mei / juni stoppers 2012

Wat is het rustig hier dames…

Vanmorgen maar weer een testje gedaan (kon me weer eens niet inhouden…) want nog geen ongi te bekennen…

maar helaas nog steeds, zoals verwacht, negatief! nu dus nog steeds wachtende op mijn ongi!

hoe is het bij de rest???

Goedemiddag,

't is hier inderdaad rustig.

Wat jammer @engel dat het nog altijd negatief is. Spannend hoor dat je ongi ook nog uitblijft. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Ik zit weer op het wachtbankje, volgende week verwacht ik mijn menstruatie weer. Verwacht niet veel van deze ronde. Door alle kwaaltjes was ik niet echt te porren voor klussen dus de kans dat het deze keer toevallig toch net raak is, is wel heel klein.

Volgende ronde nieuwe kansen…

Gister zijn we heerlijk met de honden in Appelscha bij het Drents Friesche Wold gaan wandelen. Daar hebben ze ook een natte neuzen route van 6,5 km. De honden mogen het overgrote deel van die route gewoon lekker los lopen.

We hebben ons goed vermaakt, de hondjes waren totall loss na deze wandeling dus we hadden gister een heerlijk rustige avond.

ja ik vind het ook jammer buffy dat het hier zo rustig is.

En ik wordt inderdaad gek van die onzekerheid. afgelopen 2 maanden cyclus van 30 en 31 dgn (en dat vond ik al lang) en vandaag is dag 31 van mijn cyclus en nog geen ongi te bekennen… heb ook al 3 dgn een apart gevoel onderin mijn buik, dacht van de naderende ongi maar meestal breekt die snel daarna wel door, maar nu dus ook niet. Gek wordt ik ervan! Loop 10000x per dag naar de wc om te controleren haha.

Klinkt inderdaad erg leuk die wandeling met de honden! Jammer dat friesland voor mij wel helemaal aan de andere kant van nederland is. Mijn hond vind lange wandelingen in de bossen of duinen enzo ook altijd geweldig!

Het wachtbankje is erg he!!! ik vind dat echt de meest verschrikkelijke periode! Hopelijk krijg je toch ondanks de kleine kans goed nieuws volgende week!!!

Ja, dat wachtbankje is maar niets…

Deze ronde ben ik er wel makkelijker onder omdat ik ervan uit ga dat het niet gelukt is.

Maar ja, wil wel graag weer met de volgende ronde beginnen dus… :wall:

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Buffy

hee meiden!

daar ben ik ook maar weer eens! ik zit weer in de klustijd, volgens mij moet ik een deze dagen weer een ei krijgen, dus we zien het wel weer.

Mij valt het ook iedere ronde zwaarder moet ik zeggen. ik verlies echt af en toe de hoop en op het moment dat ik hoor dat er iemand zwanger is, vind ik dat echt een beetje moeilijk…

engel wat :silenced: weer van je negatieve test! is er al bloed gespot?

buffy :hug: voor op het wachtbankje

Fluppie ik heb hetzelfde gevoel hoor.

Nog geen ongi gespot dus wordt nu langzaam echt gek haha Ga heel vaak na de wc om te controleren, maar tot op heden nog niks… ook niet het idee dat het elke moment zou kunnen komen.

Dus heb maar besloten dat als er eind van de middag nog geen ongi is ik maar weer op pad ga om een testje te kopen en dan toch morgenvroeg maar weer testen, want van deze onzekerheid echt ik wordt er ziek van! slapenloze nachten heb ik ervan! en hoe langer de ongi weg blijft hoe meer hoop ik stiekem weer krijg, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet want als de ongi dan dadelijk wel doorbreekt ben ik weer helemaal teleurgesteld!

Iemand tips voor goede zwangerschapstesten?

He fluppie, wat verdrietig (zegt zo,n zwangere muts). gebruik jij ook ovulatietesten?

hee sennapen! nee, ovutesten gebruik ik niet. wij hebben gewoon de hele cyclus om de dag plezier, dan moet je hem altijd wel een keer treffen toch? :mrgreen:

ik heb ik mei even zwanger geweest en dat is mis gegaan, en daarna is er niks meer gebeurd helaas, ja ongesteld worden maar geen plakkertje :frowning:

ach, het zal toch een keer weer gebeuren :pray:

engel, jeetje wat frustrerend. maar ik zeg altijd: geen bloed is goed ik ga gewoon voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier nog steeds geen ongi, dus vanmorgen weer een testje gedaan…

Wat denken jullie??

Wat zegt de bijsluiter? Moet het een streepje of een plusje worden?

Als je bij zwanger 2 streepjes dient te zien dan ga ik je feliciteren!

Ik heb de 1e testen van het kruidvat gedaan die ook zo’n venster hadden wat je zelf moet aflezen.

Zelf vond ik dat toch niet alles, en heb nu van clear blue een digitale gekocht. Daar staat gewoon zwanger of niet zwanger in het display.

Vind ik persoonlijk fijner.

Buffy

het moesten streepjes zijn, dus…

Ik heb ook al zo’n clear blue digital klaar liggen thuis, maar omdat deze nu zo licht is wacht ik daar nog even mee tot vrijdag, doe dan opnieuw een testje als het goed is verdubbeld je HCG hormoon elke 48u dus zou ik dan wel een duidelijkere streep moeten krijgen en dan doe ik ook die clear blue test! want denk dat ik het pas echt geloof als er inderdaad zwanger staat!

Oehh… spannend hoor!

Maar een beetje zwanger kan niet, je bent het of je bent het niet.

En ik zie echt 2 streepjes!

Dussehh… VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :inlove: :lol:

Nu nog even vol spanning wachten op vrijdag en dan kan je het in het display zien staan. :slight_smile:

Buffy

gefeliciteerd engel!!! :dance: :dance:

buffy hoe gaat het met jou?

@fluppie, wat lief dat je ernaar vraagt.

Met mij gaat alles goed.

Geloof dat ik inmiddels wel weer helemaal uit de lappenmand ben dus dat gaat de goede kant op.

Verder zit ik op het wachtbankje en heb deze keer heel sterk het gevoel dat het niets geworden is deze ronde… Dus ik wacht rustig af tot de menstruatie komt.

Ergens volgende week (maandag is dag 28) zal dat wel komen gok ik zo.

We gaan het zien.

Buffy

dankje dames!

kan het zelf nog steeds niet geloven!

Buffy fijn dat het alweer wat beter gaat! en waarom heb je zo sterk het gevoel dat het niks is geworden??

ik duim nog steeds heel hard voor jullie hoor dat jullie ook maar snel een positieve test in handen hebben!!!

:-* buffy

ik ken het gevoel. ook bij mij is het weer aanwezig deze maand. vraag me niet waarom, maar ik geloof er niet in…

Ik weet niet, ben er heel relaxed onder en voel ook helemaal niets. Voorgaande maanden had ik nog wel eens een kwaaltje of gevoelige borsten of zo maar nu niets. Gewoon rustig.

En door de lappenmand hebben we ook niet geklust zoals gewenst en juist de dagen rondom mijn eisprong was ik echt ziek en hebben we dus niet geklust.

Theoretisch kan het nog wel natuurlijk, er is wel geklust begin van deze periode, maar ik geloof er niet in.

Buffy

Hoe is het bij jullie dames???

En met de zwangere??

Ik vanmorgen toch nog maar een keertje testen gedaan, want kan het nog steeds niet geloven haha

Dit zijn de testen van vanmorgen… :smiley: :lol: :inlove:

Wat goed!

Van harte gefeliciteerd!

Ga het nou maar geloven, 3 testen die zeggen dat je zwanger bent lijkt me meer dan voldoende bewijs!

Geniet er lekker van.

Buffy

ja het begint nu langzaam door te dringen haha

Heb de huisarts al gebeld en me via internet aangemeld bij de vk, dus het wordt wel heel echt nu!

Nu heel hard :pray: dat het allemaal goed blijft gaan!

Hoe is het verder met jullie? wanneer mogen jullie testen?