mei / juni stoppers 2012

:smiley: jij duimt dan gewoon 2 keer hahahahahahaha!

pfff nog 1 dag en wat zal die dag lang duren! verschrikkelijk.

ik heb goede hoop. ben vreselijk moe (zit bijna te slapen achter mn computer), koffie ruikt :sick: , ben de hele dag al :sick: (maar dat kan ook van de zenuwen), ik heb geen honger, geen dorst. mn haar heb ik zondag gewassen, gister was er nog niks aan de hand en vanmorgen werd ik me toch wakker met een vette kop niet normaal! (had ik bij de zwangerschap van J. ook). en dan die enorme donkere tepels :think:

ik heb ook al de hele tijd hele lage rugpijn/bekkenpijn, wat betekend dat het nog erg leuk kan worden :liar: als zich daadwerkelijk een beebje in mijn buikje heeft genesteld :pray:

Ik herken het wel, maar wil je niet teveel hoop geven, kan ook gwn betekenen dat je lijf je voor de gek houdt.

Ik had ook rare rugpijn en meteen zon weeeig gevoel, ik herkende het meteen, mja de test moet het eerst wel uitwijzen he :pray:

Hier wordt heel hard geduimd hoor.

Probeer een leuk boek te lezen of ga een dagje er tussenuit om wat anders te kunnen doen.

Dan denk je er niet de hele tijd aanā€¦ (helpt bij mij tenminste)

Nog heeeel eventjes en dan weet je het zeker. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Buffy

senna, helaas weet ik alles van een raar lijf. vorige maand smaakte zelfs mijn wijntje goor :shock: en wijn smaakt normaal gesproken nooit goor :mrgreen:

gelukkig ben ik aan het werk, maar telkens als je iets voelt, of moet plassen denk je :pray: :think:

Ok, ik heb mn cyclussen van de afgelopen maanden nagekeken, en gemiddeld is het 26 dagenā€¦ ik zit nu op dag 27, morgen ben ik dan 2 dagen over tijdā€¦ :shifty: :shifty: :shifty:

De afgelopen28 dagen heb ik nog nooit gehaaldā€¦

fluppie. meelezer meld zich hiā€¦

duimen draaien hier over uren!!! hopelijk snel duidelijkheid!!!

duim duim duim duim

Wanneer zou je willen testen?? :pray: :pray:

Fluppie je maakt t wel heel spannend!!! En inderdaad wat Sanne ook al vroeg wanneer ga je testen??

Duimen draaien overuren voor je hoor!

vanmorgen bij het optillen van mn hoofd echt direct kneitermisselijk :sick:

nu ook wel maar minder. oh en boeren dat ik weer kan vreselijk! :mrgreen: maar het lucht wel op 8)

dag 28 is aangebroken en nog geen ongi te zien, voel me ook niet ongiā€¦ ik heb geen idee wanneer ik zou moeten testen eigenlijk. het wordt een beetje druk en vol weekend waardoor we niet echt de tijd hebben om ervan te genieten. wellicht vanavond, maar dan moet ik ook sporten.

ik weet het dus niet :oops: ik durf ook nog niet zo goed, omdat ik bang ben voor weer een teleurstelling :oops:

ik had al getest fluppie!

Ik ook Fluppieā€¦

Morgenochtend? Ik bedoel als je ongesteld wordt is het ook een teleurstellingā€¦ :wink:

Spannend!!!

:-*

ik kan het ook niet zo goed uitleggen wat me tegen houd. aan de ene kant, geen bloed is goed de kwalen zijn aanwezig en aan de andere kant dat lijf dat me al zo vaak voor de gek heeft gehoudenā€¦

:shifty: gek word ik ervan :mrgreen: wellicht vanavond maar testenā€¦

Ik snap je heel goed hoor Fluppie.

Aan de ene kant wil je graag een paar dagen wachten want dan heb je tenminste een echt duidelijke positieve test. Maar aan de andere kant test je het liefst nu meteen want je wilt het toch graag weten!

Spannend hoor, ik ben heel nieuwsgierig of je lichaam je voor de gek zit te houden of dat je toch echt zwanger bent!

Buffy

Ik stem voor testen!!! Mja ik heb makkelijk praten :-*

:-*

mag ik naar bed? konetters wat ben ik moe. er komt ook echt niks uit mn handen op mn werk :oops:

hoe zou dat nou komen :mrgreen:

Je hebt natuurlijk de hele nacht wakker gelegen met het idee zou ik nou wel of zou ik nou nietā€¦?? :mrgreen:

Als ik jou zo lees zou ik lekker gaan testen hoor.

Gewoon ziek melden op het werk en lekker naar huis om te testen.

:mrgreen: zou wel willen en dan lekker mn bedje in om te :zzz:

maar nee, ik werk maar 3 dagen en ik zit nu alleen dus dat gaat niet lukken denk ikā€¦

ik heb vannacht ook echt HEERLIJK geslapen!

:shock: :shock: :shock: :shock: aaaaaaaaaaaaaaaa!!! er staan gewoon 2 strepen!!!

Zie je nou welllll, van harte gefeliciteerd meissie met dit prachtige nieuws, op naar een mooie zwangerachap en een prachtig kindje over 8 maanden :inlove: :-*

@fluppie wrote:

:shock: :shock: :shock: :shock: aaaaaaaaaaaaaaaa!!! er staan gewoon 2 strepen!!!

gefeliciteerd meid!! :inlove: :dance: