:inlove: :inlove: :inlove: wat een goed nieuws jans! het was er dus 1 begrijp ik?
wat balen dat je vakantie niet doorgaat. maar wel mooi dat je dan volgende week gelijk kan kijken :inlove:
buffy, hoe gaat het met jou? ben je alweer aan het opknappen?
engel, zijn de ovutesten weer wat duidelijker? ik heb geen ervaring met die dingen.
mijn verjaardag was top. ben goed verwent. heb van man en kind een nieuwe trouwring gekregen (de oorspronkelijke ben ik verloren ) maar ik heb er nu 1 die bijna hetzelfde is :inlove:
verder zit ik op de wachtbank. we zien het wel weer deze maand. als ik van 25 dagen uitga, is vrijdag mn nod en ga ik van 28 dagen uit, is maandag mn nod. mocht er niks komen ga ik niet eerder testen dan volgende week zaterdag.
aan kwaaltjes probeer ik niet meer te denken. iedere maand is het anders en hangt het met ongesteld worden samen.
@jans: wat balen van je vakantie! Want jullie moeten (zeker nu) wel op tikd aan jullie zelf denken he!
Maar wat fijn dat je al ff hebt mogen spieken naar je kleintje! Lijkt me zo bijzonder! En wel leuk dat je nou volgende week al je termijn echo hebt!
Nu nog je rug helemaal beter krijgen!
Fluppie irritant he dat wachtbankje! Vind dat ook echt een helse periode! En wat knap als je je tot volgende week zaterdag in kan houden! Ik neem me dat ook elke maand voor, maar is me nog steeds niet gelukt!
Gisteren 2 duidelijk strepen op mijn ovutest dus het lijkt er toch op dat mijn ei er aan komt (of inmiddels al net gesprongen is) dus voor ons is het nu nog even volop klussen en dan ga ik ook weer richting wachtbankje!
Maar gelukkig komende week veel werken en tussendoor veel leuke dingen! Zondag ga ik met wat collegaās een ladysrun lopen! 10km hardlopen! Hebben we in mei ook al een keer gedaan, toen goed getraint maar deze keer helaas niet! Dus ben benieuwd! Maar is wel altijd een groots evenement hier dus wordt altijd wel gezellig!
Zondag nog een bruiloft van een collega! En volgende vrijdag nog personeelsfeest dus dan schieten de dagen hopelijk wel op tot mijn NOD
Mijn NOD zou eigenlijk 10 sept zijn (als ik uitga van 31dgn) maar dat is dus ook beetje afhankelijk van mijn ovutest vandaag, als die nog steeds 2 strepen aangeeft dan is mijn NOD denk ik 1 of 2 dgn later, we zullen zien hoelang ik me deze keer kan inhouden met testen
Vanmorgen echt een knalstreep op mijn ovutest, dus vanavond maar weer klussen! en dan als het goed is moet morgen mijn ovutest weer lichter zijn! dus ben benieuwd!
zet 'm op engel :dance:
Vanmorgen was de ovutest weer negatief dus mijn piek is voorbij!
Nu dus weer op het verschrikkelijke wachtbankje! :thumbdown: Marja is voor een goed doel he!
Het is rustig hierā¦
Hoe staat het er bij iedereen voor? Wie zit er met mij op dat verschrikkelijke wachtbankje? En hebben jullie al last van enige symptomen? En mag iemand van jullie al snel testen??? spannend weer hoor!
EN hoe is het bij de zwangere? Hoe gaat het met de kwaaltjes?
Ik zit eindelijk onder de 10dagen! Nu hopen dat de dagen een beetje snel voorbij gaan. Heb echt nog 0 symptomen (is het misschien ook nog wel een beetje vroeg voor als ik di/wo mijn ei heb gehad) Maar heb er stiekem wel een soort van goed gevoel overā¦ klinkt misschien stom, en wil mezelf ook echt absoluut niet overmoedig maken, maar op de een of andere manier heb ik er deze maand meer vertrouwen in dan voorgaande 2 maanden, weet niet of het komt door de ovutesten of omdat ik het gewoon heeeeel graag wil, maar het gevoel is in ieder geval beter dan de vorige maanden! Nu is het alleen nog wachtenā¦wachten en nog eens wachten ZUCHT
Fijn weekend allemaal!
mijn wachtbankje is weer voorbij. na precies 25 dagen werd ik ongesteld, dus geen meibaby voor mij
het was wel heel raar deze maand, ik werd vrijdag ongesteld en gister kon ik alleen een inlegkruisje gebruiken en dat werd ook niet echt viesā¦
een korte ongi dus dit keer :think:
het duurt nu zo lang, vreselijk! ik word er gek vanā¦
maar goed, mn man zn theorie houden we maar in gedachten en dan zou het de komende maanden moeten gaan lukken
Hallo dames!
@fluppie, wat jammer dat je ongi zich weer aangekondigd heeft.
Wel een hele gekke korte ongiā¦ maar ja, die van mij stelden de vorige keren ook niets voorā¦ zal wel door de pil nog komen denk ik dan.
@engel, fijn dat je ovu testen nu toch wat duidelijkheid hebben gegeven.
Ben heel nieuwsgierig of je goede gevoel een goed voorteken is of niet.
@jans, gaat het al wat beter met je?
Hopelijk is je rug weer aan de beterende hand?
Met mij gaat het aardig, van de huisarts wat laxerends gekregen die ook bij eventuele zwangerschap gewoon gebruikt mag worden. Dat heeft de boel wel weer redelijk op gang geholpen dus ik kan er wel weer tegenaan.
Mooi op tijd weer klaar voor de klusperiodeā¦
Zou toch wel heel fijn zijn als het ons allemaal deze ronde gegund wordt.
Buffy
@ fluppie :hug: balen dat het weer niet raak is! Mijn ongi"s zijn tot nu toe ook nog veel korter en minder hevig als ik gewend was. En hopen dat de theorie van je ml klopt dan!!! zal voor je en duimen!
@buffy: fijn dat alles weer goed op gang gekomen is! Succes met klussen!
Hier nog een week tot mijn NOD! pff wachten duurt zooooo lang! Verder nog geen klachten en dat goede voorgevoel is ook ver weg haha weet niet waarom. misschien ook om mezelf te beschermen tegen teleurstellingen
Ach meiden, een hele dikke knuffel van mij :hug: voor jullie allemaal. Dit is het vervelendste van heel het kindje krijgen-gedoeā¦
Hoe ziek je straks misschien bent van de zwangerschap enzo. Dat is niks zo vervelend als het wachten nu.
Heel veel sterkteā¦
Oja mijn rug gaat beter. Ben zelfs weer een ochtend wezen werken en ik heb Isabel gisteren weer in bed kunnen leggen.
Voor jullie heel veel duimpjes :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Kus Jans
Dank je Jans! :-*
Fijn dat je rug beter gaat! En hoe is het met de kwaaltjes?
Is erval iemand met nieuws?
Echt super fijn dat mijn rug beter gaat. Al gaat het langzaam. Vandaag weer een goede sessie gehad. Als alles gaat zoals het hoort, mag ik pas over 3 weken weer terug komenā¦
Dat is echt een goed teken.
De kwaaltjesā¦ Beetje misselijkā¦maar het kan ergerā¦ Ik heb inmiddels een ding voor rijstwafels met kaasā¦ :roll: gelukkig heb ik nog nooit last van hoge bloeddruk gehad. Dus al dat zout is niet zo erg bij mij.
Jeetje zeg, dit wordt heel wat, al een tijd niet geweest, kreeg ook geen melding van reacties binnen dit topic, dus zo maar ff checken of de meldingen aan staan, want dat is wel jammer.
Er is inmiddels heeeel veel gebeurd. Dus toch ff een korte versie
1 mijn man en ik gaan scheiden, hij is vreemd gegaan daar ben ik 12 augustus achter gekomen.
2 goeie vriend van ons, al jaaaren woont bij ons in huis tja en dan komt er van het een het ander
3 en nu dus zwanger!!! vandaag een test gedaan, wij zijn ontzettend blij, ondanks de bizarre toestanden die zich hier afspeelden de afgelopen weken, want dit is echt een hele korte versie. Het is net alsof ik in As the world turns ben beland.
Even inbreken hoor, wat een verhaal sterredag! :lol:
jeumig ik zit echt :shock: te lezen!
maarre: van harte! :inlove: voel je je goed?
Jezus sterrendag wat een slecht en tegelijk goed nieuws! Ik neem aan dat je nu zwanger bent van die goede vriend?? Of heb ik het dan mis?? En hoeveel weken ben je nu zwanger? En gaat alles goed?
Jans heb je je eerste echo al gehad???
Hier nu nog ff een paar dagen geduld, denk dat ik vrijdagochtend even een testje doe, had bij mijn ovutesten 2 van die vroege zwangerschapstesten gehad die kun je al 6dgn voor je nod gebruiken, maar wacht toch maar braaf tot vrijdag! Maar heb nog steeds geen symptomen ofzo dus verwacht er niks van en als vrijdag de test negatief is wacht ik sowieso tot dinsdag voor ik weer een test doe! Neem ik me nu heel stoer voor haha
@sterredag, jeetje zeg wat een verhaal.
Kan me voorstellen dat dit een hele heftige tijd voor je is.
Sterkte met alle minder leuke dingen en dan toch ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
@jans, fijn dat je rug weer de goede kant op gaat!
Hopelijk kan je dan zometeen beginnen met genieten van dat nieuwe wondertje in je buik.
Hier is het rustig, ik heb voor alle zekerheid gister wel even getest omdat ergens in mijn achterhoofd bleef spoken dat de laatste menstruatie ook een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.
Maar mijn gevoel was wel juist, de test is negatief.
Dus nu vol in de klusperiode en daarna maar weer afwachten wat mijn lichaam er deze keer van maakt.
Buffy
Bedankt voor de fijne reacties!
@engel,
Ja idd zwanger van die goeie vriend en nee we hebben geen vaste relatie ofzo eigenlijk, maar hij blijft hier lekker wonen en ik ook en mijn (ex)man gaat hier weg.
Het is gewoon te bizar voor worden, in mei vroeg ik hem of we nog een kindje zouden maken, waar hij best enthousiast op reageerde, nu blijkt hij toen al eigenlijk er een eind aan te willen maken.
Om het verhaal nog completer te maken, wij kennen een gezin ivm vrijwilligerswerk tijdens de nijmeegse 4-daagse, dochter D en schoonzoon R ging het slecht mee en R vroeg om tijdelijk verblijf hier, dat was goed. Later kwam die goeie vriend A er ook nog bij gezellig joh. Tenminste ik vind van wel. R en D zouden toen toch gaan scheiden, R kon niet terug, dus die mocht dan blijven voorlopig.
Tot mijn (ex)man dus aangaf toen we nog een kindje wouden dat hij dat niet met nog 2 man in huis wou doen. Dus R moest weg. A hadden we tenslotte zelf uitgenodigd.
In mei dus had D mijn a.s. ex een berichtje gestuurd dat ze hem wel leuk vond en hij besloot vervolgens mij niet te vertellen dat hij niet verder wou, maar eerst aan te kijken wat dat zou worden. Tijdens de 4-daagse week is hij vervolgens met haar vreemd gegaan, dat heeft hij toen in vertrouwen aan A verteld, die hem vervolgens continue is blijven zeggen dat hij het mij moest vertellen. Mijn ex die nam steeds meer afstand van mij en ik kon altijd al goed met A overweg, waardoor ik verliefd werd op A. En ik maar zeggen dat ik mijn huwelijk nog 1 kans wou geven. A wist dat het geen zin had, maar vond dat mijn ex dat zelf moest zeggen. Maar dat moest ook niet meer te lang duren.
Het bewuste weekend gingen we de naar de verjaardag van de dochter van D en R. R was daar niet welkom. Daar aangekomen heeft mijn ex complete afstand genomen, hij zat niet naast me, sprak amper met mij, liet me compleet links liggen. Ik was het zo zat dat ik echt zoiets had van dit ga ik morgen echt op tafel gooien, maar ja eenmaal thuis en wat vermoedes verder eerst zijn foon gecheckt en ja hoor, bleek dus dat dit al veel langer speelde. Toen uiteindelijk R erachter kwam, wou hij hier niet meer blijven. R is dus weg.
Maar goed, ik wou dus nog een kindje en wou dus de pil niet meer slikken en A wou ook heel graag een kindje en we wonen gewoon samen, dus we hadden zoiets van, wat komt, dat komt en we komen daar samen wel uit. En dus kwam van het een het ander.
Nu kan ik alleen maar hopen dat een aantal dingen snel geregeld kunnen worden, dat is afwachten, want ik hoop dat mijn ex hier zo snel mogelijk weg kan.
@ sterredag: wat een gedoe zeg! Hoop voor je dat het snel allemaal geregeld is en je kunt gaan genieten van je zwangerschap!
Vanmorgen toch maar vast zwangerschapstest gedaan maar helaas deze was negatief en dat was een test die je vanaf 6dgn voor je nod kunt doen, dus vrees dat het voor mij nu ook echt over is deze ronde! Als k eind van de week nog niet ongi ben gooi ik er misschien nog een testje tegenaan, maar vrees dat dat niet nodig zal zijn
Pfff baal er nu wel echt van! De eerste 2 maanden vond ik het nog niet zo erg, maar nu baal ik wel gruwelijk, zeker omdat we ook ovutesten gebruikt hebben enzo. Maar goed nu wachten op de :twisted: en dan op naar ronde 4
@engel, balen dat je geen positieve test in handen hebtā¦ :hug:
Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt.
De eerste maanden heb je inderdaad nog wel wat geduld, je weet dat het niet allemaal meteen bij de 1e poging lukt. Maar als je dan wat rondes verder bent is het toch wel lastig om geduldig te blijvenā¦
Buffy