Hoe is het met jullie???
Hier nog geen ongi… morgen is het 31dgn na mijn mk en daarvoor had ik cyclus van 30-31dgn, dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren…
En hoe is het met de zwangere??
Ook hier is het rustig, na het bijgelegd te hebben met de man des huizes klussen we weer vrolijk verder (zo gaat dat volgens mij Haha)
Volgens mijn cyclus zou ik dinsdag aanstaande weer ongesteld moeten worden, dus we wachten vrolijk af…
Fijn dat jullie het weer bijgelegd hebben! Hier al de hele avond ontzettende ongikrampen dus ik denk dat ik elk moment ongi kan worden maar tot op heden nog geen ongi te bekennen… Dus we wachten nog maar ff af
Goedemorgen meiden,
Hoe is het met iedereen?
Bij mij is het rustig, moet komend weekend geloof ik ongi worden dus zit nog braaf in het wachtbankje.
Gelukkig genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus hopelijk gaat de week snel voorbij.
Buffy
spannend buffy! ik ga voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier alles goed. flink misselijk en moe, maar dat is voor een goed doel. moet nog 3! weken wachten tot de echo :wall: vind het echt veel te lang!
Buffy jij ook nog op het wachtbankje?? Irritant he!
Ik ook nog steeds niet ongi… Begin er nu wel aardig klaar mee te worden, heb ook geen idee wanneer ik ergens ongi zou moeten worden en das ook heel vervelend! vrijdag is het 5wkn geleden… en de gyn had gezegd dat k gezien mijn bloeduitslagen enzo wrs binnen 4tot 6 weken weer ongi zou krijgen, dus vrijdag de 16e is het 6weken had me voorgenomen tot dan te wachten met evt. te testen, want ging ervan uit dat ik voor die tijd allang ongi zou zijn… maar die is er dus nog niet??? En hoelanger het duurt hoe meer hoop ik telkens krijg natuurlijk… dus wordt gek van mezelf en weet niet of ik het helemaal tot de 16e vol kan houden om niet te testen… pff wordt gek van mezelf!
Hoe is het bij de rest?
Ja, hier nog altijd op het wachtbankje.
Ben benieuwd. Verwacht de menstruatie van het weekend dus moet nog even wachten.
@engel, kan me voorstellen dat het lastig is hoor.
Als je echt gek van jezelf wordt moet je misschien maar gewoon testen. Bij mij werkt dat altijd goed om je gedachten weer tot rust te krijgen.
Al is het wel zonde van het geld al die negatieve testen. :oops:
Buffy
Ja Buffy dat klopt! Dat wachtbankje en die onzekerheid zijn gewoon hel!
Maar heb expres nog geen testen in huis, want dan is de verleiding te groot haha en kan ze vandaag en morgen ook sowieso niet gaan halen dus kan op zijn vroegst zaterdagochtend testen dus heb nog een paar dagen uitstel haha en wie weet dient in die paar dagen de ongi wel aan (al hoop ik natuurlijk dat die gewoon lekker 9mnd weg blijft!) Maar het is die onzekerheid waar ik zo gek van wordt. Ook nu ik geen idee heb wanneer mijn NOD is dus heb ook niet echt een hou vast. Denk soms ook van alles te voelen en te merken, maar dan ook weer helemaal niks… dus weet ook niet of ik nou dingen voel en merk omdat ik het zoooo graag wil of omdat ze er echt zijn… pff hoe krijg je een vrouw gek haha! Maar moet nu gaan werken dus dan hebben we weer afleiding!
Hoi Dames,
Het is rustig hier… Zit er iemand dicht bij zijn NOD?
En hoe is het met de zwangeren?
Hier nog steeds geen ongi… en heb besloten dat ik toch echt ga wachten met testen tot vrijdag! Dan is het 6wkn geleden! Dus nog paar dagen geduld hebben voor we meer weten…
goedemorgen!
nou, als buffy haar banner nog klopt is ze vandaag 1 dag over tijd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hoe gaat het met jou engel? al een ongi gespot of iets wat daarop moet lijken?
hier alles wel. gister de hele dag ziek in mn bed gelegen. was heel erg duizelig en misselijk echt beroerd, maar wat het nu geweest is :think: ik dacht eerst iets van een buikgriep, maar alles bleef erin :think:
dus misschien was het van de zwangerschap. nu voel ik me weer ok. wel heel erg moe maar niet meer zo beroerd gelukkig!
Goedemorgen dames,
Ik ben in de nacht van zaterdag op zondag gewoon exact op tijd weer ongi geworden dus helaas… voor ons gaat weer een nieuwe ronde van start.
We hadden een druk (maar wel heel leuk) weekend dus vandaar dat mijn update even op zich heeft laten wachten.
Vandaag alles inhalen waar ik dit weekend niet aan toe gekomen ben… maar wou nog wel even iets van me laten horen.
Beterschap Fluppie, fijn dat je niet meer zo heel beroerd bent.
Goed naar je lichaam luisteren hoor.
Buffy
he potjandikkie! das balen buffy!
Hè buffy wat balen!!! Nou mijn duimen draaien weer voor de komende ronde voor je!!!
Hier nog geen ongi of iets in die richting gespot… Begin stiekem nu een beetje hoop te krijgen maar eigenlijk wil ik dat niet want dadelijk valt t tegen!!! Maar mag van mezelf vrijdag pas testen!! Dus nog een paar dagen in spanning
Ik kon me vandaag echt niet meer inhouden(wilde eigenlijk vrijdagochtend pas gaan testen)… :oops: op het werk ging het heel de tijd over zwangeren enzo, dus ik uit het werk meteen naar het kruidvat gereden en een test gekocht en ook maar meteen gedaan, moest het gewoon weten en…
Hij er waren 2 dikke vette strepen op te zien :inlove: :inlove: :inlove: Dus hartstikke positief!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Alleen nu dus geen idee hoe ver ik ongeveer ben… maar goed daar komen we van zelf wel achter!!!
Ben helemaal hyper en gelukkig, mar vind het ook wel heel eng!
En hoe is het bij de rest???
Zo nog even mijn testjes showen! Volgens de Cleurblue test zou ik dus ongeveer 5 weken moeten zijn.
Gefeliciteerd Engel!
Wat gaaf dat het gewoon meteen weer raak is.
Buffy
Waaaaaaaaaaaaaaaa!!! Engel! Wat een dikke knalstreep! Gefeliciteerd!
Thnx!!! Ben ook heel blij, maar vindt t ook wel eng! Hoop zo dat het goed gaat deze keer!
Wat een leuk nieuws zeg, gefeliciteerd en geniet ervan de aankomende tijd!
Hier nog niets te melden eigenlijk, we klussen er vrolijk o los om het zo maar te noemen en wachten geduldig af naar de nod.
Volgende week zaterdag is het weer judgement day, maar ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt dan kan het alleen nog maar meevallen.
Ik heb vandaag men echo gehad! En het zag er gelukkig goed uit!!! Heb een mooi hartje zien kloppen!!! En ben waarschijnlijk ergens rond de 6,5 week!!
En hoe is t met de rest?