is het al dinsdag:shifty: ik word zo nerveus van dat stomme vervelende wachtbankje! ik kan er niet tegen!!
ik voel van alles, mn gevoel zegt van alles, maar ik durf het niet te denken en te voelen omdat het toch wel weer niet zo zal zijn (snappen jullie het nog 8) )
gelukkig gaan we volgende week een weekje op vakantie, dus dan zal ik er wel niet zoveel aan denken.
Erg he al dat wachten!! Dat vind ik ook het aller ergste!! Maar mijn duimen draaien heel hard voor je!!!
Fluppie, het is al maandag!
Nog heel even geduld en dan is het wachten afgelopen…
Hoe is het met iedereen?
Met mij gaat het prima. De klusperiode komt er weer aan, de leukste tijd in de cyclus.
Buffy
Fluppie hoe is het??? Ga je morgen testen???
ga voor je duimen voor een positieve test!!!
Buffy Ga je voor je duimen, dat het klussen maar heel veel geluk gaat brengen!!!
Hoe is het bij de rest? Hier nog steeds niks, nada, noppes aan klachten/ kwaaltjes… zelfs de ongi achtige klachten zijn weg… dus hoop zo dat ik vrijdag (jaja is al bijna ) een kloppend hartje zal zien!
Hoi Engel, wat fijn dat je al bijna terecht kan voor een eerste echo.
Kan me wel voorstellen dat als je niets voelt het wel heel onwerkelijk is.
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig hoe het met fluppie is.
Maar ze zou ook op vakantie dus misschien is ze er nu juist even tussen uit…?
In elk geval wordt er voor je geduimd hoor fluppie!
En Fluppie… Hoe is het nu??? Al getest???
Hier overmorgen de echo… zo spannend!!! Hoop zo dat ik een kloppend hartje te zien ga krijgen!!!
Buffy jij al weer in je vruchtbare periode??
Hoe is het met de rest?
Ik denk dat fluppie op vakantie is.
Hier draaien de duimen dat ze maar snel kan gaan testen en dan natuurlijk met positieve uitslag!
@engel, spannend hoor, vrijdag al!
Nog maar heel even wachten, ik duim voor je dat je een hartje kan zien kloppen hoor! Lijkt me zo gaaf!
Met mij gaat het goed, we proberen de komende tijd om de dag te klussen en dan zullen we wel weer zien.
Geloof nog niet dat ik al vruchtbaar ben, maar we zijn maar wel vast begonnen met klussen want ik wil niet te laat zijn uiteraard.
En ach, dat klussen is sowieso natuurlijk best leuk om te doen… :inlove:
Buffy
Nou net terug van de echo en beetje een dubbel gevoel…
Het was nog heel innieminnie dus ze kon het niet goed zien, ze dacht dat ik nu ongeveer 6 weken zwanger ben (dus 4 dgn terug gezet) maar ze zei ook dat dit nog makkelijk kon veranderen…
Eerst uitwendig geprobeerd, maar kon ze niks zien… dus toen inwendige echo en kon ze wel iets zien maar het was echt nog heel klein…
Zij dacht wel dat ze iets zag knipperen, maar ik zag het niet en kreeg ook het gevoel dat ze niet overtuigd was, want ze is het daarna nog 3x gaan zoeken, maar toen zei ze ja het lijkt erop dat het pas net is begonnen met kloppen dus het is nog heel lastig te zien, maar er knippert wel iets. Maar om het allemaal goed in beeld te brengen moet ik volgende week vrijdag een nieuwe echo laten maken…
@engel, Wat jammer dat je wat dubbel voelt over de echo.
't is ook nog zo pril nu. :hug:
Volgende week gaat het vast beter.
@fluppie, alweer terug van vakantie? Hoe staat het er nu voor bij jou?
Ik ben druk aan het klussen.
Gister bij hele lieve lundehundjes op kraambezoek geweest. Kennissen van me hebben een nestje van dit bijzondere ras. Ze zijn nu 4 weken jong. Wat een heerlijke baaltjes wol, zo schattig.
En het loopt nog niet fatsoenlijk enzo… echt lachen hoor.
Geen tv nodig, je kan er hele dagen naar kijken volgens mij.
Buffy
Ja het was nog te klein om het goed te zien, maar zij zei dat ze het wel heeft zien knipperen, dus daar moeten we maar op vertrouwen dan…
En inderdaad gelukkig wel volgende week nog een keer, dan zou het zeker beter te zien moeten zijn zei ze… dus daar gaan we maar van uit dan!
Ja Fluppie hoe is het nu???
En Buffy heel veel succes met klussen!!! dat het maar heel vruchtbare ronde voor jou mag zijn!
hee meiden!
ik was inderdaad een weekje op vakantie, en helaas ook tijdens dat weekje ongesteld geworden.
ik was echt zo verdrietig! ik had echt goede hoop, en mn lijf heeft mij en manlief dit keer echt keihard voor de gek gehouden
maar goed, we gaan weer met frisse zin verder, morgen beginnen we weer.
engel, wat een onzekerheid zeg! ik voor je dat het alsnog goed zit.
Fluppie :hug: wat ontzettend balen zeg!!! Maar ik ga heel hard voor je duimen dat t deze maand helemaal goed gaat komen!!
Gebruikte jij nou al iets van overeten of temperaturen ofzo? Of wil je dat (nog) niet???
Hoe is t met de rest van de zwangere hier?
En met jou buffy ?
Hier nog steeds geen kwaaltjes, dus ben al een beetje zenuwachtig voor de echo vrijdag hoop zo dat alles dan goed te zien is en dat het dan natuurlijk allemaal hord is!!!
Hoi Fluppie, welkom thuis! Hopelijk heb je ondanks de ongi toch een leuke vakantie gehad.
Balen hoor dat je toch weer ongesteld bent geworden! :hug:
Engel, ik duim voor je dat je vrijdag een duidelijkere echo krijgt. Die onzekerheid lijkt me heel spannend.
Met mij gaat alles goed. Druk aan het klussen, braaf om de dag dus ik hoop heel erg dat het deze ronde eindelijk gaat lukken.
Gister zijn we met mijn ouders, broer en zus en aanhang en kids naar AviFauna geweest ter ere van mijn ouders hun verjaardag. Dat was wel leuk hoor. Voor zowel de volwassenen als voor de kids was het een hele geslaagde dag.
Mijn zus heeft 4 kids, 3 jongens van 2, 3 en 7 jaar en een dochter van 9. De oudste kinderen vinden mijn man erg leuk want daar kan je leuk mee stoeien enzo en aangezien hij toch ook iemand is die niet stil kan zitten vind hij dat ook erg leuk. :inlove:
Maar hij heeft tot mijn verassing ook al eens achter de buggy met 1 van de jongste jongens gelopen en ik heb een kleintje op zijn nek zien zitten en toen we bij de speeltuin waren aangekomen rende hij als eerste naar het jongste telg om hem te helpen op een speeltoestel te klimmen want zijn beentjes zijn nog wat te kort… :inlove:
Op dit soort dagen snap ik niet waarom hij zelf geen kids wou, hij is zooo leuk met dat jonge spul. :inlove:
Al vind hij denk ik de oudere kinderen leuker want daar kan je mee stoeien en die lenen zich ook voor de wat grotere, snellere speeltoestellen enzo. Dat is voor hem toch net wat leuker.
Nog even geduld, en dan heb ik mijn eigen kleintje hopelijk…
Buffy
Hoe is t het jullie dames???
Gaat er binnenkort alweer iemand testen???
En hoe is t met de andere zwangere??
Hier al weer zenuwachtig voor vrijdagochtend!!! Heb nog steeds geen klachten dus hoop echt dat de echo vrijdag goed is!!! Pff wordt gek van die onzekerheid!
@engel, Nog 1 dagje… duim voor je dat deze nieuwe echo wel duidelijkheid mag geven!
Hoe is het de andere dames?
Ik neem zo langzamerhand plaats op het wachtbankje.
Maar eventueel testen duurt nog wel even hoor.
Buffy
Ja buffy morgenvroeg om 8.45u heb ik mijn echo weer pffff ben nu al zooooooo zenuwachtig t is goed dat ik vannacht nog moet werken heb k afleiding en na mijn werk gauw thuis douche en dan de echo!!! Hoop zo dat de beeb mooi gegroeid is en er een overduidelijk sterk kloppend hartje is!!!
Buffy het wachtbankje :wall: dat vond ik elke keer het aller ergst!!! Dus heel veel succes met wachten en mijn duimen draaien voor je hoor!!!
Ik heb sinds gisterenavond bloedverlies en net een echo gehad en het is niet goed helaas nu wachten tot ik het vruchtje verlies dus ook ik zal straks weer aan dat stomme achterlijke wachtbankje moeten geloven helaas
Maar nu ben ik intens verdrietig en boos op mijn eigen lijf dus zal voorlopig even niet mee schrijven denk ik
Ach jee… engel! :hug:
Wat balen meid. Het was je zo gegund…
Kan me voorstellen dat je nu heel verdrietig bent.
Sterkte de komende tijd.
Weet verder niet zo goed wat te zeggen…
Dag dames, ik ben net nieuw hier dus ik ben nog rustig alle topics aan het bestuderen.
Ik zal mij strax wel ff voorstellen in het daarvoor bestemde topic. Maar ik denk dat ik grootste gedeelte van de tijd in dit topic te vinden zal zijn.
Na in januari gestopt te zijn met de pil hebben mijn man en ik in mei besloten om alle hekken open te gooien en dat.een kleine gewenst is.
Sindsdien vind ik het keer op keer een spannende week als ik ongesteld moet worden maar helaas nog geen positief resultaat.
Volgens de planning moet ik donderdag aanstaande weer ongesteld worden dus ik ben benieuwd.
Hoi Wieffie,
Welkom bij deze groep!
Die wachtbankje periode is inderdaad altijd weer spannend!
Bij mij duurt het nu nog zo’n 10 dagen voordat ik weer ongesteld moet worden.
Hopelijk is dit een vruchtbare periode.
Buffy