En daar ben ik weer, ik heb een vrij heftige ongesteldheid achter de rug maar zit nu op ongeveer het eind en er mag binnenkort weer geklust worden.
Ben er achter gekomen dat 26 dagen een vrij korte cyclus is, in iedergeval korter aan gemiddeld dus wordt deze keer ff uittellen maar ik ga nog niet over op ovutesten.
Moet rond het tweede weekend van november weer ongesteld worden dus tot die tijd ff de handen uit de mouwen.
Ik wil wel dit keer er iets minder van bewust zijn maar goed als puntje bij paaltje komt zit ik ook wel in de spanningen Haha.
Fijn dat je ongi er weer bijna op zit wieffie!! Enne als het je lukt om er iets minder mee bezig te zijn, laat mij dan weten hoe je dat doet!! Want mij lukt dat niet!
gewoon niet kijken wanneer je weer ongesteld moet worden.
instinctief weet je het altijd wel een beetje (al ga ik nu twijfelen, maar dat is alleen maar goed )
ik denk dat ik of volgende week of die week erna ongesteld moet worden, maar omdat ik het niet weet ga ik ook niet enorm op mn lijf letten of ik al wat voel. en ga ik ook niet zo nerveus die laatste dagen in… zo hoop ik de rust er een beetje in te houden 8)
Fluppie blijf voor je duimen hoor, tis jou ook gegund :thumbup: :thumbup:
Fluppie, denk wel dat het een goede manier is hoor om het zo los te laten dat je er inderdaad niet meer zo op focust enzo.
Knap hoor dat je dat kan.
Ik probeer het wel zo veel mogelijk los te laten en me met hobby’s en werk enzo bezig te houden maar helemaal compleet los laten kan ik nog niet.
Mijn ongi is nu zo’n beetje over dus van het weekend kunnen we weer vollop aan de klus. En dan maar weer hopen dat het deze ronde wel lukt…
Buffy
Knap hoor fluppie! Ik zou willen dat k dat kon!
Al heb k dat natuurlijk deze maand verplicht haha want teen idee of ik deze maand een eisprong heb en al helemaal geen idee wanneer ik weer ongi zou moeten worden??? Ze zeggen dat je na 4-6 weken wel weer ongi moet zijn geweest dus ik hou gewoon de 6 weken aan en dan zien we wel! Eerst vrijdag maar weer eens bloed laten prikken zodat ik het dan hopelijk echt af kan sluiten!
Buffy veel klus plezier t weekend en k hoop natuurlijk op een hele vruchtbare ronde voor je!
senna :-* je bent lief!
meiden, dit is pas de eerste maand dat ik het op deze manier probeer maar tot nu toe bevalt het!
engel, goed benutten deze keer, wellicht word je gewoon helemaal niet meer ongesteld
Ik hoop t ook fluppie! En k hoop ook echt dat jou tactiek werkt!
Hier eindelijk een beetje goed nieuws!!
Hcg was van 173 gedaald naar 8
:dance: nu nog even wachten wat de gyn dinsdag gaat melden maar ben al heel blij dat hij weer zo laag is! Kunnen we eindelijk verder!
Hoe is t bij de rest?
heee dat is ‘goed’ nieuws :dance: nu kun je weer lekker verder, je lijf heeft het zelf opgeruimd :dance:
hier nog niks, maar ik denk dat dat nog even duurt :think: ik ben vorige maand de 27 ongesteld geworden, dus ik denk dat ik deze of volgende week pas aan de beurt ben. ik heb wel de hele tijd zo’n ongi gevoel dus het kan ook nu al doorzetten. ik weet het niet.
ik vind het nu wel echt vreselijk moeilijk om niet te kijken wanneer ik weer moet. alles in me schreeuwt om duidelijkheid, maar ik ga stug volhouden, dan kan het ook niet tegen vallen als ik inderdaad pas volgende week moet :mrgreen:
ik heb gekeken :oops: of tenminste ik heb manlief laten kijken…stond mn app verkeerd afgesteld! :wall:
nu heb ik een half uur gedacht dat ik al 1 dag over tijd was :wall:
nu blijkt dat ik pas morgen ongesteld moet worden :wall:
ik moet wel zeggen dat mn tepels echt huge en donker zijn :shock: en ik voel me niet zo heel lekker, geen honger en melk wilde ik vanmorgen ook niet. maar goed het lijfje heeft me in het verleden al vaak genoeg voor de gek gehouden (zelfs tot aan het vies laten smaken van wijn :wall: ) dus ik wacht keurig af…
Fluppie, we duimen hier voor een paar goede, rustige dagen zonder menstruatie en dan een hele positieve test!
Buffy
Spannend hoor fluppie!
En inderdaad wat buffy zegt we duimen voor je!!!
Buffy jij zit in je klus periode toch?
ja, ik zit in de klusperiode. Dus nu nog lekker ontspannen me daarop aan het concentreren. Dit is altijd de leukste periode vind ik, maak me nog helemaal niet druk over wat ik voel enzo.
Buffy
Vond ik ook hoor buffy dat is gewoon nog een relaxte periode!
Ik vind die laatste week van dat wachtbankje zo’n hel!!! Die onzekerheid niet weten waar je aan toe bent en denken of je van alles voelt… Pfff om gek van te worden
laat staan de laatste dag :shifty:
ben al 100 keer naar de wc geweest om te checken…
had me zo voorgenomen om niet te weten wanneer ik zou moeten, maar door een stomme fout van mn app weet ik het toch en ben ik knetter nerveus :shifty:
Ja de laatste dagen zijn het aller aller ergst!!! Pff ik herken het zo die 100e toilet bezoekjes!! Mijn duimen draaien volop voor je hoor fluppie!!
Ja de laatste dagen zijn het aller aller ergst!!! Pff ik herken het zo die 100e toilet bezoekjes!! Mijn duimen draaien volop voor je hoor fluppie!!
Fluppie
Zo voor het 2x plaatsen, mijn telefoon hing vast en ik heb dan niet zoveel geduld dus druk dan overal op hahaha en nu staat het berichtje er dus 2x op … :doh:
Maar inderdaad fluppie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: