@ Desiree
:inlove: :inlove:
@ Karma
Balen zeg van die 3D echo zeg :thumbdown:
Neu die bobbel zie je bijna niet meer, Rob heeft 'm aardig weggewerkt.
Die foto hebben ze ook op 1 of ander karton geplakt :think:
@Chelleke: Tja, die kleintjes zijn in de buik de baas. Maar ik kon er wel om lachen en
ik ben echt heel blij met dat ene fototje. Die waardeer ik nu enorm.
En die bobbel, kwam die misschien van de lijm of zo, als ze hem op karton hadden
geplakt? Niet erg professioneel dan. :eh: Had je er veel voor betaald of viel dat wel mee?
Iig is het volgens mij nog wel goed gekomen dankzij je man.
:thumbup: Voor Rob :thumbup: .
Wat leuk, al die kinderfoto’s, ik vind ze allemaal schatjes! :inlove:
Vandaag waren we even bij vrienden op bezoek en die hebben een dochtertje van 2,5, ook zo’n droppie, om op te vreten gewoon Ik vond kinderen altijd al wel leuk, maar nu wij er zelf mee bezig zijn is het helemaal geweldig om kinderen te zien
Meiden, jullie hebben gisteren zoveel gekletst dat ik niet meer overal op kan reageren. er was iemand die iets vroeg over slijm in de gaten houden enzo. Mijn menstruatie is vandaag begonnen, dus dat betekent dat mijn cyclus nu begint. Ik ga me eens verdiepen in informatie daarover en wie weet kan ik zo ook mijn eisprong gaan ontdekken. Ik ben ook erg benieuwd of ik de eisprong ga voelen, net als sommige andere dames hier op het forum.
Wij hadden zo’n bon voor Portrait Place in een babypakket zitten, dan had je een gratis shot en 1 foto gratis van 25x30cm
Ze had 9 foto’s van Damian gemaakt. We hadden er 7 gekozen. Dat pakket was 185 euro :shock:
Dat was even een flinke rib uit ons lijf, maarja voor 1 keer moet dat maar kunnen.
Maar goed daarvoor hadden we van elke foto een afmeting van 12,5x17cm en 20x25cm en 4 miniportretten
Dus dat waren dan
7 x 12,5x17cm
7 x 20x25cm
28 x miniportretten
1 x 25x30cm
1 x 40x50cm
Zoiets :mrgreen:
Chelleke wat een bedrag zeg! Ik ben met Julian een keer bij een fotograaf bij de prenatal geweest. Prachtige foto’s, en eigenlijk ook iets te duur. Aan het eind van de dag werd een grote foto verloot en die heb ik toen gewonnen.
Wel zonde dat je zo’n bedrag betaald en dat er dan gewoon een bobbel op zit. Ik zou daar toch even over klagen.
Jose, je gaat heel anders naar kinderen kijken hè. Dat had ik toen ook, en nu helemaal.
Karma, jij had ook zo’n eigenwijsje dus. Wij wilden erg graag het geslacht weten, en op de 20 wk echo hield meneer netjes zijn beentjes bij elkaar. Een paar weken later op de 3d echo liet hij duidelijk zien dat hij een jongetje was (is).
Desiree, oeh wat een prachtig meisje inderdaad :inlove:
Hallo
ik ben sofie
ben nu net deze maand gestopt met de pil
heb mijn menstruatie op 3 mei gehad.
afwachten nu.
groetjes Sofie
Welkom Sofie, ik zal je op de lijst zetten :thumbup:
Mag ik misschien wat meer gegevens?
hoi
ikben sofie, 30 jaar.
het is mijn 2e kindje
hier ook gestopt begin mei en zeer benieuwd of het snel zal lukken!
Sofie :thumbup:
Tinka, Welkom :thumbup:
Als je wil mag je wat meer gegevens geven voor op de lijst
@Chelleke wrote:
Sofie :thumbup:ok,
Tinka, Welkom :thumbup:
Als je wil mag je wat meer gegevens geven voor op de lijst
echte naam: Evelien, 24jaar
eerste kindje en 5mei was ik laatst ongesteld.
(mijn nickname is de naam van onze hond :lol: (ben nogal een hondenliefheber :oops: )
Hai hai
@Jose: 2,5 jaar is ook een hele leuke leeftijd. Tja, eigenlijk heeft elke leeftijd wel iets.
Ik kan nog steeds
echt genieten van het kopje koffie dat ik 's ochtends drink met mijn zoon voordat hij naar school gaat. Dat vind
ik echt speciaal, omdat ik nog weet dat ik jaren geleden hierover sprak met mijn moeder, van “er komt een tijd dat ik
samen met mijn zoon koffie zit te drinken…” En dan is het opeens zover.
Grappig hoor! En wat het afscheiding/slijm in
de gaten houden betreft, er is echt genoeg info te vinden daarover en het is (als je het eenmaal doorhebt) heel simpel.
Maar vandaag de 1ste dag van je cyclus dus… Spannend. Hihi…
@Chelleke: Die aanbieding zat in de baby doos volgens mij. :think: Ik ben daar maar bewust niet op in gegaan, omdat ik weet dat
ik het dan niet kan laten om alle leuke foto’s te nemen en dat zijn ze bijna allemaal. Ik heb dat met mijn oudste
meegemaakt en was toen ook behoorlijk wat geld kwijt, maar goed dan ben je wel heel wat mooie foto’s rijker, dus… :think: Echt
weggegooid geld is het ook weer niet.
@Joos: Wat een mazzel dat jij nou net die grote foto won. :dance: Super zeg. Dat compenseert de kosten weer wat. Hihi… Jaja,
behoorlijk eigenwijsje inderdaad. Die van jullie ook lees ik. Hahaha… Niet laten zien aan mama en papa. :naughty: O, o, o, gelukkig
werkte hij de keer daarna wel netjes mee.
@Sofie: Welkom bij de mei-juni stoppers! Spannend zeg, je menstruatie is inmiddels voorbij lijkt mij… :think: Nu dus idd. afwachten
hoe het verder gaat deze maand. Suc6 in ieder geval. Wordt dit jullie eerste of hebben jullie al één (of meerdere) kindje(s)?
@Tinka: Jij natuurlijk ook van harte welkom bij ons clubje! Gezellig dat je er ook bij komt. Gaan jullie voor de eerste? Ik hoop ook
dat het snel raak zal zijn.
Leuk dat er steeds meer bijkomen hier.
Nou, ik hoor geklaag van af de bank. :lol: “Dat wordt weer een gezellige avond!” :lol: Lolbroek.
Dus ik zal meneer eens wat aandacht gaan geven.
Meiden, fijne avond en tot morgen.
een eerste idd! Ik ben echt ongeduldig, dus zes maand moeten proberen zou echt erg zijn :oops:
@Tinka wrote:
ok, echte naam: Evelien, 24jaar
eerste kindje en 5mei was ik laatst ongesteld.
(mijn nickname is de naam van onze hond :lol: (ben nogal een hondenliefheber :oops: )
Okido, dank je wel. Wbt honden, hier ook een liefhebber :inlove:
Suc6 Karma

@Tinka wrote:
een eerste idd! Ik ben echt ongeduldig, dus zes maand moeten proberen zou echt erg zijn :oops:
Misschien heb je geluk, wij deden bij Damian 20 maanden over
maar mijn bij mijn schoonzus was de eerste schot raak

@Tinka: :lol: Ja, ongeduldigheid komt mij bekend voor. Daar had ik bij mijn derde ontzettend veel last
van. :? Elke maand voelde ik mij echt zwanger en dan werd ik weer ongesteld. Ik kon het steeds meer
loslaten en na de 4de ronde was ik er niet zo heel veel meer mee bezig en vertrouwde ik alle signalen ook
niet meer. :snooty: Ik ben toen in de 7de ronde zwanger geraakt. Misschien heb jij meer geluk.
Het is onze 2e.
We hebben al een meisje. Lieke
Karma, ze word 25 juli 1 jaar