mei / juni stoppers 2012

Oke dus voor jou is het ook een spannende tijd, ik moet wel zeggen dat de periode in zo’n ‘‘wachtbankje’’ wel erg slopend is haha…

Ben continu op zoek naar afleiding om er maar niet mee bezig te zijn.

Live the day by the moment, No one knows what tommorrow brings toch? :smiley:

ach lieve engel! wat lees ik nu :hug: :hug: hoe gaat nu met je?

wievie, welkom hier! het is iedere maand weer ellendig dat wachtbankje :wall: :wall:

buffy, voor jou komt het bankje ook weer in zicht. spannend weer! :pray:

hier zijn we weer lekker bezig :angel: ik weet eerlijk gezegd niet wanneer ik weer ongesteld moet worden, en ik wil dat ook even volhouden, misschien dat mn lijf dan een keer normaal gaat doen

Tiktoktiktok… Heb normaal altijd een cyclus van 26 dagen gemiddeld…

Ben ik iets te enthousiast als ik nu (24e dag) al een testje ga doen stiekem…

Ik zie en voel volgens mij dingen die er niet zijn haha…

ik ga :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!

ik heb deze ronde besloten niet meer naar mn lichaam te luisteren, heeft me al te vaak voor de gek gehouden.

Ff gauw een berichtje tussendoor van mij! (heb nog niet de puf gehad om alles terug te lezen, dit komt hopelijk later wel weer een keer, kan het nu nog niet opbrengen)

De tranen zijn (voor nu) gedroogd en ben gewoon aan het werk, heb nauwlijks buikpijn gehad en verlies nog steeds maar weinig bloed, dus na overleg met de VK moet ik donderdag op controle bij de gynaecoloog, hun gaan dan kijken of het vruchtzakje er nog in zit (wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn) en dan gaan ze kijken wanneer k een curretage zou kunnen krijgen :cry: Dus dat was eigenlijk niet echt iets waar ik op zit te wachten, dus hoop dat het mee valt donderdag, maar volgens de VK moest ik er maar vanuit gaan dat ik die curretage ging krijgen!

Iemand hier ervaringen mee?? En iemand hier al ooit een miskraam gehad? en hoe snel was je daarna weer zwanger?? (en hoelang duurde het voor de miskraam dat je zwanger was?)

Hopelijk is het allemaal snel achter de rug en kan ik weer dat stomme wachtbankje op!

Ik heb de berichten even teruggelezen Engel maar wat ontzettend vervelend zeg (en dan zeg ik het nog even netjes vermoed ik).

Kan mij voorstellen dat je eventjes wel iets anders aan je hoofd had dan het forum… Ook namens mij veel sterkte :hug:

Hier is het nog steeds rustig, overmorgen moet ik volgens mij app ongesteld worden en die heeft mij tot op heden nog niet in de steek gelaten.

Zit normaal op een gemiddelde cyclus van 26 dagen en ik voel nog niks, behalve enorme vreetbuien en hoofdpijn, maar dat heb ik als ik ongesteld ben ook, enige nieuwe is dat ik nogal wat boertjes moet laten. Waar dit vandaan komt weet ik niet, maar zoals ik al eerder zei zie en voel ik dingen die er volgens mij helemaal niet zijn.

We wachten in spanning af op het wachtbankje…

ach lieve engel, even een dikke :hug: van mij!

ik heb geen ervaringen met miskramen na een positieve test (klink heel raar) bij mij ging het al voor de nod 2x mis.

heel veel :hug:

Helaas, voor mij geen succes en vanmorgen (zoals verwacht) ongesteld geworden.

Maar ja over +/- 26 dagen zullen we het wel weer zien…

Hoe is het hier? Balen van je ongi wieffie!

Ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest! Daar maakte eerst een VK een echo en die dacht dat ze nog iets zag zitten dus toen werd er een gyn bijgehaald zij zag echter niks meer… Dus toen moest ik mijn heg laten prikken en gaat de gyn me morgen bellen hoe en wat, zeeziek dat ze verwachte dat op basis van de echo mijn hcg wel onder de 100 zou zijn en misschien zelfs alweer genormaliseerd tot onder de 10( dit is het als je niet zwanger bent)!

Maar aangezien ik via mijn werk natuurlijk lab uitslagen kan zien heb ik stiekem vast gekeken en mijn hcg is 173! Dus ben benieuwd wat de gyn morgen voor plan heeft! Ik denk dat ze zal zeggen prik dat hcg maandag nog maar een keer om te kijken of t verder daalt, maar dat is dus ff afwachten!

Verder is het bloedverlies nog maar minimaal dus hoop dat mijn lijf het toch zelf opgeruimd heeft!

De Gynaecoloog heeft vanmiddag nog gebeld… HCG was 173 (wat ik dus al wist) dit was wel al laag, maar ze had het lager verwacht, maar ze gaat ervan uit dat mijn lijf er gewoon wat langer over doet voordat alle hcg uit mijn lijf is (dat gebeurt blijkbaar ook heel vaak) dus nu moet ik vrijdag opnieuw het hcg laten bepalen en voor volgende week dinsdag (de 23ste… had ik eigenlijk mijn termijn echo :cry: ) belt ze me dan op om de uitslag weer door te bellen en als hij dan niet heel erg gedaald is dan gaan we plan van aanpak maken.

Dus weer wachten… (pff wordt echt gestoord van al dat wachten!) en het ergste is dat ik weet dat ik straks ook weer op dat maandelijkse wachtbankje kom te zitten (hopelijk hoef ik dat niet al te vaak mee te maken :wink: )

En hoe is het verder bij jullie dames? Mag er iemand alweer bijna testen?(sorry ben nog niet helemaal up to date)

@engel, wat balen dat het allemaal nog zo’n lange nasleep heeft.

Kan me voorstellen dat je het graag weer af wilt sluiten zodat je weer kunt richten op de toekomst.

Heel veel sterkte hoor! Ik denk aan je. :hug:

@wieffie, jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Vol goede moed op naar de nieuwe ronde!

@fluppie, hoe is het met jou?

En met de andere dames?

Met mij gaat het goed, dinsdag zou mijn NOD zijn maar ik ben vanmorgen al ongesteld geworden dus helaas… deze ronde wordt hem niet. We gaan weer vol goede moed op naar de volgende ronde…

Buffy wat balen! Nou ik steun je bij je volgende ronde hoor doe ik weer “gezellig” met je mee (helaas) dat het maar een mega vruchtbare ronde mag worden voor ons allemaal!!!

Hoe is het bij de rest???

:hug: engel!

ik kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten. wat een ellende! heb je nog last van je buik gehad?

wievvie, voor jou ook :hug:

buffy :hug: voor jou!

ik moet eerlijk bekennen dat ik geen flauw idee heb waneer mn nod is. ik heb heel bewust niet gekeken op de kalender. ik heb nu de instelling: als ik niet weet wanneer hij is, kan ik me ook niet gek maken en me van alles in mn hoofd halen :oops: :slight_smile:

Fluppie wat ontzettend knap van je! Ik zou willen dat ik het zo kon! Ik heb geen klachten meer gehad en bloedverlies is inmiddels ook al 2 dagen geleden helemaal gestopt dus ben erg benieuwd naar mijn hcg van vrijdag!!! Ik vind het wel eng / spannend om weer te gaan klussen ( gek he?) dus stel dat nu elke keer nog uit waar hub gelukkig alle begrip voor heeft! Maar goed om een baby te maken zal ik er toch echt weer aan moeten geloven haha

Hoe gaat trok de rest?

Het helemaal los laten enzo kan ik ook niet hoor.

Ben er best wel nuchter onder en de 1e helft van de cyclus er niet al te veel mee bezig. Tijdens het wachtbankje gaat het ook nog wel aardig om mijn aandacht op andere gebieden te richten maar die laatste paar dagen worden toch wel spannend…

Gelukkig heb ik aan het eind van deze ronde een weekendje weg naar Duitsland staan dus kan ik me daarop richten en vliegt de tijd hopelijk snel voorbij.

@engel, ik snap heel goed dat je het nu nog moeilijk vindt. Je was immers eerst zo blij met de zwangerschap en dan de klap dat het niet goed is… dat is best heftig hoor. Luister naar jezelf en je lichaam en ga gewoon weer beginnen wanneer dat voor jou goed voelt.

't komt vanzelf wel weer. (lijkt mij… geen ervaring op dat gebied)

Buffy

Buffy gelukkig maar dat je er geen ervaring mee hebt! En dat moet je ook zeker zo houden!!! En k denk inderdaad ook wel dat het van zelf weer komt!

het klinkt ook makkelijker dan het is hoor! gisteren geloofde mn man ook niet dat ik het niet weet.

ik denk zelf ergens volgende week :think:

al ben ik vandaag behoorlijk sjaggie :wall: wat een baggerdag! :mrgreen:

engel, ik kan me voorstellen dat het eng is. zo zullen de eerste weken als je zwanger bent nog enger zijn, omdat je al hebt ervaren dat het mis kan gaan.

ik geloof altijd heel erg in intuitie. als jouw gevoel zegt dat het goed is, dan zit het 9 van de 10 keer ook goed. heb je twijfels of denk je dat het niet goed is, dan zul je ook 9 van de 10 keer gelijk hebben. :hug:

tja, wanneer je aan de slag kan, hangt echt van je eigen gevoel af (en van het vloeien) ik zou niet eerder klussen voor het vloeien een paar dagen weg is.

buffy, herkenbaar wat je zegt met die laatste dagen van je cyclus. ik vlieg dan echt tegen de muren aan! wat een ellende is dat.

wanneer is jouw wachtbankje weer aangebroken?

wievvie, hoe is het met jou?

Inderdaad fluppie intuïtie zegt ook veel, want ik wist nu meteen bij die 1ste druppel bloed dat t fout was, terwijl de VK nog zei dat dat allerlei redenen kon hebben

Ik hoop dat het de volgende keer gewoon meteen goed voelt!

En het vloeien is al paar dgn weg!

en inmiddels is t klussen ook weer begonnen :wink:

Spannend engel!

Fijn dat je je weer zo goed voelt dat je op dat gebied weer de draad oppakt!

@fluppie, mijn ongi is nog bezig dus mijn wachtbankje is nog een paar weken weg gelukkig. Zometeen eerst de klusweken. :slight_smile:

hihihi engel!

buffy, sorry! volledig ontschoten. laat ik het erop houden dat het geen topdag is vandaag :wall: