mei / juni stoppers 2012

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier ook even felicitaties aan fluppie!!!

heb je je al gemeld bij de 9mnd mama’s???

:-* dank jullie wel!! Enne amy , jij wordt ook gewoon een juli mama :-*

@fluppie wrote:

:-* dank jullie wel!! Enne amy , jij wordt ook gewoon een juli mama :-

:-

ik hoop met je mee :wink:

ja ben je nou nog nipt juni, of begin juli? volgens mij juli toch?

Ik ook! Ik heb al keren gewoon op mijn NOD getest ( ik heb geen geduld)

Ben je alweer geland op aarde fluppie? :inlove:

Fluppie wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Geniet van dit goede nieuws!!!

:-* :-* dank jullie wel!

Ik zou begin juli uitgerekend zijn. Dus senna, volgens mij doen wij nu alles omgedraaid. Jij bent eerst rond 4 juli bevallen en nu rond 11 mei uitgerekend.

Ik ben eerst op dag11 mei bevallen en nu rond 4 juli uitgerekend! :smiley: :smiley:

Hoe grappig is dat!

Het zwanger zijn is nog niet geland, maar de misselijkheid wel :roll: ben bij j. Nooit misselijk geweest :eh:

Ik zal nog even wat hormonen strooien :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

ZO ik heb wat van je hormonen gevangen haha Hopelijk zijn ze heel besmettelijk!

Je verhaaltje klopt niet helemaal, maar ik ben nu iig mei en jij bent idd juli, roan is van 20 juli en ik ben nu 22 mei uitgerekend :lol: :thumbup:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: heb nu al last van dementie :smiley: :smiley:

Whahaha dat geeft toch niet, je had iig 2 dingen goed toch, dagen is ook latiger :lol: ! Maar op zich dacht ik eerst de 16e te zijn uitgerekend maar ben dus een week achteruit geze dus je zat er wel dichtbij eerst.

Hey van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier heb ik het even op een iets lager pitje gezet vanwege onderlinge strubbelingen. Er wordt ook ff iets minder geklust…

Houd jullie op de hoogte…

Wieffie wat vervelend! Hopelijk komen jullie er snel uit!

:hug: wieffie

buffy hoe staat het met jou?

engel bij jou al nieuws?

FLUPPIE wat goed! Van harte gefeliciteerd meid!

Lees ik even een paar dagen niet op het forum en mis ik dit grote nieuws… :inlove: :oops:

Met mij gaat alles goed, druk.

We hadden de 2e helft van vorige week veel te doen en het weekend bij familie e.d. dus geen tijd voor het forum gehad.

Ik zit ondertussen midden in de klusperiode.

Merk wel dat het me wat tegen staat om het om de dag te doen. Voelt soms toch als een “moeten” en heb dat daarom inmiddels laten varen. Als we er beiden zin in hebben dan wordt er geklusd en anders gaan we gewoon lekker slapen. Zo geniet je er toch wel meer van dan als je zin maakt omdat er een kindje gemaakt moet worden.

Nou wordt er net zo goed nog wel regelmatig geklusd hoor maar ik hou het niet meer zo bij wanneer het weer zou moeten gebeuren.

Buffy

Fluppie hier nog geen nieuws… Ik heb ook geen idee wat of wanneer mijn ei of ongi komt dus we zullen wel zien! Het geeft wel een stukje rust moet ik zeggen! En dan hoeft er inderdaad ook nie verplicht geklust te worden en dan blijft het wel zo leuk! Dus buffy dat zou ik zeker ook doen! Want we moeten er ten slotte zeker ook wel plezier in blijven houden toch?

dank je buffy :-*

je er niet mee bezig houden heeft bij mij ook gewerkt :wink:

zal ik nog maar even strooien dan? :: :: :: :: :: :: :**:

Thnx fluppie ik vang ze weer hoor! Nu hopen dat ze heel besmettelijk zijn haha

Dank je voor het strooien fluppie.

Ik heb het gevangen hoor. Hopelijk helpt het. :slight_smile:

Het zou fijn zijn als het loslaten bij mij net zo goed werkt als bij jou.

Buffy

ik ga gewoon keihard duimen!

ik heb net de vk gebeld en 26 november heb ik savonds de echo :dance: duurt voor mn gevoel echt nog heeeeeeel lang!