Ahhh wat leuk zeg, 6,5 week al… Hoe voel je je verder dan?
Hier nog geen nieuws zaterdag is judgement day, probeer er niet teveel aan te denken en op mij af laten komen…
Gefeliciteerd Engel!!
Wat fijn dat je een kloppend harte hebt gezien. Dat is vast eenhele geruststelling.
Hier gaat alles nog zo zijn gangetje.
Ik ben zo min mogelijk met het onderwerp zwangerschap bezig en wacht het rustig af.
Karen
Goedemorgen allemaal!
Ik ben hier de afgelopen maand bewust niet zo veel geweest omdat ik zo min mogelijk met het onderwerp bezig wou zijn…
Blijkbaar is dat een zeer doeltreffende methode. :inlove: :dance: :inlove:
Gister was mijn NOD dag en dat was ie ook met recht… geen spoortje van een naderende ongi te ontdekken.
En zei ik gister nog heel stoer, ik wacht tot dinsdag want ik heb al eens eerder een cyclus van 31 dagen gehad… ik kon het een uurtje geleden toch niet laten en heb getest… :oops:
En kijk nou toch… er mist een woordje. Altijd als ik deze testen doe staat er ook een woordje “niet” op het scherm maar ik kan hem vandaag toch echt nergens ontdekken… :inlove: :mrgreen: :inlove:
Zou het dan toch ???
Buffy
Jaaaaaaa buffy!!! Gefeliciteerd!!! Kei leuk!!!
Geniet er lekker van!
Ik heb morgen weer een echo en ben nu al stik zenuwachtig
Dat kan ik me voorstellen.
Ga voor je duimen dat het een hele leuke echo mag zijn met goed nieuws.
Komt goed hoor meid, 't is jullie zo gegund!
Ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten…
Snap nu wel waarom ik van de week toch zo moe was… (ben)
Buffy
Wanneer vertellen jullie het de omgeving?
Ik denk dat we met kerst de ouders/broers e.d. het heugdelijke feit mee gaan delen.
Dan is het echter wel nog heel pril, dus ergens vind ik dat ook wel eng…
Buffy
Als de echo morgen goed is vertellen we het met de kerst!!!
ook hier nog even buffy, VAN HARTE!!! helemaal top! (ik kan dat woordje niet ook nergens ontdekken :mrgreen: )
ik heb het de dag na de test al tegen mn moeder verteld en 2 dagen daarna tegen mn schoonouders. ik kon het echt niet voor me houden en als het mis gaat zijn dat toch ook de mensen waar je het tegen verteld.
goede vrienden hebben we het met 7 weken verteld, maar dat was meer omdat mn vriendin met 2 flessen wijn aankwam :oops:
de zusjes hebben we het met sinterklaas verteld en dan afgelopen week de rest van de vrienden/familie.
Thanks!
Ik kan het nog niet helemaal geloven hoor.
Voel ook helemaal niets of zo. Nou ja, ik ben 's avonds wel echt moe en ga de laatste dagen vaak al vroeg naar bed, dat is eigenlijk niets voor mij. Maar verder… gelukkig nog niets geen kwaaltjes.
Ga er met mijn man maar eens rustig over nadenken of we het met kerst al aandurven. Inderdaad, als het mis gaat zijn dit wel de mensen waar we dat eventueel mee zouden kunnen/willen delen.
Buffy
Alweer een tijdje niet meer op het forum geweest omdat ik ff niet bezig wou zijn met baby’s (teleurstelling, om teleurstelling )
Maar gelukkig zie ik dat Buffy dit keer geen teleurstelling had!
Van harte gefeliciteerd meid, enjoy the months!!
Ik had gisteren mijn NOD-dag maar ben nog niet ongesteld geworden.
Vanmorgen wakker en nog steeds niks, ik maar toch een testje gedaan…
En het duurde en het duurde maar en na een minuut of 2/3 stond er ‘niet zwanger’’
Helaas, alweer…
Maar ja, nu maar wachten tot ik ongesteld ga worden…
Hoi Wieffie,
Wat jammer dat het er voor jou nog niet in zit.
Ik was de laatste tijd voordat ik de positieve test hier ook niet zoveel juist omdat je er inderdaad niet al te veel mee bezig wilt zijn.
Bij mij hielp dat heel goed.
Zolang je nog niet ongesteld bent geworden is er hoop, als je na 3 dagen nog niet vloeit kan je eventueel een nieuwe test proberen. Misschien heb je gewoon nog niet zoveel HcG…
Ik blijf voor je duimen hoor!
Het lukt bij jullie heus ook een keer.
he wat balen wievvie!
ik ga weer voor je duimen.
buffy, ik zei toch dat er niet mee bezig zijn heel goed helpt :mrgreen:
Pleh! pleh! :mrgreen:
Overmorgen is mijn redday en ik ben (denk ik zoals iedereen hier waarschijnlijk) de dagen voor de redday zo nerveus als ik weet niet wat.
Noem het schijnzwanger haha.
Nu heb ik zojuist over een testje geplast, (heb een partij opgekocht waarbij je 3 a 4 dagen van te voren al kunt zien of je eventueel zwanger bent of niet).
En voordat ik ging douchen gaf tie aan dat ik zwanger was… whaaaa ik helemaal happy ! :dance: :shock:
Maar toen ik klaar was met douchen en er weer naar keek gaf die het niet meer aan… Verdorie…
Kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid over geven.
Ben nog niet ongesteld ofzo…
Ik zou de gebruiksaanwijzing even doorkijken.
Sommige testen geven maar tijdelijk aan of je zwanger bent of niet en dus kan het zijn dat de uitslag “veranderd” naar mate de tijd verstrijkt.
Daar zou de handleiding duidelijkheid over moeten kunnen geven.
Zelf zou ik even wachten tot overmorgen als je NOD is, en als die echt NOD is dan nog een keer testen.
Maar voor nu eerst een voorzichtig gefeliciteerd!
hallo daar ben ik weer…
vorige keer was het helaas vals alarm .
vandaag mijn eerste nod ! nog steeds geen menstruatie gesignaleerd…afwachten dus…
Spannend! Mijn duimen draaien voor je!
wederom. niets… snik
Balen!!! :hug:
Dag dag,
Daar ben ik weer , helaas nog geen nieuws.
Deze periode toch wel flink bewust bezig geweest met het tijdig ‘klussen’ en goed rekening houden met het leef patroon dus zo min mogelijk koffie, prik , alcohol.
Hebben jullie nog meer vruchtbare tips ? Op hemelvaart zal ik ongesteld moeten worden dys keep my fingers crossed… again…
Volgens mij ben ik wel de enige nog hier. …
4 dagen overtijd…
test eergisteren gaf aan niet zwanger te zijn maar de test van vanmiddag gaf een licht streepje.
Ik stuiter alle kanten op en durf nog niet “blij” te zijn …
hoe helder moet het streepje zijn op een test ?