Chelleke, het is inderdaad niet dezelfde jurk als op de foto! Hij is verder wel echt prachtig, wat jammer dat hij dan bij jou niet zo goed zit. Maar ga niet te snel overstag hoor, want in je trouwjurk moet je je de mooiste vrouw op aarde voelen!! En gefeliciteerd he!
Simone en Desiree, van harte welkom hier!
@ chelleke: ik vind die jurk toch al heel mooi staan (zo op de foto dan), viel het dan in het echt zo tegen. Wanneer is de datum? Of had je dat al gezegd? sorry dan.
@ mama desiree: Vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is. Hopelijk gaat het deze keer sneller en makkelijker.
Ik heb nu weekend, dus morgen lekker rustig aan doen. Ik heb nog geen echte plannen, dus we zien wel.
We hebben trouwens gisteravond ook besloten dat die condooms maar helemaal niet meer gaan gebruiken Het verandert bij ons met de dag. Dus we zijn nu officieel begonnen. Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Had vandaag wel een zere buik, maar of dat nu mijn eisprong is of dat ik ongesteld word? We zullen het wel merken.
Diegene die voor een tweede gaan, zijn jullie er nu ook zoveel meer mee bezig als bij de eerste?
Ik ga zo maar eens songfestival kijken, je moet toch wat.
Groetjes Melanie
Dank je wel José
@ MB1976
We hebben nog geen datum :mrgreen:
Wauw Angel, staat je mooi die jurk hoor :inlove:
Ik zou me nog even voorstellen had ik gezegd, ik ben dus Simone, 24 jr en trotse moeder van Eline die 23 mei 1 jaar wordt. Gisteren is mijn mirena verwijderd en hopen we dus op een broertje of zusje voor ons meiske
Hallo meiden
@Chelleke: Gelukkig alles ok met je knappe kereltje. Tis wat met die tandjes/kiesjes.
Mijn kids hadden er ook best last van, zielig hoor…
En het is idd. niet dezelfde jurk, maar ik vind hem wel heel mooi. Ik vind hem trouwens ook bij jou heel mooi staan hoor. Zit hij niet lekker dan?
@Desiree: Ik zou het denk ik precies zo aanpakken, even afwachten, maar niet te lang. Wel super dat het de vorige keer bij de eerste ronde
clomid al meteen raak was. :dance: Ik heb momenteel ook een gemene cyclus, geen touw aan vast te knopen helaas. Het voordeel is dat ik mijn
eisprong echt goed voel, mijn baarmoeder voelt dan zo pijnlijk gespannen aan dat elke beweging echt pijn doet. Na een paar uur is dat opeens weg,
echt binnen 15 min gewoon foetsie. Nadeel bij mij is dat de fase na de eisprong te kort is, komt in mijn geval doordat ik nog borstvoeding geef.
Bij de andere kids werd dat pas langer rond de 9 maanden. Ze is nu net 4 maanden, dus dat duurt nog wel even. Nee hoor, ik vind de
voorpret ook heel leuk en het mag best wel een paar maandjes langer duren. We zien het wel.
Heb je wel eens gekeken of je de eisprong met ovulatietesten of de temperatuurmethode kan vinden?
@Melanie: Ook officieel begonnen! :dance: Suc6! En wat is het geworden met de buikpijn, ei of menstruatie? Geniet ze van je vrije dagje. Hopelijk heb je
wat mooier weer als hier. Het is hier echt grauw en regenachtig. :?
@Simone: Nogmaals welkom!
@Iedereen: Gebruiken jullie allemaal ook foliumzuur oid? Ik bedacht mij dat opeens gisteren en ik ben dus maar begonnen met multivitamine voor
zwangeren waar ook genoeg foliumzuur in zit. Helemaal niet bij stil gestaan. :oops:
Verder is mijn peuter vandaag van plan mama bezig te houden. :wall: Arrggghhhhh… Ze is op ontdekkingstocht en doet van alles wat echt niet kan. :lol:
Ik moet haar continue bijsturen en dat pikt ze niet, driftkikkertje, dus dat wordt nog wat vandaag. :lol:
Nou, dat was het wel weer. Ik moet er vandoor. Er is hier iemand al haar speelgoed door het katteluikje naar buiten aan het gooien, maar de kat wil er
graag uit en die zit heel vaag te kijken naar wat ze doet… Hihi. :lol:
Bye Bye
Ben ik ook weer even ga zo werken dus even kort.
chelleke nee dan heb je het niet voor het kiezen, Reuma? Hoe is je zwangerschap verlopen, dat zal voor jou dan wel zwaarder zijn dan voor een ander?
De jurk is prachtig je bent een brunette en dan is rood prachtig, maar hij zit niet zo mooi. en is die foto gemaakt in het kamertje van die adverteerder? want gezien de singer en alle dingetje op de achtergrond denk ik datz e hem inderdaad heeft nagemaakt. knap hoor als je dat kan.
Karma geef je nog volledig bv want toen was mijn cyclus ook erg onregelmatig. Ik geef hier ook nog steeds bv, maar ben gelukkig vrij regelmatig met de cyclus. Alleen wat lang.
moon je hebt twee dagen na mij de spiraal laten verwijderen, nu wachten maar he. Ik had trouwens koper dus voor jou nog wel even spannend of je lichaam het meteen weer oppikt.
MB volgende week al :dance:
Iemand vroeg of het weer net zo spannend is en kan voor mijzelf volmondig JAAAAAA zeggen. Ik ben er weer helemaal mee bezig. De vorige keer schreef ik bij de oktoberstoppers en was het vrij snel raak helaas kreeg ik een mk, maar het was diezelfde maand meteen weer raak, ik was dus bijna een jaar zwanger heel snel en vreemd was dat toen. Die stoppersperiode was dus voor mij maar heel kort, maar zo spannend. Ik ga er nu dus maar eens lekker de tijd voor nemen.
groetjes
hier ook driftkikkertje weet me soms geen raad.
Karma ik slik al bijna twee jaar gewoon kruidvat multivitaminen voor vrouwen die zwanger willen worden, het zijn en bv geven. Ik voldoe al die tijd aan die criteria ik ben dus nooit gestopt haha.
Ook slik ik vrij regelmatig capsules met omega vetzuren ook van kruidvat, omdat ik bijna geen vis eet.
groetjes
@Jane: Ja, ik geef nog volledig BV. De andere kids hebben tot een maand of 14 a 15 Bv gehad, de eerste 6 maanden volledig en
daarna kregen ze langzaam bijvoeding, maar de borst bleef nr 1. :lol: Ik ben dat dus nu ook weer van plan. Ik laat de kids het zelf
maar een beetje bepalen wanneer ze het genoeg vinden. Jij geeft ook nog BV, jij bent dus de recordhoudster. :lol:
@Jane: Errug vermoeiend af en toe, maar ook errug lachwekkend. Die opdondertjes.
En ik slik
bij tijd en wijlen een multivitamine pilletje, maar ik ben daar zo slecht in. :oops: Ik vergeet het steeds.
Vandaar dat de pil voor mij niet werkt. Zie mijn oudste zoon. :lol:
haha ja het schiet er hier ook wel eens bij in. de flesje staan op het aanrecht zodat ik ze de hele dag zie dat helpt mij wel.
Ja ik geef al lang bv en het ziet er naar uit dat mijn kleine man er nog lang geen afscheid van wil nemen. Vooral voor de troost en voor het slapen gaan, maar ook in de ochtend is het echt een momentje voor ons.
Jij hebt het anders ook lang volgehouden en dat keer vier dus jij bent record houdster haha
Ik heb de multivitamines verstopt, omdat ik nog niet wil dat mensen weten dat wij bezig zijn, maar als het potje verstopt is, is het wel moeilijker eraan te denken!
Er zijn best een aantal dames in dit clubje die een onregelmatige menstruatie hebben. Ik ben echt benieuwd hoe het bij mij gaat lopen. Ik krijg zondag mijn laatste ontrekkingsbloeding na het stoppen met de pil en dan is het afwachten op de eerste menstruatie. Omdat ik eigenlijk wel graag een beetje een beeld wil krijgen van mijn cyclus hebben we afgesproken om “rustig aan” te doen de komende tijd hahaha.
hier ook rustig aan hoor, maar als het raak is het ook prima, ik heb zelf het idee dat het aan het eind van de zomer raak zal zijn. Tijdens onze vakantie in augustus of zo hebben we lekker de tijd om te klussen :oops:,
maar ik ben ook voorzichtig met dromen hoor, het moet allemaal maar lukken. Het kan ook maar zo een tijd duren.
Ik krijg ook nog de uitslag van een uitstrijkje, dat wil ik ook nog even afwachten.
gr
@ Karma
Ja de jurk is ook heel mooi, maar hij zat inderdaad niet echt lekker, en ook toch niet zo heel mooi hoor bij mijn theezakjes :mrgreen:
Maar hij is me toch wat te groot.
Maar ga binnenkort ook deze passen, die had ik als eerste gezien en hij is toch ook wel mooi, niet te en toch een trouwjurk.
Ik wil trouwens geen sluier, dat vind ik niks :oops:
@ Jane
Foto’s zijn inderdaad bij haar in het kamertje gemaakt.
Ik vind het ook zeker knap als je dat kan. Ik doe het haar niet na.
De zwangerschap is best pittig inderdaad met reuma.
De vorige keer, 20 maanden proberen zwanger worden en zwanger zijn zonder mijn eigen medicijnen, alleen prednison, heeft veel van mijn lichaam geëist.
Maarja daar kies ik dan weer zelf voor hè. :inlove:
Ach en ik heb er iets mooi voor terug. Al zal ik blij zijn als het nu weer achter de rug is.
Daarna krijg ik 2 nieuwe schouders en daar kijk ik dan ook wel naar uit
Hier trouwens ook een opdondertje, wat kan hij driftig en ondeugend zijn.
Ik ga nog heel wat te stellen met hem krijgen denk ik. Maar ik probeer maar zo consequent mogelijk te zijn, dan moet het toch goed komen?!
Wbt de pilletjes met vitamine en foliumzuur is voor mijn niet zo moeilijk. Die staat bij de rest die ik in moet nemen, dus kan ik het niet vergeten
Hier begint morgen dag 1 van de eerste ronde, ten minste als het goed is
Maarja deze ronde gaat aan mijn neus voorbij omdat Rob dan in Frankrijk zit :?
Balen maar het is niet anders.
Vandaag bij de reumatoloog geweest.
Reuma is nog steeds actief ondanks de spuit.
Medicijnen zijn weer aangepast en is weer even afwachten.
Ik had vandaag een nieuwe reumatoloog, die van mij is met pensioen (nouja hij werkt er nog steeds, hihi).
Dus na 10 jaar een nieuwe, vond het best even spannen maar het is een hele aardige man
Wauw Chellek, die is ook echt heel mooi! Ik had zelf wel een sluier. Ik had een hele grote knot boven op mijn hoofd en dan de sluier eronder. Ik vond het supermooi, maar ja, smaken verschillen he
Ik zit nu even te balen hier, want het is vijf uur en ik wil naar huis, maar het giet echt van de regen en het onweert enzo! Ik ben met de fiets en moet 25 minuten fietsen, dus ik denk dat ik nog maar even doorwerk. Zometeen even op buienradar kijken hoe lang deze ellende nog duurt :wall:
Ik hoop dat je nog droog thuis bent gekomen
Hallo allemaal!
Wat een drukte, leuk hoor! Ben een paar dagen niet geweest en had ineens veel bij te lezen, haha!
Hier gaat alles goed. Vorige week mijn trouwjurk weer aan gehad, helemaal super! En gisteren mijn proefkapsel & make-up gehad. Was benieuwd of er wat van mijn haar te maken was en was helemaal verbaasd over het resultaat, echt super en precies naar mijn zin.
Chelleke, wat leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd! Leuk is dat he, op zoek zijn naar een mooie trouwjurk!
Karma, welkom! Wat leuk dat jullie voor een vijfde kindje gaan! Dat zal een gezellige boel zijn bij jullie thuis. :lol:
Jane en MB, ook welkom op het forum!
Fijn weekend allemaal!
Was ik weer even…
@Jane: Mooi is dat he, hoe ze van de borst genieten. Ik ben ook een grote fan van BV en geniet er ook echt van.
Ben ook blij dat het mij zo makkelijk afging, geen problemen gehad, alles deed wat het moest doen. Heb echt mazzel
gehad als ik hoor hoe sommige vrouwen moeten struggelen om BV te kunnen geven. Ik heb er eigenlijk niks voor
hoeven doen, tiet bloot en kind ervoor houden, that’s it. Wanneer kreeg jij trouwens een beetje regelmaat in je
cyclus? Das bij mij dus steeds rond een maandje of 9 geweest.
@Chelleke: Tja, die theezakjes zag ik niet op de foto, :lol: daar zag hij er mooi uit. De laatste jurk is ook echt mooi,
idd niet te, maar toch heel speciaal. En ik vind een sluier wel iets hebben, maar ik zou er (denk ik) geen dragen als
we heel bescheiden zouden trouwen. Ik vind je trouwens wel een kanjer hoor hoe je met de reuma omgaat. Tis
niet niks. Ik hoop ook dat het deze keer een stuk minder zwaar zal zijn, maar net wat je zegt, je krijgt er iets moois
voor terug. Heeft Damian er last van gehad toen hij nog lekker in je buikkie zat?
@Bloempie: Jij ook al bezig met de voorbereiding. :dance: Super dat het allemaal zo meezit, haar, make-up, jurk. Wanneer ga jij
(jullie ) trouwen? Heb ik even niet meegekregen. En het is hier inderdaad vaak dolle pret, vooral als de oudste twee gaan
ravotten met hun jongere zusje, maar dat gebeurd niet zo vaak en als het al gebeurd ook niet zo heel lang. De twee oudere
kids zijn vaak of op school of buiten aan het spelen of naar hun sportclubjes enzo, dus heel vaak hangen die hier overdag
niet rond. En 's avonds gaan de kleintjes om 7 uur naar bed, dus dan zijn de oudste twee hier wel, maar de kleintjes weer
niet. Het scheelt enorm dat er zo’n 10 jaar leeftijdsverschil tussen de pubers en peuters zit.
Nou, ik heb het vandaag overleefd met mijn dondersteen. :lol: :lol: Tjonge, jonge, jonge, wat een kind. :roll: :lol: Maar wel lachen hoor.
Ze begint nu eindelijk te praten, elke dag wel weer nieuwe woordjes erbij. Ik begon mij al zorgen te maken, hihi… Mijn twee oudste
begonnen rond 1 jaar al met kletsen, maar deze mevrouw niet, tot een maandje geleden dus. Vandaag had ze opeens door hoe ze
sleutel moest zeggen. Dat wil ze al dagen en begon steeds met “su” en hield dan weer op, vandaag zei ze eindelijk “seuto”! :dance:
Ik heb dat woord vandaag wel zo’n 300 keer gehoord. :lol: Ook “katie” hoor ik zeker zo’n 300 keer per dag. Daar bedoelt ze een plakje
kaas mee en daar is ze dol op. :lol: Ik vind dat leren praten een van de leukste dingen van peutertjes. Echt lachen, al is het soms echt
even puzzelen wat ze nou bedoelen.
Ik kruip even lekker bij mijn mannetje :inlove: op de bank en spreek jullie morgen wel weer.
Slaap ze voor straks.
Bloempie, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk, dus bij deze: van harte gefeliciteerd! Wat gaaf allemaal he die voorbereidingen. Jurk passen, proefkapsel laten maken, echt geweldig. En fijn dat het kapsel zo mooi is geworden! Plaats je een foto van het eindresultaat, als jullie getrouwd zijn? Ik wil het namelijk heel graag zien (behalve natuurlijk als je anoniem wilt blijven). Chelleke, jij laat toch ook wel een trouwfoto zien?
Ik vind het zo leuk om jullie verhalen over borstvoeding en kids te lezen, echt een beetje voorpret voor mij
En Chelleke, ik heb gewacht tot de ergste regen voorbij was, en ben uiteindelijk wel droog thuisgekomen 8)
@ Bloempie
Dank je wel!
@ Karma
Dank je wel :oops:
Damian heeft gelukkig geen last gehad van de reuma in mijn buikje.
Wel ben ik er van overtuigt dat hij last heeft gehad van de paroxetine (seroxat)
Wij zijn van mening dat hij last heeft gehad van afkickverschijnselen.
Hij kwam overstrekt te wereld (had ook een matige start) en heeft daarna daar nog veel last van gehad icl met zware tremoren.
Uiteindelijk is dat allesmaal wel weer goed gekomen. Al heeft dat overstrekken nog best lang geduurt.
Bij deze zwangerschap wil ik het kindje dit absuluut niet aan doen en ben dus bezig de boel af te bouwen.
Ik ben weer 10 mg omlaag gegaan toen ik met de pil stopte en zodra ik zwanger ben stop ik helemaal.
Je dondersteen steeds beter praten :inlove:
@ José
Ik laat zeker trouwfoto’s zien hoor :inlove:
Ja jou tijd gaat ook komen, over bv, luiers en kindjes praten :inlove:
Ik heb het ontzettend druk gehad deze week, vandaar dat ik even mijn neus niet heb laten zien.
Vanmiddag/vanavond ga ik lekker rustig bijlezen en weer reageren.
Volgens mij zijn er weer nieuwe dames bijgekomen. Welkom en veel succes! :thumbup: