~~~ MEI-JUNI stoppers 2009 ~~~



Zie je geen nieuwe lijst dan moet je eventjes op F5 drukken :wink:

Onze kiekjesforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74089

Nou, dan kom ik me gelijk maar hier melden. :smiley: Leuk, een heel nieuw topic! Hopelijk komen er snel meer meiden bij, maar we zijn nu al met z’n drietjes, ook gezellig!



Groetjes!

Ik hoop echt dat jullie er nog wat stoppers bij krijgen!!!

Maar 3 is al maar dan 1 of 2 :wink:

Ja komen snel vast meer meiden :dance:



Hey Meggie leuk dat je even langs komt :-*

Hier een mei-stopper 2008!!!



Ik duim voor jullie dat het net zo voorspoedig gaat: 1e ronde raak en nu een schat van een dochter!!!



Veel suc6 meiden!!!

@Mandala wrote:

Hier een mei-stopper 2008!!!



Ik duim voor jullie dat het net zo voorspoedig gaat: 1e ronde raak en nu een schat van een dochter!!!



Veel suc6 meiden!!!




Dank je wel :-*

Nieuwe Damian spam :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73310

Net kiesje nummer 2 ontdenkt bij Damian :inlove:







Waarschijnlijk heeft hij daarom vuur rode billen en balletjes.

Wat een pijn heeft zo’n mannetje dan hè :frowning:

Net tranen met tuiten, dat doet dan toch wel even pijn aan je hart hoor :cry:

Als 1maal de luier er weer om zit is het goed :inlove:

Bloempie, fijn dat je met ons wilde fuseren :slight_smile: Zou leuk zijn als we uiteindelijk een heel clubje verzamelen!



Leuke foto’s Chelleke :smiley:

De filmpjes kan ik hier (op het werk) niet bekijken, maar ik ga er thuis eens voor zitten. fijn dat er een kiesje doorkomt, maar wat is dat sneu he! Iedere keer weer een hele bevalling voor zo’n kleintje. Grappig trouwens dat je het in een plaatje bij houdt.



@Mandala: in 1 ronde raak? Dat heb je goed gedaan zeg! Bedankt voor de succeswensen :slight_smile:

Jaja hij is gezet :dance:

Nou maar hopen dat ie snel werkt :smiley:

Pffff wat was het weer druk bij de apotheek.

Ik heb een half uur gewacht voordat ik eindelijk die ampullen had.

Maar goed dat ik op tijd was gegaan en dat de artsen boven de apotheek zitten.



Vandaag niet veel bijzonders gedaan.

Damian had vanmorgen babyzwemmen.

Ik zelf kan het niet meer doen dus doet Rob het.

Ik vind het wel heel jammer want ik vind het altijd zo leuk met hem in het water.

Maarja ik kijk wel van de zijlijn :wink:



Voor de herdenking gaan we naar Veghel.

Daar word een nieuw herdenkingsmonument en dan komen er wat vliegtuigen over.

Aangezien Rob gek is op vliegtuigen (militair) (ik trouwens ook maar minder sinds de geboorte van Damian) moeten we dus naar Veghel :roll:

Hoi meiden,



Vandaag een lekker werkdagje gehad. Het was behoorlijk druk, maar wel goed te doen. Ik werk op een kinderdagverblijf op de babygroep. :slight_smile:



Mandala, dankjewel. Ik hoop het ook!



Chelleke, sneu is dat ja, die rode billen. Kan zoveel pijn doen bij zo’n kleintje! Leuk dat je het zo precies bijhoudt, wanneer er een tandje/kiesje doorkomt.



Jose, ik vind het ook leuk dat we nu een nieuw topic hebben. In mijn juni-topic waren nog geen reacties gekomen.



Groetjes!

Leuk werk heb je bloempie :inlove:

We blijven gelukkig toch nog thuis.

Want die kisten komen om 19u over en ik heb geen zin om daar een uur te wachten.

Dus we blijven lekker thuis :smiley:

Haha, heb jij even geluk Chelleke! :wink:

Ik heb de herdenking gewoon via tv gevolgd, dat doe ik eigenlijk ieder jaar. Hebben jullie het ook gezien? En lag het aan mij, of was de koningin echt een beetje afwezig vanavond?



Chelleke, merk je al wat van die spuit? En als het werkt, kan je dan weer meedoen met babyzwemmen? Echt jammer zeg, dat je door zo’n rotziekte zulke leuke dingen moet missen!



Bloempie, ben je morgen vrij, of zijn jullie gewoon open? Mijn schoonzus werkt in de kinderopvang en zij moet gewoon werken. Ik heb het getroffen met de cao en ben morgen lekker een dagje vrij!! :mrgreen:

Mmmhhh nee is me niet echt opgevallen dat de koningin wat afwezig was :oops:



Merk nog niet zo heel veel verschil van de spuit, komt vast nog wel :smiley:

Babyzwemmen kan ik toch niet doen, Damian is te zwaar geworden voor me.

Zelfs Rob of mijn moedere hebben nog wel eens moeite met hem in het zwembad omdat je 'm vaak op 1 arm moet tillen en andere arm het speeltje ofzow moet weggooien.

Niet dat Damian abnormaal zwaar is hoor :mrgreen:

Ik mag eigenlijk ook maar 1 kilo links tillen en 4 kilo rechts (door de polsprotheses)

Maar daar heb ik me eigenlijk nooit aan (kunnen) gehouden.

Mijn schoolboeken wogen toen die tijd al meer :roll:



Geniet lekker van je dagje vrij :dance:

(wel jammer van het vieze weer :frowning: )

Goeiemorgen!



Chelleke, ik ben ook erg blij met mijn baan. Vind het echt super leuk werk! Wel lichamelijk behoorlijk zwaar, maar tot nu toe heb ik geen klachten (meteen even afkloppen…).



Jose, ik ben vandaag inderdaad vrij. Maar het kinderdagverblijf waar ik werk, is wel gewoon open. Maar dinsdag is geen werkdag van mij. Ik heb namelijk een contract van 24 uur. Echt heerlijk!



Ik ga zometeen eerst eens de boodschappen doen. Daarna in huis aan de gang. En ook alvast verder met opruimen. Op 1 juli krijgen we namelijk de sleutel van onze nieuwe woning, dus er moet nog genoeg gebeuren!



Fijne dag!

@Chelleke wrote:





Geniet lekker van je dagje vrij :dance:

(wel jammer van het vieze weer :frowning: )





Tsja, weer zit niet echt mee, maar ik zit toch de hele dag achter de pc om een presentatie voor te bereiden, dus ik vind het niet echt erg.



Bloempie, leuk dat je gaat verhuizen! Veel succes met klussen (en dan bedoel ik ook echt klussen he, haha)

Bloempie gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :dance:

Suc6 met klussen :wink:

Jose, dankjewel! Er moet heel wat gebeuren in het nieuwe huis, dus er valt genoeg te klussen. :smiley: Succes met de voorbereidingen van je presentatie.



Chelleke, dankje! We zijn echt super blij met deze woning, want we hadden hem al bijna een jaar op het oog!



Gisteravond heb ik trouwens de laatste pil van de één-na-laatste strip genomen. Volgende week begin ik al met de laatste strip! De tijd gaat zo snel, ik weet nog dat ik dacht ‘Pfff… nog 5 strips!’. :slight_smile:



Ik ga zo even verder hier in huis. Jammer van het sombere weertje!

Ik ging vandaag foliumzuur kopen bij kruidvat en toen kreeg ik er een klein moederdagcadeautje bij, zo leuk! :inlove:

Wat leuk zeg :inlove:



Ik moet van de week ook maar eens foliumzuur gaan halen.

Ik gebruik het nu alleen op recept, maar de dosering is te hoog en dat was niet goed zeiden ze.

Dus haal ik weer vitaal zwanger oid

Van de week maar eens kijken :think: