~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 ~~~

Neem de tijd Joos, we lopen niet weg :wink:

Vandaag even naar Eindhoven de vergroting van Damian ophalen.

En dan op verjaardag van Sanne (dochter Rob zijn zus) want die is gisteren alweer 8 geworden

Dit is ze met Damian (28-12-2008) :inlove:

Hier was ze nog zo’n klein boeffie (07-03-2004) :inlove:

Fijne zaterdag allemaal!

Oh wat scheetig met die fles!

Knap van je dat je stopt met de paroxetine Chelleke. Mijn schoonzus is nu haar zoloft aan het afbouwen en die wordt echt helemaal gek! Maar zij wil ook echt perse stoppen voor er een kindje komt, want antidepressiva’s kun je beter niet slikken tijdens een zwangerschap (maar als het moet dan moet het hoor!).

En Joos, welkom terug :wink: Heb je het altijd zo druk, of was dat gewoon toevallig deze week even?

Hallo meiden,

rust in huis hier. Een is naar voetballen, een naar karate, een ligt te slapen en een ligt te

luieren met een fles thee. En ik… Ik heb een lekker kopje koffie gezet en ga daar even van genieten. :wink:

@Chelleke: Goh, wat sneu voor zo’n klein mannetje zeg. Kan mij voorstellen dat je dit niet

nogmaals wilt meemaken. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Wel een knokkertje dus. :wink: Veel

plezier in Eindhoven en gefeliciteerd met je nichtje. Leuke he, die foto’s. Dan merk je

hoe snel de tijd gaat. Ik heb laatst video 8 opnamen en videobanden overgezet naar de pc en

kwam veel filmpjes tegen van de oudste 2 als ukkie, nu zijn ze al 13 en 11. Ze groeien zo snel.

@Joos: Take your time. :smiley: We zien je vanzelf wel verschijnen. :wink:

Nou, ik ga even lekker neuzen op KOK.

Bye bye

Hallo iedereen,

Zo even rust, Emma slaapt, het huis is opgeruimd en nu even op KOK. Vanochtend even naar de stad geweest. We vertrekken 2 juni op vakantie en moesten nog wat spullen kopen, waaronder kleren voor Emma, altijd leuk!

@Chelleke: heel veel succes met het afbouwen van de medicijnen (ik heb er in het kader van reuma ervaring mee, maar niet zo erg als bij jou) en wat heb je toch een schattig zoontje!

Ik heb geprobeerd een foto van Emma te plaatsen, maar het lukt niet. Iemand tips?

Oh ja, kan mijn startdatum worden gewijzigd in 13 mei? Mijn nod weet ik nog steeds niet.

Groetjes Melanie

Hey Melanie, dat kan ik voor je veranderen hoor :thumbup:

Wbt je foto, probeer je die via kok te plaatsen?

Misschien is ie te groot?

Anders via photopucket proberen?

Thanx voor het aanpassen.

Nieuwe poging voor de foto…

Yes, gelukt! Dit is dus Emma.

Groetjes Melanie

Wat een lieffie Melanie :inlove:

Owja als jullie liever een andere foto/plaatje als achtergrond willen of hebben gevonden mag dat hè :wink:

Ik heb nu maar even een foto van mezelf steeds gebruikt omdat ik niks leuks kon vinden

Eindelijk tijd om even op kok te kijken. Ik copieer even een stukje vanuit het andere topic…

We zitten weer in de periode voor de zomervakantie. Dan neem ik weer allerlei toetsen af, en daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten. (ik werk op een school voor voortgezet speciaal onderwijs) Zeker omdat mijn naaste collega wat minder werkt en per juni met verlof gaat (nee geen zwangere :wink: ).

Ik heb ook nog een nieuwe fiets gekocht, een mamafiets! :dance: Helaas moet ik er mee terug want de 3e versnelling trapt door.

Vitamine- die slik ik al een tijdje. Just in case. Het staat hier gewoon in het keukenkastje. 's Ochtends slik ik er braaf een bij het ontbijt.

Borstvoeding, ik ben er nog niet uit wat we gaan doen deze keer. Bij Julian wilde ik het graag proberen, maar dat is een groot drama geworden. Ik heb geen druppel melk gezien in ieder geval. Misschien kwam het door de zware bevalling, en het feit dat Julian een huilbaby was (en ik uitgeput). Lukt het nu weer niet, ga ik niet moeilijk lopen doen, en krijgt de kleine gewoon de fles. Julian is er ook groot van geworden.

Karma, ooh wat leuk die oude beelden! Ik vind het nu al zo bijzonder om beelden terug te zien van toen Julian net geboren was. Laat staan om dat over 13 jaar te zien.

Dat kletsen is zo geweldig! Hier ook een kaaskoppie, maar ‘kaas’ zeggen doet hij nog niet. Maar door te wijzen en hard “die” roepen begrijp ik maar al te goed wat hij wil :mrgreen:

Chelleke, wat een heftige verhalen zeg. Gelukkig is die kleine van jou een knokker. En jij blijkbaar ook :thumbup:

Bloempie, wat leuk al die voorbereidingen voor je bruiloft! Ik heb even gemist wanneer de grote dag is geloof ik.

Jose, ben je droog over gekomen? Naast de regen vond ik de wind deze week verschrikkelijk. Ik leek het steeds tegen te hebben.

Jane, ik vind het leuk dat we weer samen ‘gestopt’ zijn. Ik weet nog zo goed dat jij (en nog een paar) zo snel zwanger waren en ook weer een mk kregen. Hopelijk blijft jou dat deze keer bespaard.

Ik spring hier verder in hoor, als ik niet op iemand gereageerd heb is dat niet persoonlijk.

Na al die leuke foto’s kan ik niet achter blijven en wil ik ook graag even mijn kereltje showen.

nog een paar…

Lekker mannetje Joos :inlove: :inlove:

Balen van je mamafiets :thumbdown:

Hier ook geen bv deze keer.

Bij Damian heb ik dat 2 weken gedaan maar de reuma was zo slecht (ik kon mezelf en Damian niet verzorgen) dat ik acuut aan mijn medicijnen moest en dus ook meteen moest stoppen.

Dat was ook zo gebeurt want het was door de pijn al heel snel terug gelopen :wink:

Dus deze keer ga ik gelijk weer aan alle snoepjes en spuitjes die ik voorheen had :smiley:

Hallo meiden

Wat een weer… :frowning: Bah. Ik blijf vandaag maar lekker thuis met de kids.

@Foto’s: Wat lieffff!! :smiley: Al die koppies zeg. Hihi…

@Joos: Ja, die beelden zijn echt wel speciaal. :slight_smile: Ook de twee grote kids vinden

het heel grappig om zichzelf terug te zien als klein ukkie. Ze herkennen natuurlijk

veel van zichzelf in hun twee kleine zusjes door die beelden en das ook leuk om te

zien. :smiley: Ja, hier een echt kaaskoppie. Leuk is dat he, hoe die kleintjes, zelfs al

kunnen ze nog niet praten, al kunnen laten zien wat ze willen. De fase voor en tijdens

het leren praten is zo frustrerend voor ze (en voor ons mama’s ook niet makkelijk :wink: ).

@Chelleke: En hoe is de vergroting geworden? Ben wel benieuwd. :wink: Hint… Hint… En jij

ook een fijne zondag! :smiley:

@Vruchtbaarheid: Wie van jullie houdt zich bezig met vruchtbaar slijm en andere tekenen

dat de eisprong eraan komt? Ik heb daar na mijn tweede bevalling heel veel over gelezen

en ben toen gaan letten op mijn cyclus. Er zit echt een heel herkenbaar patroon in

heb ik ontdekt. :smiley: Heel handig als je zwanger wilt worden. :wink: Mijn vruchtbare dagen zijn

hier begonnen en de eisprong komt eraan. :dance: Spannend, ook al weet ik dat het echt nog

wel even kan duren voordat mijn luteale fase lang genoeg is, voordat een bevrucht eitje een

kans krijgt zich in te nestelen. Het blijft spannend. :lol: :lol: :lol:

Tot straks waarschijnlijk… :smiley:

hoi hoi,

Nee karma vind ik vies haha nee ik ben er nog niet zo mee bezig. Mijn cyclus begon tussen maand 6 en 9. Ik denk dat ik na 6 maanden al wel een eisprong heb gehad. Want ik dacht toen nog joh dat zou snel zijn. Ik kan het ook soms voelen als ik er op let dus ik hoef me ook niet bezig te houden met slijm :wink:

en hier ook een natuurtalent happer daar moet je inderdaad maar mazzel mee hebben, geen allergie of borstontstekingen, gewoon goed gegaan, maar dat mocht ook wel want wij hadden weer andere opstartproblemen, maar daarover later meer :wink:

chel dat is een mooie jurk zeg, vind ik eigenlijk iets mooier dan die met dat rood, maar he smaken verschillen he.

Wat een heftig verhaal zeg. Geen zorgeloze zwangerschap en bevalling, maar wat een mooi ventje. en zo’n trotse madam met fles helemaal mooi.

Joos :inlove: wat is het toch een stoere mooie bink. En jij staat er ook weer leuk op. :mrgreen:

Mijn spam komt nog meiden.

Bloempje van harte hoor met je aanstaande bruiloft wanneer is de big day?

Jane, jaaa Owenspam!! Ik wil die mooie krullebol wel weer zien hoor :inlove:

Karma, zeer frustrerend inderdaad. Maar je ziet ze ook zo trots zijn als het dan wel lukt hè.

Door jouw filmverhaal dacht ik vanochtend aan de 3d echo van Julian. Ik heb hem weer eens bekeken, ook zo bijzonder :inlove:

Mijn cyclus is wel regelmatig. Minimaal 27, en maximaal 32 dagen. De vruchtbare periode spot ik ook duidelijk. En Jane…ik ga niet met mijn vingers voelen en het slijm bekijken hoor :mrgreen: Je merkt het gewoon een beetje bij het afvegen.

Chelleke, jij ook een fijne zondag! Ga je nog wat leuks doen?

Je hebt helemaal gelijk om voor flesvoeding te gaan. De prijs is te groot als je je zelf niet meer kan verzorgen.

Oohh melanie ik vergeet helemaal om op Emma te reageren!

Wat een mooie meid zeg! Die staartjes :inlove:

De uitvergroting viel best een beetje tegen. Zat best een grote bobbel in. Maar daarvoor hebben we wel een gratis lijst meegekregen, dus dat is dan wel weer aardig.

We hebben de bobbel nog wel een beetje weg kunnen werken.

De foto hangt nog niet goed, hij moet nog iets hoger hangen en de kast moet nog terug op zijn oude plek, in het midden van de muur.

krijg de foto niet mooi gemaakt, hij blijft weerspiegelen :thumbdown:

Mag dat dressoir wel weer eens opruimen :oops:

Owja wij gaan niks bijzonders doen vandaag.

Twente kijken :inlove:

@ chelleke, jammer van de foto hoop dat het in zijn geheel er toch mooi uit ziet! ( kun je lastig zien op de foto, maar ziet er mooi uit)

heb niet zoveel tijd vandaag ( wanneer eigenlijk wel :roll: ) zo Elize uit logeren brengen, we hebben straks een feestje.

de vitamine pillen slik ik al z’n 3 weken. het duurde de vorige keer zo lang voordat ik ongesteld werd dat ik voor de zekerheid een test heb gedaan, condooms zijn niet 100% veilig dus je weet maar nooit. uiteraard negatieve uitslag (waar ik wel teleurgesteld om was)twee dagen later toch ongesteld geworden. omdat ik toch wel geschrokken was ben ik uit voorzorg alvast de vitaminepillen gaan slikken.

meiden, een prettige zondag en hier een foto van mijn prachtige meisje

@Jane: Ik voel ook heel duidelijk mijn eisprong en dat maakt het idd. een stuk makkelijker. :smiley: En het

slijm (eigenlijk afscheiding :wink: ) heb ik toen ik net met die anti-conceptie methode (de billings methode)

was begonnen wel errug goed bekeken, :stuck_out_tongue: maar daar heb ik dus geen problemen mee. Hihi… We gebruikten

condooms en met deze methode konden we veilig zonder condooms vrijen na de eisprong. Dit was goedkoper,

maar ook veel fijner, want het is geen prettig voorbehoedsmiddel naar mijn mening. :snooty: Als je de methode

goed toepast, dan kan je het zelfs voor de eisprong onveilig doen zonder zwanger te worden, maar dat

risico leek ons te groot. Nu ik bekend ben met de signalen van mijn lichaam heb ik snel door waar in

de cyclus ik zit zonder inwendig onderzoek. :wink: En ik laat het ook allemaal maar op zijn beloop gaan, maar

ik vind het wel grappig om te weten allemaal. :smiley: Ik ben errug nieuwsgierig, hihi…

@Joos: O ja, de 3D echo. :? Die heb ik van mijn 4de ook. Een prachtige dvd van haar achterhoofd, rug en benen. :lol:

Ze lag met haar gezicht in de placenta verstopt en had ook nog heel vaak haar arm voor haar gezicht. :frowning: Ik heb maar

één fototje van haar gezichtje, die is genomen toen de echo net begonnen was, daarna draaide ze zich meteen om

en hebben we haar niet meer gezien van voren. :? Best een teleurstelling, maar ik had geen hoge verwachtingen

gelukkig, aangezien ze bij de 20 weken echo ook al lekker tegenwerkte. :lol: Ik moest daarvoor 3x terugkomen. :roll:

Ik ben allang blij met dat ene fototje. Beter iets dan niets, toch?! :wink:

@Chelleke: Ik vind het een super leuke foto van Damian, lekker wijs. :smiley: Jammer van de bobbel, maar zie je die heel

duidelijk dan?

@Mama_Desiree: Wat een kanjer zeg! Hihi. Echt een lief gezichtje. :inlove:

Mooie foto trouwens. Heb jij die zelf genomen? :clap: