Buffy Die 3 dagen in de bijsluiter zijn alleen maar om zich zelf in te dekken.
In de eerste weken verdubbeld je HCG waarde zich iedere 48 uur, dus 2 dagen.
Maar ik wil je niet gek maken :mrgreen:
Engel ff afleiding zoeken. Dingen gaan doen die je nu nog kan doen omdat je nog niet zwanger bent… Een lekker broodje rosbief gaan eten of zo…Ik hoop dat het snel om is.
Fluppie hou op over bevallen, wie dat verzonnen heeft 8) Ik ga dit keer voor de ruggenprik. En ik schaam me er niet voor… Niks de natuur zijn werk laten doen…
Ik mag vandaag ook onverwacht van de zon genieten. De reden is wat minder…
Ben gisteren verschrikkelijk door mijn ruggegaan. Kan nu helemaal niets meer, zelf Isabel uit bed halen is een probleem. Gelukkig zitten ze op de opvang. Mag straks naar de chiropractor, moet ik me een paar dagen rustig houden maar daarna kan ik alles weer…
@ en bedankt Jans… Had ik me toch echt net voorgenomen om heel braaf rustig af te wachten… (nou ja, rustig… 8) ) :mrgreen:
Vooralsnog in elk geval geen nieuws, geen kwaaltjes, geen menstuatie… niks… :roll:
Voor de andere dames duim ik uiteraard dat de tijd maar snel voorbij mag gaan (met een beetje lekker weer als het kan) en dat we allemaal deze ronde vruchtbaar af kunnen ronden met een posi test!
Buffy
jans, dat is flink balen! :hug: voor je rug. dat klinkt echt niet fijn!
heerlijk die ruggenprik, morfine na de ks was ook echt HEERLIJK!
buffy, ik blijf voor je duimen. technisch gezien kan je dus morgenochtend weer testen :mrgreen: wellicht had je gewoon een late innesteling, en kun je het pas later zien. enne GEEN BLOED IS GOED :thumbup:
@buffy: pff vind t zo spannend voor je!!! Mijn duimen draaien nog steeds 24/7 voor je hoor! En voor de rest natuurlijk ook!
@jans: wat balen zeg van je rug! Hopelijk heb je snel minder last!
Ik heb een heerlijk dagje gehad, van mij mag het nog wel ff mooi weer blijven, dan gaan de dagen ten minste beetje snel voorbij! Kan mezelf nu al helemaal gek maken, denk telkens o voel k nu wat krampen onder in mijn buik? Maar denk gewoon dak t allemaal graag wa wil voelen want wordt gek van die onzekerheid maar goed morgen nog een weekje tot mijn NOD dus nog ff geduld hebben!
Helaas dames, het ziet er naar uit dat ik vanmorgen toch weer ongesteld ben geworden. De test had gelijk…
Heb nu dus ook maar een nieuwe banner gemaakt met een cyclus van 30 dagen.
Op voor de 2e ronde.
@Jans, hoe is het nu met je rug?
Voor de andere dames draaien de duimen dat het bij jullie wel is gelukt.
Buffy
@ Buffy: balen zeg! Nou ik hoop dat deze ronde dan heel vruchtbaar mag zijn voor jou!!!
@Jans: Gaat het al wat beter met je rug?
@ Fluppie: hoe is het bij jou? ben je nog steeds zo relaxt? Hoeveel dagen nog tot je NOD?
En de andere dames? hoe staat het er bij jullie voor? we horen zo weinig van jullie? Ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie is?
Voor mij nog een week tot mijn NOD dus begint al te korten, begin er nu toch wel weer beetje zenuwachtig voor te worden, zou het wel… zou het niet… Pff ik ben echt een heel ongeduldig type haha
Maar goed inmiddels zijn ook de laatste dagen van mijn vakantie aangebroken want moet maandagavond gewoon weer werken :?
Dus nog ff genieten van de vrije tijd, vanmiddag ga ik lekker met paar vriendinnen en mijn en hun honden naar de duinen, altijd leuk! en verder nog weinig plannen, mijn vent is de badkamer aan het schilderen (we hebben in mei/ juni heel de badkamer verbouwt en dat was het enige wat nog moest) dus dan is die ook eindelijk helemaal klaar
Jullie nog plannen voor vandaag/ komende dagen??
@buffy, wat jammer… :hug:
@engel, een voordeel van werken is dat je er dan niet zo nederig bent…
@fluppie, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben flink te grazen genomen door de chiro, het wit nu wel weer helemaal goed. Heb alleen veel meer na pijn dan anders. Ging gisteren zelfs flauw van de pijn toen ik opstond van de bank om naar bed te gaan…
Maar het gaat nu al weer veel beter. Moet nu alleen nog voorzichtig doen en over een paar dagen doe ik alles weer… :dance:
Ik had gisteren een visioen over 2 meiden (ietsjes ouder dan Lotte en Isabel nu) die aan het spelen waren met 2 kleine jongetjes precies even oud en leken als 2 druppels water op elkaar en op hun papa :inlove:
Wat een hoofd van een zwangere vrouw allemaal niet doet…
@jans: en hoe is t met je rug? Voelt t al wat beter of nog veel last van napijn? Grappig die visioenen! Ik heb de laatste nachten alleen maar dromen over allerlei dingen maar in al die dromen heb ik een dikke, zwangere buik haha hopelijk is het een goed voorteken
@buffy: zet de ongi een beetje door?
@fluppie: wanneer is jou NOD eigenlijk? Of is die alweer voorbij?
Ik ben vandaag samen met mijn ventje lekker dagje naar de efteling geweest! Was erg gezellig en gelukkig viel de drukte reuze mee! Nu nog een vrij weekend en dan begint het werk leventje weer :? Gelukkig heb k maandag een late dienst dus kan k wel nog een beetje uitslapen haha
Jullie verder nog nieuwtjes? Leuke, spannende of vervelende dingen meegemaakt?
goedemiddag!
he buffy das balen zeg! :hug:
jans, fijn dat de chiro je zo goed heeft geholpen :thumbup: enne dat visioen belooft wat zeg! 2 jongetjes! wanneer heb je je eerste echo? :mrgreen:
engel, leuk zeg de efteling. ik vind dat altijd heel erg leuk! jouw NOD komt ook dichterbij
hoe het hier gaat. tja, ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees…
volgens mn 25 dagen cyclus (die ik de afgelopen 3 maanden heb gehad) is vandaag mn NOD, en NOD is ie. niks geen druppel bruin, roze of rood te zien. alleen veel witte afscheiding :sick: (excusez le vieze praat :oops: )
bij vlagen ben ik misselijk (als mn maag leeg is). maar goed al deze kwalen kunnen nog niks zeggen. ik wil eigenlijk ook de 28 dagen NOD afwachten. maar mn man is zo nieuwsgierig dat hij morgenochtend wil testen (normaal is het toch altijd de vrouw die ongeduldig is :mrgreen: )
anyway ik durf nergens meer op te hopen en ik verwacht nog steeds een test zonder streep morgen.
Goedemiddag!
@fluppie ik duim voor een positieve test hoor morgen! 't kan inderdaad te vroeg zijn maar als je de afgelopen tijd steeds een cyclus van 25 dagen had…
@engel, leuk de efteling! Heerlijk even een dagje erop uit.
Geniet nog maar even van het vrije weekend.
Ik weet eigenlijk niet wat ik van mijn ongi maken moet.
Donderdag begon het met een paar druppels bruin zoals altijd, maar daar bleef het donderdag dan ook bij. Vrijdagochtend wel wat meer maar ook hier alleen bruin, oud bloed. Geen slijm of andere viezigheid.
En vandaag, dag 3, lijkt het alweer voorbij en vloei ik alleen nog een klein beetje bruin…
't stelt eigenlijk niets voor en lijkt in niets op wat ik gewend ben qua menstruatie…
Buffy
@fluppie: spannend hoor! Ben erg benieuwd naar je test morgenvroeg! En zal heel hard voor je duimen en voor een positieve test!
Ik heb de laatste dagen ook veel witte afscheiding gehad (ook excuses namens mij voor de vieze praat) heb dat nog niet eerder gehad voor zover ik me kan herinneren en ik heb de laatste dagen snel een vol/misselijk gevoel terwijl ik normaal echt heel veel kan (vr)eten maar stel me er allemaal maar niet teveel bij voor, want het zal allemaal wel niks betekenen
@buffy: vaag hoor zo’n menstruatie. Ik zou ook niet goed weten wat je daar mee moet :? Misschien toch voor de zekerheid een testje doen?
@jans: al veel last van zwangerschapskwaaltjes?
Hoe zou t met de andere dames zijn?
Ik heb vandaag echt een pechdag niet normaal ben al van de trap gevallen, men arm verbrand aan de oven en net tot overmaat van ramp ook nog ff omver getrokken door mijn hond grrrr! Dus me dadelijk maar op de bank nestelen en verder vooral niks mee doen haha
@fluppie, ohh wat spannend…
@buffy, geen helder rood bloed is geen echte menstratie. Het kan oud bloed zijn van de vorige ronde, dat er nu uit komt. Het is nog een testje waard…
@engel wat een rotdag. Hoop dat er niet nog meer is gebeurd…
Ik heb gisteren een heerlijk dagje Texel gehad. Lekker wezen fietsen met een aantal broers en schoonzussen en hun kinderen. Lotte heeft weer ff heerlijk kunnen spelen op het strand met haar nichtjes en neefjes. Isabel is heerlijk aan het rond kruipen geweest met haar 3 maanden oudere nichtje. Echt genoten dus.
De kwaaltjes… Het misselijk zijn begint een beetje door te komen, maar bij Lotte en Isabel werd ik dat ook pas echt goed met 7 of 8 weken en hield het tot een week of 16 aan.
Ik moet de 28e naar de VK voor de intake. Bij ons maakt ze dan ook gelijk een echo. We zullen zien of ze dan al iets kan vaststellen.
@fluppie, spannend hoor! Hier wordt heel hard geduimd dat je toch een positieve test hebt morgen.
@engel, jeetje dat is met recht een baaldag zeg. Alles nog heel?
Hopelijk is de rest van de dag beter verlopen en heb je morgen een betere dag.
@Jans, klinkt als een zeer geslaagd weekend! Fijn dat jullie nog even heerlijk hebben genoten. Hopelijk valt het dit keer mee met de misselijkheid.
Bedankt voor je toelichting dat je voor een menstruatie toch echt rood bloed moet hebben gehad, dat heb ik (nog) niet gezien.
Buffy
Ja gelukkig alles nog heel, wel schrammen en blauwe plekken. Marja die gaan wel weer weg, hopelijk morgen (of inmiddels vandaag) een betere dag, kan bijna niet erger haha
@buffy: nog steeds geen rood bloedverlies?
@fluppie: bij jou nog niks? Blijf heel hard voor je duimen! En ben heel nieuwsgierig naar je test!
@jans: klinkt heel gezellig allemaal!!! Hopen dat deze keer de misselijkheid mee valt! Spannend hoor de 28ste naar de VK ben benieuwd! Wel leuk meteen een echo!
Fijn weekend allemaal nog!
en Fluppie al een test gedaan???
mijn duimen draaien nog steeds! Hoop echt voor je dat de test positief is!!! Zal blijven
@engel, hopelijk een beetje goede zondag voor jou?
Fijn dat je in elk geval niets ernstigs overgehouden hebt aan het vallen van gister. Hopelijk heb je vandaag een hele goede dag.
@fluppie, hoe is de test gegaan? Of ben je nu toch ongi geworden?
Bij mij is alles weer over, verlies niets meer dus ook geen rood bloed gezien. Alleen oud, bruin bloed verloren de afgelopen dagen.
Ga morgen toch nog maar een testje eraan wagen voor de zekerheid.
Buffy
@buffy: heb net alweer in mijn vinger gesneden, dus ben benieuwd wat deze dag allemaal nog gaat brengen haha, hopelijk blijft het hierbij.
En groot gelijk dat je er nog een testje aan gaat wagen, je weet maar nooit! dus mijn duimen draaien ook weer heel hard voor jou!!! echt dat je als nog positief test!
Hier verder weinig te melden, ben de dagen aan het weg strepen tot mijn NOD, deze is (afgaande op de vorige cyclus van 30dgn) donderdag, dus ben erg benieuwd heb wel voor mezelf besloten dat k pas zaterdagochtend op zijn vroegst ga testen (als ik dan nog niet ongi ben) Zodat ik het nog wat extra de tijd geef en niet net als afgelopen keer 's middags negatieve test en 's nacht ongi geworden haha. Denk alleen niet dat het deze maand gelukt is, vraag me niet waarom want zou het niet weten, maar dat gevoel heb ik!
Fijne zondag allemaal nog!
@buffy, was dit je eerste ronde zonder de pil? Het kan ook zijn dat je lijf toch iets meer tijd nodig heeft om weer een normale cyclus te maken. Na veel jaren pil hoor je dat wel vaker.
Een vriendin van me heeft echt een halfjaar nodig om de pil uit haar lijf te krijgen. En dat merkt ze dan ook gelijk aan haar cyclus en menstruatie. Als dat normaal is is ze binnen 1 of 2 rondes zwanger. Ze is nu zwanger van de 3e…:inlove:
Mijn buuf zo’n zelfde verhaal. Ze had een jaar nodig. Toen zwanger jammer genoeg een miskraam, maar gelijk daarna gelijk de 1e ronde weer zwanger. Nu heeft ze een prachtige zoon.
@engel, kijk je uit… :naughty: beetje voorzichtig doen met je zelf.
@fluppie, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Goedemorgen allemaal,
@fluppie, hoe is het bij jou? Al getest?
Spannend hoor!
@engel, ben je de zondag nog wel een beetje goed en heelhuids doorgekomen? De duimen draaien hier voor je hoor, dat je volgende week maar een positieve test in je handen mag hebben!
@Jans, ik ben begin juni gestopt met de pil en 3 juli “gewoon” spontaan ongesteld geworden. Dat leek wel op een normale menstruatie.
Dit was voor mijn gevoel wel de 1e echte ronde.
Vanmorgen met ochtendurine getest en weer negatief. Ik beschouw de afgelopen vloeiing dan denk ik toch maar als een soort van menstruatie.
't zal vast door de pil komen inderdaad dat het allemaal nog wat van slag is. Nu eerst maar gewoon weer klussen en dan zien we begin september wel weer verder.
Buffy
goedemorgen!
ik luister niet meer naar mn man :mrgreen: ik had al gezegd dat het niks zou zijn, en de test gister gaf dat ook aan. vanmorgen ben ik dan ook ongesteld geworden precies 1 dag voor mn 28 dagen nod
dus gaan we gezellig verder voor de volgende ronde!
engel, nog maar 3 daagjes! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
buffy, mijn menstruaties verschillen zonder pil ook per maand. er zit geen logica in wat dat betreft, de ene keer is het veel, de andere keer weinig.