mei / juni stoppers 2012

Ja hoor ik ben de dag verder gelukkig nog heel doorgekomen haha. Pff soms heb je van die dagen… :doh:

Mijn vakantie is officieel afgelopen want moet vanmiddag weer gaan werken helaas :cry: Maar gelukkig vind ik mijn werk en collega’s heel leuk, dus vind ik het niet zo heel erg! En dan gaan de dagen vaak wel lekker snel voorbij, dus ben ik zo bij mijn NOD, die hopelijk :pray: :pray: :pray: ook echt een NOD is en blijft!!! Vind het zooooo spannend, al heb ik er niet zo’n vertrouwen in, maar goed nog ff geduld hebben dus!

@Buffy: jammer hoor dat je test nog steeds negatief was :frowning: , dan is het inderdaad toch een ongi geweest waarschijnlijk. Heel veel succes voor de volgende ronde! en ga hard voor je duimen dat deze heel vruchtbaar is!

@Fluppie: Je moet ook nooit naar mannen luisteren he! :wink: Jammer dat de test negatief was :(, maar wel fijn dat je al ongi bent. Dan heb je in ieder geval wel een goede cyclus! voor jou ook heel veel succes voor de volgende ronde! en ga ook voor jou heel hard duimen dat deze ronde ook heel vruchtbaar mag zijn voor jou!!

@Jans: je rug weer helemaal in orde? en beginnen de zwangersschapskwaaltjes al toe te nemen? Vind het helemaal leuk voor je dat het zo snel “raak” was bij jou!!! Dat je maar een goed voorbeeld mag zijn voor de rest van ons :wink:

Ennnn engel…?

Buffy en fluppie, ik ga weer duimen voor de volgende ronde…

Met de kwalen is het nog redelijk rustig. Heb wel eens een vlaag van misselijkheid, maar het valt me nog mee.

Met mijn rug is het nog steeds bagger… Wordt er een beetje moedeloos van… Ik hoop dat het snel beter gaat.

@engel, hier draaien de duimen dat je NOD maar een echte NOD mag zijn.

@jans, balen van je rug! de duimen draaien dat het maar snel mag genezen. Ik heb zelf al een paar weken last van een spiertje bij mijn schouderblad die niet helemaal lekker gaat en dat is behoorlijk vermoeiend. Kan me voorstellen dat het voor jou helemaal vervelend is ook omdat je nog een kleintje hebt die je toch ook zo af en toe zult willen tillen enzo.

Bij mij gaat alles zijn gangetje, manlief en ik gaan weer ons best doen met het klussen.

Buffy

Hier alles nog rustig, nog geen ongi! Vind t nu wel erg spannend worden! Begin wel het gevoel te hebben dat mijn ongi er aan zit te komen… Dus vrees dat t voor mij ook een volgende ronde wordt. Maar we blijven hopen dat het toch nog echt een NOD wordt en blijft!!! Dus de komende dagen zijn extra spannend! Gelukkig gaan de dagen wel snel nu ik weer aan het werk ben!

Wel balen jans je rug. En jou schouder buffy! Hoop voor jullie beide dat het snel over is!

En buffy en fluppie ik ga ook weer heel hard voor jullie duimen, dat t de volgende ronde lukt!!!

En jans fijn dat de “kwaaltjes” nog mee vallen, duim voor jou dat het zo blijft!

Ik ben aan het twijfelen of ik morgenvroeg (als ik dan nog steeds niet ongi ben) vast een testje zal doen… hou het bijna niet meer van de zenuwen! of zou dat nog te vroeg zijn en moet ik gewoon geduldig ff wachten tot zaterdagochtend pff ik ben zo ongeduldig. Wordt soms gek van mezelf!

Wat zouden jullie doen?

Ik wil gewoon zo graag van die onzekerheid af! Tuurlijk hoop :pray: :pray: :pray: ik echt van harte dat ik een positieve test heb deze maand! Maar als dat niet zo is dan weet ik dat ook!

Pff om gek van te worden :wink:

Vanmorgen heb k me nog kunnen inhouden, maar vanmiddag wilde manlief t ook wel graag weten dus net toch een test gedaan en helaas…

Weer negatief :frowning: dus nu maar hopen dat de ongi snel komt!

Inmiddels dus net tijdens het hardlopen ook ongi geworden :frowning: Had dus toch weer wat meer geduld moeten hebben haha. Nu dus cyclus van 31dgn gehad, dus heb mijn banner daar nu maar op afgestemd.

Mijn vriend was er trouwens echt van overtuigd dat het deze maand “gelukt” was, dus voor hem viel het ook heel erg tegen. Mar goed nu eerst maar weer is ongi zijn en dan weer vol goede moed weer klussen voor de 3e en hopelijk ontzettend vruchtbare (laatste :pray: )ronde voor ons allemaal! :pray: :pray: :pray:

Hoe is het verder bij jullie allemaal?

Gebruiken jullie al ovulatie testen? of heeft iemand hier ervaring mee?

Wil eigenlijk daar nog wel mee wachten, want heb het gevoel dat het dan zo "verplicht"klussen wordt, maar aan de andere kant wil ik ook wel heel graag NU zwanger worden haha. DUs iemand van jullie daar al mee bezig, of ervaring mee en met welke testen dan?

Fijn weekend voor jullie allemaal, ik mag het hele weekend werken dus dat is wat minder.

He meiden,

Ik was jullie niet vergeten hoor. Mijn rug is alleen nog erger geworden. Die nieuwe chiropractor verstaat zijn vak niet… :naughty:

Ik ga even kijken wat ik ga doen maar waarschijnlijk ga ik kijken of ik bij mijn oude weer trecht kan.

Maar genoeg hier over ik wordt hier alleen maar deprie van…

Ik had nog zo gehoopt dat iemand me zou komen vergezellen bij de april mama’s… Op naar de mei mama’s dan maar…

@jans: wat balen van je rug zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf!

En k had je ook gehoopt je te kunnen vergezellen bij de april mama’s, maar helaas :cry:

Nou hopen dat de rest van ons zich kan voegen aan de meimama’s!

Hoe is t bij de rest?

Het is hier wel stil hoor dames :frowning:

zijn er van jullie al die vakantie hebben?

Hier momenteel veel werken gezien de vakantie periode, het weekend was gelukkig rustig, nu vanaf morgen weer 4 nachtdiensten, dus hopen Dat die ook relaxt zullen zijn.

Ondertussen is of raakt iedereen om me heen zwanger, dus nu hoop ik nog veel meer dat het ons komende maand ook lukt! Schoonzusje is zwanger van de 2e, vriendin zwanger van de 2e, vriendin zwanger van de 1ste, een vriendin net bevallen, 2 collega’s zwanger en kreeg vandaag te horen dat er weer een oud collega’tje ook zwanger was. Nu wil ik ook!!! Gun het hun echt van harte allemaal en vind het helemaal leuk die “babyboom” om me heen, maar wil ook zooooooooo graag! Dus kan haast niet wachten tot begin september dat ik weer wat meer weet hahahaha. O ik ben zoooo ongeduldig haha! ben nu nog ongi dus moet nog een maand geduld hebben haha.

Hoe is het verder bij jullie?

Buffy & Fluppie weer in de klusperiode??

ach engel :hug: wat balen zeg! enne, een kind maken is behalve de eerste 2 maanden echt niet romantisch hoor :wink: het is gewoon hard werken :smiley:

jans, he wat een rot chiro zeg! snel op zoek naar een ander!

buffy, hoe is het met jou?

hier gaan we vanavond weer aan de bak. :mrgreen: ik heb altijd gezegd dat ik mei een ideale tijd vind om te bevallen, en het zou toch te grappig zijn als het me gewoon nog een keer lukt (onze eerste is ook van mei) :smiley:

Ik heb weer een rare ongi :? Snap er niks van ik ben 3 dagen (nou eigenlijk maar 2,5) dag ongi geweest (maar lang niet zo erg als ik normaal gesproken had) en nu als 1,5dag niks meer??? Terwijl ik normaal gesproken echt 6 a 7 dagen ongi ben…??? VAAG!!! Weet niet wat ik er mee moet, eerste dag zat er veel oude bruine zooi en beetje rood bloed bij (sorry van de vieze verhalen :silenced: ) en dag 2 was nog maar beetje oud bloed en 's ochtends van dag 3 beetje oud bloed en daarna niks meer? Dus nog minder en veel korter dan vorige maand?

Weet niet zo goed wat ik er van moet denken? Jullie ideeen?

@ Fluppie: Ik heb ook altijd geroepen dat mei/ juni mooie maanden zijn om te bevallen :wink: Dus wie weet brengt ons dat geluk! Laten we het hopen!!! :pray:

Hier nog maar ff afwachten of mijn ongi echt helemaal over is en dan weer volop aan de klus :wink: ! Is inderdaad hard werken fluppie haha, en moet zeggen dat je natuurlijk steeds meer hoopt dat het lukt, dus dat langzaam de romantiek er ook wel afgaat. Al proberen we dat er nog wel ff in te houden! :stuck_out_tongue:

Succes met klussen!

Heel veel klus succes allemaal :mrgreen:

Ik ben bij mijn oude chiropractor langs geweest. Ruggetje zit weer helemaal goed, nu nog ffies hertellen en dan ben ik weer de oude.

En dan ga ik echt genieten van deze zwangerschap.

Ik had me vandaag bijna verluld tegenover mijn schoonmoeder. Ik versprak me en had het opeens over de VK ipv het CB.

Mijn broertje had me gereden vandaag en die wordt eind januari papa, dus gelukkig kon ik het daar op gooien. Eerst probeerde ik er overheen te praten maar dat pikte ze niet…

@jans: fijn dat je rug weer goed zit! Hopelijk ben je snel herstelt!

Dus veel plezier met genieten!!! En pas op met je verlullen haha

Ik ben van de week ook bijna betrapt door een collega’tje waarmee ik ging lunchen, had van te voren gauw ff vitmanepillen met foliumzuur gehaald en die zag ze in mijn tas zitten, dus vroeg gelijk ben je zwanger??? Ik zo nee joh! :oops: moest k gauw ff voor mijn schoonzusje (die wel zwanger is) halen! Dacht bij mezelf was het maar waar haha!

Hoe is t bij de rest? Al hard aan de klus???

Ik heb nachtdienst deze week, dus dat is altijd erg gezellig :? Gelukkig zit ik toch nog niet in mijn vruchtbare periode dus dat scheelt!

Truste allemaal en heel veel succes met klussen buffy & fluppie! En Jans geniet lekker van je zwangerschap!!!

Dames hoe is het allemaal bij jullie?? Het is hier zo ontzettend stil… :frowning:

Of zijn jullie lekker op vakantie?

Nou hier zit de ongi er weer op (heb toch nog 1 dag wat oud bloed verloren, echt heel vaag…) Dus kunnen komende weken ook weer aan de klus!

Ben een beetje aan het twijfelen of ik al ovulatie testen zal gebruiken of niet? Misschien is dat nog een beetje vroeg, en wil het wel nog ff leuk houden! wat zouden jullie doen? of gebruiken jullie al ovulatietesten en zo ja welke dan?

Nou geniet allemaal van het mooie weer!

Dames???

Sorry engel, gewoon ffies van het mooie weer aan het genieten… Met mijn meiden.

Jij mag je klus periode weer in, dan gaan mijn duimpjes weer draaien voor het raak bietsen…

Oja je had het over de ovu testen gehad.

Ik ben een voorstander van het in beeld brengen van je cyclus.

De een doet dat met temperaturen, de ander met ovu testen.

Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken.

Kijk alleen uit dat kindjes maken ook leuk moet blijven…

Dat het bij mij nu 2 maanden heeft geduurd zag echt een verrassing, hiervoor was het 2 keer 5 maanden en 1 keer 8 maanden. En zelfs dit zijn hele normale periodes. Het is echt geduld hebben.

@jans: groot gelijk dat je van het mooie weer geniet! Doe ik ook volop!!! Voor je het weet regent t weer in NL!

Ja ik wil zeker dat het leuk blijft! En weet ook dat het nog steeds allemaal normaal is als je de komende maanden niet zwanger raakt! (Al hoop ik dat natuurlijk niet) maar wil het zo graag!

En wil gewoon inderdaad ook mijn cyclus goed in beeld krijgen, want ovutesten gebruiken is zeker nog geen garanatie om meteen zwanger te raken. Tempen wordt lastiger gezien ik onregelmatig werk! K ben er nog niet helemaal over uit wat ik zal doen!

Maar klussen zullen we zeker!

Heb jij ooi t ovutesten gebruikt?

Geniet nog lekker van dit prachtige weer allemaal! Ik ga nog gauw ff met mijn hond zwemmen, want da beestje heeft t zoooo warm!

goedemorgen!!

engel, ik gebruik geen ovutesten. mijn lijf is mijn test. ik voel mn ei namelijk enorm. ik krijg dan echt van die gemene steken in mn zij en een heel zwaar gevoel in mn onderbuik.

lekker gezwommen?

jans, hoe gaat het met jou? fijn dat je oude chiro je rug weer heeft kunnen oplappen :thumbup:

wij zijn gisteravond oom en tante geworden! :dance: mijn schoonzusje heeft in 3! uur ons neefje op de wereld gezet.

ze was 36 weken zwanger en haar vliezen waren gebroken. de kleine man had haast om op de wereld te komen :inlove:

vanavond gaan we even snuffelen :inlove:

ik riep altijd dat ik bij de 2e ook wel weer een keizersnee prefereerde, maar als ik nu haar verhaal hoorde, gaat het bij mij ook wel weer kriebelen voor een natuurlijke bevalling…

ach, eerst maar eens zwanger worden :mrgreen: