thanx moon :-*
Ik hoop echt dat het snel gebeurd voor je
Es! Ben je vandaag terug geweest naar de gyn??
hee meiden,
Ben ik weer, wilde eigenlijk vanmorgen al reageren, maar het was zo druk op het werk, ben er niet aan toegekomen.
Vanmorgen dus naar de gyn geweest. Mijn eitjes groeien niet zo hard als gemiddeld, die ene was nu 15mm (echte millimeters aldus de gyn) en er zat er nog eentje van 14mm. Dus het gaat zeker de goede kant op. Ik moet nu vrijdag weer voor controle. De cyste zat er nog steeds, was niet groter geworden, dus dat is goed.
De efteling gisteren was helemaal geweldig. Lekker rustig. We zijn in de Vliegende Hollander geweest, dat is die nieuwe attractie. Echt gaaf hoor, helemaal niet eng. En Anouk is samen met papa in de soepkoppen, schommelschip (3x!!!), houten achtbaan en bobsleebaan geweest. Hoezo durfal.
Moon; hoe was het bij de gyn gisteren?! Oh ik lees het al, jammer dat je schildklier het niet goed doet. Heb je inmiddels al meer informatie gevonden op internet?! Volgens mij zijn er wel medicijnen voor.
Konijn; beterschap met jouw keelontsteking, heb je een antibioticakuurtje gekregen?!
Judith; wauw die foto’s, geweldig hoor.
Ga snel posten en naar manlief toe.
Kussss, Es
Nou ben beniuewd hoe het vrijdag dan is es.Maar 15 mm is toch best groot :shock:
Ze springen pas als ze 20mm of groter zijn. Bij Clomid meestal als ze groter zijn, de gyn zei wel dat ze dan 30mm konden zijn. Dus ik heb nog wel ff te gaan. Maar het gaat de goede kant op. Ook het baarmoederslijm is aan het groeien.
Doeiiiiii
Oh es, spannend meid, hopelijk groeit ie lekker goed door :dance:
De efteling was leuk zo te horen, en inderdaad, wat een durfal zeg!! goed hoor.
Ik heb net wat meer info gevonden, daar wordt je niet heel vrolijk van. Op de meeste sites staat dat ze eerst beginnen met medicatie, dan eventueel een ’ slok’ radioactieve vloeistof, en dan een operatie. Goed, we gaan dus maar even van de medicatie uit. Vaak staat er dat je dat een jaar moet slikken voordat je zwanger mag worden… zucht…
Ik wacht het dinsdag maar even af.
:shock: 30 mm is 3 cm!
Je hebt het toch over eicellen?
Hoihoi,
Ja ik heb het over eicellen en ik heb het afgelopen week bij de gyn nagevraagd, of het echt millimeters waren. En dat bevestigde zij. Dus in mijn eierstokken zitten nu 2 balletjes van ruim 1,5cm.
Moon; radioactieve vloeistof, dat klinkt niet echt lekker. Gelukkig is dat niet één van de eerste stappen, en kan je eerst met medicijnen beginnen.
Da’s wel balen dat je dat eerst een jaar moet slikken voor je zwanger mag worden. Ik hoop dat er inmiddels een nieuwere methode is.
Ga snel werken, tot later.
Kusss, Es
Gisteren ongi,cyclus van 28 dagen :thumbup:
Moet de nod nog bekend worden voor het lijstje? :think:
28 dagen! netjes hoor! :thumbup: (al hebben we liever een posi-test natuurlijk )
Wanneer moet je naar de gyn?
Hee meiden,
Vanmorgen weer bij de gyn geweest, het eitje van 14mm was dat nog steeds, die van 15mm was nu 16mm. Dus conclusie, deze cyclus wordt niets. De gyn stelde voor om 7 dagen 100mg te slikken, want dan was de hormoontoevoer langer, of 5 dagen 150mg te slikken, want dan was de piek op dag 3 hoger. Mocht ik zelf kiezen. Nou aangezien ik bij Anouk ook 150mg geslikt heb, ga ik dat ook nu doen. Maar eerst 10 dagen Provera.
Jammer maar het is niet anders.
Judith; jammer van je menstruatie zeg.
Ga snel weer bij mijn rollade kijken, tot later.
Kusss, Es
Moon over 1,5 week moet ik terug,deze dinsdag niet maar die dinsdag daarop.
Es; jammer zeg,hopen dat het geter gaat met 150 mg.
En lekker rollade…jummie,wij smullen daar altijd zo lekker van,de honden idem :mrgreen:
:inlove: hier nog even een fototje van mij met m’n maatje sammie :inlove: