oeeee buffy! vandaag is jouw dag! spannend
jans, 15 maanden lijkt me soms ook pittig, maar ook wel superleuk zo kort op elkaar! ik heb nog nooit gedacht aan een accupuncturist tegen misselijkheid. werkt dat zo goed joh?
ik had mijn vorige zwangerschap het geluk dat ik nergens last van had.
engel, ik wacht ook netjes af hoor. volgens mn 25 dagen berekening moet ik dit weekend ongesteld worden en volgens de 28 dagen berekening volgende week woensdag. ik heb mn ei vorige week woensdag gevoeld, dus ik denk dat ik dan volgende week woensdag pas ongi wordt. zou trouwens wel echt te grappig zijn. 3 jaar geleden toen ik zwanger raakte van mijn zoontje had ik op 10 augustus mn laatste ongesteldheid. toch bijzonder dat het nu weer tegen die datum loopt
tips om binnen te doen? eeeeee :think: winkelen?
Ja, super spannendā¦
Ik wordt bijna spontaan misselijk, wil het zooo graag.
Vooralsnog nog niets, maar mijn ongi begon de vorige keer ook pas smiddags dus ik moet echt nog even geduld hebben.
Vanmiddag shoppen voor een test en dan morgen testen indien zich dan nog niets gemeld heeft.
Buffy
en en en en en en en??? ik grbuik zelf altijd de 2 voor 5 euro testen van kruitvat. lekker duidelijk en goedkoop! :thumbup:
Alles nog schoon hier, geen spoortje van een naderende menstruatie te bekennen.
Ik heb het zo langzamerhand niet meerā¦
Het regent hier nu heel ernstig, als het zometeen wat minder regent ga ik gauw de honden uitlaten en dan is het op naar het kruidvat!
Kan je die kruidvat testen ook op de NOD dag doen eigenlijk?
Dan hoef ik niet tot morgen te wachtenā¦
Buffy
yep! ze staan als gevoelig bekend. wat onzettend spannend zeg!!
@ Buffy: wat ontzettend spannend, ben bijna zenuwachtig voor jou! Inmiddels al testen gehaald? Ik kon vorige maand ook niet meer wachten, had toen 's middags negatief getest en begon 's nachts mijn ongi haha (hoezo ongeduldig )
Ik ben vanmorgen samen met mijn ventje en zijn moeder met ons nichtje (van ruim 1,5jr) naar de beekse bergen geweest zo leuk!! Ze had de grootste lol en keek haar ogen uit!
En kreeg vanmorgen ook nog het goede nieuws dat een vriendin van mij (na 2jr proberen en een hoop tegenslagen) zwanger is en dat haar eerste echo er goed uit zag (ze is nu 9weken)
Maar door dit soort dingen besef ik alleen maar meer dat ik ook heeeeeeeeel graag wil! Hoop nu helemaal dat het deze maand "gelukt"is! Kan haast niet wachten, maar moet nog zeker 1,5week geduld hebben :? Hier verder dus nog alles rustig en zitten op het wachtbankje! De ergste periode vind ik, ben niet zoān geduldig type
Dus hoop voor de wachtende onder ons, dat dit voor ons allemaal de laatste keer is!
Maar Buffy ben nu hard duimen aan het draaien en aan het voor jou dat die test dadelijk positief is!!! Laat je het ons snel wetenā¦
Bedankt voor het meeleven allemaal!
Nog geen ongi hier.
Heb net de test gehaald en meteen getest, maar helaasā¦ negatief.
Zal nog een poosje af moeten wachten of mijn ongi inderdaad gewoon wat later begint dan ik had gedacht of dat ik misschien toch wat te vroeg heb getest.
@engel, ik duim voor je dat het gelukt is hoor. Wachten vindt ik ook zo verschrikkelijk.
Wat leuk dat je zoveel goed nieuws om je heen hebt gehoord en dat je zoān leuke dag hebt gehad in de Beekse Bergen.
Ik heb een foto van mij, mijn broer en mijn zus met haar kids.
Om alles goed op de foto te krijgen heb ik haar jongste zoon op schoot, met die foto is alles begonnen. 't stond me zoo goed zoān lekker ventje op schootā¦
Buffy
@ Buffy: maar wie weet is het inderdaad misschien nog te vroeg, nu ook voor jou nog ff (dat verschrikkelijke) wachten :?
En raar he dat zoān foto zoveel los kan maken.
Nou hou ons op de hoogte!!!
En de rest natuurlijk ook!
he bah buffy! maar wellicht heb je gewoon te vroeg getest. :hug:
Engel, klinkt erg leuk beekse bergen! dat wachtbankje is inderdaad vreselijk!
ik ben deze maand dus echt extreem nuchter. ik verwacht gewoon mn menstruatie. het zou natuurlijk fantastisch zijn als het gelukt is, maar deze maand geloof ik er niet in.
Ohh meiden wat maken Julie het spannendā¦
Ik hoop echt op een goed resultaat. Ook al staan de kruitvat testen bekend om gevoeligheid, toch test ik nog altijd met ochtend urine. Ze doen het bij mij anders niet goed.
Iets om te doenā¦ Ik zou voor een dagje sauna gaanā¦ Heerlijkā¦ Dat zijn mijn verwen momentjesā¦ Me timeā¦
De acupunctuur werkt super. Anders kan ik niks en lig ik voor oud vuil op de bank. Oa een paar sessies is het weer te hebben. Het is niet helemaal over, maar wel goed te doen.
Het is ook heel effectief bij een stuitligging.
Ik heb voor 28-8 een afspraak bij de VK, mag ik ook gelijk spieken naar de kleineā¦ :inlove:
@jans, ja spannend he?
Wat fijn dat je zo snel al bij de VK terecht kan.
@fluppie, knap hoor dat je zo nuchter ermee om kunt gaan. Dat is wel de beste houding natuurlijk, dan is de tijd ook veel sneller voorbij en kan je indien nodig al snel vol goede moed weer met een nieuwe poging beginnen.
Denk dat ik inderdaad beter tot morgenochtend had kunnen wachten. Ik weet natuurlijk ook nog helemaal niet zeker wat mijn cyclus is, dit is pas de 1e echte ronde.
Ik wacht nog even een paar dagen af en ga denk ik pas maandag weer testen.
Volgens de bijsluiter moet je als je vermoed dat je te vroeg hebt getest minstens 3 dagen wachten. Dan zitten we rond vrijdag en komend weekend heb ik juist een paar afspraken staan en is het allemaal wat chaotisch enzo dus dan komt het testen niet zo goed uit.
Vooralsnog is er in elk geval nog niets gekomen dus dit is wel met recht een NOD. Hopelijk blijft dat zo.
Buffy
@ fluppie: knap hoor dat je er zo nuchter onder blijft, k zou willen dat ik er niet zo mee bezig zou zijnā¦ Is beter denk ik! Maar ik ben nu alweer de dagen tot mijn NOD aan t weg kijken! Kan mij niet snel genoeg gaan! Zeker nu iedereen om me heen zwanger wordt, wil k ook zooooo graag!
@jans: fijn dat je de 28ste gelijk ff mag spieken naar de kleine! Lijkt me zo bijzonder! En zal de accupunctuur in mijn achterhoofd houden. Wie weet heb k het ook heel snel nodig
@buffy: k ga heel hard voor je duimen dat het een NOD blijft en dat je maandag als nog een positieve test in handen hebt! En misschien toch maar met ochtendurine testen dan zoals jans zegt (alle beetjes helpen toch )
knettertjes buffy wat hou jij het spannend! ik nog steeds! hoe staat het er nu voor?
jans, super dat de acupunctuur zo goed helpt :thumbup: als ik weer zoān zwangerschap mag krijgen als mn vorige dan fiets ik er zo doorheen, afgezien van wat bekkenpijn.
bevallen daarentegen :silenced: ze mogen mij nu gelijk opensnijden ipv 30 uur te zwoegen en dan opensnijden.
engel, voorgaande cyclussen was ik niet zo nuchter hoor! maar ik vind het nu gewoon te toevallig dat ik rond dezelfde tijd ongesteld moet worden als 3 jaar geleden. Het zou toch te mooi zijn om weer in mei uitgerekend te zijn.
ik heb altijd geroepen dat ik dat de perfecte tijd vond :mrgreen: heel de zomer verlof en precies midden in het jaar :mrgreen:
Goedemorgen allen.
Hier nog steeds nietsā¦ er heeft zich nog geen enkel gekleurd druppeltje gemeld dus ik heb nog goede hoop.
Wel heb ik nog een vraagje, hoe zit het met asprineās als je mogelijk zwanger bent?
Ik had vannacht echt knallende hoofdpijn en heb uiteindelijk na een paar slapeloze uurtjes met enige twijfel toch maar een asprine genomen omdat ik toch nog wel graag even wou slapen.
De bijsluiter wijst alleen naar de huisarts dus daar werd ik vannacht niet wijzer van.
Weten jullie dat of een asprine wel of niet mag bij zwangerschap?
Buffy
@Buffy: je blijft het spannend houdenā¦ duim nog steeds heel hard voor je hoor!
Volgens mij mag je best een paracetamol pakken hoor als je zwanger bent, maar weet het niet helemaal zeker en natuurlijk zou ik het proberen te beperken, maar dat spreekt voor zich denk ik.
Hier vandaag nog maar een dagje van de zon genieten! en de dagen afwachten tot mijn NOD, pff kan me niet snel genoeg gaan!
jeumpie buffy wat een spanning!
paracetemol is geen probleem. echte aspirine mag volgens mij weer niet.
geniet ze engel! van mij mogen de dagen ook wel lekker snel gaan hoor!
Wat spannend buffyā¦
Hoofdpijn kan van de verandering van de hormonen komen
Je mag paracetamol gewoon volgens de reguliere bijsluiter.
Ibuprofen en aspirine niet, ivm de bloed verdunnende werking. Maar maak je nu niet gelijk zorgen omdat je het wel gedaan hebt.
Ja erg heā¦ echt ik wordt gek van mezelfā¦
Nog niets geen menstruatie te bekennen hier dus ik hou goede hoop en wacht vol ongeduld nog even afā¦
Het uitblijven de menstuatie is natuurlijk wel een duidelijk signaal maar door de negatieve test van gister durf ik er nog niet al te hard op te hopen.
Misschien duurt deze maand de cyclus wel gewoon wat langerā¦ :wall:
@Jans, bedankt voor je info over asprine en paracetamol.
Moet dan dus paracetamol in huis gaan halen voor het geval dat.
Ik ben erg gevoelig voor hoofdpijn, dat heb ik helaas nogal makkelijk. Vooral als ik niet zo goed voor mezelf zorg dan trekt mijn lichaam op die manier vrij duidelijk aan de bel.
Het zou natuurlijk wel erg leuk zijn als het door zwangerschapshormonen komt deze keerā¦ Dan heeft het een goed doel.
Buffy
wanneer wil je weer gaan testen buffy?
Als ik het zolang uithou wil ik pas maandagochtend weer gaan testen.
De bijsluiter van de test gaf aan dat ik 3 dagen moet wachten na een negatieve test voordat je het weer kunt gaan proberen.
Dus dan zou het vrijdag/zaterdag weer kunnen maar dat komt mij heel slecht uit omdat het juist een vrij chaotisch weekend beloofd te worden dus om dan 's ochtends even rustig te gaan testen gaat hem denk ik niet worden.
Weet nog niet of ik het zo lang uithou hoor, maar dat is de planning.
Vooralsnog blijft de mensturatie uit dus ik duim nog even door dat het zo blijftā¦
Buffy